abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2025 @ 14:52:14 #226
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216879774
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo? Wat heeft Zelensky misdaan? Waarom zou hij excuses maken? En voor wat dan? Excuses omdat hij voor zijn eigen land opkomt?
Voor het voortbestaan van de staat.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 14:54:03 #227
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_216879794
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Voor het voortbestaan van de staat.
En geheel afhankelijk van twee dictators; dat is geen voortbestaan maar uitstel van executie.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 1 maart 2025 @ 14:55:18 #228
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216879806
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:54 schreef The-BFG het volgende:

[..]
En geheel afhankelijk van twee dictators; dat is geen voortbestaan maar uitstel van executie.
Executie is wachten op leveranties vanuit de EU die er niet gaan komen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 14:56:03 #229
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_216879820
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:46 schreef Scjvb het volgende:
Stel dat wanneer Zelensky het pad van de Verstandigste Weg wil kiezen en de deal voor grondstoffen alsnog wil tekenen, verder onderhandelen met de VS e.d., hij allereerst z'n excuses zal moeten maken aan Donald Trump.
Jij bent echt moreel failliet, fuck die oranje clown.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 1 maart 2025 @ 14:56:34 #230
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216879830
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hoezo? Wat heeft Zelensky misdaan? Waarom zou hij excuses maken? En voor wat dan? Excuses omdat hij voor zijn eigen land opkomt?
In wezen niets speciaals.

Helaas werd tijdens het bezoek helaas wél ernstige irritatie bij Trump gewekt, vanwege in zijn optiek Zelensky's ondankbaarheid en een doorstaand veeleisende houding aan het adres van de VS.

En excuses voor het goede doel. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216879833
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:50 schreef The-BFG het volgende:
Laten we overigens hopen dat al die complottheorieën over de macht van CIA daadwerkelijk kloppen en dat zowel Trump als Vance snel gaan hemelen.
Iets met vliegtuigen, of inside job, altijd leuk. Of een verwarde man/vrouw/het trainen en naar de uitgang begeleiden? *oeps
  zaterdag 1 maart 2025 @ 14:58:47 #232
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_216879852
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:56 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Helaas werd tijdens het bezoek helaas wél ernstige irritatie bij Trump gewekt vanwege in zijn optiek Zelensky's ondankbaarheid en een doorstaand veeleisende houding aan het adres van de VS.
ffs man, zo dacht Chamberlain zo'n 80 jaar geleden ook..

Trump wekt irritatie op bij elke normaal denkend mens aan beide spectrums van de politiek. Dat mag ie best wel eens gaan voelen.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:00:29 #233
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216879880
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216879886
Vanmiddag gesprek tussen Zelensky met Starmer, morgen Europese top in Londen onder leiding van Starmer.

https://www.bbc.com/news/articles/cg4k137ezlgo
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:01:54 #235
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216879901
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:48 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het liefst zie ik dat Rusland uit de Oekraïne geschopt word. Maar ik probeer ook rustig te blijven en proberen realistisch naar die clusterfuck te kijken. Als ik een zaak geleerd heb ook op een werkvloer is het niet onderschatten van je tegenstander. Wil je je tegenstander verslaan moet je zeker weten waar hij toe instaat is.
Eens dat je je vijand nooit mag overschatten.
Over Oekraïne zit ik er dubbel in. Oekraïners lijden hier ontzettend onder, het is bruut. Maar ik zie ook de dubbele Westerse standaard in dit conflict. En het is precies dat wat Poetin en co aan het ontmantelen zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:02:10 #236
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_216879904
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Executie is wachten op leveranties vanuit de EU die er niet gaan komen.
De EU zal wel moeten.. simpel zat... En het is nou ook niet zo dat Rusland die supermacht meer is die ze ooit waren.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:04:43 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216879931
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:56 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Helaas werd tijdens het bezoek helaas wél ernstige irritatie bij Trump gewekt, vanwege in zijn optiek Zelensky's ondankbaarheid en een doorstaand veeleisende houding aan het adres van de VS.

En excuses voor het goede doel. ;)
Hij heeft niets misdaan dus. Geen enkele reden om excuses te maken dus.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:05:48 #238
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216879940
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216879963
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Goed gesproken. Maar je praat hier tegen een publiek dat ten dele nog denkt dat Rusland 1500 slachtoffers per dag heeft, hun logistiek verzorgen met ezels, en hun tanks van kruidkoek zijn gemaakt. Er heerst een enorm dedain. Maar dat wil er maar niet in hier.
Het liefst zie ik dat Rusland uit de Oekraïne geschopt word. Maar ik probeer ook rustig te blijven en proberen realistisch naar die clusterfuck te kijken. Als ik een zaak geleerd heb ook op een werkvloer is het niet onderschatten van je tegenstander. Wil je je tegenstander verslaan moet je zeker weten waar hij toe instaat is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 14:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Oekraïne heeft de boots on the ground. Uiteindelijk hoeven wij alleen maar de (juiste) wapens te leveren.

Ja, Europa heeft haar defensie verwaarloosd, maar het is zeker niet zo dat Rusland het fantastisch doet. Rusland moet noodgedwongen haar vervoer op ezels doen en Noord-Koreaanse soldaten gebruiken.

Als Europa echt op stoom komt, kunnen wij ook de drones, granaten, tanks en vliegtuigen leveren. De EU is na de VS en China de derde economie, Rusland staat niet eens in de top 10.
Uiteindelijk raken die manschappen op. Je kunt ook niet iedereen inzetten aan het front. Je hebt ook nog een economie te draaien. En een heel simpel reken sommetje laat zien dat Rusland in iedergeval meer manschappen heeft.

De Russische economie draait op grondstoffen. Totaal niet te vergelijken met een westerse economie gebaseerd op dienstverlening en luxe. Nog steeds produceerd Rusland wapens, rollen er nog steeds tanks in Oekraïne. Ik zeg ook niet dat Rusland het fantastisch doet. Maar om nu te zeggen dat het een eitje is en niets voorsteld daar ga ik niet in mee.

En als de EU daadwerkelijk alles kan leveren kan China dat aan Rusland.

Dit is geen eenvoudig conflict.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:09:20 #240
345631 Scjvb
pi_216879978
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij heeft niets misdaan dus. Geen enkele reden om excuses te maken dus.
Klopt uiteraard.

Eerder dan voor z'n veeleisende houding daar die irritatie bij Trump teweegbracht na alle bijval en wapenlevering door de VS afgelopen lange drie jaren. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216879980
quote:
Stel dat wanneer Zelensky het pad van de Verstandigste Weg wil kiezen en de deal voor grondstoffen alsnog wil tekenen, verder onderhandelen met de VS e.d., hij allereerst z'n excuses zal moeten maken aan Donald Trump.
pi_216879992
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:01 schreef yessie234 het volgende:
Vanmiddag gesprek tussen Zelensky met Starmer, morgen Europese top in Londen onder leiding van Starmer.

https://www.bbc.com/news/articles/cg4k137ezlgo
Engeland, Duitsland en Frankrijk met hulp van Polen zullen het moeten doen. Voor Nederland lijkt me gezien de beperkte defensieve middelen en een regering met Rusland-pijpende invloeden een rol in de marge weggelegd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216880010
Medvedev noemt de persconferentie in de Oval Office van gisteren ook al een historische gebeurtenis:

https://kyivindependent.c(...)nsky-clash-historic/
pi_216880013
quote:
Wat een schandalige onzin.

Lees dit draadje:

twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_216880018
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Klopt uiteraard.

Eerder dan voor z'n veeleisende houding daar die irritatie bij Trump teweegbracht na alle bijval en wapenlevering door de VS afgelopen lange drie jaren. ;)
Dat de VS dat mede ook uit eigen interesse heeft gedaan, om Rusland af te zwakken en dat spul zou anders toch vernietigd worden, laat je gemakshalve maar even weg.

En daar bovenop nog even een groot deel van de grondstoffen opeisen. Het is allemaal geen liefdadigheidsbedoeling, voor geen enkel land trouwens, ook niet voor Europa.

"Hee bedankt vriend voor de hulp."

Geen dank, en je bent trouwens een dictator, je hebt het zelf veroorzaakt, Putin is een top vent, en hier is nog een naheffing wat we er allemaal voor terug willen hebben. Wel mijn kont likken voor je weg gaat, net als hondje Vance, anders krijg je niks.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:12:05 #246
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216880019
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Klopt uiteraard.

Daar heeft hij ze dan ook meer dan 30x voor bedankt.

Trump en Vance waren alles en zn moeder van Oekraine door het slijk aan het halen. Terecht dat hij opkomt voor zijn land en tegengas geeft bij deze pestkoppen.

Trump en Vance moeten excuses maken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:12:56 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216880028
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Engeland, Duitsland en Frankrijk met hulp van Polen zullen het moeten doen. Voor Nederland lijkt me gezien de beperkte defensieve middelen en een regering met Rusland-pijpende invloeden een rol in de marge weggelegd
Ik denk dat vooral besproken wordt hoe men de VS weer kan behagen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:14:15 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216880043
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Daar heeft hij ze dan ook meer dan 30x voor bedankt.

Trump en Vance waren alles en zn moeder van Oekraine door het slijk aan het halen. Terecht dat hij opkomt voor zijn land en tegengas geeft bij deze pestkoppen.

Trump en Vance moeten excuses maken.
Al had Trump hem in het zicht gespuugd, dan had hij daar nog dankbaar voor moeten zijn. Niet dat ik dat fatsoenlijk vindt. Maar Oekraine heeft USA nodig.
Er zijn geen alternatieven.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216880056
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:11 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat een schandalige onzin.

Lees dit draadje:

[ x ]
Voor wie de hele thread niet kan lezen:

Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 1 maart 2025 @ 15:16:12 #250
345631 Scjvb
pi_216880061
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 15:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Al had Trump hem in het zicht gespuugd, dan had hij daar nog dankbaar voor moeten zijn. Niet dat ik dat fatsoenlijk vindt. Maar Oekraine heeft USA nodig.
Er zijn geen alternatieven.
Totaal eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')