SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat mn maag daar al van gaat genieten
Kom vechten danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trappen jullie elkaar dan van de duinen af?
Misschien kan ik @:dud0r ook nog wel even v34.292 x van de duin af trappen
Daar kom je nog wel van terugquote:
Dat is in elk geval wel een goed tekenquote:
F5'er gespotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen bij de belastingdienst dus weet niet wat de stand is
ik dacht er vannacht aan, was lekker rustigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen bij de belastingdienst dus weet niet wat de stand is
Hoe werkt dat met die zorgnota's?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:03 schreef Nizno het volgende:
ik ga straks schoonpa maar even bellen of hij nou nog zorgnota's had enzo... en zo niet dan krijgt hij gewoon de 500 en stuur ik hem een nota van 100 euro voor het invullen
"Wat is de stand, is er drank, dan is Pieter-Jan niet bang."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
En dan snel schoonvader opbellen en zeggen dat je het voor 50 doetquote:
Nee dan had ik er waarschijnlijk al ingezeten, opende de site weer omdat krekkie er over begonquote:
die vul je ergens op het einde in en kijk je of het bedrag van teruggave er door verandert.quote:
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat is de stand, is er drank, dan is Pieter-Jan niet bang."
![]()
![]()
![]()
ga het toch maar proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?
Gok weinig spannends, betaal volgens mij genoeg belasting per maandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht er vannacht aan, was lekker rustig
Heb je een verwachting?
Ok, vooruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan had ik er waarschijnlijk al ingezeten, opende de site weer omdat krekkie er over begon
Oh, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk, ook niet in mijn jaren dat mijn zorgkosten uit 5 cijfers bestondenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die vul je ergens op het einde in en kijk je of het bedrag van teruggave er door verandert.
Carnaval of belastingdienstquote:
Jaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |