SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb nu van in het rood eerst geluisterd en die geeft wel Joost muziek vibes ja. Zo even die anderequote:
Toch heb ik de lamp en kaarsjes al wel weer aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Het is zes uur en nog volop licht buiten
PIAquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Jezus kan die kat nog erger in de weg liggen?
ja, op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Jezus kan die kat nog erger in de weg liggen?
Komt door je dikke kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nu van in het rood eerst geluisterd en die geeft wel Joost muziek vibes ja. Zo even die andere
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Jeejquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat dan nu verandering in komen
Gewoon programma schrijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wel hyperefficiënt dat ik het versieren en afgewezen worden kan uitbesteden terwijl ik lekker kan knutselen.
En dat terwijl het weekend is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wel hyperefficiënt dat ik het versieren en afgewezen worden kan uitbesteden terwijl ik lekker kan knutselen.
Ja sorry, ik doe zo mijn best om je aan krekkie te koppelen, maar ze blijkt net zo'n lastig geval te zijn als jijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Goed dat je het zegt. Even een biertje pakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat terwijl het weekend is.
Ik heb volgende week de Lindt in de persoonlijke bonusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh goh, de Häagen-Dazs is weer in de aanbieding, gaat er ook een week voorbij dat zoiets niet in de aanbieding is?
Oke proostquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Even een biertje pakken.
Ze wil nu ook ineens niet meer op het kleedje liggen sinds ze een vlooienbandje om heeft.quote:
Ik heb nog chocolade uit DE, dus die moet eerst opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgende week de Lindt in de persoonlijke bonus
Ik las mannenblokjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb in elk geval weer 1 kg mangoblokjes voor in de vriezer
After Eight ijs inslaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh goh, de Häagen-Dazs is weer in de aanbieding, gaat er ook een week voorbij dat zoiets niet in de aanbieding is?
Chocolade vergeten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade uit DE, dus die moet eerst op
*Wacht tot de chocolade over de datum is, omdat ik vergeten was dat ik het nog in de kast had liggen![]()
Hmmm mannenblokjes voor in de chiapudding met kokosvlokkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las mannenblokjes.
Ik laat mezelf wel uit.
Zou kopenquote:
Ja, dit is niet echt een geheim of zo en al meerdere keren vermeldt hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade vergeten?
Zie je dit @:CherryLips?
Nee maar dat kunnen we wel blijven herhalen, herhaling is de kracht van herhalingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is niet echt een geheim of zo en al meerdere keren vermeldt hier
Ik krijg hier een error van.quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
Oh nee dat was arme stakker haha. @:crack_
Juistquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik doe zo mijn best om je aan krekkie te koppelen, maar ze blijkt net zo'n lastig geval te zijn als jij
Jaaa, die ga ik ook nog halen. En de bieten en pastinaakquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Tresor aanbieding is wel echt een goeie
Welke variant heb je van de Tresor? Ik heb die blauwe, gewone (denk ik)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
[..]
Juist
[..]
Jaaa, die ga ik ook nog halen. En de bieten en pastinaak
Zijn daar varianten van?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke variant heb je van de Tresor? Ik heb die blauwe, gewone (denk ik)
Yes, de blauwe is de melkchocoladequote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn daar varianten van?Volgens mij heeft de mijne allleen de blauwe
.
Het houdt onze therapeuten van de straat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik doe zo mijn best om je aan krekkie te koppelen, maar ze blijkt net zo'n lastig geval te zijn als jij
WATquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, de blauwe is de melkchocolade
Er is ook een variant Cookies & Cream, hazelnoot en Brownie.
Euhm nou...quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, de blauwe is de melkchocolade
Er is ook een variant Cookies & Cream, hazelnoot en Brownie.
quote:
Klinkt goed. Ik heb ooit Glenn Danzig live gezien. Maar volgens mij komt dit nummer uit de tijd dat hij niet bij The Misfits zat...quote:
Dan kan je de planeetjes niet zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even de gordijnen dichtdoen. Hnnggg
De Zwabber Datesimulator is gewoon alle antwoorden van de https://knowyourmeme.com/memes/worst-she-can-say-is-no pagina, willekeurig geserveerd bij iedere poging.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Zwabber Datesimulator is gewoon alle antwoorden van de https://knowyourmeme.com/memes/worst-she-can-say-is-no pagina, willekeurig geserveerd bij iedere poging.
Dit soort zaken kun je voorkomen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Zwabber Datesimulator is gewoon alle antwoorden van de https://knowyourmeme.com/memes/worst-she-can-say-is-no pagina, willekeurig geserveerd bij iedere poging.
Ik heb zojuist hazelnoot en brownie gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
dan denk ik twee verschillende. Ga in de supermarkt 15 minuten twijfelen welke twee precies
Wat schaft de schol?quote:
Het lukt me de laatste jaren inderdaad aardig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit soort zaken kun je voorkomen!
hashbrownquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zojuist hazelnoot en brownie gekocht
Omdat ik nu ook wel nieuwsgierig was
Ik vind The Misfits echt geweldig. Ik heb ooit, 20 jaar geleden (quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb ooit Glenn Danzig live gezien. Maar volgens mij komt dit nummer uit de tijd dat hij niet bij The Misfits zat...
Ja, zou wel leuk zijn als dat er in zat, maar neequote:
Er is toch zo'n programma dat "the undateables" heet, voor mensen die geen dates kunnen vinden ofzo? Misschien kan dat nog je plan B wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lukt me de laatste jaren inderdaad aardig.
Ik ben wel effectief een kluizenaar geworden. Maar toch.
13.557quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is toch zo'n programma dat "the undateables" heet, voor mensen die geen dates kunnen vinden ofzo? Misschien kan dat nog je plan B worden
Uhm.quote:The Undateables is a British reality television series that follows a range of people on dates who have long term conditions, including: disabilities, developmental disorders, neurodevelopmental conditions, and learning difficulties.
Jij zit gewoon het telefoonboek op te lezen ouwe smeerkeesquote:
Zieke burnquote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zit gewoon het telefoonboek op te lezen ouwe smeerkees
Zo ben ik echt nog nooit genoemdquote:
Als je dat wilt, laat mij je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga maar even een aflevering van Severance kijken of zo, voor ik straks nog depressiever word van alle goede bedoelingen hier.quote:
ik ben al jaren praktisch een kluizenaar voor mn gevoelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere dag iets beleven wat je nog nooit beleefd hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zo ben ik echt nog nooit genoemd
Ik lees geregeld over dat je naar vrienden gaat? Kluizenaar gehalte valt dan wel wat mee toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al jaren praktisch een kluizenaar voor mn gevoel
Nee Trump gaat lekker poetler in z'n reet neuken en dan eerst Oekraïne onder de bus gooien en dan de rest van Europa. En dan gaat ie dood.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump en Zelensky gaan geen BFF’s worden lijkt het
Dit is echt rampzalig. We moeten nu heel snel aan de slag in Europa.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump en Zelensky gaan geen BFF’s worden lijkt het
Wat was jouw nieuwe beleving vandaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere dag iets beleven wat je nog nooit beleefd hebt
Ze zijn hier nu alle publieke en privéschuilkelders ineens weer aan het keuren in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is echt rampzalig. We moeten nu heel snel aan de slag in Europa.
daarom schrijf ik "voor mn gevoel"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees geregeld over dat je naar vrienden gaat? Kluizenaar gehalte valt dan wel wat mee toch?
Kijken of die jaren van VVD zich nu eindelijk uit gaan betalen. Maar inderdaad in de EU zelf de defensie regelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is echt rampzalig. We moeten nu heel snel aan de slag in Europa.
13.852quote:
Zwitserland is neutraal. Russisch geld op de bank moet ook gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn hier nu alle publieke en privéschuilkelders ineens weer aan het keuren in ieder geval
Je wordt er gewoon woedend van. Enige waar ik nog op hoop is dat deze hele situatie de catalyst is om Europa écht een grootmacht te maken die op eigen benen kan staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:14 schreef Recce het volgende:
Godverdomme, ik ben hier wel even stil van.
Poeh, weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was jouw nieuwe beleving vandaag?
Mja, kun je alsnog deels collateral damage worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zwitserland is neutraal. Russisch geld op de bank moet ook gewoon blijven staan.
Tja, defensie zelf regelen is een project van de hele lange termijn. De kernwapens van het VK zitten op Amerikaanse raketten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijken of die jaren van VVD zich nu eindelijk uit gaan betalen. Maar inderdaad in de EU zelf de defensie regelen.
Als Trump volgende maand met zijn tariffs begint moet hij daarna Biden de schuld geven dat de VS in een recessie zit.
Dat zou mooi zijn, maar zie ik persoonlijk niet gebeurenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt er gewoon woedend van. Enige waar ik nog op hoop is dat deze hele situatie de catalyst is om Europa écht een grootmacht te maken die op eigen benen kan staan.
Dat gaan kutpartijen als de PVV en de AfD wel even saboteren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wordt er gewoon woedend van. Enige waar ik nog op hoop is dat deze hele situatie de catalyst is om Europa écht een grootmacht te maken die op eigen benen kan staan.
Het moet. Het is nu wel zo'n beetje alles of niets voor Europa.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar zie ik persoonlijk niet gebeuren
Gelukkig hebben we Geert. Die heeft zijn vriendschapsspeldje nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar zie ik persoonlijk niet gebeuren
Mja, dit is echt een enorme omwenteling. Dit kan voor ons een grotere verandering zijn dan het einde van de Koude Oorlog.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik had besloten dat ik het nieuws minder ging volgen.
14.399quote:
Onze Hongaarse vriend niet te vergeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaan kutpartijen als de PVV en de AfD wel even saboteren natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het moet. Het is nu wel zo'n beetje alles of niets voor Europa.
Ik zit dit jaar al weer bijna op de 900.000quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
14.399
En ik ben niet het telefoonboek aan het oplezen
Wel bizar hoor, als je erover nadenkt, dat één iemand zóveel invloed kan hebben. En hoe anders de wereld eruit had gezien als die persoon niet bestaan had, of niet aan de macht was gekomen en gewoon accountant was geworden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Mja, dit is echt een enorme omwenteling. Dit kan voor ons een grotere verandering zijn dan het einde van de Koude Oorlog.
Blijf je ook op het eiland slapen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
25 km.
Nog een strandwandel gedaan![]()
[ afbeelding ]
Of kunstenaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel bizar hoor, als je erover nadenkt, dat één iemand zóveel invloed kan hebben. En hoe anders de wereld eruit had gezien als die persoon niet bestaan had, of niet aan de macht was gekomen en gewoon accountant was geworden bijvoorbeeld.
Ik na vandaag op 577.000quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar al weer bijna op de 900.000
Vooral verbazingwekkend hoe weinig interne tegenstand er is. Iedereen wil “loyaal” zijn aan Trump omdat ze ander nog generaties lang aangepakt gaan worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel bizar hoor, als je erover nadenkt, dat één iemand zóveel invloed kan hebben. En hoe anders de wereld eruit had gezien als die persoon niet bestaan had, of niet aan de macht was gekomen en gewoon accountant was geworden bijvoorbeeld.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
25 km.
Nog een strandwandel gedaan![]()
[ afbeelding ]
Straks is Trump weg en wie moet er dan nog van Amerika weer een fatsoenlijk gerespecteerd land gaan maken? Want dit kan niet goed aflopen voor zequote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral verbazingwekkend hoe weinig interne tegenstand er is. Iedereen wil “loyaal” zijn aan Trump omdat ze ander nog generaties lang aangepakt gaan worden.
Ik houd niet bij hoeveel stapjes ik in 2025 heb gelopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar al weer bijna op de 900.000
Denk dat mensen inmiddels ook wel geleerd hebben dat op individueel niveau weerstand bieden geen nut heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral verbazingwekkend hoe weinig interne tegenstand er is. Iedereen wil “loyaal” zijn aan Trump omdat ze ander nog generaties lang aangepakt gaan worden.
Het was natuurlijk al een tijdje een rare kant op aan het gaan in de VS, met de Tea Party-beweging etc. Het was een kwestie van tijd tot de juiste idioot zich aandiende. Of misschien was het een kwetsbare situatie en hebben we inderdaad net pech dat dan juist deze akelige persoon zich aandient.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is ook geen wedstrijdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik na vandaag op 577.000Vind ik ook best prima
Dus morgenochtend lekker wakker worden op het strandquote:
Niet?quote:
Trump zal het wel draaien dat Zelensky geen vrede wil. Kan hij overal zijn handen vanaf trekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat mensen inmiddels ook wel geleerd hebben dat op individueel niveau weerstand bieden geen nut heeft.
Democraten zijn ook naïef geweest. En niet voor het eerst.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was natuurlijk al een tijdje een rare kant op aan het gaan in de VS, met de Tea Party-beweging etc. Het was een kwestie van tijd tot de juiste idioot zich aandiende. Of misschien was het een kwetsbare situatie en hebben we inderdaad net pech dat dan juist akelige persoon zich aandient.
Inderdaad:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump zal het wel draaien dat Zelensky geen vrede wil. Kan hij overal zijn handen vanaf trekken.
Iets dat hij in 24 uur had geregeld is toch niet zo eenvoudig.
Ik ook niet, staat gewoon in de iphone appquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd niet bij hoeveel stapjes ik in 2025 heb gelopen
Zal vast ongeveer hetzelfde zijn
Ja maar wie neemt die man nog serieus op een gegeven moment?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump zal het wel draaien dat Zelensky geen vrede wil. Kan hij overal zijn handen vanaf trekken.
Iets dat hij in 24 uur had geregeld is toch niet zo eenvoudig.
Ik denk dat je mij nu lang genoeg kent, dat ik nagenoeg cijferblind benquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, staat gewoon in de iphone appDaggemiddelde van ruim 15k, en dat is niet heel lastig rekenen
Toen dacht ik nog 'ja maar dan was hij een martelaar en volksheld geworden'. Nu denk ik dat dat achteraf toch een beter scenario was.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Haags het volgende:
Ik vind het jammer dat de aanslag op Trump een paar maanden geleden mislukte.
Ik ken haar niet hoor. Ik hoor niet bij haar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade vergeten?
Zie je dit @:CherryLips?
Welke heb je gezien?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb planeetjes gezien, maar het is maar koud buiten. brr
Ik zou meer waarde hechten aan een stukje dat begint met "A statement from Foqueville village clown @UitStraling "quote:
*Bombastic Side Eyequote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken haar niet hoor. Ik hoor niet bij haar.
Daar heeft die alleen maar flink meer stemmen mee gewonnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Haags het volgende:
Niemand, maar je kunt ook niet om 'm heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wie neemt die man nog serieus op een gegeven moment?Alles wat ie zegt is morgen weer anders.
Ja en schijnbaar ook voor kilo's chocolade in je kastjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij nu lang genoeg kent, dat ik nagenoeg cijferblind ben
*Spuit voorzichtig wat olie in de oogkassenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan m'n ogen niet ver genoeg in m'n oogkassen rollen.
Het zullen geen kilo's zijn, maar ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en schijnbaar ook voor kilo's chocolade in je kastjes
Ja gewoon even die kernwapentjes aan ome Flessie geven en dan lekker verder spelen. En geen haren trekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niemand, maar je kunt ook niet om 'm heen.
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heeft die alleen maar flink meer stemmen mee gewonnen
Ik denk dat ik Uranus heb gezien, op basis van de positie en de app. Andere planeten heb ik niet echt kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke heb je gezien?
ik zie af en toe wat filmpjes voorbij komen op insta over sterren / planeten en dat is wel tof
Nee Vance dan.quote:
Wil ik het weten, waarschijnlijk niet.quote:
Ik denk dat ik ook een app nodig hebquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Uranus heb gezien, op basis van de positie en de app. Andere planeten heb ik niet echt kunnen zien.
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Spuit voorzichtig wat olie in de oogkassen
Zo, nu kun je de het de oogrol geven die het verdient
Uranus is nauwelijks met het blote oog zichtbaar. Die haalt een helderheid van +5,8 onder ideale omstandigheden. Zolang het nog schemerig is heb je Uranus niet gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Uranus heb gezien, op basis van de positie en de app. Andere planeten heb ik niet echt kunnen zien.
Het doet me echt heel erg pijn om te zeggen, maar nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Haags het volgende:
Ik heb het niet eens geprobeerd, veel en veel te bewolkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja wie weet wat voor gekkigheid we dan niet allemaal gehad hadden idd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het doet me echt heel erg pijn om te zeggen, maar nee, absoluut niet.
Politiek had het weinig uitgemaakt, maar voor de democratie is dat echt een enorme aanslag.
Vance is vroeger veel gepest. Zie je wel vaker dat ze dan zelf ook gaan pesten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Vance dan.
Even lekker op tv iemand in een hoekje drukken. Echt ga dood!
En nergens in Nederland heb je ideale omstandigheden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uranus is nauwelijks met het blote oog zichtbaar. Die haalt een helderheid van +5,8 onder ideale omstandigheden. Zolang het nog schemerig is heb je Uranus niet gezien.
Je hebt gelijk hoor. M'n bloed kookt gewoon een beetje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het doet me echt heel erg pijn om te zeggen, maar nee, absoluut niet.
Politiek had het weinig uitgemaakt, maar voor de democratie is dat echt een enorme aanslag.
Uranus kun je met het blote oog niet echt zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ze worden Reddit moderator.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vance is vroeger veel gepest. Zie je wel vaker dat ze dan zelf ook gaan pesten.
Ik ben aan het overwegen om volgend jaar naar IJsland te gaan voor de zonsverduisteringquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, maar hebben we hier allemaal sterrenkijkers in het topic ?![]()
Ik zal wel hebben zitten slapen, maar dat wist ik niet
Hihiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uranus is nauwelijks met het blote oog zichtbaar. Die haalt een helderheid van +5,8 onder ideale omstandigheden. Zolang het nog schemerig is heb je Uranus niet gezien.
Misschien kunnen we thoughts and prayers gebruiken om dat te laten gebeuren?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee Vance dan.
Even lekker op tv iemand in een hoekje drukken. Echt ga dood!
Oeh, GAAFquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om volgend jaar naar IJsland te gaan voor de zonsverduistering
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. M'n bloed kookt gewoon een beetje.
Nee heb geen zin in horrorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Late night with the devil
Maar dat is misschien meer iets voor @:ama
Heb ook een hele serie boeken over het heelal en vroeger een telescoopquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, maar hebben we hier allemaal sterrenkijkers in het topic ?![]()
Ik zal wel hebben zitten slapen, maar dat wist ik niet
Dat schijnt geweldig te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om volgend jaar naar IJsland te gaan voor de zonsverduistering
Over een paar maandjes weer in de woestijn in het grote niets zonder lichtvervuilingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nergens in Nederland heb je ideale omstandigheden.
*Kampeert bij @kwiwi in de tuinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook een hele serie boeken over het heelal en vroeger een telescoopZat te denken om er weer eentje te kopen, het is hier super donker 's nachts.
Ik heb wel Orion en Walvis gezien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een app nodig heb
Volgens mij kan ik alleen de grote en kleine beer en misschien Mars aanwijzen
Is deel 2 er al van uit?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mission impossible: dead reckoning?
Het is ook niet schemerig nu. Althans hier niet. Ik zag een ster en daaronder iets wat dof zicthbaar was en op basis van de app zou op die plaats Uranus moeten zijn, dus ik ga er van uit dat ik Uranus gezien heb. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lavquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Dat
[..]
Dat schijnt geweldig te zijn.
Nice! Heb je ook kennis van sterren enz ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ook een hele serie boeken over het heelal en vroeger een telescoopZat te denken om er weer eentje te kopen, het is hier super donker 's nachts.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is juist lastiger en eervoller*
*uitzonderingen daargelaten
RIP Kebabjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de hamster die het forum draaiende houdt uitgeput.
@:4EverBlackEyed kan je de vervanger regelen?
Oh, dus Politiek24 is ook geen optie?quote:
Nog even geduld dusquote:
Ik doe niet aan zulks zelfkastijdingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus Politiek24 is ook geen optie?
Maar dan moet je wel naar Trumpistanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over een paar maandjes weer in de woestijn in het grote niets zonder lichtvervuiling
Ik heb alleen maar dikke caafsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de hamster die het forum draaiende houdt uitgeput.
@:4EverBlackEyed kan je de vervanger regelen?
Is inmiddels wel enigszins weggezaktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice! Heb je ook kennis van sterren enz ?
Bij pub quiz met mijn vrienden is showbizz wel mijn categorie meestal.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice! Heb je ook kennis van sterren enz ?
Voor horrorliefhebbers is het wel een goede optiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zulks zelfkastijding
Ja had ik van de week ook. Maar je doet er weinig aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. M'n bloed kookt gewoon een beetje.
Eh, heb je geen hamster meer dus ?quote:
Ja, ik schat jou ook wel zo in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij pub quiz met mijn vrienden is showbizz wel mijn categorie meestal.
Ik had er vroegah eentje die ik zelf gebouwd had van steigerhout en een stuk regenpijp. Best leuke dingen mee gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Chinese hamsters mogen nog wel maar ik vind het toch een beetje sneu in een hokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, heb je geen hamster meer dus ?
Vroegah deden we mee aan pub quizzes in Utrecht en ik was de enige van het hele restaurant die de vraag over Paris Hilton wist. Ik durfde me er niet meer te vertonen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
De top2000 kenners zullen het wel niet geloven, maar met pubquizzen ben ik meestal de beste bij muziekvragen
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ik van de week ook. Maar je doet er weinig aan
Ik heb in m'n hele leven nog nooit aan een pubquiz meegedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
De top2000 kenners zullen het wel niet geloven, maar met pubquizzen ben ik meestal de beste bij muziekvragen
Ik had laatst een pubquiz op werk. Halverwege was ik tweede, uiteindelijk voorlaatste. Drie keer raden in welke helft de muziekvragen kwamenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
Wat was de vraag?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah deden we mee aan pub quizzes in Utrecht en ik was de enige van het hele restaurant die de vraag over Paris Hilton wist. Ik durfde me er niet meer te vertonen.
nope. die kat kun je niets wijs maken jijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
Ja verwacht niet dat die me persoonlijk komt ontvangen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel naar Trumpistan
ik 1 keer op tv.. gewoon spek en bonen papiertje enzo.... maar vinnut niet zo boeiendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit aan een pubquiz meegedaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah deden we mee aan pub quizzes in Utrecht en ik was de enige van het hele restaurant die de vraag over Paris Hilton wist. Ik durfde me er niet meer te vertonen.
Weet niet meer, is al heel lang geleden. Ging volgens mij over mensen die geen zangers waren maar helaas toch een cd hadden uitgebracht. Dus hoorde je William shatner en nog wat zingende acteurs. En dus Paris Hilton. En moest je zeggen wie je hoorde.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
Denk het wel. Duimpje omhoog als je aankomt, en een uur later een tweet:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verwacht niet dat die me persoonlijk komt ontvangen hoor
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele leven nog nooit aan een pubquiz meegedaan
Niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verwacht niet dat die me persoonlijk komt ontvangen hoor
En jij was de enige die het verschil hoorde tussen William Shatner en Paris Hilton?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet niet meer, is al heel lang geleden. Ging volgens mij over mensen die geen zangers waren maar helaas toch een cd hadden uitgebracht. Dus hoorde je William shatner en nog wat zingende acteurs. En dus Paris Hilton. En moest je zeggen wie je hoorde.
Zulke vragen hadden wij volgens mij nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een pubquiz deed was er een vraag over rijpe tomaten, wat voor oudere rassen naast rood de kleur van rijpheid is.
Ik was de enige die dat wist (geel), en ook de enige die geen tomaat eet
Ja das zijn probleemquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Duimpje omhoog als je aankomt, en een uur later een tweet:
"GRBML DOESN'T WANT PEACE IN EUROPE!"
Maar in die vragen is het meestal andersomquote:
Nee ik was de enige die wist dat zij dat nummer zongquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij was de enige die het verschil hoorde tussen William Shatner en Paris Hilton?
Je zit daar dan niet de hele tijd van 'oh, die'?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar in die vragen is het meestal andersomraait liedje
Welk liedje is dit?
In de top2000 is het
Bladiebla - hoehoehoe
Welk liedje is dit?
Dat eerste kan ik wel, dat tweede niet
Nee, daar kijkt mijn team mij meestal aan van "wtf is dit? Ik heb dit nog nooit gehoord, oh ze is het antwoord al aan het opschrijven"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit daar dan niet de hele tijd van 'oh, die'?
Niemand koopt die swasticars meer hoorde ik dus dan heeft ie er niet zo veel van nodig ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
En daar gaan de grondstoffen voor Elon Musker
wauw... bel de krant!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bezorger is te vroeg.
In de app staat dat ie tussen 20:17 en 21:17 komt, maar het is er al nu.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bezorger is te vroeg.
In de app staat dat ie tussen 20:17 en 21:17 komt, maar het is er al nu.
rip.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Weer per ongeluk in NWS terecht gekomen, weer hersencellen verloren
@:Haags hoe doe je dat?
Ik heb zelf heel weinig hersencellen dus ik kan deze vraag niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ah.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel weinig hersencellen dus ik kan deze vraag niet beantwoorden.
Ik lees er wel eens maar daar blijft het bijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Nee maar er zitten daar teveel kremlintrollen, dat moge duidelijk zijnquote:
Absoluut. En dan die enorme idioot als dieptepunt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar er zitten daar teveel kremlintrollen, dat moge duidelijk zijn
Doen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kampeert bij @:kwiwi in de tuin
Uiteindelijk blijven die hun propaganda spuien en blijf je dat geluid straks horen helaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar er zitten daar teveel kremlintrollen, dat moge duidelijk zijn
Ik moet zeggen dat het me nog meevalt. Ik dacht dat er méér idioten zouden zijn maar de meerderheid is heel redelijk. Op dit moment dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Hmmmmmquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me nog meevalt. Ik dacht dat er méér idioten zouden zijn maar de meerderheid is heel redelijk. Op dit moment dan.
ik moest et zelf makenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bezorger zit hier ook op zijn fiets.
gohquote:US intel shows Russia and China are attempting to recruit disgruntled federal employees, sources say
24/7 hooikoorts, want er is geen winter meer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
hooikoortsseizoen alweer begonnen?
één en al POL hier
CUL, ik heb gekooktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
hooikoortsseizoen alweer begonnen?
één en al POL hier
vertel dat aan die sneeuwvlokken die hier buiten rond hebben gedwarreldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24/7 hooikoorts, want er is geen winter meer.
geen last van genotquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
24/7 hooikoorts, want er is geen winter meer.
quote:
hmm... ik heb geloof ik nog B&J, maar ik ben nog even niet te actief met zuivelquote:en ik moet eens kijken of ik ijs heb in de vriezer, zin in..
ik heb volgens mij niks meer.. B&J zou ik wel willenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
hmm... ik heb geloof ik nog B&J, maar ik ben nog even niet te actief met zuivel
daar past ook ijs inquote:
sommige reacties op nieuwsberichten zijn zo kosmisch dat je je afvraagt of het expres is.quote:Skype werd op gegeven moment toch alleen nog maar door scammers en hackers gebruikt, ook een tip, download geen teamviewer! Als er iets makkelijk is om je pc of laptop binnen te komen dan is het teamviewer wel
ik zou mijn inloggegevens niet eens meer weten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog wat beltegoed op Skype staan, maar eens gebruiken.
Als ik die app start is het de ene na de andere Bitcoin en andere scams die binnenvliegen
Msn verdween op gegeven moment met als reden dat Skype populairder was. Ik heb daar nooit in geloofd. Maar goed, het zal..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog wat beltegoed op Skype staan, maar eens gebruiken.
Als ik die app start is het de ene na de andere Bitcoin en andere scams die binnenvliegen
Ik heb in een 2e toestel een simcard zitten waar alleen data op zit dus vond dit ooit een goed ideequote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou mijn inloggegevens niet eens meer weten.
Heeft ook nooit enig tegoed op gestaan dus ook geen gemis
ja dar kan ik wel snappen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb in een 2e toestel een simcard zitten waar alleen data op zit dus vond dit ooit een goed idee
Lync had je ook nog.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Msn verdween op gegeven moment met als reden dat Skype populairder was. Ik heb daar nooit in geloofd. Maar goed, het zal..
Draai wel Whatsapp op dat toestel maar als ik dat nummer doorgeef krijg ik vreemde blikken (0970 ipv 06 nummer)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dar kan ik wel snappen.
ik heb een tweede simkaart in mn huidige toestel waar 100 euro beltegoed op zit ofzo. waarmee ik eens in de 3 maand een sms stuur om actief te houden.
Ooit 5 euro voor uitgegeven om 50 beltegoed te krijgen en ergens ging er iets fout en hebben ze het verdubbeld
ja dataonly nummers zijn niet zo bekendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Draai wel Whatsapp op dat toestel maar als ik dat nummer doorgeef krijg ik vreemde blikken (0970 ipv 06 nummer)
je wordt oud meneerquote:
Ik hoor dat als je je System32 map verwijdert, ze niet meer op je pc kunnen inloggen. Dus misschien is dat een tip voor die mensen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige reacties op nieuwsberichten zijn zo kosmisch dat je je afvraagt of het expres is.
Doe het niet mensen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat als je je System32 map verwijdert, ze niet meer op je pc kunnen inloggen. Dus misschien is dat een tip voor die mensen.
*lacht in Linux*quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoor dat als je je System32 map verwijdert, ze niet meer op je pc kunnen inloggen. Dus misschien is dat een tip voor die mensen.
Ctrl alt delete werkt ookquote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sudo rm - rf en ook jij bent van al je problemen af!
gewoon de laptop uit het raam gooienquote:
Dat doe ik elke vrijdag aan het einde van de dag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon de laptop uit het raam gooien
en je baas is daar ok mee?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doe ik elke vrijdag aan het einde van de dag.
/carequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |