abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216880290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 12:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat laatste is het hele punt. Als de EU een groot land zou zijn, dan was het inderdaad nog steeds prima. Alleen al vanwege de grote. Maar die neuzen staan niet dezelfde kant op.
Geen een neus staat dezelfde kant op zie pensioenleeftijden verkeersboetes of accijnzen iedereen doet maar waar die zin in heeft.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216880295
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Ben vaak zat Amerikanen tegen gekomen die echt precies die Trump houding hebben van: "ik ben belangrijker dus houd je bek".

Als ze iets van je moeten hebben kan die houding overigens zeer snel verdwijnen.
Die houding hebben Russen ook.
pi_216880298
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:31 schreef egayalS het volgende:
VVD ers die huilen dat hun matties bij de pvv pro Putin zijn :')

[ x ]
Tja, ik vind het debiel die tweet van trump jr, maar de gemiddelde Amerikaan kijkt er wel zo naar.

In de tweede oorlog zat Europa in Zelensky zijn situatie, het was dat de Japanners zo dom waren Pearl Harbor te bombarderen, anders hadden we nu Duits gesproken.
pi_216880300
quote:

[ x ]
Ik vind het wel goed dat ze zich uitspreken.
pi_216880301
[
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:36 schreef halfway het volgende:

[..]
Geen een neus staat dezelfde kant op zie pensioenleeftijden verkeersboetes of accijnzen iedereen doet maar waar die zin in heeft.
Kan je nagaan als je een heel Europees leger op zou moeten richten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:40:22 #281
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216880324
quote:

[ x ]
Dat retweeten als kamerlid is ook meer dan achterlijk. Ik heb het idee dat binnen de PVV de meningen behoorlijk verdeeld zijn.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:40:38 #282
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216880327
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Al had Trump hem in het zicht gespuugd, dan had hij daar nog dankbaar voor moeten zijn. Niet dat ik dat fatsoenlijk vindt. Maar Oekraine heeft USA nodig.
Er zijn geen alternatieven.
:D gelukkig zijn de Oekraïners anders dan dit.
Dit, dus.
pi_216880365
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:28 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Wat de neuk voegt de VS eigenlijk toe ten opzichte van een Chinese en zelfs Russische vredesplan? Als het Oekraïne niet meer vol te houden is, lekker de Chinezen laten bemiddelen en Xi nomineren voor de Nobelprijs voor de vrede.
Xi heeft overwicht en uitstraling, dat kun je van Trump en zelensky niet zeggen die staan in zijn schaduw. Putin zelf houd wijselijk zijn mond.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:47:17 #284
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216880407
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:35 schreef yessie234 het volgende:
Canadezen zijn Elon Musks getreiter beu, ontnemen zijn Canadees staatsburgerschap. Timing zal vast geen toeval zijn.

Voor de rest het hopen op een spoedige regime change in Rusland of de VS. Rutte beweerde nog een geheim wapen verborgen te houden.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)medium=meest_gelezen
Ze willen het hem het Canadees burgerschap afnemen, maar denk niet dat dit gaat lukken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216880422
quote:

[..]
Al had Trump hem in het zicht gespuugd, dan had hij daar nog dankbaar voor moeten zijn. Niet dat ik dat fatsoenlijk vindt. Maar Oekraine heeft USA nodig.
Dat doet een Starmer waarschijnlijk wel, maar de Oekraïners zijn een te trots volk voor zoiets.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:53:22 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216880459
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:12 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dat de VS dat mede ook uit eigen interesse heeft gedaan, om Rusland af te zwakken en dat spul zou anders toch vernietigd worden, laat je gemakshalve maar even weg.

En daar bovenop nog even een groot deel van de grondstoffen opeisen. Het is allemaal geen liefdadigheidsbedoeling, voor geen enkel land trouwens, ook niet voor Europa.

"Hee bedankt vriend voor de hulp."

Geen dank, en je bent trouwens een dictator, je hebt het zelf veroorzaakt, Putin is een top vent, en hier is nog een naheffing wat we er allemaal voor terug willen hebben. Wel mijn kont likken voor je weg gaat, net als hondje Vance, anders krijg je niks.
Zit wel wat in.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:56:29 #287
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216880488
De VS pro-Rusland en anti-Oekraïne. Wilders pro-Oekraïne. Het zijn vreemde tijden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:58:47 #288
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216880509
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:56 schreef Dven het volgende:
De VS pro-Rusland en anti-Oekraïne. Wilders pro-Oekraïne. Het zijn vreemde tijden.
Geert pro Oekraïne? Mwah die denkt aan de coalitie en weet dat hij stemmen zou verliezen bij pro Putin geluid
  zaterdag 1 maart 2025 @ 16:01:35 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216880545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D gelukkig zijn de Oekraïners anders dan dit.
Ja, dat zien we terug in de steden, de bevolkingskrimp en de vluchtelingenstromen.
Ik vind het voor de bevolking heel sneu. Maar ik zet mijn vraagtekens bij hun diplomatieke en geopolitieke inzichten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216880551
quote:
Wilders pro-Rus zou hem waarschijnlijk teveel stemmen kosten, maar op zijn studeerkamer heeft hij wel een poster hangen van Vance/Trump.
pi_216880559
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 16:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, dat zien we terug in de steden, de bevolkingskrimp en de vluchtelingenstromen.
Ik vind het voor de bevolking heel sneu. Maar ik zet mijn vraagtekens bij hun diplomatieke en geopolitieke inzichten.
Spiegeltje spiegeltje ...
  zaterdag 1 maart 2025 @ 16:11:04 #292
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216880671
quote:

[..]
goed moment voor de EU om defensief zelfstandig te worden
Nederland kan zonder enkel probleem 1000 miljard ophoesten als we dezelfde staatsschuld als de USA aanhouden in % van het GDP
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Forum Admin zaterdag 1 maart 2025 @ 16:13:09 #293
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216880696
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
goed moment voor de EU om defensief zelfstandig te worden
Nederland kan zonder enkel probleem 1000 miljard ophoesten als we dezelfde staatsschuld als de USA aanhouden in % van het GDP
Laten we dat maar niet doen. We hebben geen wereldmunt die door olie is gedekt.

Maar de staatsschuld wat laten oplopen kan prima.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216880698
Als rusland Alaska wil innemen moeten wij ook maar even de andere kant opkijken ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 1 maart 2025 @ 16:13:35 #295
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216880700
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:48 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat doet een Starmer waarschijnlijk wel, maar de Oekraïners zijn een te trots volk voor zoiets.
Een prachtig iets, dat staat buiten kijf. Maar hoewel van harte gegund: met trots alleen komen zij m.i. helaas niet echt verder.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216880709
"natuurlijk" steunt hij Oekraïne :')

Hij "steunt" Oekraïne omdat dit kabinet ar anders nooit was gekomen. Net zoals dat hij het een en ander in de ijskast heeft geplaatst, heeft hij ook zijn expliciete Putin liefde in de ijskast geplaatst

Hij heeft deze nietszeggende tweet alleen maar geplaatst omdat zijn eerdere tweet een both sides iets was

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216880713
quote:

[ x ]
Inderdaad, toon ballen en stap er dan uit. Oh en was er uberhaupt nooit aan begonnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216880732
quote:
Wilders pro Oekraïne :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 maart 2025 @ 16:15:44 #299
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216880733
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Laten we dat maar niet doen. We hebben geen wereldmunt die door olie is gedekt.

Maar de staatsschuld wat laten oplopen kan prima.
Ok als we dezelfde staatsachuld aanhouden als Belgie in % van het GDP , dan kunnen we de 600 miljard opnemen, is dat beter?

zelfde munt dus
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Forum Admin zaterdag 1 maart 2025 @ 16:15:49 #300
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216880735
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 16:14 schreef egayalS het volgende:
"natuurlijk" steunt hij Oekraïne :')

Hij "steunt" Oekraïne omdat dit kabinet ar anders nooit was gekomen. Net zoals dat hij het een en ander in de ijskast heeft geplaatst, heeft hij ook zijn expliciete Putin liefde in de ijskast geplaatst

Hij heeft deze nietszeggende tweet alleen maar geplaatst omdat zijn eerdere tweet een both sides iets was

[ x ]
Hij heeft gezien wat het AfD voor elkaar heeft gekregen met dat rare gedrag, een complete blokkade omdat er niet mee te werken valt.

Hij weet dat het in Nederland voor hem voorbij is als hij nu (weer) openlijk gaat heulen met Rusland. Ironisch, want daar deinsde hij eerder niet voor terug. Toch een beetje een +1 voor de Nederlandse stemmer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')