Ik ben nog steeds team Jaxel..ben het zeker niet altijd met hun eens , maar ze spelen een keer anders dan de meeste BB spelers die in team A of B zitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben eerlijk, ik ben #teamkartel maar dat komt ook omdat ik Pootje, Sharice slecht kan verstaan. Axel heb ik niets mee en Jane, ik weet het niet, dat dubbel agent van haar vind ik minder en zal ze denk ik uiteindelijk de kop kosten, wat ook nog raar is dat ze dan kiest, door Axel, voor mensen die haar minder goed liggen.
Nou ik wel helaasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik mijn wekker niet te zetten
Haha ja dat ging daaraan vooraf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Groen met geel is ADO, zouden uitgerekend Jane en Axel wel moeten weten.
Vind het ook wel interessant, ipv 2 duidelijke kampen. Ik heb verder toch niet echt een favoriet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds team Jaxel..ben het zeker niet altijd met hun eens , maar ze spelen een keer anders dan de meeste BB spelers die in team A of B zitten.
Logisch , morgen is er weer een nieuwe dag , zonder zuiperijquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zuipen alles op, gewoon omdat het kan
ach het is ieder nog een glaasje...en de fles is leeg. nog even napraten...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , morgen is er weer een nieuwe dag , zonder zuiperij
Ik manifesteer een feestje morgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Logisch , morgen is er weer een nieuwe dag , zonder zuiperij
Ze hebben het gezellig dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ach het is ieder nog een glaasje...en de fles is leeg. nog even napraten...
Als ik mag kiezen, het is immers ‘fan week’, dan liever een ‘90s party ofzo maar het zal wel carnaval worden dan ja haha. Maar ik vind het hoog tijd voor een feestje. Alweer een week of 4 geleden.quote:
ik ga voor een Axel feestje... technoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen, het is immers ‘fan week’, dan liever een ‘90s party ofzo maar het zal wel carnaval worden dan ja haha. Maar ik vind het hoog tijd voor een feestje. Alweer een week of 4 geleden.
Ik een Pootje feestje. NWA oldschool rapquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ga voor een Axel feestje... techno
Ik zou ook voor de techno avond gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ga voor een Axel feestje... techno
Pootje doet soms dubstep beats. nicequote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik een Pootje feestje. NWA oldschool rap
ja,maar ook soms wat kritischquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:45 schreef Adat231 het volgende:
Fanweek.. ik hoop dat ze weer tweets te lezen gaan krijgen, maar hopelijk niet dat 2 personen dit krijgen, maar met zijn allen op het tv scherm
Ik moet ineens weer denken aan de telefoontjes in 2023, dat Lindsey net een eend wasquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:45 schreef Adat231 het volgende:
Fanweek.. ik hoop dat ze weer tweets te lezen gaan krijgen, maar hopelijk niet dat 2 personen dit krijgen, maar met zijn allen op het tv scherm
ik vind het een leuk gesprek... hoop dat de slapers dit morgen/straks bekijken... en mss wat minder anti Jaxel zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 04:00 schreef Willewa het volgende:
Jane en Axel reflecteren beide op hun binnenkomsten en hoe lastig het was, met een hoop gelach. Hoe ze zielig met hun 2en als buitenbeentjes op de bank een balletje zaten te gooien omdat niemand hun mochtBeseffende dat het ook kwam door hun eigen binnenkomsten.
Zeker leuk gesprek. Tot de SL vlak na m’n post en nu slaapstreamsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 04:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind het een leuk gesprek... hoop dat de slapers dit morgen/straks bekijken... en mss wat minder anti Jaxel zijn.
Heb halfslapend meegeluisterd, was zeker leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 04:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind het een leuk gesprek... hoop dat de slapers dit morgen/straks bekijken... en mss wat minder anti Jaxel zijn.
En het oog in beeld, dacht ook even we krijgen watquote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Peter was ff in beeld, is dit een voorbode?
Goedemorgen Cos
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Jordy weer druk in de keuken pannenkoeken of slob?
Hij is er in ieder geval vrolijk bijquote:
Dat is altijd zo, men is boos op mensen die op hun stemmen, maar vergeten dat ze zelf ook een stem uitbrengenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 08:35 schreef Koos1958 het volgende:
Toch gek dat charise gister met zoveel "haat" sprak naar de andere 4 die milena gestemd hadden. Zelf heeft ze ook gestemd op mensen die nu weg zijn. Dat is het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |