SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat mn maag daar al van gaat genieten
Kom vechten danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trappen jullie elkaar dan van de duinen af?
Misschien kan ik @:dud0r ook nog wel even v34.292 x van de duin af trappen
Daar kom je nog wel van terugquote:
Dat is in elk geval wel een goed tekenquote:
F5'er gespotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen bij de belastingdienst dus weet niet wat de stand is
ik dacht er vannacht aan, was lekker rustigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen bij de belastingdienst dus weet niet wat de stand is
Hoe werkt dat met die zorgnota's?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:03 schreef Nizno het volgende:
ik ga straks schoonpa maar even bellen of hij nou nog zorgnota's had enzo... en zo niet dan krijgt hij gewoon de 500 en stuur ik hem een nota van 100 euro voor het invullen
"Wat is de stand, is er drank, dan is Pieter-Jan niet bang."quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
En dan snel schoonvader opbellen en zeggen dat je het voor 50 doetquote:
Nee dan had ik er waarschijnlijk al ingezeten, opende de site weer omdat krekkie er over begonquote:
die vul je ergens op het einde in en kijk je of het bedrag van teruggave er door verandert.quote:
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat is de stand, is er drank, dan is Pieter-Jan niet bang."
![]()
![]()
![]()
ga het toch maar proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je stiekem carnaval aan het vieren?
Gok weinig spannends, betaal volgens mij genoeg belasting per maandquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht er vannacht aan, was lekker rustig
Heb je een verwachting?
Ok, vooruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan had ik er waarschijnlijk al ingezeten, opende de site weer omdat krekkie er over begon
Oh, dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk, ook niet in mijn jaren dat mijn zorgkosten uit 5 cijfers bestondenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die vul je ergens op het einde in en kijk je of het bedrag van teruggave er door verandert.
Carnaval of belastingdienstquote:
Jaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee dat mocht ik ook niet want ik heb een buitenlandse rekening.quote:
Wat zeg jij nou weer allemaal ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja ik zit er toch ook niet in miepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl ga er es uit
Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
Nou ja jij was allemaal wartaal aan het uitslaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou weer allemaal ?
Is ook niet de eerste keer, ja toch, niet dan ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja jij was allemaal wartaal aan het uitslaan
Dat is lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok weinig spannends, betaal volgens mij genoeg belasting per maand
Heb je diegene in de staande vriezers gepropt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
Iemand noemde net haar kleuter een kleutèr in de supermarkt.
In de vriezèr.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je diegene in de staande vriezers gepropt?
Per ongeluk?
Volgens mij niet, hmmmquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Zijn loonheffing en arbeidskorting verschillende dingen?
Jij bent nu zeker ook de hele dag patat aan het roepen zodat je je centjes kunt laten zien?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah [ afbeelding ]
beperktenlawaai
en passen nergens inquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net nieuwe vuilniszakken gekocht.
Ze zijn vierkant en 80cm breed, 60cm hoog. Wtf
voorheen was er in WGR een aangifte topic. geen idee of dat er nog is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik had loonheffingskorting inderdaad uitstaan bij werkgever 2, hoe kan dit?weet iemand dit en is het makkelijk uit te leggen?
Je zou wel die korting bij de verkeerde van de twee hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik had loonheffingskorting inderdaad uitstaan bij werkgever 2, hoe kan dit?weet iemand dit en is het makkelijk uit te leggen?
80x60 is niet vierkant, dat is rechthoekigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net nieuwe vuilniszakken gekocht.
Ze zijn vierkant en 80cm breed, 60cm hoog. Wtf
Ohjaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen was er in WGR een aangifte topic. geen idee of dat er nog is.
Rightquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou wel die korting bij de verkeerde van de twee hebben.
WGR / Het groote belastingaangifte 2024 topicquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen was er in WGR een aangifte topic. geen idee of dat er nog is.
Denk dat dit de reden is? Maar hoe kun je dat voorkomen, gewoon overal loonheffingskorting uitzettenquote:Als u meerdere inkomens hebt, dan is er een risico dat u te veel korting krijgt. De uitkerende instantie weet namelijk niet hoe hoog uw gehele inkomen is. Wanneer u de loonheffingskorting laat toepassen, wordt de korting alleen berekend over het inkomen dat u van die instantie krijgt.
ik zag hem net.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WGR / Het groote belastingaangifte 2024 topic
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dit de reden is? Maar hoe kun je dat voorkomen, gewoon overal loonheffingskorting uitzetten
Als ze bij de AH teveel korting geven komen ze niet achter je aan om het terug te vorderen, jammer dat de belastingdienst dat wel doetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dit de reden is? Maar hoe kun je dat voorkomen, gewoon overal loonheffingskorting uitzetten
Wel verdacht 'voor de rest van je leven', kan ook zijn dat je bij je 3e les een 'ongeluk' krijgtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier bij 1 kitesurf school een deal. Als je volledige kitesurf set koopt krijg je de rest van je leven gratis lessen
ja of dat hij je met zijn pick up truck van de weg rijdtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel verdacht 'voor de rest van je leven', kan ook zijn dat je bij je 3e les een 'ongeluk' krijgt
Oh, klinkt wat frustrerendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
vandaag had ik een uur les maar de wind was net te weinig. Dus het launchen duurde elke keer heel lang en als ik em dan in de lucht had verloor die vaak weer de wind
Hier moet dat niet maar weet niet hoe het bij jou zitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ah ik ben er inWeet alleen nooit of ik nou mijn studieschuld er bij moet zetten of niet
whoep whoepquote:
ook geen benul vanquote:Weet alleen nooit of ik nou mijn studieschuld er bij moet zetten of niet
Kun je het mij nu uitleggen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:35 schreef Crack_ het volgende:
Oke fijn, iemand heeft het me uitgelegd en nu snap ik het en dat is toch een fijner gevoel.
*volgt grmbl op de voetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ah ik ben er inWeet alleen nooit of ik nou mijn studieschuld er bij moet zetten of niet
Heeft zo te zien alleen nut als je in box 3 valt, zo rijk ben ik nietquote:
quote:
quote:Dit heffingsvrije vermogen is 57.000 euro in het belastingjaar 2024. Voor fiscaal partners is dat het dubbele: 114.000 euro. ,,Als je op 1 januari 2024 minder aan spaargeld en beleggingen had dan dit bedrag, is het niet nodig om je studieschuld op te geven bij de belastingaangifte’’, zegt Boy Mulder van Belastingbespaarders.nl. ,,Kom je wel boven de vrijstelling uit, dan is het voordelig om je studieschuld van je vermogen af te halen. Je DUO-schuld staat niet vooraf ingevuld, dus deze moet je zelf invullen in de belastingaangifte.’’
quote:
quote:Terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen
¤280
13e maand zit niet in berekening van arbeidskorting, vakantietoeslag wordt belast tegen laag tarief maar bij twee banen moet dat vaak in het hogere tarief. Arbeidskorting wordt hierover berekend maar dat is dus eigenlijk al te laag, en arbeidskorting wordt minder na een bepaald bedrag en ik zat bij werkgever nummer 1 precies op die grensquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik moet ¤1.929 en vorig jaar was het bijna 4000 euro
Ja dus ben tevredenquote:
Oh, jij moet ook dingen zelf invullen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus ben tevreden
Vind het vreemd. maar goed als ik het niet goed heb gedaan hoor ik het wel
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
13e maand zit niet in berekening van arbeidskorting, vakantietoeslag wordt belast tegen laag tarief maar bij twee banen moet dat vaak in het hogere tarief. Arbeidskorting wordt hierover berekend maar dat is dus eigenlijk al te laag, en arbeidskorting wordt minder na een bepaald bedrag en ik zat bij werkgever nummer 1 precies op die grens![]()
Beetje samenhang van dingen in mijn geval
Cavia, fret, hond, zeehond?quote:
Meeste was ingevuld maar moest wat invullen over die woning in den haag die was verhuurd. Weet niet of ik dat goed heb gedaan. Denk het wel omdat ik geen belasting over de huurinkomsten hoefde te betalen. Dat is nu wel zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jij moet ook dingen zelf invullen?
She's got the essnbillsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
Op basis van de vooraf ingevulde info krijg ik een smak geld terug.
Volgende week eerst maar in alle rust even controleren of dat wel klopt
Ik heb net langs het Markermeer gewandeldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was rondje 2. Inmiddels 13.623 stappen. Leuk even over de IJssel geweest en weer terug. Nu even dutje en straks nog even verder.
Rich bitch hierquote:
Nee zon nog niet hierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net langs het Markermeer gewandeld
Zonnetje erbij
Niet jijquote:
100 miljoen miljard keer van de duin afquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel van terug
IN dat geval niet, sorryquote:
Slaapzak meenemenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks naar verjaardag, maar ik zou best naar bed willen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef AirwiN het volgende:
Het strand was weer prima vandaag. @:Crack_
gewoon doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks naar verjaardag, maar ik zou best naar bed willen.
Maakt echt veel verschilquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zon nog niet hierMisschien strakkies nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |