Precies.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
Het haalt m'n playlist niet, maar we hoeven ons er zeker niet voor te schamen. Momenteel is het één van de betere nummers van dit jaar.
Dit is eng: ik was hier al over aan het schrijven maar was even afgeleid door de echte engerd hiervoor. Mooie score gelijk al daar!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:29 schreef Greys het volgende:
Meteen op 7 in de Eurovision Scoreboard app en daar zitten normaal behoorlijk veel mensen die van de slay bops enzo houden dus het valt me alles mee.Boven België.
Ja, ik begrijp dat mijn commentaar een beetje overkomt als een restaurant binnenstappen, en dan de hippe gerechten op de kaart niets vinden maar gewoon om “een bord warm eten” vragenquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is moderne dans. Ik snap wat je bedoelt maar dit geeft zeker in de video het nummer een bepaalde diepte die het misschien eigenlijk niet heeft. Ik vind het zeker niet storend in elk geval. We moeten nu niet bij alles wat een beetje lijkt op krumpen meteen in een (krumpende) stuip schieten.
Ja daar wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:31 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Dit is eng: ik was hier al over aan het schrijven maar was even afgeleid door de echte engerd hiervoor. Mooie score gelijk al daar!!
edit: gelukkig snel verwijderd
Het kind zelf zal niet op het podium mogen. Dus inderdaad zoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet even niet hóe ze dat moeten meenemen, het jongetje op een led scherm misschien.
Vroeger was er hier altijd iemand die een topic met buitenlandse reacties maakte.quote:
crumpen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het crumpen is weer terug zag ik al in de clip.
Toch een leuke erfenis van Waylon!
Het is nationale sport hier in Nederland om negatief te zijn op de inzending voor het Eurovisiesongfestival.quote:
Sorry. Krumping moet het zijn. Dat hakerige dansen.quote:
Hahaha oké oké ik snap de hint.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger was er hier altijd iemand die een topic met buitenlandse reacties maakte.
Of "ik heb trek in een broodje brie".quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt er ook wel moeiteloos Sieneke inpassen: Sha la la la la la la lie
ESF / [2025] Buitenlandse reacties op C'est La Viequote:Op donderdag 27 februari 2025 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha oké oké ik snap de hint.
Komt eraan.
Oui!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Of "ik heb trek in een broodje brie".
Wat een leuk initiatiefquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF / [2025] Buitenlandse reacties op C'est La Vie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |