Interessant wel. Hoe snel de maatschappelijke mening om kan slaan (zagen we ook met Covid-19 toen, kunnen we dat nog herinneren?)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet morgen beginnen met het bouwen van kernbommen.
[..]
Gewoon atoombommen plaatsen/doneren aan de Baltische Staten. Probleem opgelost.
Nee, natuurlijk niet. Want het land dat de Baltische staten wil binnenvallen heeft waarschijnlijk ook kernwapens. Je krijgt dan dus gewoon dat niemand kernwapens gaat gebruiken, niet dat dat land dan denkt: oohjee, nu kan ik de Baltische staten niet binnenvallen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:26 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet morgen beginnen met het bouwen van kernbommen.
[..]
Gewoon atoombommen plaatsen/doneren aan de Baltische Staten. Probleem opgelost.
goed , het is mislukt , al dan niet uitgeloktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Begint dan wat te pochen, dat frustreert Zelensky.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.
Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)
Hierna begint de verhitte discussie dat die zich moet inhouden en dankbaar moet zijn. Vandaar gaat het helemaal fout
Opzich heeft hij gelijk hoor maar dit wat noch de tijd noch de plek om zich daarover zo uit te spreken.
Kijk maar vanaf het begin.
Link?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.
Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)
Hierna begint de verhitte discussie dat die zich moet inhouden en dankbaar moet zijn. Vandaar gaat het helemaal fout
Opzich heeft hij gelijk hoor maar dit wat noch de tijd noch de plek om zich daarover zo uit te spreken.
Dat is niet alle internet in Italie toch, alleen een deel via StarLink? En ze werken volgens haar aan hun eigen systeem: Italy working on alternative to Musk's Starlink, minister says, wat me erg verstandig lijkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die heeft een deal met Musk, heel Italië heeft internet van hem.
Kan ook in het nadeel gaan werken voor Italië.
https://www.reuters.com/t(...)ter-says-2025-02-19/quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is niet alle internet in Italie toch, alleen een deel via StarLink? En ze werken volgens haar aan hun eigen systeem: Italy working on alternative to Musk's Starlink, minister says, wat me erg verstandig lijkt.
Het was vooropgezet. Een manipulatief spel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, die link had ik al ... eh ... gelinkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/t(...)ter-says-2025-02-19/
Of Rusland daartoe in staat is valt te bezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Om de reden zoals aangegeven door @:Hexagon
Omdat je dit schreef, heb ik voor de grap het vorige topic door Chatgtp heen gehaald met de vraag welke Russische standpunten hij herkende.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onder andere. Zeker met ai in opkomst.
De tijd van de grappige edgelord uithangen is voorbij. Dit is menens.
Ah mooi, dat wist ik niet. Bericht is ook pas van een week geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die link had ik al ... eh ... gelinkt.
Dit is wel echt insanequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat je dit schreef, heb ik voor de grap het vorige topic door Chatgtp heen gehaald met de vraag welke Russische standpunten hij herkende.
Bizar gewoon. Username en betreffende post en analyse krijg je terug.
Het wordt een enge wereld.
Uh. Hoe bedoel je? (oprecht, ik begrijp niet goed wat je hier zegt). Wat herkende chatgpt?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat je dit schreef, heb ik voor de grap het vorige topic door Chatgtp heen gehaald met de vraag welke Russische standpunten hij herkende.
DEI afgeschaft, transgender afgeschaft, USAID ontmantelt, deportatie van migranten, overheid afschalen,...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:50 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Welke dingen precies?! Want het lijkt mij een hoop gebakken lucht. En juist nadelig voor zijn achterban hoor. Zelfde met die 'tariff's'. Kost de Amerikanen een hoop geld hoor
Screenshot van de analyse? Anoniem dan hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Chatgpt wist de Russische standpunten uit de thread te vissen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh. Hoe bedoel je? (oprecht, ik begrijp niet goed wat je hier zegt). Wat herkende chatgpt?
Dat kan je niet echt een journalist noemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:33 schreef Tengano het volgende:
Die vraag van die journalist ook "Waarom loop je er hier zo bij met zo'n trui aan, kon je niks fatsoenlijks aantrekken voor de Oval Office"![]()
Zelensky "Volgende keer als er vrede is kom ik in pak, en dan wss niet met zo'n goedkoop vodje als wat jij nou aanhebt."
Ja. Maar wat is daar 'eng' aan? is toch ook nogal overduidelijk? bedoel jij en ik kunnen dat ook, dus chatgpt helemaal. Want die heeft veel meer informatie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Chatgpt wist de Russische standpunten uit de thread te vissen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Link?
Zelensky kwam voor een deal over grondstoffen en ze begonnen over samen te werken met Putin.
Dat is de dictator die zijn land is binnen gevallen, weet je nog?
Niet zo handig daar dan al over te beginnen.
Veel te snel en te gretig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |