abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:29:00 #101
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216871826
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet morgen beginnen met het bouwen van kernbommen.
[..]
Gewoon atoombommen plaatsen/doneren aan de Baltische Staten. Probleem opgelost.
Interessant wel. Hoe snel de maatschappelijke mening om kan slaan (zagen we ook met Covid-19 toen, kunnen we dat nog herinneren?)

Maareh, willen we meer of minder atoombommen? :')
pi_216871829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet morgen beginnen met het bouwen van kernbommen.
[..]
Gewoon atoombommen plaatsen/doneren aan de Baltische Staten. Probleem opgelost.
Nee, natuurlijk niet. Want het land dat de Baltische staten wil binnenvallen heeft waarschijnlijk ook kernwapens. Je krijgt dan dus gewoon dat niemand kernwapens gaat gebruiken, niet dat dat land dan denkt: oohjee, nu kan ik de Baltische staten niet binnenvallen.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:29:40 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216871838
Mijn korte samenvatting: Zelensky had geen behoefte om het spel van de maffiafamilie mee te spelen :D
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:29:47 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216871840
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Begint dan wat te pochen, dat frustreert Zelensky.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.

Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)
Hierna begint de verhitte discussie dat die zich moet inhouden en dankbaar moet zijn. Vandaar gaat het helemaal fout
Opzich heeft hij gelijk hoor maar dit wat noch de tijd noch de plek om zich daarover zo uit te spreken.

Kijk maar vanaf het begin.
goed , het is mislukt , al dan niet uitgelokt

terugkijken heeft geen zin

nu moet europa zelf aan de bak , met Meloni en Wilders
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:30:02 #105
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216871845
quote:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.

Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)
Hierna begint de verhitte discussie dat die zich moet inhouden en dankbaar moet zijn. Vandaar gaat het helemaal fout
Opzich heeft hij gelijk hoor maar dit wat noch de tijd noch de plek om zich daarover zo uit te spreken.

Link?

Zelensky kwam voor een deal over grondstoffen en ze begonnen over samen te werken met Putin.
Dat is de dictator die zijn land is binnen gevallen, weet je nog?
Niet zo handig daar dan al over te beginnen.
Veel te snel en te gretig allemaal.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216871856
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die heeft een deal met Musk, heel Italië heeft internet van hem.
Kan ook in het nadeel gaan werken voor Italië.
Dat is niet alle internet in Italie toch, alleen een deel via StarLink? En ze werken volgens haar aan hun eigen systeem: Italy working on alternative to Musk's Starlink, minister says, wat me erg verstandig lijkt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216871864
twitter
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:31:53 #108
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216871881
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat is niet alle internet in Italie toch, alleen een deel via StarLink? En ze werken volgens haar aan hun eigen systeem: Italy working on alternative to Musk's Starlink, minister says, wat me erg verstandig lijkt.
https://www.reuters.com/t(...)ter-says-2025-02-19/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216871889
quote:

Het was vooropgezet. Een manipulatief spel.

Stel jij bent in gesprek met mij. Eerst geef ik je wat complimenten, om vervolgens tegen je los te gaan om een reactie bij je uit te lokken. Eenmaal dat jij boos op mij reageert, heb ik iemand naast mij zitten die de good cop speelt en aan je vraagt of je jezelf wel respectvol vindt en of je al dankjewel hebt gezegd.

Terwijl hij dat aan je vraagt, ga ik met een aangemeten zelfverzekerdheid naar je kijken.
pi_216871898
quote:
Ja, die link had ik al ... eh ... gelinkt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216871902
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee. Om de reden zoals aangegeven door @:Hexagon
Of Rusland daartoe in staat is valt te bezien.
Maar dat Rusland de Baltische staten terug wil, die kans is zeer groot.
Zeker gelet op de geschiedenis en hoe Poetin hierover denkt.
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 23:33:08 #112
236264 crew  capricia
pi_216871912
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Onder andere. Zeker met ai in opkomst.

De tijd van de grappige edgelord uithangen is voorbij. Dit is menens.
Omdat je dit schreef, heb ik voor de grap het vorige topic door Chatgtp heen gehaald met de vraag welke Russische standpunten hij herkende.
Bizar gewoon. Username en betreffende post en analyse krijg je terug.

Het wordt een enge wereld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:33:16 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216871917
Die vraag van die journalist ook "Waarom loop je er hier zo bij met zo'n trui aan, kon je niks fatsoenlijks aantrekken voor de Oval Office" :?

Zelensky "Volgende keer als er vrede is kom ik in pak, en dan wss niet met zo'n goedkoop vodje als wat jij nou aanhebt."
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:33:34 #114
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216871922
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, die link had ik al ... eh ... gelinkt.
Ah mooi, dat wist ik niet. Bericht is ook pas van een week geleden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 28 februari 2025 @ 23:33:42 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_216871928
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Omdat je dit schreef, heb ik voor de grap het vorige topic door Chatgtp heen gehaald met de vraag welke Russische standpunten hij herkende.

Dit is wel echt insane
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216871947
quote:

[..]

Uh. Hoe bedoel je? (oprecht, ik begrijp niet goed wat je hier zegt). Wat herkende chatgpt?
pi_216871960
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 22:50 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Welke dingen precies?! Want het lijkt mij een hoop gebakken lucht. En juist nadelig voor zijn achterban hoor. Zelfde met die 'tariff's'. Kost de Amerikanen een hoop geld hoor
DEI afgeschaft, transgender afgeschaft, USAID ontmantelt, deportatie van migranten, overheid afschalen,...
En de lijst gaat nog verder.
pi_216871966
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:21 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dan wel zonder Vance, Trump en die alocoholist.
pi_216871980
quote:

[..]

Screenshot van de analyse? Anoniem dan he
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_216871984
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh. Hoe bedoel je? (oprecht, ik begrijp niet goed wat je hier zegt). Wat herkende chatgpt?
Chatgpt wist de Russische standpunten uit de thread te vissen.
pi_216872006
Je zou bijna denken dat je naar een scène van SNL keek
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_216872007
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef Tengano het volgende:
Die vraag van die journalist ook "Waarom loop je er hier zo bij met zo'n trui aan, kon je niks fatsoenlijks aantrekken voor de Oval Office" :?

Zelensky "Volgende keer als er vrede is kom ik in pak, en dan wss niet met zo'n goedkoop vodje als wat jij nou aanhebt."
Dat kan je niet echt een journalist noemen.
pi_216872016
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Chatgpt wist de Russische standpunten uit de thread te vissen.
Ja. Maar wat is daar 'eng' aan? is toch ook nogal overduidelijk? bedoel jij en ik kunnen dat ook, dus chatgpt helemaal. Want die heeft veel meer informatie.
pi_216872018
Trump zit over een paar maanden live de vertegenwoordigers van de EU uit te schelden en ze te vertellen dat ze naast de negatieve handelsbalans alle Marshall betalingen en alle kosten van de Amerikaanse legerbasissen op hun grondgebied meteen met rente terug moeten betalen en hun aankopen van Amerikaanse wapens moeten verdubbelen, want anders! En meteen daarna gaat hij opscheppen over hoeveel atoombommen de VS wel niet heeft en dat hij en zijn maatje Poetin er klaar voor staan "to order the biggest and bestest army in the world to show they're worth the money the US pays for them by showing everyone that I make the best deals and they should be so smart to accept them."
pi_216872025
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Link?

Zelensky kwam voor een deal over grondstoffen en ze begonnen over samen te werken met Putin.
Dat is de dictator die zijn land is binnen gevallen, weet je nog?
Niet zo handig daar dan al over te beginnen.
Veel te snel en te gretig allemaal.
Bekijk deze YouTube-video

Vond het ook wel een vreemde setting met wilde journalisten eromheen.

Maar de VS zegt, ze willen de oorlog stoppen dmv diplomatie, en dat is ook praten met Rusland.
Er is al 3 jaar niet gepraat en al 3 jaar veel te veel doden. Dus je ergens moet je gaan praten via diplomatie om iets te bereiken.
Of je begint WW3 wat Trump dan ook zegt.
Hij zegt ook je moet concessies doen. Dat geldt denk ik voor elk land in oorlog die wil stoppen met een zwaardere tegenstander dat je wat consessies moet doen.
Denk dat in eerste instantie de bedoeling wel goed is van de VS.
Hoe een grondstoffen deal de oorlog moet stoppen en garanderen, daar snap ik niks van.

Je merkt aan alles; de VS voelt zich hier buitenstaander, Trump zegt letterlijk. Ik sta in het midden. Maar ik ben voor de wereld, ik ben voor Europa.
Daar moet je ook maar een beetje aan vasthouden.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')