SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou dit topic loopt helemaal vol met veertigplussers
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik stap gewoon elke dag zo uit:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik wrl
Hoef je niet meer aan te kondigen dat je een midlifecrisis hebt
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wat moet je ermee, past niks in.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan weet je wat je aan je familie moet vragenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik merk het bij mijzelf wel hoor. Sinds vorig jaar merk ik dat mijn kop en lijf er echt ouder uit zijn gaan zien en ik ging allerlei kwaaltjes krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou het de midlife zijn? ieks
Nee, een motorrijbewijs is niets voor mij.
Die hadden waarschijnlijk vooral te maken met alle stress en ellende van e scheiding en zijn grotendeels ook wel weer verdwenen, maar het besef van ouder worden blijft nog wel.
Mijn vriendin helpt me daar gelukkig wel voor een flink deel overheen te komen.![]()
Glaasje rum zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is dit een sneer?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan weet je wat je aan je familie moet vragenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan weet je wat je aan je familie moet vragenWell, life can be a riot
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meer dan genoeg.quote:
Ben toch alleen. Dus de meeste spullen die ik vervoer passen er wel in. Ruim zat
Ik heb een kast van 2.10 in een Twingo gekregen dusseh
Well, life can be a riot
dat moet iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik vat 'm ook niet zoquote:Well, life can be a riot
Koop een 911quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik stap gewoon elke dag zo uit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kusjekroelquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.![]()
![]()
Ooit een MR2 gehad, harstikke leuk. Er kon één iemand achterin (als je onder de 1.50m was en slank) er kon net een kratje bier in. Toen maar een tweede auto erbij gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt hoor, nooit aan zo'n ding beginnen als zo'n Porsche 911 of soortgelijke 'supercars'. Duur en niet praktisch.
Iedereen is een kutlultrut
Je kan ook wachten tot morgen en dan bij De Beren bestellen. Hebben heerlijke dipquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:48 schreef kree het volgende:
ik zit te denken waar moet ik nu weer eens eten bestellen
Wij bestelde altijd bij Hartevelt's Vis. Was goed te doen
De Domino's locatie die bij haar bezorgde was heel vettig, raad ik niet aan.Well, life can be a riot
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ff wakker nog blijven. jij hebt toch ook weekend?
HoezoTrust nobody![]()
Patserbakquote:![]()
Wat moet je ermee?
Doe mij maar wat ruimte.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Maserati's zijn bizar duur in onderhoud. De motor is totaal niet ontworpen om er onderhoud op te plegen of onderdelen makkelijk vervangbaar te maken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow en aangezien ik de vraag in vorige topic stelde, wat ik anders zou doen? Meer tijd met mijn ouders doorbrengen. That's it.Lach met een schone bips![]()
De Beren, ehhhh....ik ken iemand die daar gewerkt heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot morgen en dan bij De Beren bestellen. Hebben heerlijke dip
De Domino's locatie die bij haar bezorgde was heel vettig, raad ik niet aan.
Daar ga ik serieus nooit eten!
Then again; er zullen zat andere restaurants zijn waar het ook zeer slecht aan toe gaat.![]()
de beren geprobeerd niet fan van...... tis echt matig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot morgen en dan bij De Beren bestellen. Hebben heerlijke dip
De Domino's locatie die bij haar bezorgde was heel vettig, raad ik niet aan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik reed vandaag nog voorbij zo’n ding.quote:I'm surrounded by morons!
Oh maar ik zou een 911 ook niet als eerste auto kopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit een MR2 gehad, harstikke leuk. Er kon één iemand achterin (als je onder de 1.50m was en slank) er kon net een kratje bier in. Toen maar een tweede auto erbij gekocht
Als ik al een Porsche zou kopen als 1e auto word het of een Cayenne of een Panamera.
En een Cayenne zou ik prima kunnen betalen, maar is wel een beetje extreem als man alleen die amper ergens heen rijdtDus laat mij maar lekker mijn Duitse oliebootje besturen
Well, life can be a riot
Ow dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maserati's zijn bizar duur in onderhoud. De motor is totaal niet ontworpen om er onderhoud op te plegen of onderdelen makkelijk vervangbaar te maken.
Then again; geldt ook voor mijn huidige auto!![]()
![]()
Master beren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
de beren geprobeerd niet fan van...... tis echt matig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ziet er uit alsof hij wel ruimte heeft!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Patserbak![]()
Wat moet je ermee?
Doe mij maar wat ruimte.![]()
![]()
Snap ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow en aangezien ik de vraag in vorige topic stelde, wat ik anders zou doen? Meer tijd met mijn ouders doorbrengen. That's it.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet, zolang je je jong blijft voelen en dikke porsche koopt na je 40e Jonguh!quote:Lach met een schone bips![]()
Oh serieus?! Heb toen een x daar een bak saus en wat andere dingetjes die m'n ex mee terugnam van d'r avond daar geprobeerd en vond 't wel te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
De Beren, ehhhh....ik ken iemand die daar gewerkt heeft.
Daar ga ik serieus nooit eten!
Then again; er zullen zat andere restaurants zijn waar het ook zeer slecht aan toe gaat.
Maar hoezo zou je daar nooit eten?
Nou ben ik benieuwd.
Kans dat ik daar ooit weer ga eten is 0/10 Want heb er niks te zoeken. Maar vertel. ben nou wel benieuwd naar jouw ervaring.Well, life can be a riot
Die plopt erin. Heel onverwacht.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Oh, dan herinner ik het mij misschien verkeerd, maar vond hun dip wel lekker!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
de beren geprobeerd niet fan van...... tis echt matig.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow en aangezien ik de vraag in vorige topic stelde, wat ik anders zou doen? Meer tijd met mijn ouders doorbrengen. That's it.
Trust nobody![]()
Zodra je twee kleuters hebt een labrador en van die leuke action spreuken aan de wand. Zo niet kan je zonder midlifecrises 100 worden.quote:Iedereen is een kutlultrut
Door onopgeleid personeel voorgegaard vreten wat de hele dag buiten de koeling blijft liggen en ff opgewarmd wordt voor een bestelling.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
de beren geprobeerd niet fan van...... tis echt matig.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
heb je vriendin of getrouwd en kinderen? dan snap.quote:
zo niet dan ben je een lateDo what you love, love what you do!![]()
Whehe ik heb net het antwoord getypt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh serieus?! Heb toen een x daar een bak saus en wat andere dingetjes die m'n ex mee terugnam van d'r avond daar geprobeerd en vond 't wel te doen
Maar hoezo zou je daar nooit eten?
Nou ben ik benieuwd.
Kans dat ik daar ooit weer ga eten is 0/10 Want heb er niks te zoeken. Maar vertel. ben nou wel benieuwd naar jouw ervaring.![]()
![]()
Wat bedoel je hier nou mee Mo?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan weet je wat je aan je familie moet vragen
Komt een beetje raar over zo uit 't niets. Hoezo moet ik een 911 aan familie vragen?Well, life can be a riot
heb betere in mijn lijstje voor bestellen iddquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Door onopgeleid personeel voorgegaard vreten wat de hele dag buiten de koeling blijft liggen en ff opgewarmd wordt voor een bestelling.. mss toeval maar ik heb geen goeie ervaringen met hun.
Do what you love, love what you do!![]()
Ging toch over midlifecrisisquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
heb je vriendin of getrouwd en kinderen? dan snap.
zo niet dan ben je een lateBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Slaap lekker moppie, kruip over uurtje tegen je aan. Nog ff hier, en dan you timequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga meuren!Prettige voortplanting hier!
Lach met een schone bips![]()
Oh ik zag hetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik heb net het antwoord getypt.
Dat is fucking smerig ja![]()
En het schijnt nog gruwelijk duur te zijn ook.
Heb zelf het afgelopen jaar (april en september) bij De Gulle Graef gegeten. Ben je voor 5 man inclusief drinken net 200 euro kwijt. Vind ik niet schokkendZeker niet voor echt super lekker mals vlees en grote porties!
Well, life can be a riot
Wel he?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
Wel wat aandoenlijk die broekies die klagen over kwaaltjes..Lach met een schone bips![]()
Gadverdammequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Slaap lekker moppie, kruip over uurtje tegen je aan. Nog ff hier, en dan you time
Slaap lekker, prettige ronkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga meuren!Prettige voortplanting hier!
Well, life can be a riot
nou vertel dan maar? mss kan ook als je getrouwd bent en etc ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Voel jij je fysiek toppie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:58 schreef Shii het volgende:
Wel wat aandoenlijk die broekies die klagen over kwaaltjes..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier vertrouw ik dat nietquote:
Niks mis met liefde, als je 't aan de juiste persoon geeft, en terugkrijgt zoals je 't geeft.quote:Well, life can be a riot
Fijne maart
Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Door onopgeleid personeel voorgegaard vreten wat de hele dag buiten de koeling blijft liggen en ff opgewarmd wordt voor een bestelling.
Trust nobody![]()
JAAA FIJNE MAART.quote:Well, life can be a riot
Willen we meer of minder liefde?Don't follow me. I am lost too
.
Eerst nog een rits felicitatie TT'squote:
Ik kan niet wachten.quote:
Wie zal die gaan maken.
.
ja en het werkt enzo ook dan, naja ik heb mijn echte liefde nog nooit gevonden eigenlijk, mss jullie wel. weet niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niks mis met liefde, als je 't aan de juiste persoon geeft, en terugkrijgt zoals je 't geeft.Do what you love, love what you do!![]()
SilenceDon't follow me. I am lost too
.
Oh die zou ik zo graag maken voor Justin mijn buddyquote:Dat zou er 1 worden die hij nooit gaat vergeten
of het wat boeit, mijn winnaar is die meest eerlijke was enzo ander winnaar als hier dusquote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
.
wie het meest eerlijk was?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
of het wat boeit, mijn winnaar is die meest eerlijke was enzo ander winnaar als hier dus
daar gaat het niet over in dts![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh die zou ik zo graag maken voor Justin mijn buddyDat zou er 1 worden die hij nooit gaat vergeten
![]()
Oh ben wel benieuwd naar dat lijstje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
wie het meest eerlijk was?
daar gaat het niet over in dts![]()
![]()
neuh niet in topic, maar zo bepaal ik mijn winnaar. en voor de rest hoe jullie of ijk scoren boeit me mijn aars.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
wie het meest eerlijk was?
daar gaat het niet over in dts
over welke wedstrijd heb jij het dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
neuh niet in topic, maar zo bepaal ik mijn winnaar. en voor de rest hoe jullie of ijk scoren boeit me mijn aars.![]()
Ik ga naar bed![]()
Slaap wel...Don't follow me. I am lost too
.
Huhquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
of het wat boeit, mijn winnaar is die meest eerlijke was enzo ander winnaar als hier dusTrust nobody![]()
Kree, vriend. Ga lekker naar bed maatje. Lekker slapen, morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:08 schreef kree het volgende:
[..]
neuh niet in topic, maar zo bepaal ik mijn winnaar. en voor de rest hoe jullie of ijk scoren boeit me mijn aars.Lach met een schone bips![]()
Nou ja. Ik heb tot 3x toe een persoon gehad waarbij ik dacht "dit is het"quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja en het werkt enzo ook dan, naja ik heb mijn echte liefde nog nooit gevonden eigenlijk, mss jullie wel. weet niet?
Persoon a is in 2014 bij mij weggegaan na 3 maanden daten omdat ze vond dat ik haar te snel m'n vriendin noemde, en toen duwde ik haar weg
Persoon b in 2022 Is toen bij mij weggegaan na een maandje daten omdat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoon c in 2024 Is bij mij weggegaan na 5 maanden relatie omdat zij vond dat ik teveel communiceerde en onzeker was m.b.t app-contact wat ze had met een "goede vriend" en kon niet tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat dus.
Verder laat ik liefde tegenwoordig weer binnen en omarm het, en zie wel wanneer het weer komt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb tot 3x toe een persoon gehad waarbij ik dacht "dit is het"
Persoon a is in 2014 bij mij weggegaan na 3 maanden daten omdat ze vond dat ik haar te snel m'n vriendin noemde, en toen duwde ik haar weg
Persoon b in 2022 Is toen bij mij weggegaan na een maandje daten omdat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoon c in 2024 Is bij mij weggegaan na 5 maanden relatie omdat zij vond dat ik teveel communiceerde en onzeker was m.b.t app-contact wat ze had met een "goede vriend" en kon niet tegenLaat het nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat dus.
Verder laat ik liefde tegenwoordig weer binnen en omarm het, en zie wel wanneer het weer komt.Lach met een schone bips![]()
dts? want is fucked up ding eigenlijk. doe mee omdat dit loopt. maar was het nooit eens met de regelsquote:
maar ok. gun ieder zijn plezier en er grote opener uit krijg om te winnen.
voor mij en vaker heb ik gezegd maakt me niet zoveel uit.Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-03-01 00:00:01 tot 2025-03-01 00:05:02
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 RedShoe 0 0 0 3 0.00
2 Shii 0 0 0 3 0.00
3 Grotetijd 0 0 0 2 0.00
4 HappyCharly 0 0 0 2 0.00
5 hemarookworst 0 0 0 2 0.00
6 Soury 0 0 0 2 0.00
7 kree 0 0 0 1 0.00
8 loveyoulongtime 0 0 0 1 0.00
9 maily 0 0 0 1 0.00Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jij zegt dat iemand de winnaar isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
dts? want is fucked up ding eigenlijk. doe mee omdat dit loopt. maar was het nooit eens met de regels
maar ok. gun ieder zijn plezier en er grote opener uit krijg om te winnen.
voor mij en vaker heb ik gezegd maakt me niet zoveel uit.
maar niet justinK
wie dan wel.![]()
Die vergeet het wel hoor, niks bijzonders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh die zou ik zo graag maken voor Justin mijn buddyDat zou er 1 worden die hij nooit gaat vergeten
Er werd door Kree gevraagd hoe en wat, enige wat ik doe is antwoord gevenquote:
Well, life can be a riot
Laat het nou...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:11 schreef maily het volgende:
[..]
jij zegt dat iemand de winnaar is
maar niet justinK
wie dan wel.
Fuck it, laat maar.Lach met een schone bips![]()
@Grotetijd denk mag ik wel ff vragen denk, je leeftijd? want schat we verschillen niet zoveel?Do what you love, love what you do!![]()
Ik sta 1equote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
2025-03-01 00:00:01 tot 2025-03-01 00:05:02
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]![]()
Mijn maand is geslaagd
.
Jij weet mijn leeftijd toch al?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:12 schreef kree het volgende:
@:grotetijd denk mag ik wel ff vragen denk, je leeftijd? want schat we verschillen niet zoveel?34
Well, life can be a riot
rechtsklik, savequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkige nieuwe maand.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
ja vast genoemd keertje. ik ben ietsjes ouder dan toch. maar moet zeggen als ik dan over dingen vraag kom je aardig overeen met wat ik denk.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij weet mijn leeftijd toch al?34
laat staan de jonkies hier, want ok die hebben ander idee vaak
* Grotetijd kijkt naar benedenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had bijna grote tiet geschrevenZe zijn groter dan ik zou willen ja
Well, life can be a riot
Ik hang het boven mijn bedquote:
.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Ik heb tot 3x toe een persoon gehad waarbij ik dacht "dit is het"
Persoon b in 2022 Is toen bij mij weggegaan na een maandje daten omdat ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoon c in 2024 Is bij mij weggegaan na 5 maanden relatie omdat zij vond dat ik teveel communiceerde en onzeker was m.b.t app-contact wat ze had met een "goede vriend" en kon niet tegen5 maanden was je langste relatie met 34 jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat dus.
Verder laat ik liefde tegenwoordig weer binnen en omarm het, en zie wel wanneer het weer komt.
Oh boy. Dat had ik op mijn 20ste al achter de rug die date geschiedenis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, boven een bepaalde leeftijd zijn dat soort dingen toch minder vaak een issue en zit je re-de-lijk op een lijn met bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja vast genoemd keertje. ik ben ietsjes ouder dan toch. maar moet zeggen als ik dan over dingen vraag kom je aardig overeen met wat ik denk.
laat staan de jonkies hier, want ok die hebben ander idee vaak
Volgens mij zijn de meeste hier ook wel aardig van onze leeftijd, met enkele uitschieters naar boven/beneden.
Heb niet het idee dat het overgrote deel hier al echt veel ouder is. Denk dat wij gemiddeld zijn.Well, life can be a riot
Ik heb me al tijden afgevraagd hoe oud Grotetijd nu is. Ik kan er niet van slapen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
34?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud @:grotetijd isDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee. 34? Oké, mooie leeftijd wel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
5 maanden was je langste relatie met 34 jaar?
Oh boy. Dat had ik op mijn 20ste al achter de rug die date geschiedenis.
Oh. Ik heb héél wat afgedate hoor, maar het is eigenlijk nooit tot een relatie gekomen tot dat ik stopte met zoeken en daar die onverwachte klik was met iemand die ik al lang kende
Maar goed, toen dat klaar was ben ik na een paar maanden weer verder gaan daten. Ben niet persé echt heel actief op zoek, maar als er een klik is dan is dat mooi
Well, life can be a riot
Zei die net toch 34?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Midlife crisis denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:17 schreef kree het volgende:
40 worden is kut leeftijd wel. ik werd er bijna depressief van.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik werd heel down toen ik 28 werdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:17 schreef kree het volgende:
40 worden is kut leeftijd wel. ik werd er bijna depressief van.Vet rare leeftijd.
Maar weet nog goed. Zat achter de computer, toen hoorde ik "later als ik groot ben" van Henny Huisman en ik begon echt te huilen als een klein kindAchteraf denk ik "wtf gebeurde hier dan?!" maar blijkbaar was 't nodig of zo.
Well, life can be a riot
Oef voor mij over 4 jaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:17 schreef kree het volgende:
40 worden is kut leeftijd wel. ik werd er bijna depressief van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je postte gisteren nog dat je totaal geen afschrijving op je auto's had omdat je ze voor een zacht prijsje bij een familielid kon kopen en tegen dezelfde prijs weer terug kon brengen. You do the math?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee Mo?
Komt een beetje raar over zo uit 't niets. Hoezo moet ik een 911 aan familie vragen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oooooooooh zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je postte gisteren nog dat je totaal geen afschrijving op je auto's had omdat je ze voor een zacht prijsje bij een familielid kon kopen en tegen dezelfde prijs weer terug kon brengen. You do the math?
Nou, in DIE prijsklasse zitten 911s nou nét niet helaas
Well, life can be a riot
Komt altijd wel vanzelf als je maar onder de mensen bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja
Oh. Ik heb héél wat afgedate hoor, maar het is eigenlijk nooit tot een relatie gekomen tot dat ik stopte met zoeken en daar die onverwachte klik was met iemand die ik al lang kende
Maar goed, toen dat klaar was ben ik na een paar maanden weer verder gaan daten. Ben niet persé echt heel actief op zoek, maar als er een klik is dan is dat mooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha henny huisman nog wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik werd heel down toen ik 28 werdVet rare leeftijd.
Maar weet nog goed. Zat achter de computer, toen hoorde ik "later als ik groot ben" van Henny Huisman en ik begon echt te huilen als een klein kindAchteraf denk ik "wtf gebeurde hier dan?!" maar blijkbaar was 't nodig of zo.
na ik ben best emo persoon over dingen soms en zeker wat dit aan gaat. maar jaDo what you love, love what you do!![]()
Dat was je younglifecrisis dan denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik werd heel down toen ik 28 werdVet rare leeftijd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Psssst. Die dingen zijn ook te koop tweedehands.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oooooooooh zo
Nou, in DIE prijsklasse zitten 911s nou nét niet helaas
Ze zijn goedkoper dan je denkt. In aanschaf. Niet in onderhoud.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, dat verwacht ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt altijd wel vanzelf als je maar onder de mensen bent.
Aan mezelf werken helpt ook wel, en ben tegenwoordig veel socializer dan ik een paar jaar terug was en weet beter wie ik ben/wat ik ben. Dus moet wel goedkomen
Well, life can be a riot
ja echt. Weet niet, werd gewoon geraakt door een brok nostalgie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha henny huisman nog wel.
na ik ben best emo persoon over dingen soms en zeker wat dit aan gaat. maar jaWell, life can be a riot
het is er zo kan ik je vertellen. Haha ga je je afvragen heb ij dingen bereikt die ik wilde als wens toen ik kind was enzo.quote:
het is echt fucked up. ik heb de hele shit niet bereikt nl eng had zoveel anders gedaan als ik dit wist.Do what you love, love what you do!![]()
Die had ik op mijn 30ste toen mijn 7 jaar durende relatie net twee weken daarvoor uitging.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was je younglifecrisis dan denk ik.
Opeens veel wisselende contacten toen die tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mss even lief aankijken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oooooooooh zo
Nou, in DIE prijsklasse zitten 911s nou nét niet helaasIk heb er één en ik ben er trots op
Heb jij rare gevoelens meegemaakt omdat je ouder werd? Ik niet i.i.g. Zal dan wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was je younglifecrisis dan denk ik.Lach met een schone bips![]()
En ik ben te bedde
Ik heb er één en ik ben er trots op
Onderhoud valt (heb research gedaan) ook nog wel te doen. Als je iemand kent die kan klussen dan is het zeker te doen. Onderdelen zijn niet achterlijk duur.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Psssst. Die dingen zijn ook te koop als tweedekans!
Ze zijn goedkoper dan je denkt. In aanschaf. Niet in onderhoud.
Tweedekans vind ik een fatsoenlijke 911 nog echt heel duur.
Wil wel wát investeren in een andere auto over een paar jaar. Maar of dat 15-20k kán zijn? I dunno.Well, life can be a riot
Ik plemp zulke dingen niet op een forumquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij rare gevoelens meegemaakt omdat je ouder werd? Ik niet i.i.g. Zal dan wel aan mij liggen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja m'n quarterlifecrisis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was je younglifecrisis dan denk ik.Well, life can be a riot
Ben bang dat dat er niet in zitquote:
Well, life can be a riot
Had ik in 1 weekend opeens drie verschillende dames naast mij liggen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, ik heb er nooit last van gehad dat ik ouder werdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik plemp zulke dingen niet op een forum
Zelf weten natuurlijk, maar ik zou er niet aan beginnen joh, een 911. Echt. Die dingen, daar heb je steeds wat mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Onderhoud valt (heb research gedaan) ook nog wel te doen. Als je iemand kent die kan klussen dan is het zeker te doen. Onderdelen zijn niet achterlijk duur.
Tweedekans vind ik een fatsoenlijke 911 nog echt heel duur.
Wil wel wát investeren in een andere auto over een paar jaar. Maar of dat 15-20k kán zijn? I dunno.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
You dawgquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had ik in 1 weekend opeens drie verschillende dames naast mij liggenTrust nobody![]()
Kwanta kosta?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had ik in 1 weekend opeens drie verschillende dames naast mij liggenLach met een schone bips![]()
vertel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had ik in 1 weekend opeens drie verschillende dames naast mij liggenDo what you love, love what you do!![]()
Oh het is vooral een brainfart hoor op 't moment. Ben al heel blij dat mijn 16 jaar oude Polo hier staat te shinenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelf weten natuurlijk, maar ik zou er niet aan beginnen joh, een 911. Echt. Die dingen, daar heb je steeds wat mee.
Well, life can be a riot
Ja toen had ik die zondag een besef momentje heb ik daarna wel weer even rustig aan gedaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neem een Japanner: Toyota of Mazda. Niet spannend, wel prima.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Victor Renierquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb me al tijden afgevraagd hoe oud Grotetijd nu is. Ik kan er niet van slapen.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja toen had ik die zondag een besef momentje heb ik daarna wel weer even rustig aan gedaan.
Trust nobody![]()
Of neem een Japans cosplay meisje en voel je weer 20quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Neem een Japanner: Toyota of Mazda. Niet spannend, wel prima.
Bah bahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of neem een Japans cosplay meisje en voel je weer 20Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je postte gisteren nog dat je totaal geen afschrijving op je auto's had omdat je ze voor een zacht prijsje bij een familielid kon kopen en tegen dezelfde prijs weer terug kon brengen. You do the math?Iedereen is een kutlultrut
Zeg! Ik geef alleen maar tips. Heb er zelf dan ook niks mee te maken.quote:Lach met een schone bips![]()
Het is nog druk hier er zijn nog 0 punten gehaald volgens mijn teller.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja naja ik zat op zo een dating app. en ik had een soort van kortstondige ex die nog wel langskwam voor seks en een soort fling met een collega dat na een potje true or dare in combinatie met drank en wiet een beetje uit de hand liep zeg maar toevallig vrijdag zaterdag zondag achter elkaar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan ga ik eerst ff eten!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is nog druk hier er zijn nog 0 punten gehaald volgens mijn teller.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Smakelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De koekjestrommel is leeg hier.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik 1 trio gehad, in Roemenië... Bleek de volgende ochtend een duur trio geweest te zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja naja ik zat op zo een dating app. en ik had een soort van kortstondige ex die nog wel langskwam voor seks en een soort fling met een collega dat na een potje true or dare in combinatie met drank en wiet een beetje uit de hand liep zeg maar toevallig vrijdag zaterdag zondag achter elkaar.
Auto voor m'n Polootje was een Colt uit `97. Daar was echt niks mis mee, reed geweldig, stuurde fijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Neem een Japanner: Toyota of Mazda. Niet spannend, wel prima.
Maar er was iets tussen mij en die auto wat niet boterde. Ik heb eerlijk waar, nog nooit zoveel schades gereden met een auto. En allemaal lullige kleine dingetjes, paaltje hier, paaltje daar, denken "oh dat kan wel" *krak* "oh daar stond ook een paaltje.
Op een gegeven moment stond 'ie geparkeerd waar ik 'm altijd had staan en toen werd ik door de politie van de bank gebeld "je auto is betrokken bij een ongeluk" was er een dronken vrouw van 19 tegenaan geklapt. Dus toen maar weggedaan
Daarna door een mazzeltje een Polo 6R uit 2009 kunnen kopen, echt een bizarre upgrade. Die auto heb ik helemaal niks geks mee gehad. Geen schades, geen problemen.
(alleen der Volkswagens verbruikt 'ie 1 liter olie op 4000 kilometer)
Echt zo raar. Voor die auto en na die auto nooit meer schades gereden (met uitzondering van m'n 1e 2 weken dat ik m'n rijbewijs had en eerste autootje)
Well, life can be a riot
Poen weg?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik 1 trio gehad, in Roemenië... Bleek de volgende ochtend een duur trio geweest te zijnIedereen is een kutlultrut
1 op 4000? Het is aardig wat. Maarja, je hoort het wel vaker.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Auto voor m'n Polootje was een Colt uit `97. Daar was echt niks mis mee, reed geweldig, stuurde fijn.
Maar er was iets tussen mij en die auto wat niet boterde. Ik heb eerlijk waar, nog nooit zoveel schades gereden met een auto. En allemaal lullige kleine dingetjes, paaltje hier, paaltje daar, denken "oh dat kan wel" *krak* "oh daar stond ook een paaltje.
Op een gegeven moment stond 'ie geparkeerd waar ik 'm altijd had staan en toen werd ik door de politie van de bank gebeld "je auto is betrokken bij een ongeluk" was er een dronken vrouw van 19 tegenaan geklapt. Dus toen maar weggedaan
Daarna door een mazzeltje een Polo 6R uit 2009 kunnen kopen, echt een bizarre upgrade. Die auto heb ik helemaal niks geks mee gehad. Geen schades, geen problemen.
Echt zo raar. Voor die auto en na die auto nooit meer schades gereden (met uitzondering van m'n 1e 2 weken dat ik m'n rijbewijs had en eerste autootje)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Viel mee, zat nog 100 euro in de portemonneequote:Oude pinpas met briefje ernaast met de pincode ervan. Zij dachten big score te hebben
Die pinpas werkte al jaar niet meer. En de rest van geld en juiste pinpas en paspoort lagen in hotel kluis. Denk zij hebben zich verneukt toen. Ben niet achterlijk
2025-03-01 00:00:01 tot 2025-03-01 00:28:11
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 Grotetijd 0 0 0 17 0.00
2 kree 0 0 0 13 0.00
3 loveyoulongtime 0 0 0 13 0.00
4 gebrokenglas 0 0 0 12 0.00
5 HappyCharly 0 0 0 10 0.00
6 Dr.Mikey 0 0 0 9 0.00
7 RedShoe 0 0 0 8 0.00
8 maily 0 0 0 7 0.00
9 Shii 0 0 0 6 0.00
10 hemarookworst 0 0 0 5 0.00
11 Soury 0 0 0 5 0.00
12 KillemWieft 0 0 0 3 0.00
13 DJMO 0 0 0 3 0.00
Het schiet maar niet op.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
soms is simpele wss betere denkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja naja ik zat op zo een dating app. en ik had een soort van kortstondige ex die nog wel langskwam voor seks en een soort fling met een collega dat na een potje true or dare in combinatie met drank en wiet een beetje uit de hand liep zeg maar toevallig vrijdag zaterdag zondag achter elkaar.Do what you love, love what you do!![]()
Nou zo te lezen welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Viel mee, zat nog 100 euro in de portemonneeOude pinpas met briefje ernaast met de pincode ervan. Zij dachten big score te hebben
Die pinpas werkte al jaar niet meer. En de rest van geld en juiste pinpas en paspoort lagen in hotel kluis. Denk zij hebben zich verneukt toen. Ben niet achterlijk
Nee klopt, van plaats 8 naar 3 voor mij kan niet juist zijn. Ik hoor ergens tussen de bungelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
2025-03-01 00:00:01 tot 2025-03-01 00:28:11
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 21:30 uur.
[ code verwijderd ]
Het schiet maar niet op.Lach met een schone bips![]()
Zo hoog heb je nog nooit gestaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee klopt, van plaats 8 naar 3 voor mij kan niet juist zijn. Ik hoor ergens tussen de bungelen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
tja. goh ik heb ellende ermee nogquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Auto voor m'n Polootje was een Colt uit `97. Daar was echt niks mis mee, reed geweldig, stuurde fijn.
Juist niet, ik neem in vreemde stad meeste contant geld in de zak mee. En portemonnee met wat geld erin als ik toch genaaid wordt ergens. En in dit geval, whoopie ze hebben 100 euro. Ik heb meer lol gehadquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Viel mee, zat nog 100 euro in de portemonneeOude pinpas met briefje ernaast met de pincode ervan. Zij dachten big score te hebben
pfffff. Dus eigenlijk kostte die trio je 100 euro.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga door met programmeren vriend en ik win. Keep up te good jobquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo hoog heb je nog nooit gestaan
Ja ik vind het ook wel re-de-lijk wat, maar heel eerlijk? Zolang ik niet elke 2 tankbeurten een liter moet bijvullen accepteer ik het wel, puur omdat het echt een fantastische auto isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 op 4000? Het is aardig wat. Maarja, je hoort het wel vaker.
Well, life can be a riot
Si senor, en het was wel leukquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
pfffff. Dus eigenlijk kostte die trio je 100 euro.
100 euro voor een trio is niet duur volgens mij
Well, life can be a riot
Neequote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
100 euro voor een trio is niet duur volgens mij
Ik zou het niet weten. Jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:37 schreef Grotetijd het volgende:
100 euro voor een trio is niet duur volgens mijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb spijt he enne weten jullie allemaal voor domme fout. en haat het dat messenstekers etc er met minder van afkomen of zeker die ik meer straf verwachte als wat ik kreeg en nog.Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet.quote:
Nog nooit een trio gehad
Well, life can be a riot
Nou met een beetje classie hoeren is 100 euro een koopie, dat weet ik zelfsquote:Iedereen is een kutlultrut
Betaald, bedoel ik.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ZEG! Dat waren geen hoeren he? Gewoon in Boekarest in club opgepikt met mijn charme en bleker dieven te zijn. Geen hoerenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou met een beetje classie hoeren is 100 euro een koopie, dat weet ik zelfs
psychisch is het voor. mij ellende geweest tis dat ik hulp kreeg en eruit kom wel, maar door 1 stomme fout he. zoek geen medelijden maar weet 6 jaar verder nog iet vanaf.Do what you love, love what you do!![]()
Misselijkheid erger gewordenquote:
O, sorry, ik dacht even wat anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG! Dat waren geen hoeren he? Gewoon in Boekarest in club opgepikt met mijn charme en bleker dieven te zijn. Geen hoeren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedkope snollen die op je geld uit waren, tja dat maakt het verhaal een stuk beter (met je charme)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG! Dat waren geen hoeren he? Gewoon in Boekarest in club opgepikt met mijn charme en bleker dieven te zijn. Geen hoeren
Denk wel dat ze zich aardig genaaid voelden met 100 euro en pinpas met pincode erbij bij de pinautomaat toen ze daar dachten de rekening leeg te trekkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, sorry, ik dacht even wat anders.
Heb ook niksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is wel een tof idee, zoiets als lokbait gereed hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk wel dat ze zich aardig genaaid voelden met 100 euro en pinpas met pincode erbij bij de pinautomaat toen ze daar dachten de rekening leeg te trekken
Ik heb hier ook nog wel een verlopen pas liggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij niet? Dat je beroofd was, ondanks dat ze er niet veel aan hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk wel dat ze zich aardig genaaid voelden met 100 euro en pinpas met pincode erbij bij de pinautomaat toen ze daar dachten de rekening leeg te trekkenIedereen is een kutlultrut
Doe ik echt overal als ik ergens kom waar ik niet bekend ben... En het werkt gewoon, laat in je portemonnee zitten wat je kan missen, met een pasje en ergens een papiertje met 4 cijfer code en ze denken als ze willen stelen de jackpot te hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel een tof idee, zoiets als lokbait gereed hebben.
Ik heb hier ook nog wel een verlopen pas liggen.Lach met een schone bips![]()
het irriteert me, want waar kwam die originele vandaan?
doe eens link waarvan?Do what you love, love what you do!![]()
Nee joh, dat merk je al snel als je een beetje gevoel in je donder hebt wat het plan isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij niet? Dat je beroofd was, ondanks dat ze er niet veel aan hadden.Gesmoes onderling, go with the flow.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:48 schreef kree het volgende:
doe eens link waarvan?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja, dat. Dat ze niet meer verder zoeken en denken: ha, mooi, wat een sukkel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik echt overal als ik ergens kom waar ik niet bekend ben... En het werkt gewoon, laat in je portemonnee zitten wat je kan missen, met een pasje en ergens een papiertje met 4 cijfer code en ze denken als ze willen stelen de jackpot te hebben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:48 schreef kree het volgende:
doe eens link waarvan?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Precies dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat. Dat ze niet meer verder zoeken en denken: ha, mooi, wat een sukkel.Lach met een schone bips![]()
Ook geen opgezwollen piemel met vlekken Enzoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, dat merk je al snel als je een beetje gevoel in je donder hebt wat het plan isGesmoes onderling, go with the flow.
deze dus, dat is de componis, niet DJ die staat te zwaaien want heeft het niet bedachts.
schaapjes toch
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Een hotelkluis is wel betrouwbaar? Ik neem aan de kluis bij de balie? Ik bedoel: je geeft je spullen daar af, maar hoe toon je aan dat jij de persoon bent van de spullen?quote:
Die kluisjes in hotelkamers vertrouw ik voor geen meter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen met pasen, dan hangen er eieren onder. Wat denk je zelf, dat ik hem zomaar zonder rubber ergens in stop?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook geen opgezwollen piemel met vlekken EnzoLach met een schone bips![]()
Hey Katquote:
Well, life can be a riot
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen met pasen, dan hangen er eieren onder. Wat denk je zelf, dat ik hem zomaar zonder rubber ergens in stop?
Pacsafequote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hotelkluis is wel betrouwbaar? Ik neem aan de kluis bij de balie? Ik bedoel: je geeft je spullen daar af, maar hoe toon je aan dat jij de persoon bent van de spullen?
Die kluisjes in hotelkamers vertrouw ik voor geen meter.Die hebben talloze oplossingen voor je waardevolle spullen
En als je kluisjes niet vertrouwd, begrijpelijk ook want die sla je met een rauwe aardappel nog open zijn er zelfs oplossingen om dat te verbeteren
Hoe is het hier?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zag dit voor mequote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alleen met pasen, dan hangen er eieren onder. Wat denk je zelf, dat ik hem zomaar zonder rubber ergens in stop?
Trust nobody![]()
Ok, heb ik even genoteerd. thanks.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PacsafeDie hebben talloze oplossingen voor je waardevolle spullen
En als je kluisjes niet vertrouwd, begrijpelijk ook want die sla je met een rauwe aardappel nog open zijn er zelfs oplossingen om dat te verbeteren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
heb net de paastak al neergezet en houten eitjes erin gehangen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rustig wel. Beetje kletsen, beetje negeren. Same old.quote:
Daar?Well, life can be a riot
Dat zorgt ervoor dat zaken niet saai wordenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haiquote:hoe is het?
Wanneer us t eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:57 schreef Moeraskat het volgende:
heb net de paastak al neergezet en houten eitjes erin gehangen
Trust nobody![]()
Laat het dan maar even saai wezen nuquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zorgt ervoor dat zaken niet saai worden
Druk aan het werk nog. Vanmorgen begonnen en ben eigenlijk nog niet klaar, maar ik krijg inmiddels staar dus wellicht is het wel tijd om te stoppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Rustig wel. Beetje kletsen, beetje negeren. Same old.
Daar?
Werk in halen van toen ik ziek was.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
20 april.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu nog??quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Druk aan het werk nog. Vanmorgen begonnen en ben eigenlijk nog niet klaar, maar ik krijg inmiddels staar dus wellicht is het wel tijd om te stoppen.
Werk in halen van toen ik ziek was.
Beter even relaxen nu..Trust nobody![]()
Schoonheid, je weet toch dat je daar pukkeltjes van krijgtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh duurt nog
Ik eet wel paaseitjes
Je wil t enige leuke in het leven weghalenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schoonheid, je weet toch dat je daar pukkeltjes van krijgt
Trust nobody![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh duurt nog
Ik eet wel paaseitjes
Nou ja, het "enige" leuke?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je wil t enige leuke in het leven weghalen
Dat kan alleen met een leeg hoofd. Dus ik wilde echt eerst even in elk geval 1 mailbox doorspitten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu nog??
Beter even relaxen nu..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HaantjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het gaat me niks aan hoor, dus gewoon bek houden zeggen als je dat wil. Maar wat staat er te gebeuren dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een leeg hoofd. Dus ik wilde echt eerst even in elk geval 1 mailbox doorspitten.Lach met een schone bips![]()
Crackers met witte chocoladespread
Well, life can be a riot
Nou als al die mails een tijdje in je inbox staan kan het nooit belangrijk zijn en kan het vast nog wel een paar dagen wachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een leeg hoofd. Dus ik wilde echt eerst even in elk geval 1 mailbox doorspitten.Iedereen is een kutlultrut
Hoezo wat staat er te gebeuren?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat me niks aan hoor, dus gewoon bek houden zeggen als je dat wil. Maar wat staat er te gebeuren dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als al die mails een tijdje in je inbox staan kan het nooit belangrijk zijn en kan het vast nog wel een paar dagen wachten.
Als het belangrijk zou zijn pikt iemand anders dat op als je ziek bent en het kan niet wachten.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nee. In dit geval niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het belangrijk zou zijn pikt iemand anders dat op als je ziek bent en het kan niet wachten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik begrijp je quote niet, ik had het daar niet over pasen?quote:![]()
Aan pasen?quote:
Nou dan ga je aan het werk ipv fokquote:
Ennnnnnnnn 2e keer dat de Dixi omgegooid is hierHij was vanavond alweer recht op gezet, hoor hem nu weer omgaan... Kansloos volk hier
![]()
![]()
Dat heb ik toch ook gedaanquote:
En maar lachen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ennnnnnnnn 2e keer dat de Dixi omgegooid is hierHij was vanavond alweer recht op gezet, hoor hem nu weer omgaan... Kansloos volk hier
![]()
![]()
![]()
Poepstroom straks.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oke heftig.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijna is niet helemaal snoezepoes. Jij hebt denk ik gelukquote:Kletteren de dixi's niet steeds vlak bij om, dat is ook wat waard
Neem je twee paaseitjes.quote:Iedereen is een kutlultrut
Klopt..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijna is niet helemaal snoezepoes. Jij hebt denk ik gelukKletteren de dixi's niet steeds vlak bij om, dat is ook wat waard
Bijna is niet helemaal
Geen dixis hier #blessed
Trust nobody![]()
Koop je ze dan voor heel het jaar in?quote:
Ik snap die mensen nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En maar lachen natuurlijk![]()
Poepstroom straks.Ze betalen zelf belasting mee ervoor. En dan dat weer.
Ik geef je een digitale hug HC, for feel goodquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt..
Bijna is niet helemaal
Geen dixis hier #blessed
Misschien snappen ze het zelf ook niet. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap die mensen nietZe betalen zelf belasting mee ervoor. En dan dat weer.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef je een digitale hug HC, for feel good![]()
Trust nobody![]()
Kotst ze over je heen, ze is misselijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef je een digitale hug HC, for feel good
niet te hard knijpenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kotst ze over je heen, ze is misselijk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: