'My tyres are dead/done' incoming x1000quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari lijkt in ieder geval weer veel last te hebben van bandendegradatie. Zeker als het wat warmer is, zoals op de vrijdag.
Schijnt volgens de geruchten ook de reden te zijn dat de racesim van Hamilton is afgebroken.
Flippen zoals hij vorig jaar flipte toen de rb minder was dan de mclaren?quote:Op zondag 2 maart 2025 11:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zack Brown zei gisteren op CNN dat geen enkel team in paniek hoeft te raken als ze de eerste 3 races tegenvallen omdat het seizoen zo lang is.
Maar mocht dat bij Red Bull gebeuren, en Max heeft geen auto gekregen waarmee hij kan winnen, dan verwacht hij dat Max zal gaan flippen en RB door interne conflicten ineenstorten.
Hoop het wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'My tyres are dead/done' incoming x1000
De grote Zak heeft echt een hekel aan Max en Red Bull, speelt ook smerige spelletjes om RB straffen aan te naaien.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zack Brown zei gisteren op CNN dat geen enkel team in paniek hoeft te raken als ze de eerste 3 races tegenvallen omdat het seizoen zo lang is.
Maar mocht dat bij Red Bull gebeuren, en Max heeft geen auto gekregen waarmee hij kan winnen, dan verwacht hij dat Max zal gaan flippen en RB door interne conflicten ineenstorten.
Incomming fastest lap.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
'My tyres are dead/done' incoming x1000
Dat hij zich op de baan maar ook binnen het team heel onaangenaam gaat gedragen als het niet gaat zoals hij wil.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Flippen zoals hij vorig jaar flipte toen de rb minder was dan de mclaren?
Volgens mij is ie vorig jaar kampioen geworden met een auto die het halve jaar niet deed wat ie wilde. Brown moet op zijn eigen zaken letten.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat hij zich op de baan maar ook binnen het team heel onaangenaam gaat gedragen als het niet gaat zoals hij wil.
Hij zei trouwens eerst wel dat Max de snelste rijder is maar vervolgde dus dat met intern geruzie bij RB het er voor kan zorgen dat het dit seizoen niet meer goed komt.
Hij werd er ook maar naar gevraagd door CNN. En natuurlijk hoopt hij dat een snelle concurrent een zwakke auto heeft.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens mij is ie vorig jaar kampioen geworden met een auto die het halve jaar niet deed wat ie wilde. Brown moet op zijn eigen zaken letten.
Zak is gewoon een beetje bang, maar wat moet je met dit soort geleuter voor er 1km geracet is?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat hij zich op de baan maar ook binnen het team heel onaangenaam gaat gedragen als het niet gaat zoals hij wil.
Hij zei trouwens eerst wel dat Max de snelste rijder is maar vervolgde dus dat met intern geruzie bij RB het er voor kan zorgen dat het dit seizoen niet meer goed komt.
Klopt wel. Maar hij ziet het als een kans om voor de rest van het seizoen van RB af te komen als daar na 3 of 4 races de pleuris uitbreekt. Waarschijnlijk verwacht hij dat McLaren de rest wel kan hebben.quote:
Dat gebeurt toch niet en dan nog, vorig jaar stond het daar zo'n beetje in brand en werd Verstappen nog kampioen.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar hij ziet het als een kans om voor de rest van het seizoen van RB af te komen als daar na 3 of 4 races de pleuris uitbreekt. Waarschijnlijk verwacht hij dat McLaren de rest wel kan hebben.
Hoe kan dat dan? dat ferrari last van heeft van bandendegradatie?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 11:39 schreef Starflyer het volgende:
Ferrari lijkt in ieder geval weer veel last te hebben van bandendegradatie. Zeker als het wat warmer is, zoals op de vrijdag.
Schijnt volgens de geruchten ook de reden te zijn dat de racesim van Hamilton is afgebroken.
Dank je. Het is de theorie die ik wel kan volgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:21 schreef Droopie het volgende:
Misschien heb je hier wat aan
https://www.raceteq.com/a(...)adation-in-formula-1
Er zitten hier veel echte kenners, maar heel basic (in mijn hoofd), stel een wagen drukt te veel op de grond (door bv de afstelling of bouw van de auto) dan slijt de band meer dan als de auto over de weg zweeftquote:Op zondag 2 maart 2025 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank je. Het is de theorie die ik wel kan volgen.
Alleen begrijp ik niet, dat specifiek ferrari wordt genoemd.
Het heeft (dus) te maken met bandenmanagement. Alsof Lewis dat niet beheerst?
Ik denk dat het meer met de auto te maken heeft dan met de coureur, er zit nog iets niet goed.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar is niet zomaar een antwoord op te geven.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |