Zijn dat wel 'eerlijke' bananen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:02 schreef engine het volgende:
Pannenkoek...gebakken banaan...het lijkt wel feest daar.
Atje voor de sfeer!
Stel je niet aan tis geen goud he. Pure ballorigheid. Hij bakt ze zelf hij bakt voor de hele groep en een paar extra.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:01 schreef Verida het volgende: [..] Daar gaat het niet om Als hij gewoon zou zeggen "jongens ik drink geen koffie en melk, dus ik neem wat pannenkoeken extra " dan is het heel anders Het is gewoon het stiekeme eromheen.
Morgen anders ff proberen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:04 schreef IkFok het volgende:
Inloggen om te stemmen via RTL lukt op moment niet. Krijg een foutmelding.
De bananen welquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn dat wel 'eerlijke' bananen?
Mooi dat het getoond wordt op tv.....mister perfect die 100 procent te vertrouwen is. Jammer dat Jane dat niet door heeft.....geld pakken en je woord niet houden.....lekker jong.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef maxelu het volgende:
in de aflevering zie je axel zijn akkoord geven om jolien niet te nomineren als hij de poen krijgt, en vervolgens gewoon jolien nomineren
vuile speler (ja je mag liegen in het spel, maar ik mag het ook smerig vinden :p)
Veel gemopper op X en TikTok op hem idd in de comments. Niet heel gek ook. Is iets teveel in zichzelf gaan geloven. Wel leuk altijd om gedurende verloop van seizoen die verschuivingen toch altijd nog te zien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende: [..] Jane vanaf morgen lekker iedere avond bordje extra pasta maken voor Axel. Mja, morgen weer dezelfde discussie voeren hier
Ik merk dat de piek van Jordy alweer tanende is in de polls. Goed nieuws.
Anders moest die Jane nomineren. Meer keus was er nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi dat het getoond wordt op tv.....mister perfect die 100 procent te vertrouwen is. Jammer dat Jane dat niet door heeft.....geld pakken en je woord niet houden.....lekker jong.
Het is inmiddels de hele dag eten eten eten daar. Keanu werd vanmiddag ook betrapt dat hij wat suiker op zijn brood deed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het natuurlijk niet om
Als het maar eerlijk gestolen is danquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Het is inmiddels de hele dag eten eten eten daar. Keanu werd vanmiddag ook betrapt dat hij wat suiker op zijn brood deed.
Dan had hij niet het geld moeten pakken. Of had hij daar ook geen keus in.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef IkFok het volgende:
[..]
Anders moest die Jane nomineren. Meer keus was er niet
Ja was wel eerlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar eerlijk gestolen is dan
Hij is nooit populair op X en Tiktok geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Veel gemopper op X en TikTok op hem idd in de comments. Niet heel gek ook. Is iets teveel in zichzelf gaan geloven. Wel leuk altijd om gedurende verloop van seizoen die verschuivingen toch altijd nog te zien.
Jawel hoor. En zeker populairder dan nu. Voorheen veel positieve comments. Er wordt nu veel meer gemopperd ook op Facebook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nooit populair op X en Tiktok geweest.
Het is een spel, in een spel hoef je niet eerlijk te zijn, in een spel is alles getolereerd om de 1e plaats te halen , liegen, bedriegen, beloven, allesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan had hij niet het geld moeten pakken. Of had hij daar ook geen keus in.
Die gaat niet morgen. Dan moet hij zijn dagvergoeding inleveren. Hij gaat denk ik volgende week gewoon op de bank komen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef Ynti het volgende:
Jordy heeft weer een punt.
Pootje is irritant.
Jordy mompelt: pfft, en dan zeggen dat ik van 0 naar 100% ga.
Zou Pootje zenuwachtig zijn? Zou hij echt naar huis gaan morgen?
Die sluit wel een dealtje met BBquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef marky het volgende:
[..]
Die gaat niet morgen. Dan moet hij zijn dagvergoeding inleveren. Hij gaat denk ik volgende week gewoon op de bank komen.
Dat andere David er nog was heb ik nooit deze David gezien.....nu is het elke dag wel een keer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef Ynti het volgende:
Pootje is irritant.
Nee hij heeft daar altijd ver achter op Axel gelegen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel hoor. En zeker populairder dan nu. Voorheen veel positieve comments. Er wordt nu veel meer gemopperd ook op Facebook.
Het zijn wel dingen waar je deelnemers op gaat beoordelen ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel, in een spel hoef je niet eerlijk te zijn, in een spel is alles getolereerd om de 1e plaats te halen , liegen, bedriegen, beloven, alles
Deze middag zei hij op een bepaald moment dat hij er naar uitkeek dat hij zaterdag terug van de suite naar de grote slaapkamer kan (en daar naar uitkijkt want haat het in de suite slapen).quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef Ynti het volgende:
Pootje is irritant.
Denk dat ze Sharice wel graag zien gaan die heeft te veel ellende online.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die sluit wel een dealtje met BB
BB heeft liever ook Sharice en Milena dan Pootje
Jordy is een topidioot en Keanu is een dorpsidioot.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nooit populair op X en Tiktok geweest.
Dat risico neem je, kan verkeerd uitpakken of goedquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen waar je deelnemers op gaat beoordelen ook.
Maar waarom de één erop afrekenen en de ander niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel, in een spel hoef je niet eerlijk te zijn, in een spel is alles getolereerd om de 1e plaats te halen , liegen, bedriegen, beloven, alles
Daarom de lage cijfers in de polls van die twee damesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen waar je deelnemers op gaat beoordelen ook.
als zijn woord iets waard was, dan ging het zo lopen inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef IkFok het volgende:
[..]
Anders moest die Jane nomineren. Meer keus was er niet
Hij legt wel zijn ziel en zaligheid erinquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef engine het volgende:
Ahhhhhhha ahahhahaha all i know loving you is a losing game![]()
Mijn voorkeur gaat dan uit naar Sharice of Milena naar huis, afhankelijk wie van de 2 er morgen uit gaat. En dan die week er op, Pootje naar huis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef marky het volgende:
[..]
Die gaat niet morgen. Dan moet hij zijn dagvergoeding inleveren. Hij gaat denk ik volgende week gewoon op de bank komen.
Ëcht hoorquote:
10k is wel 10k he.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
als zijn woord iets waard was, dan ging het zo lopen inderdaad.
ze hebben haar 2vs1 het geld afgeluist, en beloofd niet op haar te stemmen. jane had geen keuze, axel wel.
dan moet je die belofte niet maken. enfin, zoals ik zeg, hij mag gerust liegen hoor. en het heeft de nominatielijst niet verandert.
maar ik hou niet van dit soort valse beloftes.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:16 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy is een topidioot en Keanu is een dorpsidioot.
Dat mag hij. Ik geef gewoon mijn mening dat ik het niet zo netjes vind.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
10k is wel 10k he.
Maar een Axel hoort niet te liegen tegen Jolien, andere kant.
Voor 10k besodemieter ik bijna iedereen in een spel. Als dat je over de streep trekt.
Zo wat zit er in die kaarten.....aan tafel worden ze grof...... "maakt geen f*ck uit muts.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is wel opvallend opgewekt deze avond
Nou dat beloofd watquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is wel opvallend opgewekt deze avond
Alles om nog 1 weekje langer te mogen blijvenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Milena en Axel zijn ook wel lekker flirty met elkaar
Is Milena op zoek naar de volgende plakker......quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef Puzzie het volgende:
Milena en Axel zijn ook wel lekker flirty met elkaar
Hopelijk gaat dát niet doorquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles om nog 1 weekje langer te mogen blijven
Nou hopelijk is dat na morgen niet meer nodigquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is Milena op zoek naar de volgende plakker......
ja dat hoop ik zo te zien, hoe laat is die beloofde lingerie-sessiequote:Op donderdag 27 februari 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien is niet vermagerd @:odie22
Als jij je hoofd op je kussen hebt liggen in droomlandquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat hoop ik zo te zien, hoe laat is die beloofde lingerie-sessie
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als jij je hoofd op je kussen hebt liggen in droomland
Ik heb hem ook nog nooit zo lang boven alles uit gehoord.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Hij is mij te blij die Pipo de Clown....
Dan moeten ze in gesprek met elkaar om geld of wat anders te gunnen ,of uit leggen dat je iets voor jezelf wil houden zoietsquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:46 schreef Ynti het volgende:
Wat is dat met die ronde tafel, waar telkens over gesproken wordt?
Oke.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moeten ze in gesprek met elkaar om geld of wat anders te gunnen ,of uit leggen dat je iets voor jezelf wil houden zoiets
Onder zijn kussen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy te veel banaan gesneden
Probleem opgelost![]()
Mij te blij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:45 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog nooit zo lang boven alles uit gehoord.
Het verleiden is begonnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena en Sharice maken extra lol op hun laatste avond samen
ze maken lol voor het laatste avondje samenquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:02 schreef zodeju het volgende:
Vreselijk, het lijkt wel een kinderpartijtje als je stream 1 hebt aan staan....Ik irriteer me rot aan dat gegil....
Word denk ik te oud voor deze lol......dacht eerlijk gezegd hun ook....maar schijnbaar niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ze maken lol voor het laatste avondje samen
In dit geval per teamquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Oke.
En moest iedereen,tegelijk, daar aan meedoen? Of was dat per team?
En ze had altijd zo’n commentaar op Jane als die aan het gillen of hard aan het lachen was. Nets als Axel commentaar heeft op Jordy, terwijl hij zelf ook luidruchtig is/kan zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:03 schreef Lrod01 het volgende:
Wat een achterlijk viswijf is die Milena zeg. Man wat kan dat mens krijsen.
Je zou zoiets maar als moeder hebben. Ik zou me kapot schamen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Word denk ik te oud voor deze lol......dacht eerlijk gezegd hun ook....maar schijnbaar niet.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
De beslagkom wordt weer uitgelikt
jolien sessiequote:Op donderdag 27 februari 2025 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy brengt het stokslobberen in
Jane leaves the chat
Weet niet hoe oud haar kinderen zijn, maar inderdaad.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:07 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je zou zoiets maar als moeder hebben. Ik zou me kapot schamen.
Is Jeffrey terugquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:12 schreef odie22 het volgende:
klef en bef zitten weer lekker aan elkaar
quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja die heeft het zwaar hoor de hele dag met alles bedenken
Milena naar huis hoop ik.. ben die stem beuquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
maar wie heeft welke voorkeur wie er morgen weggaat, milena of sharice ?
Milena want Sharice volgt wel. Andersom niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
Liefst Milena, want ik denk dat iedereen haar gaat troosten en ze heel snel bij de anderen aansluiting vindt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
Nou, persoonlijk heb ik genoeg van Jane. Iedereen in het huis weet waar Milena en Sharice staan. Dus ze zijn geen gevaar meer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
Oh, ik ben ook zat van Jane maar die krijg je er niet meer uit.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk heb ik genoeg van Jane. Iedereen in het huis weet waar Milena en Sharice staan. Dus ze zijn geen gevaar meer.
ik denk dat als milena weg is , het allemaal te braaf gaat worden, dan beter sharice weg, maar met wie moet milena dan bonden ? het beste is jane wegquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Milena naar huis hoop ik.. ben die stem beu
Waar gaat jou voorkeur heen?
keanu heeft ook tig fobies waar een psych niets mee kan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wordt heel rustig van een nummer wat hij niet meer weet.. maar rustig van wordt.. maar had bijna 2 ongelukken onderweg naar daar.. nr opgezet en rust
nr weet hij niet meer
keanu denkt oprecht dat hij adhd heeft
nooit laten testen maar denkt het wel
soms als hij nodig moet plassen
krijgt hij jeuk aan zijn benen van het lange stilstaan
ADHD'rs die dit herkennen?
Je hebt een punt!quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk dat als milena weg is , het allemaal te braaf gaat worden, dan beter sharice weg, maar met wie moet milena dan bonden ? het beste is jane weg
label er op plakken en terug naar huisquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:28 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wordt heel rustig van een nummer wat hij niet meer weet.. maar rustig van wordt.. maar had bijna 2 ongelukken onderweg naar daar.. nr opgezet en rust
nr weet hij niet meer
keanu denkt oprecht dat hij adhd heeft
nooit laten testen maar denkt het wel
soms als hij nodig moet plassen
krijgt hij jeuk aan zijn benen van het lange stilstaan
ADHD'rs die dit herkennen?
Hopelijk volgende week verandering inquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:24 schreef zodeju het volgende:
Pootje is bijna de langste niet genomineerde in BB.....
zei hij dat???quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
keanu heeft ook tig fobies waar een psych niets mee kan.
anderen pakken juist een warm melkje danquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien gaat geen melk meer doen, wil slapen is echt moe
Ach hebben de co assistenten wat te doenquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
keanu heeft ook tig fobies waar een psych niets mee kan.
ze kan denk ik het beste even haar lingerie gaan showen als ze moe isquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zei hij dat???
[..]
anderen pakken juist een warm melkje dan
Mayonaisse fobie, kots fobie etc etc.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zei hij dat???
[..]
anderen pakken juist een warm melkje dan
mayoquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:32 schreef Kissingbird het volgende:
Intens gesprek en deelden trauma
mayo trauma
wie gaat rapper erachteraan dat is de question dus allebei lijkt me ideaal zo snel als mogelijk achter ekaar aanquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
Tokkie gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
zelfde trauma
connectie
samen gehuild
ze had wat gedaan met iemand op vakantie
ze slikte de morning after pil weg met een cocktail
ze wilde ander werk
hij zei : solliciteer bij mij op het werk
deed ze
nu collega
leuk verhaal
Lekker kort ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
zelfde trauma
connectie
samen gehuild
ze had wat gedaan met iemand op vakantie
ze slikte de morning after pil weg met een cocktail
ze wilde ander werk
hij zei : solliciteer bij mij op het werk
deed ze
nu collega
leuk verhaal
Gelukkig is ze heel onherkenbaarquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien gaat haar make up afdoen @:odie22
hmmmquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Sjolle zoekt Keanu ze gaat de was doen
quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
Juul en dyonne gaan niet veel met ze om
jowee gaat mee naar feestjes soms met juul
klikt
veel losse vrienden
dagelijkse vrienden jerissa juul
joewie wist niet dat hij naar bb ging
is natuurlijk samen met josa geweest
heeft nieuwe vriendin nu
quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:44 schreef odie22 het volgende:
het is verschrikkelijk hoe ik er uit zie, ja daar kijken wij de hele dag naar
Misschien komen die 2 hottubs nog terug.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
in 1 week bijna alles vrijgespeeld
Morgen nog even het tuinmeubilair naar binnen en klaar
Misschien 1 op de plek van telefooncelquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien komen die 2 hottubs nog terug.
Of zouden ze die echt hebben laten komen voor dat ene uurtje 2 weken geleden?
ja maar die gaat sowieso niet weg morgen helaasquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:26 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, persoonlijk heb ik genoeg van Jane. Iedereen in het huis weet waar Milena en Sharice staan. Dus ze zijn geen gevaar meer.
ah gaan we nog een theetje doenquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:55 schreef engine het volgende:
Ja jongens het is allemaal wat. Moet er nog iemand thee hebben?
Met sinaasappelschil graag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:55 schreef engine het volgende:
Ja jongens het is allemaal wat. Moet er nog iemand thee hebben?
Milena of Sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:06 schreef Flory- het volgende:
Ga straks wel terug lezen, maar wie gaat er weg morgen?
Ik moet nog stemmen
Dat zeggen ze hier (Brugge) ook bij alles, snap nog steeds nie waarom, koffietje, wafeltje, eitje enzquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:08 schreef Krambo het volgende:
Axel heeft echt iets met verkleinwoorden, theetje, stoeltje, voetjes etc.
Is dat iets westlands of zo?
Als je erop gaat letten wordt het echt rete-irritantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier (Brugge) ook bij alles, snap nog steeds nie waarom, koffietje, wafeltje, eitje enz
Ze hebben zichzelf in de spiegel gezien, dus het vertrouwen van Keanu ligt bij het appelgeval in de vuilnisbak.quote:
Klopt, ik snap ook totaal niet waarom steeds die verkleinwoorden gebruikt wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Als je erop gaat letten wordt het echt rete-irritant
Hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf in de spiegel gezien, dus het vertrouwen van Keanu ligt bij het appelgeval in de vuilnisbak.
Hope soquote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:17 schreef Kissingbird het volgende:
Besef nog maar minder dan 24 uur die krijsende stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |