quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Oeh, bij het theehuis? Die zijn lekker
Ja de tuinen en alles over koekoek en meer!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:27 schreef z80 het volgende:
Rondje Kleve. Ja. Met bezoek aan huis Koekkoek verwacht ik. En mogelijk ook het museum met naast liggen de "tuin". Die is dan niet van Koekkoek, maar wel echt Kleve.
Ze doen maar hé, zonder ons te vragenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef AnneX het volgende:
En ik woonde wel 7 jaar in U.In een studentenhuis, vlakbij Wilhelminapark, op loopafstand van de Woo
In Antonius gewerkt. Weg. In azu gewerkt. Weg . In Diak gewerkt: nieuwbouw.
In Mham gewerkt. Weg.
😂
C’est la vie 🎶
Dat noemden wij het stadsenakedemiesquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Azu is er nog wel hoor. Heet alleen anders. Zoals ALLES ongeveer anders heet.
Heb jij het ooglijdersgasthuis ook nog meegemaakt soms?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat noemden wij het stadsenakedemies
Van Wilhelminapark naar de Woo vind ik nog best ver lopenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:25 schreef AnneX het volgende:
En ik woonde wel 7 jaar in U.In een studentenhuis, vlakbij Wilhelminapark, op loopafstand van de Woo
In Antonius gewerkt. Weg. In azu gewerkt. Weg . In Diak gewerkt: nieuwbouw.
In Mham gewerkt. Weg.
😂
C’est la vie 🎶
Ik niet -vertelquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben zelden in de Woo geweest, ondanks een jaar lid van UVSV (jaja, I know) .
Haha dat is de vrouwelijke tak van het corps in Utrecht. Niet per se de beste reputatiequote:
Ja tuurlijk, fc dondersstraotquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij het ooglijdersgasthuis ook nog meegemaakt soms?bij Hooch Boulandt.
De cirkel is rond 🥰quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over antieke ziekenhuizen gesproken. J's moeder lag in het ziekenhuis op hetzelfde moment dat ik daar werd geboren. J was daar toen dus ook
Wat doet een Miep (?) met een parketvloer?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Morgen lijkt het redelijk weer te zijn. M'n oom heeft vlakbij m'n huis nog wat grond waar de nodige bomen nog geveld kunnen worden - berken van 10-15cm dik. Morgen maar even een aantal daarvan vlak leggen, vanaf 1 maart mag dat in D niet meer. Berken is in een jaartje wel droog.
Gisteren parketvloer opgehaald, die moet even acclimatiseren (helaas heb ik geen Miep) en vandaag geregeld dat eind maart de kachel ook geïnstalleerd wordt.
😎quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over antieke ziekenhuizen gesproken. J's moeder lag in het ziekenhuis op hetzelfde moment dat ik daar werd geboren. J was daar toen dus ook
Ik proef een Iwanius verwijzing in acclimatiseren en Miepquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat doet een Miep (?) met een parketvloer?
Ga je die zelf leggen….Indien jain planken of een patroon?
Mèt / zónder bies?
@:vlindertje89 in mijn tijd - de oudere jongere vertelt - was de woo niet zó gevaarlijk.
Wel de jongemannen die de studentes belaagden. Hadden zij aan mij een slechte.😉
Dat bepaalde ik zelf wel.
Uvsv was ik 3 dagen bij. En kreeg een vieze smaak ervan. Leg ik wel eens uit.
Toch niet voldoende bekakt. Moi. 😂
[..]
😎
Oh die stonden op de bangalijsten? Of hielden ze die hun lijsten bij over mannen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha dat is de vrouwelijke tak van het corps in Utrecht. Niet per se de beste reputatie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |