Dank je!!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hier is het https://www.foxnews.com/video/5614615980001
Kan Omtzigt nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dapper dat ie toch gaat.
Onvermoeibare man.
Toch vind ik het niet spannend want miljoenen mensen hebben online een mening.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik haal de namen even weg, en zal een paar stukken van wat chatgtp zegt posten.
[..]
Je zou heel fok maar even voeren aan ChatGTP.
If it walks like a duck and talks like a duckquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je oppassen met dit soort suggestieve posts?
Ik weet donders goed wat je insinueert. En dat is vals.
Wel grappig dat je jezelf er in herkent. Of in ieder geval aangesproken voelt. Hoe komt dat? Je bent namelijk verre van de enige. Dus je had makkelijk kunnen doen alsof jij hier geen Rusland propaganda verspreid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je oppassen met dit soort suggestieve posts?
Ik weet donders goed wat je insinueert. En dat is vals.
Wiens spreekbuis is hij, geopolitiek gezien denk je? Gaat het hem alleen om zijn eigen financiële belangen en die van BNR (adverteerders niet tegen het hoofd stoten)?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Scherpe analyse.
Dat de Wijk een vrij interessante benadering van dit conflict heeft is ook reeds bekend dacht ik.
Nou ja, het is ook maar een mens onder enorme druk natuurlijk. Wordt vervolgens ook publiekelijk vernederd door twee maffiabazen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het had Zelenski gesierd zich niet te laten agiteren, hij liet zich onnodig gaan. Zie 3:30 bij de verkorte video waar hij zijn lichaamshouding verandert en de controle verliest.
Het tijdperk van de feitenvrije wereld. Waar geschiedenis en wetenschap niet meer bestaan, want dat waren ook maar gewoon 'meningen' ...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Heb teruggelezen. Ben er denk ik drie jaar ouder door geworden, zoveel domheid is niet te bevatten. Stalin was een toffe peer, de eu is kut (een x of 100, in verschillende verwoordingen) en had ik al gezegd dat de eu kut was? Nou het westen is ook kut. En de eu trouwens ook.
Oh en Europa is ook kut.
Onthoud goed aan welke kant van de geschiedenis je staat zeg ik dan maar
Denk ut niet Jobquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:09 schreef theunderdog het volgende:
Maar goed. Erg triest voor Oekraine. Maar hun lot is voorbij.
Ja, dat denk ik wel. Het is immers wat Rusland met social media doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oprechte vraag. Dus niet gelijk boos worden.
Denk jij echt dat er hier mensen zitten die geld krijgen uit het Kremlin om diens narratief te posten?
Verspreidt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel grappig dat je jezelf er in herkent. Of in ieder geval aangesproken voelt. Hoe komt dat? Je bent namelijk verre van de enige. Dus je had makkelijk kunnen doen alsof jij hier geen Rusland propaganda verspreid.
Denk je echt dat het Kremlin budgetten opstelt om mensen elke honderden usd's te geven en dan te hopen dat ze in discussies wat positiefs roepen? Dat geloof je toch niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Het is immers wat Rusland met social media doet.
Het is een kwestie van voorbereiding: je weet dat dit kan gebeuren en dat als het gebeurt er misbruik van gemaakt zou kunnen worden. Het helpt ook niet dat Zelenski's Engels beperkt is waardoor bepaalde opmerkingen anders opgevat dan bedoeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook maar een mens onder enorme druk natuurlijk. Wordt vervolgens ook publiekelijk vernederd door twee maffiabazen.
Ja, beinvloeding is wat ze doen. Dus dat zal hier ook wel plaatsvinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk je echt dat het Kremlin budgetten opstelt om mensen elke honderden usd's te geven en dan te hopen dat ze in discussies wat positiefs roepen? Dat geloof je toch niet?
Hij had beter even een oxazepammetje van tevoren kunnen nemen misschien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is een kwestie van voorbereiding: je weet dat dit kan gebeuren en dat als het gebeurt er misbruik van gemaakt zou kunnen worden. Het helpt ook niet dat Zelenski's Engels beperkt is waardoor bepaalde opmerkingen anders opgevat dan bedoeld kunnen worden.
Laat ik jou geruststellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, beinvloeding is wat ze doen. Dus dat zal hier ook wel plaatsvinden.
Wat dat aangaat had grote vriend Vladimir wel een punt. Met stel je vraag in het duits als je een duitser bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is een kwestie van voorbereiding: je weet dat dit kan gebeuren en dat als het gebeurt er misbruik van gemaakt zou kunnen worden. Het helpt ook niet dat Zelenski's Engels beperkt is waardoor bepaalde opmerkingen anders opgevat dan bedoeld kunnen worden.
Misschien doet ie dat ook wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij had beter even een oxazepammetje van tevoren kunnen nemen misschien.
Och, ik denk bij hem niet dat het financieel gedreven is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:11 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Wiens spreekbuis is hij, geopolitiek gezien denk je? Gaat het hem alleen om zijn eigen financiële belangen en die van BNR (adverteerders niet tegen het hoofd stoten)?
Ik heb de indruk dat hij gedurende het conflict in Oekraïne wat gekontedraaid heeft. Alleen, met wie, wanneer en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |