SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou dit topic loopt helemaal vol met veertigplussers
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik stap gewoon elke dag zo uit:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik wrl
Hoef je niet meer aan te kondigen dat je een midlifecrisis hebt
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wat moet je ermee, past niks in.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan weet je wat je aan je familie moet vragenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik merk het bij mijzelf wel hoor. Sinds vorig jaar merk ik dat mijn kop en lijf er echt ouder uit zijn gaan zien en ik ging allerlei kwaaltjes krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou het de midlife zijn? ieks
Nee, een motorrijbewijs is niets voor mij.
Die hadden waarschijnlijk vooral te maken met alle stress en ellende van e scheiding en zijn grotendeels ook wel weer verdwenen, maar het besef van ouder worden blijft nog wel.
Mijn vriendin helpt me daar gelukkig wel voor een flink deel overheen te komen.![]()
Glaasje rum zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is dit een sneer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan weet je wat je aan je familie moet vragenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan weet je wat je aan je familie moet vragenWell, life can be a riot
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meer dan genoeg.quote:
Ben toch alleen. Dus de meeste spullen die ik vervoer passen er wel in. Ruim zat
Ik heb een kast van 2.10 in een Twingo gekregen dusseh
Well, life can be a riot
dat moet iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vat 'm ook niet zoquote:Well, life can be a riot
Koop een 911quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik stap gewoon elke dag zo uit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kusjekroelquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.![]()
![]()
Ooit een MR2 gehad, harstikke leuk. Er kon één iemand achterin (als je onder de 1.50m was en slank) er kon net een kratje bier in. Toen maar een tweede auto erbij gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.
Iedereen is een kutlultrut
Je kan ook wachten tot morgen en dan bij De Beren bestellen. Hebben heerlijke dipquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef kree het volgende:
ik zit te denken waar moet ik nu weer eens eten bestellen
Wij bestelde altijd bij Hartevelt's Vis. Was goed te doen
De Domino's locatie die bij haar bezorgde was heel vettig, raad ik niet aan.Well, life can be a riot
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ff wakker nog blijven. jij hebt toch ook weekend?
HoezoTrust nobody![]()
Patserbakquote:![]()
Wat moet je ermee?
Doe mij maar wat ruimte.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Maserati's zijn bizar duur in onderhoud. De motor is totaal niet ontworpen om er onderhoud op te plegen of onderdelen makkelijk vervangbaar te maken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow en aangezien ik de vraag in vorige topic stelde, wat ik anders zou doen? Meer tijd met mijn ouders doorbrengen. That's it.Lach met een schone bips![]()
De Beren, ehhhh....ik ken iemand die daar gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot morgen en dan bij De Beren bestellen. Hebben heerlijke dip
De Domino's locatie die bij haar bezorgde was heel vettig, raad ik niet aan.
Daar ga ik serieus nooit eten!
Then again; er zullen zat andere restaurants zijn waar het ook zeer slecht aan toe gaat.![]()
de beren geprobeerd niet fan van...... tis echt matig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot morgen en dan bij De Beren bestellen. Hebben heerlijke dip
De Domino's locatie die bij haar bezorgde was heel vettig, raad ik niet aan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik reed vandaag nog voorbij zo’n ding.quote:I'm surrounded by morons!
Oh maar ik zou een 911 ook niet als eerste auto kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een MR2 gehad, harstikke leuk. Er kon één iemand achterin (als je onder de 1.50m was en slank) er kon net een kratje bier in. Toen maar een tweede auto erbij gekocht
Als ik al een Porsche zou kopen als 1e auto word het of een Cayenne of een Panamera.
En een Cayenne zou ik prima kunnen betalen, maar is wel een beetje extreem als man alleen die amper ergens heen rijdtDus laat mij maar lekker mijn Duitse oliebootje besturen
Well, life can be a riot
Ow dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maserati's zijn bizar duur in onderhoud. De motor is totaal niet ontworpen om er onderhoud op te plegen of onderdelen makkelijk vervangbaar te maken.
Then again; geldt ook voor mijn huidige auto!![]()
![]()
Master beren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
de beren geprobeerd niet fan van...... tis echt matig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ziet er uit alsof hij wel ruimte heeft!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Patserbak![]()
Wat moet je ermee?
Doe mij maar wat ruimte.![]()
![]()
Snap ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow en aangezien ik de vraag in vorige topic stelde, wat ik anders zou doen? Meer tijd met mijn ouders doorbrengen. That's it.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet, zolang je je jong blijft voelen en dikke porsche koopt na je 40e Jonguh!quote:Lach met een schone bips![]()
Oh serieus?! Heb toen een x daar een bak saus en wat andere dingetjes die m'n ex mee terugnam van d'r avond daar geprobeerd en vond 't wel te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De Beren, ehhhh....ik ken iemand die daar gewerkt heeft.
Daar ga ik serieus nooit eten!
Then again; er zullen zat andere restaurants zijn waar het ook zeer slecht aan toe gaat.
Maar hoezo zou je daar nooit eten?
Nou ben ik benieuwd.
Kans dat ik daar ooit weer ga eten is 0/10 Want heb er niks te zoeken. Maar vertel. ben nou wel benieuwd naar jouw ervaring.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: