Zijn dat wel 'eerlijke' bananen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:02 schreef engine het volgende:
Pannenkoek...gebakken banaan...het lijkt wel feest daar.
Atje voor de sfeer!
Stel je niet aan tis geen goud he. Pure ballorigheid. Hij bakt ze zelf hij bakt voor de hele groep en een paar extra.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:01 schreef Verida het volgende: [..] Daar gaat het niet om Als hij gewoon zou zeggen "jongens ik drink geen koffie en melk, dus ik neem wat pannenkoeken extra " dan is het heel anders Het is gewoon het stiekeme eromheen.
Morgen anders ff proberen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:04 schreef IkFok het volgende:
Inloggen om te stemmen via RTL lukt op moment niet. Krijg een foutmelding.
De bananen welquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn dat wel 'eerlijke' bananen?
Mooi dat het getoond wordt op tv.....mister perfect die 100 procent te vertrouwen is. Jammer dat Jane dat niet door heeft.....geld pakken en je woord niet houden.....lekker jong.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef maxelu het volgende:
in de aflevering zie je axel zijn akkoord geven om jolien niet te nomineren als hij de poen krijgt, en vervolgens gewoon jolien nomineren
vuile speler (ja je mag liegen in het spel, maar ik mag het ook smerig vinden :p)
Veel gemopper op X en TikTok op hem idd in de comments. Niet heel gek ook. Is iets teveel in zichzelf gaan geloven. Wel leuk altijd om gedurende verloop van seizoen die verschuivingen toch altijd nog te zien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef Droopie het volgende: [..] Jane vanaf morgen lekker iedere avond bordje extra pasta maken voor Axel. Mja, morgen weer dezelfde discussie voeren hier
Ik merk dat de piek van Jordy alweer tanende is in de polls. Goed nieuws.
Anders moest die Jane nomineren. Meer keus was er nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi dat het getoond wordt op tv.....mister perfect die 100 procent te vertrouwen is. Jammer dat Jane dat niet door heeft.....geld pakken en je woord niet houden.....lekker jong.
Het is inmiddels de hele dag eten eten eten daar. Keanu werd vanmiddag ook betrapt dat hij wat suiker op zijn brood deed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het natuurlijk niet om
Als het maar eerlijk gestolen is danquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Het is inmiddels de hele dag eten eten eten daar. Keanu werd vanmiddag ook betrapt dat hij wat suiker op zijn brood deed.
Dan had hij niet het geld moeten pakken. Of had hij daar ook geen keus in.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef IkFok het volgende:
[..]
Anders moest die Jane nomineren. Meer keus was er niet
Ja was wel eerlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het maar eerlijk gestolen is dan
Hij is nooit populair op X en Tiktok geweest.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Veel gemopper op X en TikTok op hem idd in de comments. Niet heel gek ook. Is iets teveel in zichzelf gaan geloven. Wel leuk altijd om gedurende verloop van seizoen die verschuivingen toch altijd nog te zien.
Jawel hoor. En zeker populairder dan nu. Voorheen veel positieve comments. Er wordt nu veel meer gemopperd ook op Facebook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nooit populair op X en Tiktok geweest.
Het is een spel, in een spel hoef je niet eerlijk te zijn, in een spel is alles getolereerd om de 1e plaats te halen , liegen, bedriegen, beloven, allesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan had hij niet het geld moeten pakken. Of had hij daar ook geen keus in.
Die gaat niet morgen. Dan moet hij zijn dagvergoeding inleveren. Hij gaat denk ik volgende week gewoon op de bank komen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef Ynti het volgende:
Jordy heeft weer een punt.
Pootje is irritant.
Jordy mompelt: pfft, en dan zeggen dat ik van 0 naar 100% ga.
Zou Pootje zenuwachtig zijn? Zou hij echt naar huis gaan morgen?
Die sluit wel een dealtje met BBquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef marky het volgende:
[..]
Die gaat niet morgen. Dan moet hij zijn dagvergoeding inleveren. Hij gaat denk ik volgende week gewoon op de bank komen.
Dat andere David er nog was heb ik nooit deze David gezien.....nu is het elke dag wel een keer.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef Ynti het volgende:
Pootje is irritant.
Nee hij heeft daar altijd ver achter op Axel gelegen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel hoor. En zeker populairder dan nu. Voorheen veel positieve comments. Er wordt nu veel meer gemopperd ook op Facebook.
Het zijn wel dingen waar je deelnemers op gaat beoordelen ook.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel, in een spel hoef je niet eerlijk te zijn, in een spel is alles getolereerd om de 1e plaats te halen , liegen, bedriegen, beloven, alles
Deze middag zei hij op een bepaald moment dat hij er naar uitkeek dat hij zaterdag terug van de suite naar de grote slaapkamer kan (en daar naar uitkijkt want haat het in de suite slapen).quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef Ynti het volgende:
Pootje is irritant.
Denk dat ze Sharice wel graag zien gaan die heeft te veel ellende online.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die sluit wel een dealtje met BB
BB heeft liever ook Sharice en Milena dan Pootje
Jordy is een topidioot en Keanu is een dorpsidioot.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nooit populair op X en Tiktok geweest.
Dat risico neem je, kan verkeerd uitpakken of goedquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen waar je deelnemers op gaat beoordelen ook.
Maar waarom de één erop afrekenen en de ander niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een spel, in een spel hoef je niet eerlijk te zijn, in een spel is alles getolereerd om de 1e plaats te halen , liegen, bedriegen, beloven, alles
Daarom de lage cijfers in de polls van die twee damesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen waar je deelnemers op gaat beoordelen ook.
als zijn woord iets waard was, dan ging het zo lopen inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:08 schreef IkFok het volgende:
[..]
Anders moest die Jane nomineren. Meer keus was er niet
Hij legt wel zijn ziel en zaligheid erinquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef engine het volgende:
Ahhhhhhha ahahhahaha all i know loving you is a losing game![]()
Mijn voorkeur gaat dan uit naar Sharice of Milena naar huis, afhankelijk wie van de 2 er morgen uit gaat. En dan die week er op, Pootje naar huis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef marky het volgende:
[..]
Die gaat niet morgen. Dan moet hij zijn dagvergoeding inleveren. Hij gaat denk ik volgende week gewoon op de bank komen.
Ëcht hoorquote:
10k is wel 10k he.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
als zijn woord iets waard was, dan ging het zo lopen inderdaad.
ze hebben haar 2vs1 het geld afgeluist, en beloofd niet op haar te stemmen. jane had geen keuze, axel wel.
dan moet je die belofte niet maken. enfin, zoals ik zeg, hij mag gerust liegen hoor. en het heeft de nominatielijst niet verandert.
maar ik hou niet van dit soort valse beloftes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |