SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hierquote:
Is ie daarom zo ziek?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Karzai het volgende:
kotsen mag in het wijwater bakje van de paus
Jawelquote:
Beren zijn ook altijd welkomquote:
quote:
Dat scheeltquote:
Als die straks omvalt dan is dat toch gewoon onderdeel van god's plan die het zo gewild heeft, weinig nuttig om dan te gaan bidden lijkt mequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat niet, ga je voor hem bidden?
Neequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat niet, ga je voor hem bidden?
"Hoi, klein verzoekje, zou je kunnen blijven doen wat je toch al ging doen ongeacht of ik er naar vroeg of niet? Amen."quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die straks omvalt dan is dat toch gewoon onderdeel van god's plan die het zo gewild heeft, weinig nuttig om dan te gaan bidden lijkt me
Ja dat is altijd zo lekker tegenstrijdig, allemaal bidden in de hoop dat het iets verandert maar tegelijkertijd in een plan geloven waarin alles al is vastgesteld en je geen invloed op hebtquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoi, klein verzoekje, zou je kunnen blijven doen wat je toch al ging doen ongeacht of ik er naar vroeg of niet? Amen."
Alles is voorbestemd en een onveranderlijk onderdeel van Het Grote Plan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo lekker tegenstrijdig, allemaal bidden in de hoop dat het iets verandert maar tegelijkertijd in een plan geloven waarin alles al is vastgesteld en je geen invloed op hebt
Of helemaal boos worden op anderen omdat ze zich niet aan het plan en woord houden. Je weet wel, datzelfde plan waar je 0 invloed op hebtquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is voorbestemd en een onveranderlijk onderdeel van Het Grote Plan.
Tevens heel boos worden op de woke lettervermicellicollectie omdat ze niet normaal willen doen of zo.
6 + 2 gratis + 1 extra betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
heb weer gelachen hoor
De tuinaarde was in de aanbieding, 3 + 1 gratis. SCHIIJNBAAR. Ik dacht 2 + 1, had 9 zakken gekocht. Dat is niet echt een handig aantal bij 3 +1 gratis![]()
Bedoel je nou dat religie niet logisch is?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of helemaal boos worden op anderen omdat ze zich niet aan het plan en woord houden. Je weet wel, datzelfde plan waar je 0 invloed op hebt
Toch 2 gratisquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
heb weer gelachen hoor
De tuinaarde was in de aanbieding, 3 + 1 gratis. SCHIIJNBAAR. Ik dacht 2 + 1, had 9 zakken gekocht. Dat is niet echt een handig aantal bij 3 +1 gratis![]()
Ben je weer bij de prostituees geweest?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
6 + 2 gratis + 1 extra betalen.
Wut?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je weer bij de prostituees geweest?
Dat was Karzai. Je moet niet alles door elkaar halen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je weer bij de prostituees geweest?
Deze deal wil je niet missen!!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
6 + 2 gratis + 1 extra betalen.
Beetje alsof je heilig overtuigd bent dat water niet nat is maar bang bent er in te springen omdat je dan nat wordtquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat religie niet logisch is?
quote:
Heb er eentje teruggebracht, of eerst overleg gehad met caissierequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
In plaats van 33,33% korting nu 22,22% korting.
Maar kwam je daar bij de kassa al achter of pas toen je thuis was?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
heb weer gelachen hoor
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Heb er eentje teruggebracht, of eerst overleg gehad met caissiere
'dit was niet handig', vervolgens tien minuten nagedacht hoeveel ik er dan wel moest hebben. Het was laat
bij het wegbrengen van het karretjequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kwam je daar bij de kassa al achter of pas toen je thuis was?
Hahaha, dit was samen. Echt zo'n geval van 'onze hersenen staan uit' volgens mijquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]Kwam de caissičre er ook niet uit?
Vind dat altijd van die viezige dingen, van die pallets met tuinaarde die buiten bij bouwmarkten staan, zeker als je een paar zakken nodig hebt. De eerste paar valt het nog mee, maar daarna krijg je die natte zakken (huehue)quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij het wegbrengen van het karretje![]()
![]()
Meneer zei nog wel 'volgende keer aub wel even die zak meenemen zodat we kunnen zien dat je het niet net snel hebt gepakt'
- ja is goed maar die zakken liggen buiten
'ohja, nvm'
wil het best doen hoor maar leek me niet zo logisch
Of die zakken waar het zand los in zit ipv zo'n blokquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat altijd van die viezige dingen, van die pallets met tuinaarde die buiten bij bouwmarkten staan, zeker als je een paar zakken nodig hebt. De eerste paar valt het nog mee, maar daarna krijg je die natte zakken (huehue)
Ja zo'n slappe zak is ook irritant, wordt dan echt van dat dode gewicht wat je niet echt lekker kan vasthoudenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of die zakken waar het zand los in zit ipv zo'n blokIs lastiger met tillen
Ik wil eigenlijk max 6 zakken oid per autoritje, want anders wordt mn auto ook zo zwaar. Maar 6 zakken in je tuin is echt *poef* and its gone
Aanhanger en er los in laten mieterenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of die zakken waar het zand los in zit ipv zo'n blokIs lastiger met tillen
Ik wil eigenlijk max 6 zakken oid per autoritje, want anders wordt mn auto ook zo zwaar. Maar 6 zakken in je tuin is echt *poef* and its gone
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n slappe zak is ook irritant, wordt dan echt van dat dode gewicht wat je niet echt lekker kan vasthouden
Ik zag dat Dream Theater een nieuw album heeft. Maar even luisteren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Douchen, tanden poetsen en op bed nog even proberen te lezen en muziek te luisteren
Tot merrege
Tot morgen bosje, slaap lekker. Goed je tanden poetsen he, ook aan de binnenkant!quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Douchen, tanden poetsen en op bed nog even proberen te lezen en muziek te luisteren
Tot merrege
Dan scheurt de zak ook snellerquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n slappe zak is ook irritant, wordt dan echt van dat dode gewicht wat je niet echt lekker kan vasthouden
dat trekt mijn kadetje nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Aanhanger en er los in laten mieteren
Nu met 100% meer Mike Portnoy.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag dat Dream Theater een nieuw album heeft. Maar even luisteren.
Zo, dat is lang geleden dat ik dat heb gehoord. Die bestaan al lang danquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
wat ga je doen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet dit weekend ook nog vanalles in de tuin doen. Heb wel extra lang weekend
Huehuequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
echt? arme ballies, zou bal daarom zijn verhuisd? Nooit meer slap, lekker strak in het velquote:
Ben je wel eens van een sauna in het koude water gegaan?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? arme ballies, zou bal daarom zijn verhuisd? Nooit meer slap, lekker strak in het vel
ooooooooh, ja okquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet meer op het woord er voor komen. Maar ik was niet voorbereid op de prominente dick pics op de wikipediapagina.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cremasterreflex
Bedankt voor de waarschuwing, hier ga ik niet op klikkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet meer op het woord er voor komen. Maar ik was niet voorbereid op de prominente dick pics op de wikipediapagina.
Ja, ze zijn ook wel redelijk bejaard nu.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo, dat is lang geleden dat ik dat heb gehoord. Die bestaan al lang dan
uhu, dat is ongesteldheid ook en een clitoris ook maar gok dat jij daar ook niet alles over weetquote:
truequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, dat is ongesteldheid ook en een clitoris ook maar gok dat jij daar ook niet alles over weet
Er moet heel wat gebeuren voor ik vrijwillig naakt ben in gezelschap.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je wel eens van een sauna in het koude water gegaan?
Nare gevoelens.
Ja. ik krijg wel wat nummers door via Spotify. Ik heb ze de laatste 10+ jaar niet meer echt actief gevolgd Leek iets te veel op elkaar vond ik... Maar ik ben toch wel blij dat ik ze 1 keer aan het werk heb gezien. Wel zonder Portnoy, maar die heb ik dan weer met The Winery Dogs aan het werk gezien...quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat was die.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Het doet me verder niets hoor. Het was alleen wat onverwacht.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooooooh, ja ok
en piemel is gewoon een onderdeel van het lichaam he, net zoals je arm enzo.
Is dit een hint naar muffe crackers en vieze wijn?quote:
maar zo leren wequote:
Oh jammer, is de muziek nog wel goed verder?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel redelijk bejaard nu.Die zanger had al lang met pensioen gemoeten.
Hehe, dat is wel begrijpelijk schrikkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het doet me verder niets hoor. Het was alleen wat onverwacht.
wattesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een hint naar muffe crackers en vieze wijn?
Ergens eind jaren 80 al.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel redelijk bejaard nu.Die zanger had al lang met pensioen gemoeten.
ja toen ik het zei dacht ik 'hmm misschien beter iets anders kiezen'quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel arm een wat optimistische vergelijking is.
Ja, helemaal gezien hoe veel er met een illustratie wordt afgedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het doet me verder niets hoor. Het was alleen wat onverwacht.
Ik volgde ze ook niet meer. Dit nieuwe album schijnt weer iets beter te zijn, maar het is wel veel van hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik krijg wel wat nummers door via Spotify. Ik heb ze de laatste 10+ jaar niet meer echt actief gevolgd Leek iets te veel op elkaar vond ik... Maar ik ben toch wel blij dat ik ze 1 keer aan het werk heb gezien. Wel zonder Portnoy, maar die heb ik dan weer met The Winery Dogs aan het werk gezien...
Nu echt pitten...
Lichaam, Geest, ik vroeg me af of het een hint naar miswijn en hosties is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel begrijpelijk schrikken
[..]
wattes
quote:
oh geloof, ja daar weet ik echt niks van (nee zelfs geen basiskennis, openbare basisschool = krijg je NIKS over religie)quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichaam, Geest, ik vroeg me af of het een hint naar miswijn en hosties is.
Huh? Nee ik bedoelde dat de geest van de man ook een zwakke plek is. Alles aan de man is eigenlijk een zakke plek.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een hint naar muffe crackers en vieze wijn?
Tja, buiten de zanger zijn het wel behoorlijk goede muzikanten, maar het was allemaal wat voorspelbaar geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jammer, is de muziek nog wel goed verder?
Op FOK! niet toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel arm een wat optimistische vergelijking is.
Oh, op de mijne deden ze wel wat info geven uit algemene kennis-oogpunt. Maar ook islam enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh geloof, ja daar weet ik echt niks van (nee zelfs geen basiskennis, openbare basisschool = krijg je NIKS over religie)
Zeg je nou eigenlijk dat mannen een stelletje zakken zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
haha zakke plek ik laat hem staan ook
pity, maar ach als zij er nog plezier aan belevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, buiten de zanger zijn het wel behoorlijk goede muzikanten, maar het was allemaal wat voorspelbaar geworden.
best leuk, goedgekeurdquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
haha zakke plek ik laat hem staan ook
Ik protesteer tegen deze aantijging, ik ben geen stelletje.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat mannen een stelletje zakken zijn?
Je bent er ook alleen welkom.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor ik vrijwillig naakt ben in gezelschap.
Klopt toch ook gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh geloof, ja daar weet ik echt niks van (nee zelfs geen basiskennis, openbare basisschool = krijg je NIKS over religie)
Oh wat goed, want is inderdaad gewoon basiskennis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, op de mijne deden ze wel wat info geven uit algemene kennis-oogpunt. Maar ook islam enzo.
Heb je zon oud kadetje?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot morgen bosje, slaap lekker. Goed je tanden poetsen he, ook aan de binnenkant!
[..]
Dan scheurt de zak ook snellerruikt alles weer naar stront, terwijl er geen mest in zit
[..]
dat trekt mijn kadetje niet
Ik ging naar een Roomskatholieke basisschool, maar wij deden niet meer dan in totaal 1x een Kerststalletje maken en 1x overdag naar de kerk, toen er geen dienst wasquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dan kom je niet heel ver als je je koppeling, rem en gas tegelijk in duwt. Kun je gelijk de garage bellen met een kapot motorblok, versnellingsbak en remmenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als Fokker kan je in een schakelauto alledrie de pedalen tegelijk bedienen natuurlijk.
huh, de lesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]vroeger bij mij wel hoor, maar volledig op vrijwillige basis, ik zat er niet bij
Vooral lichtgewichtquote:
waaaatquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging naar een Roomskatholieke basisschool, maar wij deden niet meer dan in totaal 1x een Kerststalletje maken en 1x overdag naar de kerk, toen er geen dienst was
Was het bij ons in de basis ook hoor, maar dan ook bij suikerfeest enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat goed, want is inderdaad gewoon basiskennis.
Kan trouwens ook dat ze het bij mij op school wel gaven maar dat ik het niet heb onthouden. Maar volgens mij kwam het niet veel verder dan wat uitleg over kerst
correct, er was elke week 2 uur een godsdienst/religieles ofzo, en dat was niet verplicht, mijn ouders vonden dat niet nodigquote:
Ik ben opgegroeid in een omgeving waar, als iemand meer van me zag dan een arm of been, ik deze reactie kreeg:quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent er ook alleen welkom.
Of met broekje.
Was meer in naam dan in de praktijkquote:
Je moet het ook niet te serieus brengen denk ik, hebbne die kindjes toch geen aandacht voorquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het bij ons in de basis ook hoor, maar dan ook bij suikerfeest enzo.
Oeh tofquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh, de les
[..]
Vooral lichtgewicht
Ohh, opzich wel goed dat ze het aanbiedenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
correct, er was elke week 2 uur een godsdienst/religieles ofzo, en dat was niet verplicht, mijn ouders vonden dat niet nodig
oh dat is wel chill, of overdreven als je het toch nog krijgt? Hoop niet dat dat ten koste van je speeltijd als kind op de basisschool gingquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was meer in naam dan in de praktijk
En het stond aangeschreven als de betere basisschool.
Klopte ook wel. Op de middelbare hadden wij in de Brugklas weinig te doen omdat wij een groot deel al hadden gehad, maar leerlingen van andere basisscholen niet
Komt het wel een beetje op neer ja. Je kent het gezegde toch wel? A woman needs a man like a fish needs a bicycle.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe zit het met Me Myself and I dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik protesteer tegen deze aantijging, ik ben geen stelletje.
Ach, naturisten zijn toch ook voornamelijk oude uitgezakte mensen. Maken er ook geen probleem van dan ze mij hun ballen showen ter hoogte van hun knieën als ik per ongeluk te ver liep op de Vlietlanden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een omgeving waar, als iemand meer van me zag dan een arm of been, ik deze reactie kreeg:
[ afbeelding ]
Dus nee bedankt.
nee joh, het is een chevrolet sparkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oeh tofsleutel je er dan ook zelf aan?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een omgeving waar, als iemand meer van me zag dan een arm of been, ik deze reactie kreeg:
[ afbeelding ]
Dus nee bedankt.
Remmen kort voor de bocht, koppeling in, met het gas je toeren hoog houden als je terug schakelt voor als je de bocht weer uit komt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kom je niet heel ver als je je koppeling, rem en gas tegelijk in duwt. Kun je gelijk de garage bellen met een kapot motorblok, versnellingsbak en remmen
Het was bij mij wel wat gevarieerder, dat zal zeker z'n invloed hebben gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh en ik woonde in een dorp in brabant, wij hadden niet echt mensen met andere afkomst. Misschien dat dat er iets mee te maken had dat we ook geen les kregen over islam en andere overtuigingen
Dat zou wel echt heel bekrompen zijn maar ok![]()
nee johquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, naturisten zijn toch ook voornamelijk oude uitgezakte mensen. Maken er ook geen probleem van dan ze mij hun ballen showen ter hoogte van hun knieën als ik per ongeluk te ver liep op de Vlietlanden.
Oh nee hoor. Niet dat ik weet iigquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, opzich wel goed dat ze het aanbieden
[..]
oh dat is wel chill, of overdreven als je het toch nog krijgt? Hoop niet dat dat ten koste van je speeltijd als kind op de basisschool ging
Ik ben ook geen throuple.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe zit het met Me Myself and I dan?
Gaat wel wat kleine probleempjes opleveren zonder mannen, zit de mensheid binnen no time weer in een grot te vloeien, te kwebbelen over niks en op nootjes en gras te kauwen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt het wel een beetje op neer ja. Je kent het gezegde toch wel? A woman needs a man like a fish needs a bicycle.
Jij bent hardcore biblebelt?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus nee bedankt.
Je beperkt jezelfquote:
Das alleen leuk als je achterwielaandrijving hebtquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Remmen kort voor de bocht, koppeling in, met het gas je toeren hoog houden als je terug schakelt voor als je de bocht weer uit komt.
Klinkt wel relaxt eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat wel wat kleine probleempjes opleveren zonder mannen, zit de mensheid binnen no time weer in een grot te vloeien, te kwebbelen over niks en op nootjes en gras te kauwen.
quote:
God houdt van iedereen zoals die is, allemaal onderdeel van Zijn planquote:
Als dit een poging moet voorstellen om je eigen bestaan te rechtvaardigen vind ik hem niet erg geslaagd eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat wel wat kleine probleempjes opleveren zonder mannen, zit de mensheid binnen no time weer in een grot te vloeien, te kwebbelen over niks en op nootjes en gras te kauwen.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:45 schreef Miniem het volgende:
Oei! Ik klikte net op mn eigen onderschrift uit 2013. Toen kwam ik een post van goldfinger1963 tegen.
Las ik dat erbij staat in memoriam
Wist niet dat hij overleden is
Is het? Nog nooit gezien de keren dat ik er was.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee joh
oke wel grootste deelmaar ook genoeg jongvolwassenen hoor
Wie zorgt er dan voor bescherming tegen wolven, spinnen en beren en wie moet het vuur aanmaken?quote:
Oh jij zei een Kadetquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee joh, het is een chevrolet spark. Net zo'n auto zoals c1 etc, die zijn ook te lichtgewicht voor een trekhaak.
Trekhaak voor fietsen kan trouwens, aanhanger niet (mag ook niet)
De robots van Skynet natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor bescherming tegen wolven, spinnen en beren en wie moet het vuur aanmaken?
wat een kutplan heeft ie gemaakt danquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
God houdt van iedereen zoals die is, allemaal onderdeel van Zijn plan
God hoeft niet per se van mij te houden hoor. Ik ben bereid om te settelen voor een leuke vriendin.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
God houdt van iedereen zoals die is, allemaal onderdeel van Zijn plan
Zelfs ooit een ksc meet in zn club geweest. Zelf niet bij geweest though.quote:
Ik ben een tijgerquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zorgt er dan voor bescherming tegen wolven, spinnen en beren en wie moet het vuur aanmaken?
Als God het wil dan zal het geschiedenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
God hoeft niet per se van mij te houden hoor. Ik ben bereid om te settelen voor een leuke vriendin.
Godsdienst en geschiedenis werden bij ons wel door dezelfde docent gegevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als God het wil dan zal het geschieden
Ja godver.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als God dit een heeeeel slecht plan vind niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, beetje gevalletje conflict of interest dit welquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Godsdienst en geschiedenis werden bij ons wel door dezelfde docent gegeven
Gij zult den Naam des Heeren uws Gods niet ijdellijk gebruiken; want de Heere zal niet onschuldig houden, die Zijn Naam ijdellijk gebruikt.quote:
Ohnee, dat snap ik wel. En opzich niet erg als het onderwijs niet doordrenkt is met het geloofquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was bij mij wel wat gevarieerder, dat zal zeker z'n invloed hebben gehad.![]()
Het was ook meer dat de andere opties op dat moment christelijk (katholiek en hervormd iirc) of vrije school waren, daar stonden m'n ouders ook niet echt om te springen.
Hier gaat tegenwoordig iets mis geloof ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Niet dat ik weet iig
We hadden gewoon een goede basis (wat op zich de bedoeling is van de basisschool) en de rest moest eerst een beetje worden bijgespijkerd.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je beperkt jezelf
Je hebt alles in je om zelf een stelletje zakken te zijn
Ja had die eerder moeten bedenken, met al zijn rare plannetjesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als God dit een heeeeel slecht plan vind niet.
Scheveningenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Nog nooit gezien de keren dat ik er was.
Welke locatie? Ik sla hem gelijk op voor deze zomer!
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:47 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh jij zei een Kadet![]()
Sparkje is ook leuk.
stiekem zijn wij gewoon onderdeel van een Sims gamequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had die eerder moeten bedenken, met al zijn rare plannetjes
Gelukkig hebben we al wel zwembadtrappetjes uitgevonden danquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem zijn wij gewoon onderdeel van een Sims game
Mijn speler heeft denk ik een mod geīnstalleerd waardoor mijn energiebalkje constant leeg isquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
stiekem zijn wij gewoon onderdeel van een Sims game
je bent gehacktquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn speler heeft denk ik een mod geīnstalleerd waardoor mijn energiebalkje constant leeg is
En hij annuleert echt heel vaak acties waardoor ik steeds vergeet wat ik ook weer ging doen/aan het doen was.
Heel irritant
Ohnoesquote:
Kun je niet een paar cheat codes proberen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn speler heeft denk ik een mod geīnstalleerd waardoor mijn energiebalkje constant leeg is
En hij annuleert echt heel vaak acties waardoor ik steeds vergeet wat ik ook weer ging doen/aan het doen was.
Heel irritant
Motherload;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet een paar cheat codes proberen?
Klapaucius.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Motherload;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!
Dan heb je alleen heel veel centjes, kun je geen energie mee kopenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Motherload;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!
Rosebudquote:
Wel gas en elektriciteitquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je alleen heel veel centjes, kun je geen energie mee kopen
Maar geen essie-energiequote:
Ik merk wel dat ik recent weer hard op de zelfhaattrein zit. Aanleiding is een onverwachte groepsfoto op werk die ik kreeg toegestuurd. Ik trek dat zo slecht, mezelf op die manier te zien krijgen.quote:
Ik zie mezelf ook niet graag op de fotoquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik recent weer hard op de zelfhaattrein zit. Aanleiding is een onverwachte groepsfoto op werk die ik kreeg toegestuurd. Ik trek dat zo slecht, mezelf op die manier te zien krijgen.
Neequote:
Gevoel mag er uiteraard zijn en als dat er is, geef er vooral de ruimte aan. Maar wees dan juist extra lief voor jezelf, ipv jezelf straffen ofzoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik recent weer hard op de zelfhaattrein zit. Aanleiding is een onverwachte groepsfoto op werk die ik kreeg toegestuurd. Ik trek dat zo slecht, mezelf op die manier te zien krijgen.
Denk dat je toch beter energie steekt in modeltreintjes dan zelfhaattreintjesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee? Ook niet als herinnering ofzo?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet graag op de foto
Liefdestreintje! In ieder wagontje een lief woordje voor jezelfquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je toch beter energie steekt in modeltreintjes dan zelfhaattreintjes
Stuk leuker
Neequote:Op donderdag 27 februari 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee? Ook niet als herinnering ofzo?
Ik vind het leuk als herinnering en soms om te zien hoe ik eruit zie omdat ik dat in de spiegel niet zie.
Preciesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefdestreintje! In ieder wagontje een lief woordje voor jezelf
Oh, wat jammerquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeHad laatst even een testdag voor aankomende fotoshoots (waar ik niet zelf op sta
), maar voor de tests sta ik er zelf wel een paar keer op
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mondhygiënist die klaarkwam in gezicht patiënte veroordeeld tot 4 maanden voorwaardelijke celstraf en taakstraf
“Buitengewoon smerig,” noemde de rechter de acties van Gior C.. In november 2022 legde de destijds 25-jarige mondhygiënist een patiënte tijdens een behandeling een doekje over haar ogen nadat hij haar tandvlees had verdoofd met zalf. Hij zei dat ze haar mond open moest doen en haar tong uit moest steken. Vervolgens trok hij zich af en kwam hij klaar in haar gezicht en mond.
Mondhygiënist die klaarkwam in gezicht patiënte veroordeeld tot 4 maanden voorwaardelijke celstraf en taakstraf
Dat hoort een normaal mens toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
“Buitengewoon smerig,” noemde de rechter de acties van Gior C.. In november 2022 legde de destijds 25-jarige mondhygiënist een patiënte tijdens een behandeling een doekje over haar ogen nadat hij haar tandvlees had verdoofd met zalf. Hij zei dat ze haar mond open moest doen en haar tong uit moest steken. Vervolgens trok hij zich af en kwam hij klaar in haar gezicht en mond.
Op vakantie maak ik ook nooit foto's van mezelfquote:
Ja nouja, als je dat zelf geen gemis vindt is het geen probleem natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op vakantie maak ik ook nooit foto's van mezelf
Ik vond het vroeger niet erg. Maar sinds een jaar of tien mijd ik het.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet graag op de foto
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gevoel mag er uiteraard zijn en als dat er is, geef er vooral de ruimte aan. Maar wees dan juist extra lief voor jezelf, ipv jezelf straffen ofzoiets.![]()
*liefde knuffels en liefde
alsjeblieft
ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee? Ook niet als herinnering ofzo?
Ik vind het leuk als herinnering en soms om te zien hoe ik eruit zie omdat ik dat in de spiegel niet zie.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een stuk kleiner ook!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat je toch beter energie steekt in modeltreintjes dan zelfhaattreintjes
Stuk leuker
quote:
oh sorryquote:
Daarna werd ik gebeld en afgeleid etcquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:22 schreef essnhills het volgende:
:
[..]
Wat is er met poging 1 gebeurd?
Neeeee het lag aan mijquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh sorry
HEEEEEEEEEE koennieboyyy, onze sweet lake citier, onze bruggenophaler, onze koennnnnnn![]()
Hooguit als zo'n klein ventje dat net kon fietsen, maar heb daar zelf niet zoveel foto's van, liggen bij mijn ouders denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nouja, als je dat zelf geen gemis vindt is het geen probleem natuurlijk.
Vind je foto's van vroeger van jezelf ook niet leuk?
ik maak sowieso geen fotos van mijzelf, op fotos van anderen probeer ik het zoveel mogelijk uit de weg te gaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op vakantie maak ik ook nooit foto's van mezelf
Dat is vast een naar gevoel jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger niet erg. Maar sinds een jaar of tien mijd ik het.
[..]
Ik probeer het, maar zie voornamelijk het obstakel dat voorkomt dat ik op een hoop vlakken gelukkiger zou zijn.
niet leuk om jezelf op de foto terug te zien of jezelf niet zien in de spiegel?quote:
oh hahahaquote:
ohquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hooguit als zo'n klein ventje dat net kon fietsen, maar heb daar zelf niet zoveel foto's van, liggen bij mijn ouders denk ik
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
oh hahahanouja, ik neem het niet terug
[..]
beide.. al vind ik spiegel minder ergquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet leuk om jezelf op de foto terug te zien of jezelf niet zien in de spiegel?
De truc is om camera's te hebben waarmee het lastig is om een selfie te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik maak sowieso geen fotos van mijzelf, op fotos van anderen probeer ik het zoveel mogelijk uit de weg te gaan
Haha, ja verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
beide.. al vind ik spiegel minder erg
wat vinden jullie van je eigen stem als je die op een opname hoort? vind ik ook irritant
ik heb de front camera nooit gebruikt voor een echt nuttige foto of selfie, altijd alleen om iets te fotograferen wat in een rare hoek zitquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om camera's te hebben waarmee het lastig is om een selfie te maken.
dat komt 100% omdat je het zelf anders hoort, schijnt ook heel normaal te zijn heb ik gelezenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja verschrikkelijkmaar daarbij twijfel ik of dat echt verschrikkelijk is of dat dat lijkt omdat je je eigen stem heel anders hoort als je praat
Ja vrijwel iedereen heeft een hekel aan zijn eigen stem als die het in een opname hoort (narcisten daargelaten). Kwam geloof ik omdat hoe je jezelf hoort als je praat heel anders binnenkomt door de geluidsgolven in je hoofd en de trillingen die dat veroorzaakt op alles daarbinnen. Terwijl je bij een opname alleen het 'externe' geluid hoort en dus alle trillingen mist omdat je hoofd dan niet als versterkende klankkast werkt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt 100% omdat je het zelf anders hoort, schijnt ook heel normaal te zijn heb ik gelezen
Trustequote:Op donderdag 27 februari 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
Nu tijd om naar mijn eigen gesnurk te luisteren
Ik wil mijn copingmechanisme inruilen, deze is stuk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is vast een naar gevoel jaal helpt het zeker niet om jezelf daar nog meer pijn mee te doen ipv lief proberen te doen. En ja, is uiteraard allemaal niet zo makkelijk
![]()
Ja oef. Dat wordt ook steeds confronterender.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het soms minder leuk omdat de tijd nu wel erg snel lijkt te gaandat je denkt 'oh kuuuuut, echt is dit 15 jaar geleden?!!?!?!'
Ik moet van bovenaf in m'n camera kijken om scherp te stellen. dus als ik dan voor de lens ga staan staat alleen m'n navel in beeld.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de front camera nooit gebruikt voor een echt nuttige foto of selfie, altijd alleen om iets te fotograferen wat in een rare hoek zit
Bewapend?quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is de nieuwe perschef van het Witte Huis.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Omg zo vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
klinkt interessant👀quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dubai flappen van de appie
ohjeequote:Op vrijdag 28 februari 2025 02:07 schreef bitterbal het volgende:
nou de bezorger heeft weer aangegeven dat ze mijn pakketje hebt bezorgd. hebben ze niet gedaan. Was het ledlampje![]()
Benieuwd of het nog komt
Was wel lekker, maar echt een suiker om.quote:
Die is meteen 35 miljoen waardquote:Op vrijdag 28 februari 2025 06:50 schreef kwiwi het volgende:
@:dr_Flash
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-fries-weiland.html
Dan heb je dus nog heel de dagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zaterdag een verjaardag, maar ik moet nog een cadeautje vinden.
Dit is bij de bezorger thuis:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 02:07 schreef bitterbal het volgende:
nou de bezorger heeft weer aangegeven dat ze mijn pakketje hebt bezorgd. hebben ze niet gedaan. Was het ledlampje![]()
Benieuwd of het nog komt
Maar ik moet werken, die geen tijd. En op het verlanglijstje staan alleen dingen die boven het budget liggen.quote:
De zon gaat weer schijnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
Komende 14 dagen geen neerslag verwacht.
Dankjewel Geertje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zon gaat weer schijnen.
Hopelijk vanavond ook geen wolkjes aan de lucht zodat we de planeten kunnen zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
geld, zeker bij niet leuke verlanglijstjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik moet werken, die geen tijd. En op het verlanglijstje staan alleen dingen die boven het budget liggen.
Jij geeft ¤200 uit aan een verjaardag van iemand?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
voor de eerst komende verjaardag heb ik al 150,- gedoneerd, de overige 50 wordt in een steam tegoed bon gestoken
Vind dat ook erg veel. Doe het zelf ook wel eens, maar dan is het een vliegticket naar hier bijvoorbeeld. Of voor Gergi weekendje weg o.i.d. Maar verder is het meestal 50 euro max.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij geeft ¤200 uit aan een verjaardag van iemand?
is een enorme uitzondering..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal zit ik rond de 30-40 euro![]()
Ongemakkelijk, wat moet je dan de volgende keer zelf geven?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
is een enorme uitzondering..
Hij krijgt een pc en heeft een hoop shit gehad vorig jaar (en dit jaar nog steeds)Je geeft de zoon van je collega 200 euro, dochter 200 euro, en collega en partner een weekendje weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal zit ik rond de 30-40 euro![]()
ik verwacht nooit dat mensen ook maar iets doen met mijn verjaardagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ongemakkelijk, wat moet je dan de volgende keer zelf geven?
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:15 schreef Recce het volgende:
redenenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je geeft de zoon van je collega 200 euro, dochter 200 euro, en collega en partner een weekendje weg?
Doen ze dat dan ook niet? Ik zou dan dus ook iets van gelijke waarde terug willen geven.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht nooit dat mensen ook maar iets doen met mijn verjaardag
Misschien nu wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik verwacht nooit dat mensen ook maar iets doen met mijn verjaardag
krijg meestal een kleinigheidje, en dat is prima, het gaat om de gedachtequote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doen ze dat dan ook niet? Ik zou dan dus ook iets van gelijke waarde terug willen geven.
nee want zo zit ik niet in elkaarquote:
Hier, speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie naam vind ik dit, niet voor een huisdier maar voor een rustig erudiet mens.
nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat gaan jullie vanavond de stad in om carnaval te vieren?
Ik ga als Fles.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijf lekker thuis, onder m'n dekentje bij de open haardquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
openhaard lijkt mij ook wel watquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijf lekker thuis, onder m'n dekentje bij de open haard
Ik vind het ook veel. Zelf bij/voor Artic doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat ook erg veel. Doe het zelf ook wel eens, maar dan is het een vliegticket naar hier bijvoorbeeld. Of voor Gergi weekendje weg o.i.d. Maar verder is het meestal 50 euro max.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
is een enorme uitzondering..
Hij krijgt een pc en heeft een hoop shit gehad vorig jaar (en dit jaar nog steeds)You do you. Maar als jij niets van hun terug krijgt... ik weet niet, uiteindelijk zou het gaan knagen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.normaal zit ik rond de 30-40 euroMorgenvroeg pasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat gaan jullie vanavond de stad in om carnaval te vieren?![]()
Gewoon een vuurkorf op de galerij zettenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
openhaard lijkt mij ook wel wat
maarja, geen optie hier
Niet echt als iets. Morgen is het buiten dus ik heb vooral een gekleurde bontjas. Mn outfit van zondag is niet helemaal wat ik er van gehoopt had, maar het heeft glitters enzo dus het is wel goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wat ga je verkleed?
En jij @:citizen.erased ?
Zou geen huis meer zonder willen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
openhaard lijkt mij ook wel wat
maarja, geen optie hier
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een vuurkorf op de galerij zetten
Oh god, dat is vreselijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Je komt er doorheen! Blijf vechten!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet al waarom ik gisteren geen trek had in muffin, mijn keelpijn verklapt me dat die collega die strontverkouden op werk verscheen mij heeft aangestoken
*steekt kaarsje aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet al waarom ik gisteren geen trek had in muffin, mijn keelpijn verklapt me dat die collega die strontverkouden op werk verscheen mij heeft aangestoken
Ja ze wilden mij er al uit gooien gisteren omdat ik geen trek in muffins hadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh god, dat is vreselijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Je komt er doorheen! Blijf vechten!
Oke, ik help graagquote:
quote:
Doen mieren ook. Die gooien zieke soortgenoten uit het nest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ze wilden mij er al uit gooien gisteren omdat ik geen trek in muffins had
Misschien ook nog even inslaan, naast de Tresorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze meelezen hier, volgende week bij de AH:
[ afbeelding ]
Ook nog even @:4EverBlackEyed taggen
Oh, ik dacht mij aan te passen aan het niveau hierquote:
Benedensriviers bedoel je? Vooruit maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik dacht mij aan te passen aan het niveau hier
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meer van dit soort plaatjes.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Doen mieren ook. Die gooien zieke soortgenoten uit het nest.
Nee nee, hier als in: KSC.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Benedensriviers bedoel je? Vooruit maar.
Geniet0n.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nee, hier als in: KSC.
Maar leuke poging IJs
Graciasquote:Op maandag 24 februari 2025 09:01 schreef Haags het volgende:
Op naar de APPIE voor de super duper MEGA aanbieding van dolce gusto @:ltvdk @:4EverBlackEyed
*Pakt LTVDK beet voor een KSC -polonaisequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef AirwiN het volgende:
Met zo'n TT verwacht ik dat @:4EverBlackEyed in de buurt moet zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |