SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb nu van in het rood eerst geluisterd en die geeft wel Joost muziek vibes ja. Zo even die anderequote:
Toch heb ik de lamp en kaarsjes al wel weer aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Het is zes uur en nog volop licht buiten
PIAquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Jezus kan die kat nog erger in de weg liggen?
ja, op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Jezus kan die kat nog erger in de weg liggen?
Komt door je dikke kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nu van in het rood eerst geluisterd en die geeft wel Joost muziek vibes ja. Zo even die andere
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Jeejquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Nahquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat dan nu verandering in komen
Gewoon programma schrijven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wel hyperefficiënt dat ik het versieren en afgewezen worden kan uitbesteden terwijl ik lekker kan knutselen.
En dat terwijl het weekend is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Het is wel hyperefficiënt dat ik het versieren en afgewezen worden kan uitbesteden terwijl ik lekker kan knutselen.
Ja sorry, ik doe zo mijn best om je aan krekkie te koppelen, maar ze blijkt net zo'n lastig geval te zijn als jijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Goed dat je het zegt. Even een biertje pakken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat terwijl het weekend is.
Ik heb volgende week de Lindt in de persoonlijke bonusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh goh, de Häagen-Dazs is weer in de aanbieding, gaat er ook een week voorbij dat zoiets niet in de aanbieding is?
Oke proostquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Even een biertje pakken.
Ze wil nu ook ineens niet meer op het kleedje liggen sinds ze een vlooienbandje om heeft.quote:
Ik heb nog chocolade uit DE, dus die moet eerst opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb volgende week de Lindt in de persoonlijke bonus
Ik las mannenblokjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb in elk geval weer 1 kg mangoblokjes voor in de vriezer
After Eight ijs inslaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh goh, de Häagen-Dazs is weer in de aanbieding, gaat er ook een week voorbij dat zoiets niet in de aanbieding is?
Chocolade vergeten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog chocolade uit DE, dus die moet eerst op
*Wacht tot de chocolade over de datum is, omdat ik vergeten was dat ik het nog in de kast had liggen![]()
Hmmm mannenblokjes voor in de chiapudding met kokosvlokkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las mannenblokjes.
Ik laat mezelf wel uit.
Zou kopenquote:
Ja, dit is niet echt een geheim of zo en al meerdere keren vermeldt hierquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade vergeten?
Zie je dit @:CherryLips?
Nee maar dat kunnen we wel blijven herhalen, herhaling is de kracht van herhalingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is niet echt een geheim of zo en al meerdere keren vermeldt hier
Ik krijg hier een error van.quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
Oh nee dat was arme stakker haha. @:crack_
Juistquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik doe zo mijn best om je aan krekkie te koppelen, maar ze blijkt net zo'n lastig geval te zijn als jij
Jaaa, die ga ik ook nog halen. En de bieten en pastinaakquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Tresor aanbieding is wel echt een goeie
Welke variant heb je van de Tresor? Ik heb die blauwe, gewone (denk ik)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
[..]
Juist
[..]
Jaaa, die ga ik ook nog halen. En de bieten en pastinaak
Zijn daar varianten van?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke variant heb je van de Tresor? Ik heb die blauwe, gewone (denk ik)
Yes, de blauwe is de melkchocoladequote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn daar varianten van?Volgens mij heeft de mijne allleen de blauwe
.
Het houdt onze therapeuten van de straat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik doe zo mijn best om je aan krekkie te koppelen, maar ze blijkt net zo'n lastig geval te zijn als jij
WATquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, de blauwe is de melkchocolade
Er is ook een variant Cookies & Cream, hazelnoot en Brownie.
Euhm nou...quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, de blauwe is de melkchocolade
Er is ook een variant Cookies & Cream, hazelnoot en Brownie.
quote:
Klinkt goed. Ik heb ooit Glenn Danzig live gezien. Maar volgens mij komt dit nummer uit de tijd dat hij niet bij The Misfits zat...quote:
Dan kan je de planeetjes niet zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even de gordijnen dichtdoen. Hnnggg
De Zwabber Datesimulator is gewoon alle antwoorden van de https://knowyourmeme.com/memes/worst-she-can-say-is-no pagina, willekeurig geserveerd bij iedere poging.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Zwabber Datesimulator is gewoon alle antwoorden van de https://knowyourmeme.com/memes/worst-she-can-say-is-no pagina, willekeurig geserveerd bij iedere poging.
Dit soort zaken kun je voorkomen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Zwabber Datesimulator is gewoon alle antwoorden van de https://knowyourmeme.com/memes/worst-she-can-say-is-no pagina, willekeurig geserveerd bij iedere poging.
Ik heb zojuist hazelnoot en brownie gekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
dan denk ik twee verschillende. Ga in de supermarkt 15 minuten twijfelen welke twee precies
Wat schaft de schol?quote:
Het lukt me de laatste jaren inderdaad aardig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit soort zaken kun je voorkomen!
hashbrownquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zojuist hazelnoot en brownie gekocht
Omdat ik nu ook wel nieuwsgierig was
Ik vind The Misfits echt geweldig. Ik heb ooit, 20 jaar geleden (quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb ooit Glenn Danzig live gezien. Maar volgens mij komt dit nummer uit de tijd dat hij niet bij The Misfits zat...
Ja, zou wel leuk zijn als dat er in zat, maar neequote:
Er is toch zo'n programma dat "the undateables" heet, voor mensen die geen dates kunnen vinden ofzo? Misschien kan dat nog je plan B wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lukt me de laatste jaren inderdaad aardig.
Ik ben wel effectief een kluizenaar geworden. Maar toch.
13.557quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is toch zo'n programma dat "the undateables" heet, voor mensen die geen dates kunnen vinden ofzo? Misschien kan dat nog je plan B worden
Uhm.quote:The Undateables is a British reality television series that follows a range of people on dates who have long term conditions, including: disabilities, developmental disorders, neurodevelopmental conditions, and learning difficulties.
Jij zit gewoon het telefoonboek op te lezen ouwe smeerkeesquote:
Zieke burnquote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zit gewoon het telefoonboek op te lezen ouwe smeerkees
Zo ben ik echt nog nooit genoemdquote:
Als je dat wilt, laat mij je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga maar even een aflevering van Severance kijken of zo, voor ik straks nog depressiever word van alle goede bedoelingen hier.quote:
ik ben al jaren praktisch een kluizenaar voor mn gevoelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere dag iets beleven wat je nog nooit beleefd hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zo ben ik echt nog nooit genoemd
Ik lees geregeld over dat je naar vrienden gaat? Kluizenaar gehalte valt dan wel wat mee toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al jaren praktisch een kluizenaar voor mn gevoel
Nee Trump gaat lekker poetler in z'n reet neuken en dan eerst Oekraīne onder de bus gooien en dan de rest van Europa. En dan gaat ie dood.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump en Zelensky gaan geen BFF’s worden lijkt het
Dit is echt rampzalig. We moeten nu heel snel aan de slag in Europa.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trump en Zelensky gaan geen BFF’s worden lijkt het
Wat was jouw nieuwe beleving vandaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere dag iets beleven wat je nog nooit beleefd hebt
Ze zijn hier nu alle publieke en privéschuilkelders ineens weer aan het keuren in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is echt rampzalig. We moeten nu heel snel aan de slag in Europa.
daarom schrijf ik "voor mn gevoel"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees geregeld over dat je naar vrienden gaat? Kluizenaar gehalte valt dan wel wat mee toch?
Kijken of die jaren van VVD zich nu eindelijk uit gaan betalen. Maar inderdaad in de EU zelf de defensie regelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is echt rampzalig. We moeten nu heel snel aan de slag in Europa.
13.852quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |