Dat bedoel ik niet,jongeren,die gaan dat echt niet doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zijn ouderen niet te vinden bij de post? In mijn bezorggebied zijn er genoeg, hoor, zelfs meerdere bezorgers die de pensioengerechtigde leeftijd al bereikt hebben.
Misschien verkeerd bezorgd en daarna opnieuw in het bezorgproces terechtgekomen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:14 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Mijn poststuk die op zaterdag (dus vrijdag gesorteerd) in de app stond stond vandaag weer met een nieuwe foto (nu met sorteermachkensticker) maar ook vandaag nog niet bezorgd. Het is zelfs postzegelpost. Hoe kan dit een week duren? Ja Hemelvaartsdag maar dat is pas deze week. Dan zaten we al op de 3 bezorgdagen vertraging..
Dus de post gaat gewoon mee in het bestaande foldernetwerk, met de 15-jarigen die het nu ook al bezorgen (of in de oud papierbak sodemieteren).quote:Op maandag 2 juni 2025 15:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
De plannen van Spotta: https://www.bnr.nl/podcas(...)pottas-businessmodel
ik verwacht eerdaags weer een hoop post,met het gevallen kabinet,kunnen ze neit zeggen dat het minder wordt..quote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dus de post gaat gewoon mee in het bestaande foldernetwerk, met de 15-jarigen die het nu ook al bezorgen (of in de oud papierbak sodemieteren).
Die directeur zal natuurlijk wel balen dat ie dus straks 80% van de folderbezorgers, die nu allemaal stukloon krijgen, in loondienst moet nemen. Maar daar zal ie wel weer een list op verzinnen. Weliswaar is de omzet van Spotta met 75 miljoen al ruim hoger dan de 2 miljoen omzet die je moet hebben om je bezorgers in loondienst te nemen, maar die 2 miljoen moet dan wel puur uit de postbezorging komen. En door de post en de folders met dezelfde bezorgers mee te geven kun je gelijk al wat makkelijker sjoemelen. Want stel dat Spotta straks een omzet van 80 miljoen heeft. Dan is er vast wel een manier om boekhoudkundig een deel van de postomzet bij de folderomzet te boeken, zodat de postomzet kunstmatig laag blijft.
Binnen nu en 3 maandenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:04 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik verwacht eerdaags weer een hoop post,met het gevallen kabinet,kunnen ze neit zeggen dat het minder wordt..
Heb je de Or mail ook ontvangen?
Waarschijnlijk zijn de nieuwe verkiezingen in november. Dat is blijkbaar de politieke definitie van "zo snel mogelijk".quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:33 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 maandeneigenlijk ook een verkapte jaarlijkse subsidie ondertussen geworden die stempassen en lijsten onderhand jaarlijks.. heeft PostNL toch de gevraagde tegemoetkoming gekregen
En natuurlijk ook weer deze maand een enorme mailing van de woningcorporaties aan de huurders dat de huurbevriezing niet door gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn de nieuwe verkiezingen in november. Dat is blijkbaar de politieke definitie van "zo snel mogelijk".
29 oktober is definitief(verkiezingen) als iedereen nu vrij neemt rond die periode,kun je lachenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En natuurlijk ook weer deze maand een enorme mailing van de woningcorporaties aan de huurders dat de huurbevriezing niet door gaat.
Zo zie je maar, doet deze waardeloze (demissionaire) regering toch nog iets voor dit bedrijf.
rond die periode is te vaagquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
29 oktober is definitief(verkiezingen) als iedereen nu vrij neemt rond die periode,kun je lachen
Het hele jaar toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Weet iemand hier wanneer het zomerdal begint? Weet zeker dat ik het ergens heb gezien. Maar geen idee meer waar.
Week 27 t/m week 35. Stond in de OR-nieuwsbrief.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:00 schreef V__L_N het volgende:
Weet iemand hier wanneer het zomerdal begint? Weet zeker dat ik het ergens heb gezien. Maar geen idee meer waar.
Ah daarom kon ik het niet vinden. Was aan het zoeken op de site. Natuurlijk totaaaal logische dat het daar niet staat en dat je de communicatie daarover aan de or overlaat. Maar nog 3 weken dus. Het voelt niet erg rustig op het moment nog.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Week 27 t/m week 35. Stond in de OR-nieuwsbrief.
You don't have permission to access this resource. Lijkt erop dat de ACM geen deep-linken toestaat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:17 schreef wbwb het volgende:
https://www.acm.nl/nl/pub(...)ende-betrouwbaarheid
quote:De rechtbank Rotterdam is van oordeel dat Spotta met haar dienst Folderkiezer geen postvervoerbedrijf is. Spotta haalt geen geadresseerde postpakketten op van derden (adverteerders). Hierdoor doorlopen de poststukken van Spotta niet de gehele keten van postvervoer. Spotta hoeft zich daarom niet te registreren als postvervoerbedrijf bij de ACM. Tegen de uitspraak van de rechtbank staat nog hoger beroep open bij het CBb.
Lees de uitspraak van de rechtbank Rotterdam
Nee, ik linkte eigenlijk naar de nieuwe post- en pakketmonitor van 2024. Vreemd dat deep-linken vanuit FOK! niet werkt, op andere fora kan ik wel gewoon linken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:31 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
You don't have permission to access this resource. Lijkt erop dat de ACM geen deep-linken toestaat.
Ik neem aan dat je dit artikel bedoelt:
[..]
dat is wel heel slecht 86% wat gaan ze eraan doen? het gros van de bezorgers loopt zich de teentjes iedere dag,de laatste weken (5 weken)is het gewoon absurd veel en idd de pakketten .quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kwaliteit postbezorging daalt hard: bijna 1 op de 7 brieven te laat of niet bezorgd https://www.nu.nl/economi(...)of-niet-bezorgd.html
PostNL moet 95 procent van de brieven binnen 24 uur op de juiste plek bezorgen. Maar waar dat in 2020 nog bijna lukte met een percentage van 94,3 procent, is dat inmiddels gezakt naar 86,0 procent.
Ondertussen wacht ik nog zelf, op 2 internationale poststukken verstuurd 23 mei.. (geen China rommel). Het is de laatste weken echt weer hommeles. Er is altijd wel een reden: personeelstekort, vakantiegeld, sorteercentra problemen, slecht werkend personeel etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |