Medvedev is de buikspreekpop van Putinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen heeft het overigens vooral over Trump/Vance en Putin aan de andere kant, maar die Medvedev is ook echt een enge neel zeg, die geilt nog harder op een derde wereldoorlog dan zijn leider
Kun je ook uit ontsnappen hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, als het kwartje de verkeerde kant op rolt zitten wij te kijken in een glazen kooi in een gefineerde jaren 80 rechtbank en is zo een figuur de lachende euh, 5de colonne.
haha, ben je pro Rusland als je ter discussie stelt dat Suwalki gap een risico is gezien de grootte en sterkte van de troepenmacht? Dan is ook een de Wijk pro Rus.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik haal de namen even weg, en zal een paar stukken van wat chatgtp zegt posten.
[..]
Je zou heel fok maar even voeren aan ChatGTP.
Hij speelt de rol van Vance voor Putinquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Medvedev is de buikspreekpop van Putin
Het had Zelenski gesierd zich niet te laten agiteren, hij liet zich onnodig gaan. Zie 3:30 bij de verkorte video waar hij zijn lichaamshouding verandert en de controle verliest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump was dan ook de onredelijke. Zodanig dat het evident een reactie uitlokt bij de ander. Vance ging dan vooral manipulatief de good cop spelen.
Bizar dat hij daar nog heen gaat. Nog een keer onder de bus gegooid.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Interview van Zelensky nu bij fox News. Man, man wat een media circus.![]()
Zoekt hij na die meeting nog contact met de media dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Je krijgt dat idee nu al?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat Trump en zijn maatjes zichzelf op deze manier buiten spel zetten en zichzelf diskwalificeren. Hoeft niemand verder heel veel aan te doen.
Dit was echt zoooooooooo doorzichtig![]()
![]()
Scherpe analysequote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
haha, ben je pro Rusland als je ter discussie stelt dat Suwalki gap een risico is gezien de grootte en sterkte van de troepenmacht? Dan is ook een de Wijk pro Rus.
Hij wint alleen maar meer sympathie. Het is gewoon een baas die er niet onder te krijgen isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bizar dat hij daar nog heen gaat. Nog een keer onder de bus gegooid.
Zal hij goed voor betaald krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zoekt hij na die meeting nog contact met de media dan?
Ontwikkeling van de Duitse krijgsmacht is een bijzondere geweest in Europa, mede door de Tweede Wereldoorlog en de deling van Duitsland natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Maar laten we het bij Duitsland houden. En dan moeten er nog heel wat verdragen opgezegd en gewijzigd worden plus internationale toestemming.
In het hol van de MAGA leeuwquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan die weer droons van koopuh.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zal hij goed voor betaald krijgen.
Dapper dat ie toch gaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat interview stond al gepland.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zoekt hij na die meeting nog contact met de media dan?
Wil je oppassen met dit soort suggestieve posts?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Heb teruggelezen. Ben er denk ik drie jaar ouder door geworden, zoveel domheid is niet te bevatten. Stalin was een toffe peer, de eu is kut (een x of 100, in verschillende verwoordingen) en had ik al gezegd dat de eu kut was? Nou het westen is ook kut. En de eu trouwens ook.
Oh en Europa is ook kut.
Onthoud goed aan welke kant van de geschiedenis je staat zeg ik dan maar
Ik denk dat hij die verkiezingen dan ook makkelijk aandurft als het zou moeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:08 schreef capricia het volgende:
Dapper dat ie toch gaat.
Onvermoeibare man.
Die man heeft zo veel kansen gehad en zo vaak zijn gebrekkig vermogen tot zelfreflectie laten zien... Nee, op een gegeven moment heb je genoeg kansen gehad. Toch?quote:
Hier is het https://www.foxnews.com/video/5614615980001quote:
Oprechte vraag. Dus niet gelijk boos worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach een hoop uitkeringen worden aangevuld met geld uit Rusland denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |