Het was vooral een dreigement van Trump m nog meer druk op Zelensky te leggen. WO3 ontstaat niet tussen Rusland en Oekraïne. En of de vs zich erin mengt is aan Trump. Tot nu toe is een medvedev gewoon vriendjes met Trump op Twitter.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:49 schreef tesssssssss het volgende:
Het zinnetje wat ik heb onthouden is Trump die tegen Zelensky zegt " u gokt met WO."
Misschien omdat ik dat ook het engste vond.
Is gewoon puur intimidatie van Trump. Je zag hier het hele playbook van een narcist opengaan plus dat je zag wat er gebeurt als je dat spelletje niet meespeelt zoals Zelensky deed; dan worden ze GEK!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:49 schreef tesssssssss het volgende:
Het zinnetje wat ik heb onthouden is Trump die tegen Zelensky zegt " u gokt met WO."
Misschien omdat ik dat ook het engste vond.
Hij vertegenwoordigt de techbros. De mensen die aan de macht zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Watashiwa het volgende:
Wat doet een vieze-president daar eigenlijk? is dat normaal dat hij erbij zit?
Topic downloaden en die file voeden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deelde je het per pagina aan Chat of gewoon link van het topic?
Ach een hoop uitkeringen worden aangevuld met geld uit Rusland denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Heb teruggelezen. Ben er denk ik drie jaar ouder door geworden, zoveel domheid is niet te bevatten. Stalin was een toffe peer, de eu is kut (een x of 100, in verschillende verwoordingen) en had ik al gezegd dat de eu kut was? Nou het westen is ook kut. En de eu trouwens ook.
Oh en Europa is ook kut.
Onthoud goed aan welke kant van de geschiedenis je staat zeg ik dan maar
Ja, heb het gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je het gezien hebt. Ook dat was in feite beschamend.
en ondanks dat Zelensky alles behalve relaxed was van binnen, zag hij wel kans om composed te blijven en had hij geen last van uitbarstingen en die viese spelletjes die Trump en zijn handlanger speelden.
Joran over Vance:
[ afbeelding ]
Hij was daar toevallig ook even op bezoek, kunt hem moeilijk wegsturen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Watashiwa het volgende:
Deze mag in de headerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Heb teruggelezen. Ben er denk ik drie jaar ouder door geworden, zoveel domheid is niet te bevatten. Stalin was een toffe peer, de eu is kut (een x of 100, in verschillende verwoordingen) en had ik al gezegd dat de eu kut was? Nou het westen is ook kut. En de eu trouwens ook.
Oh en Europa is ook kut.
Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat Trump en zijn maatjes zichzelf op deze manier buiten spel zetten en zichzelf diskwalificeren. Hoeft niemand verder heel veel aan te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:53 schreef Jed1Gam het volgende:
Ja, heb het gezien.
Het lijkt wel echt op Rusland, Putin/Medvedev en Trump/Vance
Trump was dan ook de onredelijke. Zodanig dat het evident een reactie uitlokt bij de ander. Vance ging dan vooral manipulatief de good cop spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat we aan de ene kant dienen te geloven dat Trump een volidioot is en hij aan de andere kant in staat is iets dergelijks uit te voeren in een 50-minuten durend gesprek.
Wellicht is Vance er toe in staat, maar Trump lijkt me te beperkt om een manipulatief spel te kunnen spelen.
Meestal stoppen die sigaren in vagina's van stagiaires, maar dat meisje schijnt er weer aardig bovenop gekomen te zijn, door steun vanuit haar omgeving.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Watashiwa het volgende:
Niet ongebruikelijk dat de VP erbij zit, wel ongebruikelijk om het woord te nemen, en volstrekt ongehoord dat dat op deze agressieve en belerende toon gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:42 schreef Watashiwa het volgende:
Ach, als het kwartje de verkeerde kant op rolt zitten wij te kijken in een glazen kooi in een gefineerde jaren 80 rechtbank en is zo een figuur de lachende euh, 5de colonnequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh en Europa is ook kut.
Nee, dat zou de hele sfeer verpesten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij was daar toevallig ook even op bezoek, kunt hem moeilijk wegsturen.
Ja dat is dezelfde die ik stuurde maar dan langer met meer onzin voor en na.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er klopt maar weinig van je samenvatting. Zeg maar wanneer dikgedrukte plaatsvindt.
Op 2:12:30 zien we het eind van de meeting (met verhitte discussie).
Vanaf 2:25:00 de hele bijeenkomst.
Bekijk deze YouTube-video
Ik snap wat je zegt. Maar laten we het bij Duitsland houden. En dan moeten er nog heel wat verdragen opgezegd en gewijzigd worden plus internationale toestemming.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet teveel van afhankelijk willen zijn.
Wat mij betreft mogen Duitsland, Polen en Spanje ook kernmachten worden.
En hij deed het nog een keer, niet volgens Peter, maar de opsporingsdienders in Peru? Ik vergeet nooit de vader van die man, toen die een glas wijn in Peters gezicht gooide. Je zou haast denken dat ze elkaar van de tennisbaan kenden, en daarover ruzie hadden en niet over wat die Joran en zijn vriendjes allemaal uitspookten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je het gezien hebt. Ook dat was in feite beschamend.
en ondanks dat Zelensky alles behalve relaxed was van binnen, zag hij wel kans om composed te blijven en had hij geen last van uitbarstingen en die viese spelletjes die Trump en zijn handlanger speelden.
Joran over Vance:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |