SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
hmmm....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, redenen die ik hier niet opschrijf
WAT IMPLICEER JIJ ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm....
aan het bijklussen tijdens al je "etentjes" ?
[ afbeelding ]
Samequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
en met de hand schrijven, dan kan niemand meer wat lezen van mij gok ik
Wij gingen in groep 6 over van vulpen naar zo'n Stabilo balpen. Staat me nog bij dat we voor taal bezig waren met rijtjes woorden schrijven op twee verder lege bladzijden in het werkboek en halverwege maakte ik de wissel, en dat kon je precies zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:13 schreef Strani het volgende:
Bij ons op school moesten we tot groep 7 ook met vulpen schrijven dus de inktvlekken zaten overal, tot m'n gezicht aan toe.
Kindermishandeling, was het. Ik snap nog steeds niet wat er de gedachte achter was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Die vulpen was echt afschuwelijk trouwens
ik had het ook overal zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Kindermishandeling, was het. Ik snap nog steeds niet wat er de gedachte achter was.
Kan ik prima, het ziet er alleen niet uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
en met de hand schrijven, dan kan niemand meer wat lezen van mij gok ik
ja maar dan moest je dus die vullingen openbijten dus dan was je weer Blauwbaard de Eerstequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dven het volgende:
De balletjes uit de vulpenvullingen verzamelen
En zal het ook nooit wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Subtiel is nooit mijn sterkste punt geweest
Kijk wel even of ze er eentje met extra oorvakjes hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef bitterbal het volgende:
Ben mijn eigen kitesurf kleding aan het bestellen bij decathlon. Nu twijfel of ik ook een helm moet doen. Als het druk is hebben ze niet genoeg of de dingen zijn kapot
Klopt ja. Iets pientere klasgenoten gebruikten overigen gewoon een schaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moest je dus die vullingen openbijten dus dan was je weer Blauwbaard de Eerste![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk wel even of ze er eentje met extra oorvakjes hebben
Zo werd destijds het advies voor het voortgezet onderwijs gevormd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja. Iets pientere klasgenoten gebruikten overigen gewoon een schaar.
Nee die tijd is wel voorbij denk ik ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En zal het ook nooit worden
Zelfreflectie is een groot goedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Subtiel is nooit mijn sterkste punt geweest
Zou het maar doen toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zo eentje. hebben ze bij de les ook
[ afbeelding ]
Zelfspot, heb ik ook veel vanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfreflectie is een groot goed
Kun je maar beter hebben, anders wordt het zo naargeestigquote:
Iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het maar doen toch?Anders zit je altijd met de luizen en de vlooien van de vorige Rus in je pruik.
Knippers naar HAVO of VWO, bijters naar het VMBO en de scholieren die zelfs de tanden nog niet hebben leren te gebruiken blijven zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo werd destijds het advies voor het voortgezet onderwijs gevormd.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef Strani het volgende:
800 baht is 22.51 euro, voor degenen die net als ik niet direct kennis hebben over de waarde van deze munt.
En mensen die gewoon die hele vulpen in hun zak stopten mochten direct door naar het gymnasium.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Knippers naar HAVO of VWO, bijters naar het VMBO en de scholieren die zelfs de tanden nog niet hebben leren te gebruiken blijven zitten.
Dank, Straniquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef Strani het volgende:
800 baht is 22.51 euro, voor degenen die net als ik niet direct kennis hebben over de waarde van deze munt.
Voor een helm? Dan kocht ik er drie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:25 schreef Strani het volgende:
Nee dit ging over de schoenen geloof ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een helm? Dan kocht ik er drie.
Ja heb er maar 1 nodigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een helm? Dan kocht ik er drie.
Wel echt fijn dat jij dit gesprek in goede banen leidtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit ging over de schoenen geloof ik.
die zijn ook 800 . waren in de salequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dit ging over de schoenen geloof ik.
Ja maar hier had ik even niet goed gelezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel echt fijn dat jij dit gesprek in goede banen leidt
Ik las even schurftbroeken en ik geloof niet dat ik daar 800 baht voor over zou hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Decathlon is echt een fijne winkel![]()
heb ook surfbroeken
Geen geld tochquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
Hoewel ik in m'n ziel voelde dat de schoenen óók 800 baht zijn.
En zij die anderen de vulling lieten openbijten voor hen, zij mochten het voortgezet onderwijs overslaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En mensen die gewoon die hele vulpen in hun zak stopten mochten direct door naar het gymnasium.
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar hier had ik even niet goed gelezen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
En zij die anderen de vulling lieten openbijten voor hen die mochten het voortgezet onderwijs overslaan.
Die zou een vullingenbijterfabriek hebben gehad jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Sywert van Lienden heeft overigens op dezelfde middelbare school gezeten als ik, over dat soort types gesproken. Er zat alleen wel een jaar of 7 tussen.
quote:
Bij ons was het het gesprek van de avond.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Heeft bij jullie ook iedereen het over trump-zelensky? Hier is het het gesprek van de dag
Op mijn school hebben geen beroemde mensen gezetenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Sywert van Lienden heeft overigens op dezelfde middelbare school gezeten als ik, over dat soort types gesproken. Er zat alleen wel een jaar of 7 tussen.
ohhh en ook koud?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]
In het immer zonnige Spanje begint vandaag een hele week met alleen maar regen en wind.
ohh jullie hadden het gister avond al gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij ons was het het gesprek van de avond.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:37 schreef Dven het volgende:
Ik moest hier iets te hard om lachen
[ afbeelding ]
Nee, vind 40 uur slavernij wel voldoende tbhquote:
Op de mijne ook onder andere Christel Ambrosius die als slachtoffer in de Puttense moordzaak helaas om een hele nare reden 'bekend' is geworden. En terrorisme-expert Beatrice de Graaf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn school hebben geen beroemde mensen gezeten
Wel in een andere vesting, maar dat telt niet.
Het type sporter dat zich sporter noemt omdat ie twee keer naar de sportschool is geweest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Getraind als een sporter.
Terechte vraag van mijn vader: Wat voor sporter? Dat stond er niet bij, maar ik verwacht een amateur.
Twee keer in totaal, per maand, per week?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het type sporter dat zich sporter noemt omdat ie twee keer naar de sportschool is geweest.
Ik heb op dezelfde basisschool gezeten als Pieter van den Hoogenband. Ook tegelijkertijd, al zat Pieter een paar klassen hoger.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn school hebben geen beroemde mensen gezeten
Wel in een andere vesting, maar dat telt niet.
Totaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee keer in totaal, per maand, per week?
Das wel een brrrrr jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaag 13 graden! Het loopt gedurende de week wel weer iets op richting de 18 ongeveer.
Vannacht wordt het hier (NL) -3quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaag 13 graden! Het loopt gedurende de week wel weer iets op richting de 18 ongeveer.
Mijn basisschool heeft geen wiki pagina, dus geen idee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb op dezelfde basisschool gezeten als Pieter van den Hoogenband. Ook tegelijkertijd, al zat Pieter een paar klassen hoger.
Mijn broer en schoonzus zaten op dezelfde middelbare school als Frank Lammers, maar volgens mij niet in dezelfde periode.
Ik snap wel dat Nederland zoveel vluchtelingen produceertquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vannacht wordt het hier (NL) -3
Geniet0n
Er is wel wat balans, ik geloof niet dat Ter Apel geheel leeg isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Nederland zoveel vluchtelingen produceert
Alleen wel lastig dat ze allemaal hier naartoe komen
Ik vind eigenlijk dat Nederlandse vluchtelingen in de regio opgevangen zouden moeten worden. Men bouwt maar een nepstrandje in Duitsland of België hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is wel wat balans, ik geloof niet dat Ter Apel geheel leeg is
geweldig, mag nog wel tien graden lager voor 3 wekenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vannacht wordt het hier (NL) -3
Geniet0n
Ja akkoord, maar dan wil ik ook kunnen schaatsen op natuurijs en niet van dat slappe een paar nachten - 3 ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
geweldig, mag nog wel tien graden lager voor 3 weken
daarom tien graden lager voor 3 weken, -13 moet je een eind mee komenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja akkoord, maar dan wil ik ook kunnen schaatsen op natuurijs en niet van dat slappe een paar nachten - 3 ofzo
welk deel van 10 graden lager was onleesbaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja akkoord, maar dan wil ik ook kunnen schaatsen op natuurijs en niet van dat slappe een paar nachten - 3 ofzo
Ah, de gezelligheid komt binnenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
welk deel van 10 graden lager was onleesbaar?
geschreven met vulpen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, de gezelligheid komt binnen
Preciesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom tien graden lager voor 3 weken, -13 moet je een eind mee komen
Joepiequote:
U was ziek of andere reden?quote:
voor de derde keer al sinds eind november.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de derde keer al sinds eind november.
Rotzooi
Griep?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de derde keer al sinds eind november.
Rotzooi
Maar goed tis weer over.quote:
Dan ben je zeker nog nooit in Scandinavië of Rusland geweest, waar het sterft van de muggenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
Dan sterven die muggen ook eens een heel eind
geen idee, de enige klacht is overgeven en daarna dat de thee me echt tegen staat.quote:
ik wil een goulashkroketquote:
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nog nooit in Scandinavië of Rusland geweest, waar het sterft van de muggen
nou zegquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, de enige klacht is overgeven en daarna dat de thee me echt tegen staat.
elke keer begint het met een druk op mn borst net of ik niet genoeg adem/zuurstof of iets krijg... inmiddels weet ik dat onder de douche gaan staan ook niet helpt maar op de grond zitten in de douche met de douche aan is wel een beetje de enige manier waarop ik nog een beetje mezelf mens voel op dat moment... tot het overgeven begint
Neem in ieder geval je muggenspray meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat klopt![]()
Weet ook niet wat ik nu in Rusland te zoeken heb, maar Scandinavië staat nog op het lijstje
neuj nog niet. tijdens dat ik me beroerd voel ga ik de deur niet uit en toen ik me weer beter voelde zag ik de noodzaak nog niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zegben je naar de huisarts geweest? Dat klinkt super naar
Gewoon in de winter gaan, geen muggen dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat klopt![]()
Weet ook niet wat ik nu in Rusland te zoeken heb, maar Scandinavië staat nog op het lijstje
Will do.. ik heb nog van dat DEET spray toen ik naar de jungle gingquote:
Ik had op zich wel graag een keer naar Rusland gewordt maar dat gaat 'm voorlopig niet worden. Dan maar naar Oekraïne zodra het wat rustiger is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat klopt![]()
Ik denk dat je maar moet gaan nizno.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj nog niet. tijdens dat ik me beroerd voel ga ik de deur niet uit en toen ik me weer beter voelde zag ik de noodzaak nog niet.
En na de derde keer nu is het nu zaterdag dus aankomende week maar eens even kijken
Ik wil wel een beetje normale temperaturen hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon in de winter gaan, geen muggen dan.
Dit lijkt mij inderdaad wel verstandig...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zegben je naar de huisarts geweest? Dat klinkt super naar
In mei dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje normale temperaturen hebben
- Sushiquote:
Heb een antimuggenstift uit India waar je jezelf alleen maar op een aantal plekken hoeft aan te stippen. Niets bijt meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Will do.. ik heb nog van dat DEET spray toen ik naar de jungle ging
Oh, ik zou best naar Rusland willen, alleen lijkt mij de timing niet zo handigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had op zich wel graag een keer naar Rusland gewordt maar dat gaat 'm voorlopig niet worden. Dan maar naar Oekraïne zodra het wat rustiger is.
VS ben ik ook nog niet geweest en wil ik ook graag maar ook dat lijkt voorlopig geen optie.
Normaal is natuurlijk een rekbaar begripquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje normale temperaturen hebben
Ik wacht wel tot het daar politiek ook weer wat normaler wordt. Ik wil nu ook niet meer geld uitgeven aan de VS dan nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik zou best naar Rusland willen, alleen lijkt mij de timing niet zo handig![]()
Waarom is de VS voorlopig geen optie?
Ja klopt, maar liever niets onder de 10 graden, om mij moverende redenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal is natuurlijk een rekbaar begrip
Ah zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het daar politiek ook weer wat normaler wordt. Ik wil nu ook niet meer geld uitgeven aan de VS dan nodig.
hmmmmquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Sushi
- Crispy pork
- Ramen
- Pho
- Morning Glory
- Sappige worst
- Rijst
- Noedels
- Taart ?
Waar heb je zin in ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmmm
sushi heb ik gisteren gegetenWorst eergisteren
Ja het zijn ook kleine mensen hè.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn allemaal van die kleine porties
Nouja, dan kan je er in het zuiden al vrij rap naartoe. Geen idee waarom trouwens, maart/april zijn in het hoge noorden echt genotquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar liever niets onder de 10 graden, om mij moverende reden
Dat zijn Spanjaarden ook over het algemeen en daar valt het wel mee met de portiesquote:
Wat is dat? Ik ging googlen, maar daar kwam alleen een donkere voetbalspeler naar vorenquote:
Gemiddeld een centimeter of 6 kleiner dan Nederlanders, volgens Wiki! De mannen althans. Dat valt nog mee. Ze worden ook wel steeds langer hoor, de jongere generatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn Spanjaarden ook over het algemeen en daar valt het wel mee met de porties
quote:
quote:
Vond Rusland echt een armoedige bende. En dan ben ik Bulgarije al gewendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had op zich wel graag een keer naar Rusland gewordt maar dat gaat 'm voorlopig niet worden. Dan maar naar Oekraïne zodra het wat rustiger is.
VS ben ik ook nog niet geweest en wil ik ook graag maar ook dat lijkt voorlopig geen optie.
24 cm, valt tegenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gemiddeld een centimeter of 6 kleiner dan Nederlanders, volgens Wiki! De mannen althans. Dat valt nog mee. Ze worden ook wel steeds langer hoor, de jongere generatie.
In Griekenland hebben ze ook goede portiesquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Gemiddeld een centimeter of 6 kleiner dan Nederlanders, volgens Wiki! De mannen althans. Dat valt nog mee. Ze worden ook wel steeds langer hoor, de jongere generatie.
Om welk gedeelte van het lichaam gaat dit?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
die zijn wel lekkerquote:
Sint Petersburg lijkt me wel interessant. Inclusief Hermitage natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Vond Rusland echt een armoedige bende. En dan ben ik Bulgarije al gewend
14 maart naar Nederland, 17 maart naar Dublin, 19 maart naar Zweden, 28 maart terug naar Bulgarije en een maand later naar India. Laatste verre reis van het jaar, rest van het jaar zien waar die desbetreffende maand de Ryan- en Wizzairtjes goedkoop naar toe vliegen
Nou, ook wat dát betreft zijn de Spanjaarden volgens de statistieken gemiddeld wat kleiner dan de Nederlanders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Om welk gedeelte van het lichaam gaat dit?
Gezel.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ook wat dát betreft zijn de Spanjaarden volgens de statistieken gemiddeld wat kleiner dan de Nederlanders.
quote:
India lijkt me voornamelijk ook een gore bende waar je al ziek wordt door ergens naar te kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Sint Petersburg lijkt me wel interessant. Inclusief Hermitage natuurlijk.
Is India niet véél armoediger?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
India lijkt me voornamelijk ook een gore bende waar je al ziek wordt door ergens naar te kijken
Es lo que es!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja en volgens mij stinkt het daar
quote:
Het staat niet echt bovenaan mijn lijstje om te bezoekenquote:
Ja, maar warm armoedig trek ik toch een stuk beter dan slavisch armoedigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Sint Petersburg lijkt me wel interessant. Inclusief Hermitage natuurlijk.
Is India niet véél armoediger?
Ik ben benieuwd, we krijgen een Indiaas gezin als buren. Staan ze de hele dag curry te maken of is dat framenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja en volgens mij stinkt het daar
met open armen ontvangen. af en toe lekkers brengen als je taart cake of wat ook maakt. dan kun je ook mee genieten van hun gerechten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, we krijgen een Indiaas gezin als buren. Staan ze de hele dag curry te maken of is dat framen
quesadillaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat? Ik ging googlen, maar daar kwam alleen een donkere voetbalspeler naar voren
Het is een vrij divers en tamelijk groot landquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
India lijkt me voornamelijk ook een gore bende waar je al ziek wordt door ergens naar te kijken
Lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, we krijgen een Indiaas gezin als buren. Staan ze de hele dag curry te maken of is dat framen
Hm, dat klinkt raar, in mijn orenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eso
Hoewel men het normaal zegt als 'es lo que hay', oftewel 'het is wat er is'.
Que sera seraquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eso
Hoewel men het normaal zegt als 'es lo que hay', oftewel 'het is wat er is'.
Ik had een paar jaar buren uit Nepal, en die aten volgens mij ook elke dag hetzelfde, ook een soort curry. Maar ze hebben me wel eens uitgenodigd om bij hun te komen eten, enorm hartelijk allemaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Went vanzelf!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt raar, in mijn oren
Ik heb een keer Nepalees gegeten in Romequote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar buren uit Nepal, en die aten volgens mij ook elke dag hetzelfde, ook een soort curry. Maar ze hebben me wel eens uitgenodigd om bij hun te komen eten, enorm hartelijk allemaal.
Ik kreeg ook gewoon bestek maar zelf aten ze het met hun handen, ook wel bijzonder.
Tsja. Het leven is oneerlijk he zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
T is zo niet eerlijk... ik werk heel hard voor mn centjes en krijg niets terug van de BD dit jaar... mn voormalig schoonpa zit van zn aow en pensioen te eten en krijgt ruim 500 euro terug
Ze zeggen toch dat op een gegeven moment alles wel went ?quote:
Die country is echt big inderdaad. Insane. Wonen ook veel mensen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is een vrij divers en tamelijk groot land
[ afbeelding ]
Bijna alles, jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat op een gegeven moment alles wel went ?
da zijn de lekkerste eetgelegenheden om naar toe te gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer Nepalees gegeten in Rome![]()
Was een enorm leuk eettentje met aardige uitbatersWas superlekker, ondanks dat het 45 graden was oid
(gevoelstemperatuur, zal wel 28 graden geweest zijn).
wowquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die country is echt big inderdaad. Insane. Wonen ook veel mensen.
goed bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, rondje 1. 6.080 stappies. Nu even anderhalf uur lunchpauze. Was in de droger. Daarna nog een rondje. Doel is minstens de score van gisteren overtreffen (11.161).
Good busyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, rondje 1. 6.080 stappies. Nu even anderhalf uur lunchpauze. Was in de droger. Daarna nog een rondje. Doel is minstens de score van gisteren overtreffen (11.161).
Ook een heel goed doel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy
Mijn doel is om het pakketpunt heel te laten.
En anders zien jullie wel een krantenberichtje
Meer dan een miljard inderdaad insanequote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die country is echt big inderdaad. Insane. Wonen ook veel mensen.
nachtmerries, mensen die meer tape dan enveloppe versturenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, mijn enveloppen is meer plakband dan enveloppe
Ze doen het er maar mee
.... side eyequote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy
Mijn doel is om het pakketpunt heel te laten.
En anders zien jullie wel een krantenberichtje
Volgende keer toch maar weer aan de sociaal werkster vragen of zij het voor je doet lieverdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, mijn enveloppen is meer plakband dan enveloppe
Ze doen het er maar mee
Grootste bevolking ter wereld zelfsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meer dan een miljard inderdaad insane
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heb ik de muur die ik net gepoetst heb echt nog nooit eerder zo intensief gepoetst
Het stukje van de tegels boven de kookplaat was gewoon opgegeven, het was nooit schoon te krijgen. Tot nu. Het glimt weer
Putin gaat de komende 15 jaar nergens heen voorspel ik. Maar inderdaad interessant wat er gebeurt als. Zal wel een opvolger hebben die zijn strategie doorzet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de taak van de burgers van een soeverein land om de leidinggevende personen van een ander soeverein land aan te pakken. Daarvoor heb je overheden, bestaande uit kundige en ervaren mensen om een oplossing te zoeken met zo min mogelijk slachtoffers.
Het is sowieso op dit moment uit je handen.
Mocht Rusland een NAVO- of EU-land aanvallen, ben je ook niet aan de beurt. Het leger en de reservisten zijn eerst. Daarna eventueel, als het voor Europa misgaat, gaan ze verder kijken.
Al mag je natuurlijk voor die tijd je opgeven, mocht je denken dat dit het beste is voor jou en Nederland.
Het is een hoop "als". Je kunt ook zeggen: Wat als Putin neervalt? Dat lijkt mij persoonlijk meer interessant, kijken hoe de krachtige mannen daar omgaan met het machtsvacuum en hoe belanghebbende landen dit proberen te manipuleren.
heerlijke lucht zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het je je gegund. Lekker genietenquote:
Dan heb je het licht ook niet uitgevondenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:05 schreef Nizno het volgende:
Reiziger vergeet tas vol met drugs in openbaar vervoer in Amsterdam
das niet zo slim
buskruit ook nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je het licht ook niet uitgevonden
En dan is er ook gewoon iemand die de politie belt in plaats van God op z'n blote knieën te bedanken voor deze prachtvondstquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:05 schreef Nizno het volgende:
Reiziger vergeet tas vol met drugs in openbaar vervoer in Amsterdam
das niet zo slim
ook dat ja... hoewel ik niet zou weten hoe ik dat spul om zou moeten zetten in geldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan is er ook gewoon iemand die de politie belt in plaats van God op z'n blote knieën te bedanken voor deze prachtvondst
Als ik zo'n tas zou vinden, zou ik er echt helemaal niets mee kunnen, terwijl ik mezelf wel strafbaar maak als ik het niet meteen aangeef. Makkelijke keuze.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan is er ook gewoon iemand die de politie belt in plaats van God op z'n blote knieën te bedanken voor deze prachtvondst
Gewoon in de voorraadkast zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat ja... hoewel ik niet zou weten hoe ik dat spul om zou moeten zetten in geld
ja nuttig, dan kan ik het dus net zo goed bij de pliezies afgeven, kan mn voorraadruimte beter gebruikenquote:
Op Vinted zettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat ja... hoewel ik niet zou weten hoe ik dat spul om zou moeten zetten in geld
Ik zou beginnen bij proberen te verkopenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja goeie optiequote:
volgend jaar doen ze meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Liep net langs de straat waar ze de carnavalswagens aan het klaarzetten waren voor de optocht, allemaal natuurlijk met hun speakers op maximaal dus een grote teringherrie. Komen er een paar Indiërs voorbijlopen (gastarbeiders) en die hadden echt zo'n blik van 'wtf gebeurt hier'
Ik zou mijn vingers er niet aan branden en die tas bij de politie afgeven, of waarschijnlijk die tas niet eens aanraken en het voor de volgende vinder achterlatenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Neuh, die zijn hier meestal maar een paar maanden, dit zijn de 'dure' expats die specialistische meuk op het industrieterrein doenquote:
ow nee die hebben niet genoeg tijd om door te krijgen wat het inhoudtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, die zijn hier meestal maar een paar maanden, dit zijn de 'dure' expats die specialistische meuk op het industrieterrein doen
Geluksvogelsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee die hebben niet genoeg tijd om door te krijgen wat het inhoudt
Als je wil weten hoe racisme voelt moet je hier in een berenpak carnaval komen vieren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Ah @:UitStraling heeft zijn lolbroek er bij aangetrokken
[ afbeelding ]
Frietroepers zijn niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wordt ook niet serieus genomen, dus jij zegt ook gewoon friet?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frietroepers zijn niet serieus te nemen.
Het is niet geluktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook een heel goed doel.
Ik zal voor je duimen dat we geen lokale suffertjes langs hoeven te snuffelen naar dat bericht
Wat hebben de beren nou weer misdaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je wil weten hoe racisme voelt moet je hier in een berenpak carnaval komen vieren.
Is er iemand die jij wel serieus neemt eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frietroepers zijn niet serieus te nemen.
Sorry, not sorry, ik weet hoe bezorgers omgaan met pakketjes en ik wil dat dit pakketje verzonden wordt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nachtmerries, mensen die meer tape dan enveloppe versturen
gelukkig niet 1000den suffertjes langsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet gelukt![]()
Ik moet thuis het pakketje aangeven, want douane.
Ja dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar onhandig zeg
P.S. Het pakketpunt leeft nog.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet gelukt![]()
Ik moet thuis het pakketje aangeven, want douane.
Ja dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar onhandig zeg
P.S. Het pakketpunt leeft nog.
quote:Versturen naar de VS?
Frankeer je zending altijd online
De Verenigde Staten (VS) accepteren alleen nog goederen vanuit het buitenland wanneer ze van tevoren weten wat erin zit. Deze gegevens willen ze digitaal ontvangen. Dat betekent dat je jouw pakket voortaan online moet voorbereiden en frankeren.
https://www.postnl.nl/campagnes/online-frankeren-vs/
Ja, z'n vanille muffins, maar ik weet niet of je die kan classificeren als 'iemanden'quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is er iemand die jij wel serieus neemt eigenlijk?
ist nu een envelop of een pakket?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, not sorry, ik weet hoe bezorgers omgaan met pakketjes en ik wil dat dit pakketje verzonden wordt.
Nee, scheelt weer werkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig niet 1000den suffertjes langs
Thanks!quote:
Die tweede helft van je bericht was een grotere belediging dan de eerste, even dat je het weet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet serieus genomen, dus jij zegt ook gewoon friet?
Bombastic?quote:
Geen dank, hopelijk kun je hier wat meequote:
mosterdquote:
Ik ga dit filmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tweede helft van je bericht was een grotere belediging dan de eerste, even dat je het weet.
Kom vechten dan.
Frietkatquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die tweede helft van je bericht was een grotere belediging dan de eerste, even dat je het weet.
Kom vechten dan.
Nee nee, haal mijn bezigheidstherapie nou niet wegquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer aan de sociaal werkster vragen of zij het voor je doet lieverd
Had gekund, maar waarom zou ik dat gaan opzoeken, ik hoef toch geen pakketje op te sturen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mosterd
had je dat niet kunnen quoten voor ze weg ging?
Trappen jullie elkaar dan van de duinen af?quote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blik benzine, luciferdoosje in de knuistjes.
Eerst zijn gulp dichtdoen anders rolt het zo lastig van een duin af.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trappen jullie elkaar dan van de duinen af?
Misschien kan ik @:dud0r ook nog wel even v34.292 x van de duin af trappen
Hallo VS, in dit pakket zit de blaassteen van Wattenschijfje.quote:Versturen naar de VS?
Frankeer je zending altijd online
De Verenigde Staten (VS) accepteren alleen nog goederen vanuit het buitenland wanneer ze van tevoren weten wat erin zit. Deze gegevens willen ze digitaal ontvangen. Dat betekent dat je jouw pakket voortaan online moet voorbereiden en frankeren.
Ik weet niet wie je bedoeld, dit kan bij meerdere personenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst zijn gulp dichtdoen anders rolt het zo lastig van een duin af.
Hallo Modie, bedankt weer voor je bijdragequote:
We hebben geen burgemeester meer, de enige burgemeester die we ooit hebben gehad zit ergens op de TV-TASquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgenochtend bij zonsopgang achter het huis van de burgemeester
Nooit gehad, lijkt me lekker!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, z'n vanille muffins, maar ik weet niet of je die kan classificeren als 'iemanden'
Je hebt nog nooit een vanille muffin op?quote:
quote:
Oh dat is gewoon zo'n blonde muffinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een vanille muffin op?
Ik vind dit gesprek verwarrendquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon zo'n blonde muffin
Ja die wel inderdaad!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit gesprek verwarrend
De goede lijst?quote:
Ik zag net ook een blonde muffin in een winkel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dat is gewoon zo'n blonde muffin
Ja die wel inderdaad!
Ik las over de 'toets' heen en toen dacht ik: oh jee..quote:
Ik denk nog steeds oh jeequote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las over de 'toets' heen en toen dacht ik: oh jee..
dat zou wel knap zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
pizzabordquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Immer bombasticquote:
Nu denk ik: oh.quote:
Mister Bombasticquote:
jeequote:
quote:
quote:
en dan;quote:
Dat zou Etto of Chevvy zijn dan, jaquote:
Nou, verder ging mijn denkproces eigenlijk niet, want toen werd ik afgeleidquote:
ook zeer begrijpelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, verder ging mijn denkproces eigenlijk niet, want toen werd ik afgeleid
Uit etenquote:
Wat had je en wat erbij?quote:
sok om je stofzuigerslang doen... dan vang je de toetsen daar in opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:57 schreef mschol het volgende:
er zijn een paar toetsenop mn toetsenbord waar de boel erg makkelijk loslaat, is helaas niet anders maar meestal gaat et goed
pc stoffilters ook weer uitgezogen, dat was broodnodig![]()
wat heb je gehad?quote:
heb ik nog niet bedacht. voorraadkast of vriezer legenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit etenDus ik weet het eigenlijk nog niet
En jullie?
?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
1,7k terugbetalen*hapt naar lucht, ademt in zak*
oke nu vind ik het minder erg dat er bij mij 0 stond...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
i know, ik gebruik een oude panty voor bij mn legoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
sok om je stofzuigerslang doen... dan vang je de toetsen daar in op
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog niet bedacht. voorraadkast of vriezer legen
Ja precies. Wil je het zelf niet hebben, breng het dan niet bij de politie maar doe gewoon een andere vinder het plezier.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou mijn vingers er niet aan branden en die tas bij de politie afgeven, of waarschijnlijk die tas niet eens aanraken en het voor de volgende vinder achterlaten
had deze keer op tijd door dat het mijn eigen staart wasquote:
das veel, maar dan heb je ook veel gkregen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
belastingquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke nu vind ik het minder erg dat er bij mij 0 stond...
Snel de eerste vlucht naar Thailand pakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende:
denk niet dat mn maag daar al van gaat genietenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had deze keer op tijd door dat het mijn eigen staart was![]()
Zag daar een lekkere snack maar die thai stak er een stokje voor![]()
https://www.facebook.com/reel/2518433528351851
Je hebt in elk geval weer trekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik nog niet bedacht. voorraadkast of vriezer legen
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
das veel, maar dan heb je ook veel gkregen?
jahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval weer trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |