Lindsey Graham, tja....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef tesssssssss het volgende:
"Lindsey Graham calls on Zelensky to resign"
Ze lieten net dat filmpje zien bij Fox News.
Laat Lindsey Graham lekker de tering krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef tesssssssss het volgende:
"Lindsey Graham calls on Zelensky to resign"
Ze lieten net dat filmpje zien bij Fox News.
Nog niet misschien. Dit was zijn beste optreden ooit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Zou me ook niks verbazen als Zelensky de komende dagen ermee nokt.
Als dat gebeurd, is het denk ik klaar. Dan is Oekraïne in een week opgerold met een beetje pech.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Waarom. Hij heeft thuis alle support en de EU+Canada achter zich. Geen reden om nu de handdoek in de ring te gooien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:19 schreef Hexagon het volgende:
Wiens spreekbuis is hij, geopolitiek gezien denk je? Gaat het hem alleen om zijn eigen financiële belangen en die van BNR (adverteerders niet tegen het hoofd stoten)?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Scherpe analyse.
Dat de Wijk een vrij interessante benadering van dit conflict heeft is ook reeds bekend dacht ik.
Die zat er in 2010 als President, toen Poetin formeel een stapje terugdeed omdat dit volgens de Russische grondwet moest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Medvedev is de buikspreekpop van Putin
Dat staat of valt niet met één persoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, is het denk ik klaar. Dan is Oekraïne in een week opgerold met een beetje pech.
Zoals ze in Rotterdam zouden zeggen STERVEN VOOR JE KK LAND.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik jou geruststellen.
Ik krijg geen enkele euro, dollar, btc whatever van het Kremlin of aanverwante instituties. Niks nakkes nada niente.
Je kunt van vd wijk vinden wat je wil, maar de man is echt geen spreekbuis. Hoogstens voor zichzelf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:22 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Wiens spreekbuis is hij, geopolitiek gezien denk je? Gaat het hem alleen om zijn eigen financiële belangen en die van BNR (adverteerders niet tegen het hoofd stoten)?
Ik heb de indruk dat hij gedurende het conflict in Oekraïne wat gekontedraaid heeft. Alleen, met wie, wanneer en waarom?
[..]
Die zat er in 2010 als President, toen Poetin formeel een stapje terugdeed omdat dit volgens de Russische grondwet moest.
Zou best kunnen dat ze van Poetin's en zijn oligarchen af willen (en die oorlog is begonnen, stom van hem) omdat Medvedev veel meegaandere types in de coulissen heeft zitten.
Ik vrees een beetje wat er nog meer aan grote griezels er in dat Kremlin rondhangen, en of die aan de poten van Vlad zagen om nu Trump er is, gezellig in te haken met Trump, als ze eenmaal van Poetin af zijn. Het kan altijd nog erger.
Wellicht dat er al afspraken zijn. Of in woorden van Trump "een deal gesloten". In vier jaar tijd kon je een toekomstige wereld vanuit Mar-a-Lago al verdelen, toch?
inderdaad, trek je portemonnee maar open..quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Denk ut niet Job
[ afbeelding ]
Dat is net zo een nonsens als de gemiddelde 40+er die begint te janken over die jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:12 schreef Wotte het volgende:
Ik kom maar tot èèn conclusie dat enkel de Babyboomers schuldig zijn in dit hele conflict.
Gelukkig weet die generatie krap aan hoe whatsapp werkt.
Omdat hij compleet doordraait. Hij had het ook over oorlogen die hij beëindigd had waar niemand überhaupt wat van af wistquote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Zoddie het volgende:
Waarom zat Trump steeds over Hunter Biden's badkamer te lullen?
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
Ik heb gekeken, en waar het ontspoorde is het moment waarop Zelensky voor de tweede keer duidelijk maakte dat Poetin zich niet aan afspraken houdt en er dus veiligheidsgaranties nodig zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je de hele bijeenkomst vanaf de start bekijkt dan begint het redelijk sereen en rustig. Trump praat met respect over Oekraïne.
Begint dan wat te pochen, dat frustreert Zelensky.
Dan wat over het eindigen, JD Vance nog steeds netjes over diplomatieke oplossingen.
Dan ineens begint Zelensky een discussie met hem, diplomatie werkt niet, de Russen moeten betalen voor alles. Eigenlijk moet de VS de complete oorlog tegen Rusland starten (dat is dan WW3)
Hierna begint de verhitte discussie dat die zich moet inhouden en dankbaar moet zijn. Vandaar gaat het helemaal fout
Opzich heeft hij gelijk hoor maar dit wat noch de tijd noch de plek om zich daarover zo uit te spreken.
Kijk maar vanaf het begin.
Het is een seniele rancuneuze vent. That's all. Constant die verwijzingen ook naar Biden alsof hij nog steeds verkiezingscampagne voert. Gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:27 schreef Zoddie het volgende:
Waarom zat Trump steeds over Hunter Biden's badkamer te lullen?
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
In dit soort situaties zijn het doorgaans wel de rolmodellen die het verschil maken en de rest motiveren (niet alleen direct, maar vooral indirect!) Om door te knallen.. Die gast is een heel ander level dan die van ons die al in Canada zaten voordat de Duitsers een schot hadden gelost in NL.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat staat of valt niet met één persoon.
Wat kan hij ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop serieus dat Zelensky goede ondersteuning krijgt (ook psychisch) vanuit ondersteunde stafdiensten. Geen mens zou dit alleen moeten doen.
Ook nu bij FOX, knapt dat ie er zit. Maar het is niet comfortabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |