SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ben je al een manifest aan het schrijven en munitie aan het inslaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:48 schreef kree het volgende: er is geen drama hoor en ben niet boos op iemand van jullie. maar ben dat soms beetje zat enzo.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mss wel? denk het. gig deel ervan. maar moet wel zeggen jullie (of althans fok hier algemeen) vinden het prachtig als ik dan weer is los ga over iets.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien is dat ook jouw probleem? Jij vult voor anderen in dat mensen verzuurd zijn .. maar heb je het eigenlijk niet gewoon over jouw eigen verzuurde gedrag?Do what you love, love what you do!![]()
Eerder vervelend dan prachtig hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel? denk het. gig deel ervan. maar moet wel zeggen jullie (of althans fok hier algemeen) vinden het prachtig als ik dan weer is los ga over iets.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor je het weet steken ze hier weer allemaal hun piemeltjes uit en besproeien ze de bramen.
Weer een zeikfestijn van jewelsteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja morgen op de frontpage.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je al een manifest aan het schrijven en munitie aan het inslaan?
naja laaaaaat gaan ben er wel beetje klaar mee ook. dit gaat altijd zo een eindeloze discussie worden weerDo what you love, love what you do!![]()
En toch weer hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:54 schreef devzero het volgende:
Je gaat even eten en een film kijken en DTS is alweer 3 topics verder
Oh, niets gemist dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel? denk het. gig deel ervan. maar moet wel zeggen jullie (of althans fok hier algemeen) vinden het prachtig als ik dan weer is los ga over iets.![]()
Ga dan die kut Moeraskat ff bannen ofzo..... Ja of niet want is leuk. Maar die kut knaagdieren kwamen van haar.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik zit wel over vervolgstappen te denken met mijn collega's in blauwOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schijnlijk weer gewoon hetzelfdequote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:56 schreef kree het volgende:
wat ik zat te denken he, ff heel wat anders.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dat allemaal omdat niemand onaardig deed tegen HC. En nou is er gezeik.
Dit is gewoon expres. Kan niet anders.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit aan TRIBUNALEN te denken ;Pquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:56 schreef sp3c het volgende:
Ik zit wel over vervolgstappen te denken met mijn collega's in blauwLach met een schone bips![]()
Ik ben voorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit aan TRIBUNALEN te denken ;PWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
omg. doe het. lol. echt ik ben de minst gene die mensen aanvalt ofzo. maar ok. zal allemaal niet de eerste keer zijn. succes met je blauwe stappenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:56 schreef sp3c het volgende:
Ik zit wel over vervolgstappen te denken met mijn collega's in blauw
Do what you love, love what you do!![]()
Meerdere denk je?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zit aan TRIBUNALEN te denken ;POp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er is heel geen gezeik, dit is lolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is gewoon expres. Kan niet anders.
Lach met een schone bips![]()
Niet op m’n bramenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is heel geen gezeik, dit is lolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rood, blauw, zwart allemaal moeten ze verschijnen.quote:
Kan wel gezellig worden.Lach met een schone bips![]()
doei jongens en meiden alvast voor banfuck dit als ik toch niks mag zeggen en dreigementen van mods krijg.
Do what you love, love what you do!![]()
Stel je niet aan! Drama queen. Welk dreigement dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef kree het volgende:
doei jongens en meiden alvast voor banfuck dit als ik toch niks mag zeggen en dreigementen van mods krijg.
Ik zeg het nog 1 keerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:57 schreef kree het volgende:
[..]
omg. doe het. lol. echt ik ben de minst gene die mensen aanvalt ofzo. maar ok. zal allemaal niet de eerste keer zijn. succes met je blauwe stappen
IK
MOD
HIER
NIETS
Ik mod NWS, is heel moeilijk forum en ik kom hier voor de ontspanning en ik ben een beetje klaar met dat constante gezeik over blauw van je iedere keer als ik wat zeg
Bovendien draait de wereld niet om jouw en ging het om vervolgstappen tegen de cavia'sOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik niet kree. Ik vind het jammer voor jou dat je maar blijft hangen en niet weet hoe je het leuk voor/met jezelf moet maken. Dat je erg veel vraagt van anderen die gewoon een leuke nacht willen hebben en geen rem hebt op cruciale momenten. Dat mensen zich vermaken om wat je zegt zou ik niet als een compliment opvatten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel? denk het. gig deel ervan. maar moet wel zeggen jullie (of althans fok hier algemeen) vinden het prachtig als ik dan weer is los ga over iets.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Want alles is de schuld van iemand anders. Je blijft dat maar herhalen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:59 schreef kree het volgende:
![]()
Vervelende gastOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar wie heeft het gedaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:57 schreef Moeraskat het volgende:
Dit is gewoon expres. Kan niet anders.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hij heeft heel dat gesprek gemistquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer
IK
MOD
HIER
NIETS
Ik mod NWS, is heel moeilijk forum en ik kom hier voor de ontspanning en ik ben een beetje klaar met dat constante gezeik over blauw van je iedere keer als ik wat zeg
Bovendien draait de wereld niet om jouw en ging het om vervolgstappen tegen de cavia'sWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer
IK
MOD
HIER
NIETS
Bovendien draait de wereld niet om jouw en ging het om vervolgstappen tegen de cavia'squote:Op zaterdag 1 maart 2025 02:56 schreef sp3c het volgende:
Ik zit wel over vervolgstappen te denken met mijn collega's in blauwDo what you love, love what you do!![]()
Owwww dus ik mag je hier wel zeggen dat je een beetje raar bentquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer
IK
MOD
HIER
NIETS
Bovendien draait de wereld niet om jouw en ging het om vervolgstappen tegen de cavia's
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Groen, want een scooter heeft geen deurenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag in NWS ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww dus ik mag je hier wel zeggen dat je een beetje raar bentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zeg dat wel vaker en heb daar nog geen note over gekregenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww dus ik mag je hier wel zeggen dat je een beetje raar bent![]()
![]()
fuck dat he niet zeggen dat je je ermee bemoeid maar wel zitten overleggen, dat strookt niet helemaal bij mij.Do what you love, love what you do!![]()
Bovendien draait de wereld niet om jouw en ging het om vervolgstappen tegen de cavia'squote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Minder blauw op FOK! en meer blauw op straat aub!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zeg het nog 1 keer
IK
MOD
HIER
NIETS
Bovendien draait de wereld niet om jouw en ging het om vervolgstappen tegen de cavia's
Ikdat ging niet om jouuuuuuuuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:02 schreef kree het volgende:
fuck dat he niet zeggen dat je je ermee bemoeid maar wel zitten overleggen, dat strookt niet helemaal bij mij.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Et tu killhelm?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Minder blauw op FOK! en meer blauw op straat aub!
Fucking cavia's, in peru eten ze ze gewoon opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe hetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je dat ik daar kom vervelen soms?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ecuador 🇪🇨quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Et tu killhelm?
Fucking cavia's, in peru eten ze ze gewoon opWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan ookquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb de cavia’s al terug geroepen hoor. Dus geen angstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
owh helemaal niet. ik zeg gewoon wat ik denk. ]quote:Op zaterdag 1 maart 2025 03:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
en blauw modereert erop en als het niet kan ok. Maar als jij hier nu niet met dubbele pet ff zit te reageren dan weet ik het ook weer niet?
maargoed zo gaat het vaker enzo en heb ik al eens gezegd.
niet eerlijk he?
modereer op content dat is wat je moet doen. althans mod van forum en ik denk niet dat ik daar nou iets drama van maakte.Do what you love, love what you do!![]()
Is iig beter dan andersomOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: