Heel eerlijk ik had Sharice ook nog wel erachteraan zien gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef Verida het volgende:
Toch vind ik dat charise er best goed uitziet op dit moment, Vastberaden en op een bepaalde manier ook wel opgelucht.
Ik had meer drama verwacht eigenlijk.
En pootje is gelijk wegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
kenau komt ook weer even met een peptalk
elsa voelt ook nog maar een paar dagen geleden
Besef komt nog wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef Verida het volgende:
Toch vind ik dat charise er best goed uitziet op dit moment, Vastberaden en op een bepaalde manier ook wel opgelucht.
Ik had meer drama verwacht eigenlijk.
Daar heeft ze wel veel mee gedreigd, maar toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik had Sharice ook nog wel erachteraan zien gaan.
Ik zie dus ontstaan dat Jordy en Jolien straks als team verder gaan en dat is zorgelijk voor de rest want dat is een gevaarlijke combinatie.quote:
Huh gemist??????? Wat zei de fan?????? Oh nu nog een. Hoor niut voor wie. Oh pootje. Nou leuk hoor. Laat maar verder. Pfffquote:
Dit gaat Jordy alleen maar helpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef T0wler het volgende:
Alex laat zich wel weer kennen wil weer Jordy nomineren hij kan het gewoon niet los laten
Elleke draait zich om in haar bed ( en dat valt niet mee als je zwanger bent )quote:
Dat jolien haar favo bewoner is en dat ze meer voor haarzelf op moet komenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Huh gemist??????? Wat zei de fan?????? Oh nu nog een. Hoor neut voor wie. Oh pootje. Nou leuk hoor. Laat maar verder. Pfff
Het is gewoon dom.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef T0wler het volgende:
Alex laat zich wel weer kennen wil weer Jordy nomineren hij kan het gewoon niet los laten
Kaartje namens FOK!! sturenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:54 schreef Droopie het volgende:
Wij toch ook fans , mogen wij niet even de waarheid zeggen.
elke keer. gaat niet veranderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef T0wler het volgende:
Dat hoop ik toch, dat hij hun support kwijt is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:55 schreef maxelu het volgende:
[..]
elke keer. gaat niet veranderen.
zowel hij als elsa zijn een groot deel van hun support kwijt geraakt door hun afgunst tegenover Jordy, maar hij heeft dit niet door
Het is gewoon een ****** die maar in zijn 'haat op Jordy' tunnel blijft hangen in plaats van gewoon te bonden met Jordy voor het grotere doel. Het zijn nog veel weken, met deze instelling gaat hij het gewoon niet redden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:46 schreef T0wler het volgende:
Gewoon iemand van de redactie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef engine het volgende:
Ze hebben een Sharice fan gevonden. Melvin
quote:
Ja dit is echt topquote:
Ja.. ik kan niet wachten op de kunst...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. Van die amateuristisch voorgelezen berichten.
Febo gefreubel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ik kan niet wachten op de kunst...
Denk dat het al eerder is vastgelegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
Lol, geen berichten voor Sharice zonder Milena-vermelding?
Ik ben blijkbaar niet de enige die 5 (?) weken later die uitspraken ook nog niet vergeten is. Vind ik nog steeds het aller-ergste van alle dingen die ze al gezegd heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:58 schreef maxelu het volgende:
[..]
ja haar patiënten die ze zo vindt stinken zullen wel niets ingestuurd hebben
ik kan nooit supporteren voor iemand die ik zoveel lelijks heb horen zeggen als sharice.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige die 5 (?) weken later die uitspraken ook nog niet vergeten is. Vind ik nog steeds het aller-ergste van alle dingen die ze al gezegd heeft.
Niet mis mee vanavondquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:03 schreef maxelu het volgende:
[..]
de rest zit zich prima te vermaken en sharice staat ernaast als een boer met kiespijn
quote:
Ok dacht het omdat er op ingezoomd werd en ik hoorde een klikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neuh .. daardoor ontsnapte Sharice net.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice gaat de kop nie laten hangen, eg nie!
ja we kregen net ineens SL nog voor die geluidsberichten, iemand had lopen schreeuwen. ze vermoeden milenaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice als het Millie was die net riep dan zijn ze al verwittigd
De familie/vrienden?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice als het Millie was die net riep dan zijn ze al verwittigd
die pleurt voorlopig nog niet op zijn bedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Ik kan zo toch niet slapen... Teveel energie nog. Ik ga even naar buiten.
Dat lijkt me ook niet maar ,,,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef Adat231 het volgende:
krijgen wij een slkan toch niet in fanweek
Die zitten er niet en kijken dit nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekke op tijd Febo.. zelfs normale mensen gaan zo slapen ...
nee, zullen fan-filmpjes zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:26 schreef Droopie het volgende:
Please, please.
Terugblik op afgelopen weken?
Kan maar op insta was een oproep voor fanweek.. dat je een filmpje mocht opsturenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:26 schreef Droopie het volgende:
Please, please.
Terugblik op afgelopen weken?
Wat heb je gestuurd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan maar op insta was een oproep voor fanweek.. dat je een filmpje mocht opsturen
Leuk.....![]()
Dat is waar, maar BB laat ons steeds minder zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
verleden jaar mochten we meekijken. Toen waren het videos van thuis
Hoe dan !?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: lag al te pitn maar vind dit leuker
ik hoop dat dat het is. ik wil meekijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze worden nu vertelt dat ze rustig moeten doen en moeten luisteren naar de baas
Ja iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Die klerepodcast, kan ondertussen de antwoorden al zelf geven op die vragen![]()
Dat zou mooi zijn ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ze worden nu vertelt dat ze rustig moeten doen en moeten luisteren naar de baas
To to to to tomatenplukkersquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja!
BB: "Neem plaats"
Bewoners: ok, we gaan eerst tiktokken
Die 5 minuten heb ik ze niet gegeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wacht nog 5 minuten anders krijgen ze de rambam maar
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wacht nog 5 minuten anders krijgen ze de rambam maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Het wordt met het jaar erger en kijkers zien steeds minderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:38 schreef Mikeshutup het volgende:
Fanweek toch?waarom moeten de fans dan sl kijken….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |