SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hierquote:
Is ie daarom zo ziek?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Karzai het volgende:
kotsen mag in het wijwater bakje van de paus
Jawelquote:
Beren zijn ook altijd welkomquote:
quote:
Dat scheeltquote:
Als die straks omvalt dan is dat toch gewoon onderdeel van god's plan die het zo gewild heeft, weinig nuttig om dan te gaan bidden lijkt mequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat niet, ga je voor hem bidden?
Neequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat niet, ga je voor hem bidden?
"Hoi, klein verzoekje, zou je kunnen blijven doen wat je toch al ging doen ongeacht of ik er naar vroeg of niet? Amen."quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die straks omvalt dan is dat toch gewoon onderdeel van god's plan die het zo gewild heeft, weinig nuttig om dan te gaan bidden lijkt me
Ja dat is altijd zo lekker tegenstrijdig, allemaal bidden in de hoop dat het iets verandert maar tegelijkertijd in een plan geloven waarin alles al is vastgesteld en je geen invloed op hebtquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoi, klein verzoekje, zou je kunnen blijven doen wat je toch al ging doen ongeacht of ik er naar vroeg of niet? Amen."
Alles is voorbestemd en een onveranderlijk onderdeel van Het Grote Plan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo lekker tegenstrijdig, allemaal bidden in de hoop dat het iets verandert maar tegelijkertijd in een plan geloven waarin alles al is vastgesteld en je geen invloed op hebt
Of helemaal boos worden op anderen omdat ze zich niet aan het plan en woord houden. Je weet wel, datzelfde plan waar je 0 invloed op hebtquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is voorbestemd en een onveranderlijk onderdeel van Het Grote Plan.
Tevens heel boos worden op de woke lettervermicellicollectie omdat ze niet normaal willen doen of zo.
6 + 2 gratis + 1 extra betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
heb weer gelachen hoor
De tuinaarde was in de aanbieding, 3 + 1 gratis. SCHIIJNBAAR. Ik dacht 2 + 1, had 9 zakken gekocht. Dat is niet echt een handig aantal bij 3 +1 gratis![]()
Bedoel je nou dat religie niet logisch is?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of helemaal boos worden op anderen omdat ze zich niet aan het plan en woord houden. Je weet wel, datzelfde plan waar je 0 invloed op hebt
Toch 2 gratisquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
heb weer gelachen hoor
De tuinaarde was in de aanbieding, 3 + 1 gratis. SCHIIJNBAAR. Ik dacht 2 + 1, had 9 zakken gekocht. Dat is niet echt een handig aantal bij 3 +1 gratis![]()
Ben je weer bij de prostituees geweest?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
6 + 2 gratis + 1 extra betalen.
Wut?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je weer bij de prostituees geweest?
Dat was Karzai. Je moet niet alles door elkaar halen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je weer bij de prostituees geweest?
Deze deal wil je niet missen!!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
6 + 2 gratis + 1 extra betalen.
Beetje alsof je heilig overtuigd bent dat water niet nat is maar bang bent er in te springen omdat je dan nat wordtquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat religie niet logisch is?
quote:
Heb er eentje teruggebracht, of eerst overleg gehad met caissierequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
In plaats van 33,33% korting nu 22,22% korting.
Maar kwam je daar bij de kassa al achter of pas toen je thuis was?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Crack_ het volgende:
heb weer gelachen hoor
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Heb er eentje teruggebracht, of eerst overleg gehad met caissiere
'dit was niet handig', vervolgens tien minuten nagedacht hoeveel ik er dan wel moest hebben. Het was laat
bij het wegbrengen van het karretjequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar kwam je daar bij de kassa al achter of pas toen je thuis was?
Hahaha, dit was samen. Echt zo'n geval van 'onze hersenen staan uit' volgens mijquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]Kwam de caissière er ook niet uit?
Vind dat altijd van die viezige dingen, van die pallets met tuinaarde die buiten bij bouwmarkten staan, zeker als je een paar zakken nodig hebt. De eerste paar valt het nog mee, maar daarna krijg je die natte zakken (huehue)quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij het wegbrengen van het karretje![]()
![]()
Meneer zei nog wel 'volgende keer aub wel even die zak meenemen zodat we kunnen zien dat je het niet net snel hebt gepakt'
- ja is goed maar die zakken liggen buiten
'ohja, nvm'
wil het best doen hoor maar leek me niet zo logisch
Of die zakken waar het zand los in zit ipv zo'n blokquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat altijd van die viezige dingen, van die pallets met tuinaarde die buiten bij bouwmarkten staan, zeker als je een paar zakken nodig hebt. De eerste paar valt het nog mee, maar daarna krijg je die natte zakken (huehue)
Ja zo'n slappe zak is ook irritant, wordt dan echt van dat dode gewicht wat je niet echt lekker kan vasthoudenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of die zakken waar het zand los in zit ipv zo'n blokIs lastiger met tillen
Ik wil eigenlijk max 6 zakken oid per autoritje, want anders wordt mn auto ook zo zwaar. Maar 6 zakken in je tuin is echt *poef* and its gone
Aanhanger en er los in laten mieterenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of die zakken waar het zand los in zit ipv zo'n blokIs lastiger met tillen
Ik wil eigenlijk max 6 zakken oid per autoritje, want anders wordt mn auto ook zo zwaar. Maar 6 zakken in je tuin is echt *poef* and its gone
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n slappe zak is ook irritant, wordt dan echt van dat dode gewicht wat je niet echt lekker kan vasthouden
Ik zag dat Dream Theater een nieuw album heeft. Maar even luisteren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Douchen, tanden poetsen en op bed nog even proberen te lezen en muziek te luisteren
Tot merrege
Tot morgen bosje, slaap lekker. Goed je tanden poetsen he, ook aan de binnenkant!quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Douchen, tanden poetsen en op bed nog even proberen te lezen en muziek te luisteren
Tot merrege
Dan scheurt de zak ook snellerquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n slappe zak is ook irritant, wordt dan echt van dat dode gewicht wat je niet echt lekker kan vasthouden
dat trekt mijn kadetje nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Aanhanger en er los in laten mieteren
Nu met 100% meer Mike Portnoy.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag dat Dream Theater een nieuw album heeft. Maar even luisteren.
Zo, dat is lang geleden dat ik dat heb gehoord. Die bestaan al lang danquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
wat ga je doen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet dit weekend ook nog vanalles in de tuin doen. Heb wel extra lang weekend
Huehuequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
echt? arme ballies, zou bal daarom zijn verhuisd? Nooit meer slap, lekker strak in het velquote:
Ben je wel eens van een sauna in het koude water gegaan?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? arme ballies, zou bal daarom zijn verhuisd? Nooit meer slap, lekker strak in het vel
ooooooooh, ja okquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet meer op het woord er voor komen. Maar ik was niet voorbereid op de prominente dick pics op de wikipediapagina.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cremasterreflex
Bedankt voor de waarschuwing, hier ga ik niet op klikkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Ik kon niet meer op het woord er voor komen. Maar ik was niet voorbereid op de prominente dick pics op de wikipediapagina.
Ja, ze zijn ook wel redelijk bejaard nu.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo, dat is lang geleden dat ik dat heb gehoord. Die bestaan al lang dan
uhu, dat is ongesteldheid ook en een clitoris ook maar gok dat jij daar ook niet alles over weetquote:
truequote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, dat is ongesteldheid ook en een clitoris ook maar gok dat jij daar ook niet alles over weet
Er moet heel wat gebeuren voor ik vrijwillig naakt ben in gezelschap.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je wel eens van een sauna in het koude water gegaan?
Nare gevoelens.
Ja. ik krijg wel wat nummers door via Spotify. Ik heb ze de laatste 10+ jaar niet meer echt actief gevolgd Leek iets te veel op elkaar vond ik... Maar ik ben toch wel blij dat ik ze 1 keer aan het werk heb gezien. Wel zonder Portnoy, maar die heb ik dan weer met The Winery Dogs aan het werk gezien...quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat was die.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
Het doet me verder niets hoor. Het was alleen wat onverwacht.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooooooh, ja ok
en piemel is gewoon een onderdeel van het lichaam he, net zoals je arm enzo.
Is dit een hint naar muffe crackers en vieze wijn?quote:
maar zo leren wequote:
Oh jammer, is de muziek nog wel goed verder?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel redelijk bejaard nu.Die zanger had al lang met pensioen gemoeten.
Hehe, dat is wel begrijpelijk schrikkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het doet me verder niets hoor. Het was alleen wat onverwacht.
wattesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een hint naar muffe crackers en vieze wijn?
Ergens eind jaren 80 al.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel redelijk bejaard nu.Die zanger had al lang met pensioen gemoeten.
ja toen ik het zei dacht ik 'hmm misschien beter iets anders kiezen'quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel arm een wat optimistische vergelijking is.
Ja, helemaal gezien hoe veel er met een illustratie wordt afgedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het doet me verder niets hoor. Het was alleen wat onverwacht.
Ik volgde ze ook niet meer. Dit nieuwe album schijnt weer iets beter te zijn, maar het is wel veel van hetzelfde inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik krijg wel wat nummers door via Spotify. Ik heb ze de laatste 10+ jaar niet meer echt actief gevolgd Leek iets te veel op elkaar vond ik... Maar ik ben toch wel blij dat ik ze 1 keer aan het werk heb gezien. Wel zonder Portnoy, maar die heb ik dan weer met The Winery Dogs aan het werk gezien...
Nu echt pitten...
Lichaam, Geest, ik vroeg me af of het een hint naar miswijn en hosties is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel begrijpelijk schrikken
[..]
wattes
quote:
oh geloof, ja daar weet ik echt niks van (nee zelfs geen basiskennis, openbare basisschool = krijg je NIKS over religie)quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lichaam, Geest, ik vroeg me af of het een hint naar miswijn en hosties is.
Huh? Nee ik bedoelde dat de geest van de man ook een zwakke plek is. Alles aan de man is eigenlijk een zakke plek.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dit een hint naar muffe crackers en vieze wijn?
Tja, buiten de zanger zijn het wel behoorlijk goede muzikanten, maar het was allemaal wat voorspelbaar geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jammer, is de muziek nog wel goed verder?
Op FOK! niet toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel arm een wat optimistische vergelijking is.
Oh, op de mijne deden ze wel wat info geven uit algemene kennis-oogpunt. Maar ook islam enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh geloof, ja daar weet ik echt niks van (nee zelfs geen basiskennis, openbare basisschool = krijg je NIKS over religie)
Zeg je nou eigenlijk dat mannen een stelletje zakken zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
haha zakke plek ik laat hem staan ook
pity, maar ach als zij er nog plezier aan belevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, buiten de zanger zijn het wel behoorlijk goede muzikanten, maar het was allemaal wat voorspelbaar geworden.
best leuk, goedgekeurdquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
haha zakke plek ik laat hem staan ook
Ik protesteer tegen deze aantijging, ik ben geen stelletje.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat mannen een stelletje zakken zijn?
Je bent er ook alleen welkom.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor ik vrijwillig naakt ben in gezelschap.
Klopt toch ook gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg je nou eigenlijk dat mannen een stelletje zakken zijn?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh geloof, ja daar weet ik echt niks van (nee zelfs geen basiskennis, openbare basisschool = krijg je NIKS over religie)
Oh wat goed, want is inderdaad gewoon basiskennis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, op de mijne deden ze wel wat info geven uit algemene kennis-oogpunt. Maar ook islam enzo.
Heb je zon oud kadetje?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tot morgen bosje, slaap lekker. Goed je tanden poetsen he, ook aan de binnenkant!
[..]
Dan scheurt de zak ook snellerruikt alles weer naar stront, terwijl er geen mest in zit
[..]
dat trekt mijn kadetje niet
Ik ging naar een Roomskatholieke basisschool, maar wij deden niet meer dan in totaal 1x een Kerststalletje maken en 1x overdag naar de kerk, toen er geen dienst wasquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Dan kom je niet heel ver als je je koppeling, rem en gas tegelijk in duwt. Kun je gelijk de garage bellen met een kapot motorblok, versnellingsbak en remmenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als Fokker kan je in een schakelauto alledrie de pedalen tegelijk bedienen natuurlijk.
huh, de lesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]vroeger bij mij wel hoor, maar volledig op vrijwillige basis, ik zat er niet bij
Vooral lichtgewichtquote:
waaaatquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging naar een Roomskatholieke basisschool, maar wij deden niet meer dan in totaal 1x een Kerststalletje maken en 1x overdag naar de kerk, toen er geen dienst was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |