13.40 volgens Steefquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelaat finishen de vrouwen ongeveer?
Bij jou? Nooit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelaat finishen de vrouwen ongeveer?
Die heeft hier toch weleens een aardige uitslag gereden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Petilli in de vroege vlucht. Ik moet dan altijd denken aan:
[ afbeelding ]
9e in 2022 zie ik staan, al had ik dat beslist niet uit mezelf geweten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Die heeft hier toch weleens een aardige uitslag gereden?
Wat heeft pro meer dan de normale versie?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:24 schreef franklop het volgende:
An Italian deciding whether to spend ¤49 on a premium cycling cap, a top-tier espresso accessory, or a PCS PRO subscription
Mamma mia, this is harder than saying no to a second plate of pasta!
Subscribe now to get PCS PRO
Geen idee. Meer statistieken denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat heeft pro meer dan de normale versie?
Dat is wel bijzonder ja, dan zou je allebei of geen van beiden verwachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus we mogen wel de vrouwen kijken, maar niet de mannen? Discriminatie.
Knopje vergeten aan te zetten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder ja, dan zou je allebei of geen van beiden verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |