SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik wilde als tt blut enzo. maarja te laat. alaaaaaf zuiderse vrienden.Do what you love, love what you do!![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:32 schreef kree het volgende:
ik wilde als tt blut enzo. maarja te laat. alaaaaaf zuiderse vrienden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
twijfelde over fijne ramadanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:32 schreef kree het volgende:
ik wilde als tt blut enzo. maarja te laat. alaaaaaf zuiderse vrienden.
Plek 4![]()
Eens zien hoelang het duurt voor ik naar beneden zak
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ooooo dat kan ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk gewoon geen opkopers hier in deze buurtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
leukk kwelke plaatsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik vertrek over 20 minuten
Pak al aanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
geen zorgen jullie stijgen allemaal in ranglijst want ik ga toch naar beneden
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook m’n pak aanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sommige mensen zitten laag in hun energie even opladen is dan geen luxe tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi plekje..quote:Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Doe mij maar een stekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik eersttttquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Samen zijn..Don't follow me. I am lost too
.
ik weet dat ik niet ver moet nu deze weken. maar daarom autp staat gewoon voor de deur.
mensen snappen niet dat ik ook storingsmonteur dienst heb voor hun water zelfs. en gaan ze zeiken enzo. ja wtf.
drink dan maar uit je laadpaal. want als het fout gaat wijken zonder water.Do what you love, love what you do!![]()
Neeeeheeequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Veel te ver weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:35 schreef Paul het volgende:
straks fokmeet
FEE / Wie zie ik zo in Eindhoven?Don't follow me. I am lost too
.
Of stroomquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:36 schreef kree het volgende:
ik weet dat ik niet ver moet nu deze weken. maar daarom autp staat gewoon voor de deur.
mensen snappen niet dat ik ook storingsmonteur dienst heb voor hun water zelfs. en gaan ze zeiken enzo. ja wtf.
drink dan maar uit je laadpaal. want als het fout gaat wijken zonder water.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet wel m’n haar wassenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
enne de gemakucht,. komt toch water uit de kraan altijd?
Naja niet altijd en zekler niet meer nu.Do what you love, love what you do!![]()
Dadelijk sluit Kree het water af dus nee, niet zo langquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snel dan maarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dadelijk sluit Kree het water af dus nee, niet zo lang
* Moeraskat trippelt snel naar de doucheWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb btw hele lijst met onthefingen van rdw in de auto liggen?
mag tegen verkeer in, parkeerborden negeren etc etc etc. alleen laadpaal staat er niet bij.
Echt. maaaaaar mijn auto moet ook laden, fucking drama queen die dat schreef met dr kantoor baantje in leiden wss.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zitten laag in hun energie even opladen is dan geen luxe toch
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Broodje hagelslag
Don't follow me. I am lost too
.
Niks mis mee.Don't follow me. I am lost too
.
nou nou nou nou....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:40 schreef kree het volgende:
ik heb btw hele lijst met onthefingen van rdw in de auto liggen?
mag tegen verkeer in, parkeerborden negeren etc etc etc. alleen laadpaal staat er niet bij.
Echt. maaaaaar mijn auto moet ook laden, fucking drama queen die dat schreef met dr kantoor baantje in leiden wss.
Waar maak je je toch druk om. Om een fucking briefje? Het zit je nogal hoog hè. We zijn al weken of maanden verder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En daarna is het ook einde dienstverband. En geen uitkering denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij dat geen eens zelf regelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet ie een andere baan zoekenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daarna is het ook einde dienstverband. En geen uitkering denk ik.
Is hij wel die stekkerauto kwijt, dat scheelt dan weer. Krijgt hij daar tenminste geen briefjes meer overquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weken. gehehe. maar ok idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou nou nou nou....
Waar maak je je toch druk om. Om een fucking briefje? Het zit je nogal hoog hè. We zijn al weken of maanden verder.
ik kan ze wel afsluiten trouwens ff met water want heb de sleutels maar mag het niet. en was er wel bijna toe in staat ff. gezeiok man. zoek de volgende op,... hoe vaak ik dat al niet gedaan heb, staan er genoeg. nl in de buurt ook.Do what you love, love what you do!![]()
Nog plannen vandaag?Don't follow me. I am lost too
.
Doe maar.Don't follow me. I am lost too
.
Dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is hij wel die stekkerauto kwijt, dat scheelt dan weer. Krijgt hij daar tenminste geen briefjes meer over
regelen niet nee oficieel. dat is probleem,. maar kan zo het putje op de stoep open maken en met afsluiter sleutel ze dicht draaien, dat wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij dat geen eens zelf regelen
Geenn idee hebben jullie hoe gelukkig je mag zijn met schoon drinkwater.
en is tekort aan.Do what you love, love what you do!![]()
Nou krijg ik een deja vu momentquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
regelen niet nee oficieel. dat is probleem,. maar kan zo het putje op de stoep open maken en met afsluiter sleutel ze dicht draaien, dat wel.
en is tekort aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waar is onze BolKKing @JustinK geblevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hebben geen idee.?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
regelen niet nee oficieel. dat is probleem,. maar kan zo het putje op de stoep open maken en met afsluiter sleutel ze dicht draaien, dat wel.
en is tekort aan.Don't follow me. I am lost too
.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #5
Paintje is uit 2021, rond 1 van z'n bans en het is deels gebaseerd op zijn rijtje hobbies (paarse schildpadden kweken, zebrapaden verven) en een recentere opmerking over een Wilma, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam Wilma vanochtend tegen
ik liep Wilma vanochtend tegemoet
ze zwaaide,
enthousiast
ik zwaaide terug
deur open, riem los
hond op m'n pad
ze zwaaide amicaal
gelukkig een lieve lobbes,
laat dat maar aan Wilma
die kwispelt zelf zonder staart
een spring in 't veld
altijd goedlachs
altijd een praatje
altijd met goede zin
altijd de positivo in de stad
altijd vergeten dat ze import is
een echte Bommelaar
het was nog vroeg
dag kon niet meer kapot
moest de trap nog op
met een glimlach hijgen
hijgend met boodschappen
maakte niet uit
voelde me de koning te rijk
met Wilma van den Heuvel
Koningsetappe, met Wilma achterop
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jij welquote:
.
Saborteur ben jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou maak grapje van beetje, maar het is wel probleem hoor? ook drinkwater gaat naar limiet wat kan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met de meteorologische lente inmiddels op de kalender, staan we aan de start van een lange periode van zonnig en rustig weer. Dit weekend krijgen we vooral op zondag – na de mist – volop zon!
Vanochtend begint grijs en nevelig, met plaatselijk ook mist. Aan het eind van de ochtend is de grootste kans op zon weggelegd voor de kuststreek. Afgelopen nacht daalde de temperatuur op meerdere plaatsen tot onder het vriespunt. De laagste temperatuur werd gemeten in Eelde, waar het kwik zakte naar -2,4 graden. Rond het einde van de ochtend ligt de temperatuur gemiddeld rond de 5 graden. De wind is zwak, aan zee matig, en komt uit het noorden.
Vanmiddag hebben we te maken met tamelijk veel bewolking, al is er langs de kust en in een strook over het midden van het land de meeste kans op zonneschijn. In het noorden en zuidoosten blijft het waarschijnlijk grotendeels bewolkt. Het blijft overal droog en er staat weinig wind. In zonnige gebieden loopt de temperatuur op tot 8 à 9 graden. In het zuidoosten en op de Waddeneilanden wordt het maximaal 6 graden.
Vanavond en vannacht komen er aanvankelijk opklaringen voor, maar geleidelijk neemt de kans op nevel en mist toe, behalve in het zuidoosten. Tijdens opklaringen kan het gemakkelijk licht vriezen, met temperaturen tussen 0 en -3 graden. Onder de bewolking blijft de temperatuur boven het vriespunt. Verder is het rustig weer met nauwelijks wind.
Morgen begint de dag op veel plaatsen grijs, met nevel of mist. In de loop van de ochtend neemt de kans op zon toe. In de middag wordt het prachtig weer met volop zonneschijn en blijft het in het hele land droog. Langs de kust bestaat 's middags wel kans op lage bewolking of mist. De temperatuur stijgt bescheiden en loopt in de middag op tot maximaal 9 graden. Op de Waddeneilanden wordt het ongeveer 7 graden. De wind is zwak en veranderlijk, al waait er op de Waddeneilanden een matige westenwind.
De dagen daarna zien er goed uit dankzij een hogedrukgebied dat het weerbeeld de hele week domineert. De werkweek brengt volop zon en droog weer. In de nachten en vroege ochtend kan er eerst nog mist ontstaan. De temperaturen lopen dagelijks op en tegen het einde van de week krijgen we lenteachtige waarden. De kans op nachtvorst neemt af, al blijft lichte vorst aan de grond nog mogelijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
No limit...Don't follow me. I am lost too
.
gehehe haha nee hoor zou ik niet doen, maar kan het eigenliujk wel. maarja dat kost baan denk dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hey heerquote:hoe is het met U
Heerlijk weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
Met de meteorologische lente inmiddels op de kalender, staan we aan de start van een lange periode van zonnig en rustig weer. Dit weekend krijgen we vooral op zondag – na de mist – volop zon!
Vanochtend begint grijs en nevelig, met plaatselijk ook mist. Aan het eind van de ochtend is de grootste kans op zon weggelegd voor de kuststreek. Afgelopen nacht daalde de temperatuur op meerdere plaatsen tot onder het vriespunt. De laagste temperatuur werd gemeten in Eelde, waar het kwik zakte naar -2,4 graden. Rond het einde van de ochtend ligt de temperatuur gemiddeld rond de 5 graden. De wind is zwak, aan zee matig, en komt uit het noorden.
Vanmiddag hebben we te maken met tamelijk veel bewolking, al is er langs de kust en in een strook over het midden van het land de meeste kans op zonneschijn. In het noorden en zuidoosten blijft het waarschijnlijk grotendeels bewolkt. Het blijft overal droog en er staat weinig wind. In zonnige gebieden loopt de temperatuur op tot 8 à 9 graden. In het zuidoosten en op de Waddeneilanden wordt het maximaal 6 graden.
Vanavond en vannacht komen er aanvankelijk opklaringen voor, maar geleidelijk neemt de kans op nevel en mist toe, behalve in het zuidoosten. Tijdens opklaringen kan het gemakkelijk licht vriezen, met temperaturen tussen 0 en -3 graden. Onder de bewolking blijft de temperatuur boven het vriespunt. Verder is het rustig weer met nauwelijks wind.
Morgen begint de dag op veel plaatsen grijs, met nevel of mist. In de loop van de ochtend neemt de kans op zon toe. In de middag wordt het prachtig weer met volop zonneschijn en blijft het in het hele land droog. Langs de kust bestaat 's middags wel kans op lage bewolking of mist. De temperatuur stijgt bescheiden en loopt in de middag op tot maximaal 9 graden. Op de Waddeneilanden wordt het ongeveer 7 graden. De wind is zwak en veranderlijk, al waait er op de Waddeneilanden een matige westenwind.
De dagen daarna zien er goed uit dankzij een hogedrukgebied dat het weerbeeld de hele week domineert. De werkweek brengt volop zon en droog weer. In de nachten en vroege ochtend kan er eerst nog mist ontstaan. De temperaturen lopen dagelijks op en tegen het einde van de week krijgen we lenteachtige waarden. De kans op nachtvorst neemt af, al blijft lichte vorst aan de grond nog mogelijk.
.
Goed hoor.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik had hem gelezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
De dagen daarna zien er goed uit dankzij een hogedrukgebied dat het weerbeeld de hele week domineert. De werkweek brengt volop zon en droog weer. In de nachten en vroege ochtend kan er eerst nog mist ontstaan. De temperaturen lopen dagelijks op en tegen het einde van de week krijgen we lenteachtige waarden. De kans op nachtvorst neemt af, al blijft lichte vorst aan de grond nog mogelijk.
Ja zo te zien twee weken droog en zon, al kan dat zo weer anders zijn natuurlijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou nou nou nou....
Waar maak je je toch druk om. Om een fucking briefje? Het zit je nogal hoog hè. We zijn al weken of maanden verder.![]()
Zeg het
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
hij geef ons een kansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Waar is onze BolKKing @:JustinK gebleven
We worden verwend de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zo te zien twee weken droog en zon, al kan dat zo weer anders zijn natuurlijk
.
Fijn te horenquote:
gaan jullie je je daar nu echt druk over maken als mods. wat heir gezegd is?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:51 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja je weet wel dingen en zo verder geen drama hoor daar hou ik niet van
Valt allemaal wel mee enzo lijkt me. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ja helaas, ik zag gisteren voor woensdag, donderdag en vrijdag alleen een zonnetje staanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zo te zien twee weken droog en zon, al kan dat zo weer anders zijn natuurlijk
Nu staat er half bewolkt b ijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NNouuuuu echt nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
gaan jullie je je daar nu echt druk over maken als mods. wat heir gezegd is?
Valt allemaal wel mee enzo lijkt me. ?
Gaat te ver
Met de cavia's
@sp3cF.K.A. SuperwormJim![]()
Als er maar geen harde woei is..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Woensdag was t hier ook lekker weer..Don't follow me. I am lost too
.
No drama lamaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:51 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja je weet wel dingen en zo verder geen drama hoor daar hou ik niet van"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Birdiequote:Ga jij niet carnavalluhhhhh
Laat ze met rustquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef SwJ het volgende:
N
[..]
Nouuuuu echt niet
Gaat te ver
Met de cavia's
@:sp3c
![]()
.
Hey Paulquote:
tis net werk eigenlijk? gebeurt niks. maarja er is nou eenmaal een afdelikng die zich moet verantwoorden.
en kid you not. gum of potlood op de vloer op kantoor is veiligheidsmelding over geweest
mhwah valt toch wel mee, niet zo drama maken hoor mods, maargoed mss hebben jullie tr over ontvangen en dan laat ik ze aan juullie. maar zag nou niet echt iets heel raars.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef SwJ het volgende:
N
[..]
Nouuuuu echt niet
Gaat te ver
Met de cavia's
@:sp3cDo what you love, love what you do!![]()
Ja dit kan echt niet, heb tr's gezet hopelijk doe je er wat meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef SwJ het volgende:
N
[..]
Nouuuuu echt niet
Gaat te ver
Met de cavia's
@:sp3c
Nou je kan je been wel breken als je over een potlood struikeltquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:54 schreef kree het volgende:
tis net werk eigenlijk? gebeurt niks. maarja er is nou eenmaal een afdelikng die zich moet verantwoorden.
en kid you not. gum of potlood op de vloer op kantoor is veiligheidsmelding over geweest![]()
Morguh Wurtsjuhquote:
Dus je leest TOCH terugquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit kan echt niet, heb tr's gezet hopelijk doe je er wat mee![]()
Goedemorgen Lovely Love!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je gister ook de planeten bekeken of ben je niet buiten gaan kijken?Smile, it's free therapy.![]()
Balpenmoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je kan je been wel breken als je over een potlood struikelt
welkom in de wereld die weerkede dingen doen ipv achter computer. Ik denk dat ik mijn been eerder ergens anders breek als over potlood. maar serieus. hahahahahahaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je kan je been wel breken als je over een potlood struikelt
Nee heb ze niet gezien.. jij wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely Love!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je gister ook de planeten bekeken of ben je niet buiten gaan kijken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zou daar het woord egotripper vandaan komen
Nee, ik heb niet terug gelezen heb alleen zijn naam in getikt en zag toen van alles voorbij komen waarvan ik dacht dit kan nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja cavia probleem, snapte hem ook nog niet echt waarom emt mods enzo. maar ok.Do what you love, love what you do!![]()
Die leest alles...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Goedemorgen Dott!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BirdieGa jij niet carnavalluhhhhh
Neuh, donderdag los gegaan hier. Maar vier het zelf niet (meer).
Maastricht is wel leuk om heen te gaan met voornamelijk straatcarnaval. Lopen veel mensen echt wel mooi opgemaakt / uitgedost rond.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet terug gelezen heb alleen zijn naam in getikt en zag toen van alles voorbij komen waarvan ik dacht dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlauuuwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hè! Inderdaadquote:
Dot is betrapt lalalalaalaaaa laWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mensen achter een computer doen ook werkende dingen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:57 schreef kree het volgende:
[..]
welkom in de wereld die weerkede dingen doen ipv achter computer. Ik denk dat ik mijn been eerder ergens anders breek als over potlood. maar serieus. hahahahahaha
Elk beroep is nodig en belangrijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er staat een paard in de gangquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hè! Inderdaad
Dot is betrapt lalalalaalaaaa la
.
quote:ja ben met een app naar buiten gegaan
![]()
kon er maar 2 zien.. was veel te laat gaan kijken. Vond het wel apart.. Mars was rood.. en goed zichtbaar. Jupiter was ook heel goed zichtbaar.Smile, it's free therapy.![]()
Omdat je niet leest. En dan had je gezien dat het hele gesprek niet eens met jou was. Tot je vond van wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:58 schreef kree het volgende:
ja cavia probleem, snapte hem ook nog niet echt waarom emt mods enzo. maar ok.geeft nietttttt
Nu koffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vond straat carnaval altijd mooi. Dweilen door de straten overal muziekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!
Neuh, donderdag los gegaan hier. Maar vier het zelf niet (meer).
Maastricht is wel leuk om heen te gaan met voornamelijk straatcarnaval. Lopen veel mensen echt wel mooi opgemaakt / uitgedost rond.
Die kroegencarnaval heb ik nooit wat aangevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey, zeg kerel ben jij het?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij vindt het cavia-incident "niet echt iets heel raars"?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:55 schreef kree het volgende:
[..]
mhwah valt toch wel mee, niet zo drama maken hoor mods, maargoed mss hebben jullie tr over ontvangen en dan laat ik ze aan juullie. maar zag nou niet echt iets heel raars.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat jij er in trapte,quote:
Toch maar eventjes bespreken denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef SwJ het volgende:
N
[..]
Nouuuuu echt niet
Gaat te ver
Met de cavia's
@:sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zelden overdag, is m’n ervaring hierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat voor app had je gebruikt dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja ben met een app naar buiten gegaan
![]()
kon er maar 2 zien.. was veel te laat gaan kijken. Vond het wel apart.. Mars was rood.. en goed zichtbaar. Jupiter was ook heel goed zichtbaar.
Nee schat.quote:ik speel gewoon mee
Inb4: dat wist ik welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze zegt Schat tegen mijquote:![]()
![]()
klopt wil niet zeggen minder belangrijk dan ook. Maar aan de andere kant loop ik in het veld alle shit te doen. en mag ik hopen dat achter de computer het goed weet?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mensen achter een computer doen ook werkende dingen hoor
Elk beroep is nodig en belangrijk
meestal niet trouwens in voorbereiding want geen goeie schema's etc etc etc. wat voor mij risico is.
Nu checken we het altijd zelf enzo. maar werk voorbereiding maakt zich er makkelijk vanaf.
en idd die zitten vanaf computer. als ze al te bereiken zijn als je vraag hebt., want met mooi weer werkt iedereen ineens thuis///////. goh????? ja ineens veel thuis werk denk
flikker toch op ze naaien die hele boel bij elkaar, ze zouden ze meoten laten inchecken met pas en op tijd net als rest.Do what you love, love what you do!![]()
Soms wel hoor, maar dan ineens is t even druk met mensen wel gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelden overdag, is m’n ervaring hier
Wat heb je nu weer allemaal uitspookt waarde collegaquote:
Dit was je doel hè ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verder gaat alles goed Kree?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
klopt wil niet zeggen minder belangrijk dan ook. Maar aan de andere kant loop ik in het veld alle shit te doen. en mag ik hopen dat achter de computer het goed weet?
meestal niet trouwens in voorbereiding want geen goeie schema's etc etc etc. wat voor mij risico is.
Nu checken we het altijd zelf enzo. maar werk voorbereiding maakt zich er makkelijk vanaf.
en idd die zitten vanaf computer. als ze al te bereiken zijn als je vraag hebt., want met mooi weer werkt iedereen ineens thuis///////. goh????? ja ineens veel thuis werk denk
flikker toch op ze naaien die hele boel bij elkaar, ze zouden ze meoten laten inchecken met pas en op tijd net als rest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En er volgen er meerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
In een groot onderzoek door onder meer de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) naar malafide bemiddelingsbureaus in de zorg zijn bij één bureau ruim 60 zzp'ers gevonden die zonder juiste papieren in de zorg werkten. Het bureau bracht hen onder bij grote zorginstellingen in het hele land. Tegen vijftien zzp'ers is aangifte gedaan vanwege vervalste diploma's en loopt een strafrechtelijk onderzoek.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wordt er zo slecht gecontroleerd of de papieren wel juist zijn of niet.. of lijken ze gewoon té echt?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stellarium en night skyquote:
Als je de telefoon richting de lucht houdt zie je meteen wat alles is (planeten, sterrenbeelden, meteoor regen satelieten)
Je kunt er ook planeten of zo in opzoeken.. dan wijst de app je waar je je telefoon heen moet houden om het te kunnen zien in de lucht.
Beetje een 3d map voor de ruimteSmile, it's free therapy.![]()
Had je het doorquote:
Zo dan, schandalig en die ZZpers zijn ook nog eens heel duurquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:02 schreef Lovely het volgende:
In een groot onderzoek door onder meer de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) naar malafide bemiddelingsbureaus in de zorg zijn bij één bureau ruim 60 zzp'ers gevonden die zonder juiste papieren in de zorg werkten. Het bureau bracht hen onder bij grote zorginstellingen in het hele land. Tegen vijftien zzp'ers is aangifte gedaan vanwege vervalste diploma's en loopt een strafrechtelijk onderzoek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het over kantoorbanen, niet specifiek over waar jij werkt en die mensen die daar achter hun pc zitten..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
klopt wil niet zeggen minder belangrijk dan ook. Maar aan de andere kant loop ik in het veld alle shit te doen. en mag ik hopen dat achter de computer het goed weet?
flikker toch op ze naaien die hele boel bij elkaar, ze zouden ze meoten laten inchecken met pas en op tijd net als rest.
En als je vind dat die computer mensen hun werk slecht doen, moet je dat eens gaan aankaarten bij je baas
Ga alvast liggen dan voor je flauwvallt Beter voorkomen dan genezen Kreequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:06 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik flauw val zo. LOL kan het niet meer aan dit.
zei dat niet hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb het over kantoorbanen, niet specifiek over waar jij werkt en die mensen die daar achter hun pc zitten..
En als je vind dat die computer mensen hun werk slecht doen, moet je dat eens gaan aankaarten bij je baas
maar idd ik heb me aangemeld voor ondernemingsraad en voor als nog gaat dat nog door.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan hier openbaar geen antwoord op geven sorryquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt er zo slecht gecontroleerd of de papieren wel juist zijn of niet.. of lijken ze gewoon té echt?
Ah ok.. misschien ook eens uit proberen danquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stellarium en night sky
Als je de telefoon richting de lucht houdt zie je meteen wat alles is (planeten, sterrenbeelden, meteoor regen satelieten)
Je kunt er ook planeten of zo in opzoeken.. dan wijst de app je waar je je telefoon heen moet houden om het te kunnen zien in de lucht.
Beetje een 3d map voor de ruimte
Gewoon naar bed toe gaan en over een paar uurtjes ben je weer helemaal fitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:06 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik flauw val zo. LOL kan het niet meer aan dit.
Het was een wilde magische avondquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer allemaal uitspookt waarde collega
Maar ik heb geen flauw ideeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nja het is gewoon schandalig dat het gebeurdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan hier openbaar geen antwoord op geven sorry"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gaan de cavia's daar last van krijgen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:08 schreef kree het volgende:
gaat heel andere wind waaien. de kreeeeeeee wind.F.K.A. SuperwormJim![]()
Het was iets met cavia's in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het was een wilde magische avond
Maar ik heb geen flauw idee
Absoluut! Het is te bizar voor woorden. En ook waar je het niet verwachtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja het is gewoon schandalig dat het gebeurdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
DIe beestje worden vergastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb daar nooit eens iets over gezegd eigenlijk.quote:
Vecht dat maar uit in blauw wie ervoor straf moet krijgen,
Ook in blauw gaat hele andere wind waaien.
Doe maar geen wind, anders gaan mijn haren in de war..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb nooit gezegd dat jij daar iets over gezegd hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb daar nooit eens iets over gezegd eigenlijk.
Vecht dat maar uit in blauw wie ervoor straf moet krijgen,
Ook in blauw gaat hele andere wind waaien.
Vraag me alleen af of de cavia's last gaan krijgen van jouw windjes.F.K.A. SuperwormJim![]()
Sodeju!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb ze al teruggestuurd dus geen paniekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Door die winden van Kreequote:
denk niet hequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:12 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij daar iets over gezegd hebt.
Vraag me alleen af of de cavia's last gaan krijgen van jouw windjes.
Lieve blauwe mensen
Lieve rode mensen
Lieve zwarte mensen
Allemaal lieve mensen op FOK!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, turquoise of zo. Lijkt me leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel een gekleurde naam willenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
Lieve zwarte mensen
Allemaal lieve mensen op FOK!![]()
ZIjn er wel wat die een gekleurde naam hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel een gekleurde naam willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel een gekleurde naam willenwat voor een kleurtje zou je willen dan?
jaja weet ik wel en als er echt drama is grijpt wel in. maar ok ik zie tr niet enzo he. dus dat niet mijn zaak.quote:
voor de rest is er denk geen drama hier. ?Do what you love, love what you do!![]()
Of mooie rozequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, turquoise of zo. Lijkt me leuk
Kloptquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn er wel wat die een gekleurde naam hebben
Rozequote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat voor een kleurtje zou je willen dan?
Weet ik niet. Is er drama?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
jaja weet ik wel en als er echt drama is grijpt wel in. maar ok ik zie tr niet enzo he. dus dat niet mijn zaak.
voor de rest is er denk geen drama hier. ?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ikke nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
jaja weet ik wel en als er echt drama is grijpt wel in. maar ok ik zie tr niet enzo he. dus dat niet mijn zaak.
voor de rest is er denk geen drama hier. ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat wel iets met verschillende petten en soms zijn we zat enzo? Lol maar is prachtig anders alleen Bolk enzo hahahaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
arme schat. kom maar hoor geef je ff knuffel. zo drama ook weer hierquote:Do what you love, love what you do!![]()
BilkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sowieso kunne. we zeg maar lijn van ongeveer den haag tot duitsland recht. niet meer vertrouwen want gaan los met carnaval.
Ik keek vorige week nog Amsterdam vs Nijmegen, 1650 toeschouwers, 4-5 eindstand
Komt heel dicht bijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik vroeg me de hele tijd af waarom ik zo moe was. Maar heb m’n bril niet op.
Dat kan heel vermoeiend zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vroeg me de hele tijd af waarom ik zo moe was. Maar heb m’n bril niet op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu snel opgezet ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo lullig is ze ook weer niet denk als zou vragen, maarja laat maar niet doen, best zo ook trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik had wat stukjes bladmuziek gevonden trouwens over die musical onderhand. maar daar meot je wel ff over DM doen.Do what you love, love what you do!![]()
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja echt dat illegale linkjes delen enzo, dat moet echt niet kunnen. Dat wil ik maar ff zeggen via DM.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snel opgezet ?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nog carnavallen, misschien kan je je verkleden als een Bolkquote:
Morguh KWquote:
O das minder. Nog steeds niet helemaal opgeknapt dus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag wel een nonnevot kopen bij de bakker
quote:hello muis
Al AafDon't follow me. I am lost too
.
Ik ben aan het inventariseren voor balkonplantjesTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
en lukt het al ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb sowieso mijn zinnen gezet op een mini framboos. Dat is een struikje die je in een pot zet en je elke jaar ook weer klein moet snoeienTrotste mama van Ambar
![]()
![]()
.
Ik heb 5 jaar balkons op noordoosten gehad, waar alles ongeveer 4 uurtjes zon had of minder. Dus het is even wennen, want nu is het ene balkon op het zuidoosten en de andere op het noordwesten.Trotste mama van Ambar
ik een minikiwiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sowieso mijn zinnen gezet op een mini framboos. Dat is een struikje die je in een pot zet en je elke jaar ook weer klein moet snoeiende kiwibes
Ik kan nu niet zeggen dt het er aantrekkelijk uitzietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen balkon.Don't follow me. I am lost too
.
Ama is ook gekleurd, maar die wil hier niet gementiond wordenquote:
Greys ( geen greysbones) is groenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind sommige mannen aantrekkelijk uitzienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan nu niet zeggen dt het er aantrekkelijk uitziet![]()
![]()
dit ding niet![]()
Maar is wel lekker(vind ik dan)
O lekker pas wel op met de vogeltjes, die zijn er gek opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sowieso mijn zinnen gezet op een mini framboos. Dat is een struikje die je in een pot zet en je elke jaar ook weer klein moet snoeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het mooiste was nog dat ik net inlogde voor die dag, niks wist van dat gebeuren, gewoon 1 post plaatste en dat was hem simpelwegquote:![]()
![]()
ik persoonlijk denk dat elke basis school uitje daarheen moet hebben die musical.Do what you love, love what you do!![]()
Tatu tatuDon't follow me. I am lost too
.
welke?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:48 schreef kree het volgende:
ik persoonlijk denk dat elke basis school uitje daarheen moet hebben die musical.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soldaat van geelDon't follow me. I am lost too
.
Iedereen en zijn moeder is ondertussen wel 3x naar Soldaat van Oranje geweest en diegene die niet geweest zijn, hebben geen interesse. Klaar.Trotste mama van Ambar
soldaat van oranje. en weet zeker dat ze dat aanspreekt ook qua toneel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
sowieso iedereen die dat verhaal niet kent mag geen verblijfsvergunning krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
zal het aangeven op de basisschool van mijn kitten. Bedanktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
soldaat van oranje. en weet zeker dat ze dat aanspreekt ook qua toneel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Half Nederland uitzettenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:50 schreef kree het volgende:
sowieso iedereen die dat verhaal niet kent mag geen verblijfsvergunning krijgen.
Of geldt deze uitspraak weer alleen voor alle mensen die hier niet geboren zijn?Trotste mama van Ambar
@4EverBlackEyed cavia lokpostWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb de film wel gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen en zijn moeder is ondertussen wel 3x naar Soldaat van Oranje geweest en diegene die niet geweest zijn, hebben geen interesse. Klaar.
.
Ja ik ook wel.quote:
Maar ik denk dat het verhaal geen standaard curriculum meer is van middelbare scholen.Trotste mama van Ambar
Meelopen met de Soldaat van Oranje indoctrinatie![]()
Allemaal schapen die niet doorhebben dat dit een bekende manier is van de overheid om de samenleving te hersenspoelen en klaar te maken voor de grote reset.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Een niet aantrekkelijke man kan ook lekker zijn, dan hou je je ogen maar dichtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik vind sommige mannen aantrekkelijk uitzien![]()
![]()
dit ding niet![]()
Maar is wel lekker(vind ik dan)
wowowowowowowquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:55 schreef SwJ het volgende:
Meelopen met de Soldaat van Oranje indoctrinatie![]()
Allemaal schapen die niet doorhebben dat dit een bekende manier is van de overheid om de samenleving te hersenspoelen en klaar te maken voor de grote reset.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou toch standaard moeten, vind ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar ik denk dat het verhaal geen standaard curriculum meer is van middelbare scholen.
De jongere generatie heeft blijkbaar geen idee meer wat er gebeurt is in WO2Don't follow me. I am lost too
.
Als die goed is met zijn gereedschap terwijl die lelijk is ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een niet aantrekkelijke man kan ook lekker zijn, dan hou je je ogen maar dichtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een niet aantrekkelijke man kan ook lekker zijn, dan hou je je ogen maar dichtklopt
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Laten ze de jeugd maar eerst fatsoenlijk laten lezen, schrijven en rekenen, want dat kunnen ze allemaal niet eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zou toch standaard moeten, vind ik.
De jongere generatie heeft blijkbaar geen idee meer wat er gebeurt is in WO2Trotste mama van Ambar
Ik ben niet geweestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen en zijn moeder is ondertussen wel 3x naar Soldaat van Oranje geweest en diegene die niet geweest zijn, hebben geen interesse. Klaar.
Ze willen je cavia's bannenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!
Zou toch standaard moeten, vind ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar ik denk dat het verhaal geen standaard curriculum meer is van middelbare scholen.
De jongere generatie heeft blijkbaar geen idee meer wat er gebeurt is in WO2Die van mij kunnen dat prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten ze de jeugd maar eerst fatsoenlijk laten lezen, schrijven en rekenen, want dat kunnen ze allemaal niet eens.
Allemaal is overdreven![]()
De tiktok generatie is wel zorgelijk ja. Scheelt al dat ze tegenwoordig mobiel weren uit klaslokalen.Don't follow me. I am lost too
.
Maar die is rood, niet blauwquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zou Yvonne al wakker zijn, app jij dr even?![]()
![]()
Heyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!Leuk je hier ook te zien
En hoe vaak zeg jij "fuck hen, ik neem lekker n dagje vrij"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
flikker toch op ze naaien die hele boel bij elkaar, ze zouden ze meoten laten inchecken met pas en op tijd net als rest.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil ook, zag ik van de week bij Binnenste Buiten.. zag er wel lekker uitquote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Vandaag wel een nonnevot kopen bij de bakker![]()
Welkom.Don't follow me. I am lost too
.
Mogguhhquote:
.
Mutti op vakantie en mocht even paar kilo groente meenemen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Keer meegenomen toen ik naar @greysbones ging.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
ik wil ook, zag ik van de week bij Binnenste Buiten.. zag er wel lekker uit
lijkt wat op een oliebol achtig iets..Smile, it's free therapy.![]()
mag ik ff eerlijk zeggen he denk?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Half Nederland uitzetten
Of geldt deze uitspraak weer alleen voor alle mensen die hier niet geboren zijn?
en val niemand mee aan wie er nu is opzich.
maar ik denk ja we hadden nooit mensen zoveel binnen moeten halen.
strike land grenzen enzo.
loopt de klauwen uit wmb. maar ok dart is wat het nu is..
en nu is de vraag? wat denken jullie ?Do what you love, love what you do!![]()
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: