SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ik wilde als tt blut enzo. maarja te laat. alaaaaaf zuiderse vrienden.Do what you love, love what you do!![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:32 schreef kree het volgende:
ik wilde als tt blut enzo. maarja te laat. alaaaaaf zuiderse vrienden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
twijfelde over fijne ramadanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:32 schreef kree het volgende:
ik wilde als tt blut enzo. maarja te laat. alaaaaaf zuiderse vrienden.
Plek 4![]()
Eens zien hoelang het duurt voor ik naar beneden zak
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ooooo dat kan ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk gewoon geen opkopers hier in deze buurtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
leukk kwelke plaatsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik vertrek over 20 minuten
Pak al aanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
geen zorgen jullie stijgen allemaal in ranglijst want ik ga toch naar beneden
Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook m’n pak aanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja sommige mensen zitten laag in hun energie even opladen is dan geen luxe tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mooi plekje..quote:Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Doe mij maar een stekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik eersttttquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Samen zijn..Don't follow me. I am lost too
.
ik weet dat ik niet ver moet nu deze weken. maar daarom autp staat gewoon voor de deur.
mensen snappen niet dat ik ook storingsmonteur dienst heb voor hun water zelfs. en gaan ze zeiken enzo. ja wtf.
drink dan maar uit je laadpaal. want als het fout gaat wijken zonder water.Do what you love, love what you do!![]()
Neeeeheeequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Veel te ver weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:35 schreef Paul het volgende:
straks fokmeet
FEE / Wie zie ik zo in Eindhoven?Don't follow me. I am lost too
.
Of stroomquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:36 schreef kree het volgende:
ik weet dat ik niet ver moet nu deze weken. maar daarom autp staat gewoon voor de deur.
mensen snappen niet dat ik ook storingsmonteur dienst heb voor hun water zelfs. en gaan ze zeiken enzo. ja wtf.
drink dan maar uit je laadpaal. want als het fout gaat wijken zonder water.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet wel m’n haar wassenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
enne de gemakucht,. komt toch water uit de kraan altijd?
Naja niet altijd en zekler niet meer nu.Do what you love, love what you do!![]()
Dadelijk sluit Kree het water af dus nee, niet zo langquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snel dan maarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dadelijk sluit Kree het water af dus nee, niet zo lang
* Moeraskat trippelt snel naar de doucheWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb btw hele lijst met onthefingen van rdw in de auto liggen?
mag tegen verkeer in, parkeerborden negeren etc etc etc. alleen laadpaal staat er niet bij.
Echt. maaaaaar mijn auto moet ook laden, fucking drama queen die dat schreef met dr kantoor baantje in leiden wss.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zitten laag in hun energie even opladen is dan geen luxe toch
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Broodje hagelslag
Don't follow me. I am lost too
.
Niks mis mee.Don't follow me. I am lost too
.
nou nou nou nou....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:40 schreef kree het volgende:
ik heb btw hele lijst met onthefingen van rdw in de auto liggen?
mag tegen verkeer in, parkeerborden negeren etc etc etc. alleen laadpaal staat er niet bij.
Echt. maaaaaar mijn auto moet ook laden, fucking drama queen die dat schreef met dr kantoor baantje in leiden wss.
Waar maak je je toch druk om. Om een fucking briefje? Het zit je nogal hoog hè. We zijn al weken of maanden verder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En daarna is het ook einde dienstverband. En geen uitkering denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij dat geen eens zelf regelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet ie een andere baan zoekenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daarna is het ook einde dienstverband. En geen uitkering denk ik.
Is hij wel die stekkerauto kwijt, dat scheelt dan weer. Krijgt hij daar tenminste geen briefjes meer overquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
weken. gehehe. maar ok idd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou nou nou nou....
Waar maak je je toch druk om. Om een fucking briefje? Het zit je nogal hoog hè. We zijn al weken of maanden verder.
ik kan ze wel afsluiten trouwens ff met water want heb de sleutels maar mag het niet. en was er wel bijna toe in staat ff. gezeiok man. zoek de volgende op,... hoe vaak ik dat al niet gedaan heb, staan er genoeg. nl in de buurt ook.Do what you love, love what you do!![]()
Nog plannen vandaag?Don't follow me. I am lost too
.
Doe maar.Don't follow me. I am lost too
.
Dat dan weer wel jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is hij wel die stekkerauto kwijt, dat scheelt dan weer. Krijgt hij daar tenminste geen briefjes meer over
regelen niet nee oficieel. dat is probleem,. maar kan zo het putje op de stoep open maken en met afsluiter sleutel ze dicht draaien, dat wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij dat geen eens zelf regelen
Geenn idee hebben jullie hoe gelukkig je mag zijn met schoon drinkwater.
en is tekort aan.Do what you love, love what you do!![]()
Nou krijg ik een deja vu momentquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
regelen niet nee oficieel. dat is probleem,. maar kan zo het putje op de stoep open maken en met afsluiter sleutel ze dicht draaien, dat wel.
en is tekort aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waar is onze BolKKing @JustinK geblevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hebben geen idee.?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
regelen niet nee oficieel. dat is probleem,. maar kan zo het putje op de stoep open maken en met afsluiter sleutel ze dicht draaien, dat wel.
en is tekort aan.Don't follow me. I am lost too
.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
ToT in ONZ / [Paint] tong80 #5
Paintje is uit 2021, rond 1 van z'n bans en het is deels gebaseerd op zijn rijtje hobbies (paarse schildpadden kweken, zebrapaden verven) en een recentere opmerking over een Wilma, geloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 16:18 schreef tong80 het volgende:
Ik kwam Wilma vanochtend tegen
ik liep Wilma vanochtend tegemoet
ze zwaaide,
enthousiast
ik zwaaide terug
deur open, riem los
hond op m'n pad
ze zwaaide amicaal
gelukkig een lieve lobbes,
laat dat maar aan Wilma
die kwispelt zelf zonder staart
een spring in 't veld
altijd goedlachs
altijd een praatje
altijd met goede zin
altijd de positivo in de stad
altijd vergeten dat ze import is
een echte Bommelaar
het was nog vroeg
dag kon niet meer kapot
moest de trap nog op
met een glimlach hijgen
hijgend met boodschappen
maakte niet uit
voelde me de koning te rijk
met Wilma van den Heuvel
Koningsetappe, met Wilma achterop
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jij welquote:
.
Saborteur ben jequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou maak grapje van beetje, maar het is wel probleem hoor? ook drinkwater gaat naar limiet wat kan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met de meteorologische lente inmiddels op de kalender, staan we aan de start van een lange periode van zonnig en rustig weer. Dit weekend krijgen we vooral op zondag – na de mist – volop zon!
Vanochtend begint grijs en nevelig, met plaatselijk ook mist. Aan het eind van de ochtend is de grootste kans op zon weggelegd voor de kuststreek. Afgelopen nacht daalde de temperatuur op meerdere plaatsen tot onder het vriespunt. De laagste temperatuur werd gemeten in Eelde, waar het kwik zakte naar -2,4 graden. Rond het einde van de ochtend ligt de temperatuur gemiddeld rond de 5 graden. De wind is zwak, aan zee matig, en komt uit het noorden.
Vanmiddag hebben we te maken met tamelijk veel bewolking, al is er langs de kust en in een strook over het midden van het land de meeste kans op zonneschijn. In het noorden en zuidoosten blijft het waarschijnlijk grotendeels bewolkt. Het blijft overal droog en er staat weinig wind. In zonnige gebieden loopt de temperatuur op tot 8 à 9 graden. In het zuidoosten en op de Waddeneilanden wordt het maximaal 6 graden.
Vanavond en vannacht komen er aanvankelijk opklaringen voor, maar geleidelijk neemt de kans op nevel en mist toe, behalve in het zuidoosten. Tijdens opklaringen kan het gemakkelijk licht vriezen, met temperaturen tussen 0 en -3 graden. Onder de bewolking blijft de temperatuur boven het vriespunt. Verder is het rustig weer met nauwelijks wind.
Morgen begint de dag op veel plaatsen grijs, met nevel of mist. In de loop van de ochtend neemt de kans op zon toe. In de middag wordt het prachtig weer met volop zonneschijn en blijft het in het hele land droog. Langs de kust bestaat 's middags wel kans op lage bewolking of mist. De temperatuur stijgt bescheiden en loopt in de middag op tot maximaal 9 graden. Op de Waddeneilanden wordt het ongeveer 7 graden. De wind is zwak en veranderlijk, al waait er op de Waddeneilanden een matige westenwind.
De dagen daarna zien er goed uit dankzij een hogedrukgebied dat het weerbeeld de hele week domineert. De werkweek brengt volop zon en droog weer. In de nachten en vroege ochtend kan er eerst nog mist ontstaan. De temperaturen lopen dagelijks op en tegen het einde van de week krijgen we lenteachtige waarden. De kans op nachtvorst neemt af, al blijft lichte vorst aan de grond nog mogelijk."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
No limit...Don't follow me. I am lost too
.
gehehe haha nee hoor zou ik niet doen, maar kan het eigenliujk wel. maarja dat kost baan denk dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hey heerquote:hoe is het met U
Heerlijk weerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
Met de meteorologische lente inmiddels op de kalender, staan we aan de start van een lange periode van zonnig en rustig weer. Dit weekend krijgen we vooral op zondag – na de mist – volop zon!
Vanochtend begint grijs en nevelig, met plaatselijk ook mist. Aan het eind van de ochtend is de grootste kans op zon weggelegd voor de kuststreek. Afgelopen nacht daalde de temperatuur op meerdere plaatsen tot onder het vriespunt. De laagste temperatuur werd gemeten in Eelde, waar het kwik zakte naar -2,4 graden. Rond het einde van de ochtend ligt de temperatuur gemiddeld rond de 5 graden. De wind is zwak, aan zee matig, en komt uit het noorden.
Vanmiddag hebben we te maken met tamelijk veel bewolking, al is er langs de kust en in een strook over het midden van het land de meeste kans op zonneschijn. In het noorden en zuidoosten blijft het waarschijnlijk grotendeels bewolkt. Het blijft overal droog en er staat weinig wind. In zonnige gebieden loopt de temperatuur op tot 8 à 9 graden. In het zuidoosten en op de Waddeneilanden wordt het maximaal 6 graden.
Vanavond en vannacht komen er aanvankelijk opklaringen voor, maar geleidelijk neemt de kans op nevel en mist toe, behalve in het zuidoosten. Tijdens opklaringen kan het gemakkelijk licht vriezen, met temperaturen tussen 0 en -3 graden. Onder de bewolking blijft de temperatuur boven het vriespunt. Verder is het rustig weer met nauwelijks wind.
Morgen begint de dag op veel plaatsen grijs, met nevel of mist. In de loop van de ochtend neemt de kans op zon toe. In de middag wordt het prachtig weer met volop zonneschijn en blijft het in het hele land droog. Langs de kust bestaat 's middags wel kans op lage bewolking of mist. De temperatuur stijgt bescheiden en loopt in de middag op tot maximaal 9 graden. Op de Waddeneilanden wordt het ongeveer 7 graden. De wind is zwak en veranderlijk, al waait er op de Waddeneilanden een matige westenwind.
De dagen daarna zien er goed uit dankzij een hogedrukgebied dat het weerbeeld de hele week domineert. De werkweek brengt volop zon en droog weer. In de nachten en vroege ochtend kan er eerst nog mist ontstaan. De temperaturen lopen dagelijks op en tegen het einde van de week krijgen we lenteachtige waarden. De kans op nachtvorst neemt af, al blijft lichte vorst aan de grond nog mogelijk.
.
Goed hoor.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik had hem gelezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
De dagen daarna zien er goed uit dankzij een hogedrukgebied dat het weerbeeld de hele week domineert. De werkweek brengt volop zon en droog weer. In de nachten en vroege ochtend kan er eerst nog mist ontstaan. De temperaturen lopen dagelijks op en tegen het einde van de week krijgen we lenteachtige waarden. De kans op nachtvorst neemt af, al blijft lichte vorst aan de grond nog mogelijk.
Ja zo te zien twee weken droog en zon, al kan dat zo weer anders zijn natuurlijkquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou nou nou nou....
Waar maak je je toch druk om. Om een fucking briefje? Het zit je nogal hoog hè. We zijn al weken of maanden verder.![]()
Zeg het
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
hij geef ons een kansquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Waar is onze BolKKing @:JustinK gebleven
We worden verwend de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zo te zien twee weken droog en zon, al kan dat zo weer anders zijn natuurlijk
.
Fijn te horenquote:
gaan jullie je je daar nu echt druk over maken als mods. wat heir gezegd is?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:51 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja je weet wel dingen en zo verder geen drama hoor daar hou ik niet van
Valt allemaal wel mee enzo lijkt me. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ja helaas, ik zag gisteren voor woensdag, donderdag en vrijdag alleen een zonnetje staanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja zo te zien twee weken droog en zon, al kan dat zo weer anders zijn natuurlijk
Nu staat er half bewolkt b ijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NNouuuuu echt nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
gaan jullie je je daar nu echt druk over maken als mods. wat heir gezegd is?
Valt allemaal wel mee enzo lijkt me. ?
Gaat te ver
Met de cavia's
@sp3cF.K.A. SuperwormJim![]()
Als er maar geen harde woei is..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Woensdag was t hier ook lekker weer..Don't follow me. I am lost too
.
No drama lamaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:51 schreef SwJ het volgende:
[..]
Naja je weet wel dingen en zo verder geen drama hoor daar hou ik niet van"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Birdiequote:Ga jij niet carnavalluhhhhh
Laat ze met rustquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:53 schreef SwJ het volgende:
N
[..]
Nouuuuu echt niet
Gaat te ver
Met de cavia's
@:sp3c
![]()
.
Hey Paulquote:
tis net werk eigenlijk? gebeurt niks. maarja er is nou eenmaal een afdelikng die zich moet verantwoorden.
en kid you not. gum of potlood op de vloer op kantoor is veiligheidsmelding over geweest
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: