Wat een mooie dit!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Funhouse het volgende:
Alesia Michelle is enthousiast
Bekijk deze YouTube-video
Oh! Ik 'vreesde' haar reactie een beetje haha. Maar valt nogal mee dan!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:29 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Noosh noemt het refreshing en radiovriendelijk op een goede manier, en krijgt kippenvel
Er zit ook een vertaal optie in X h่?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Greys het volgende:
We roepen @:strani voor de vertaling maar wat ik er eruit kan halen is erg positief.
[ x ]
Ok, Strani kan het vast beter.quote:Claude zal met "C'est la vie" Nederland vertegenwoordigen in #Eurovision 2025! Het is een effectief en emotioneel popnummer, dat Engels met Frans combineert. Ik vond het geweldig, met een enscenering aan de top, een einde en een goed resultaat! Emotionele kandidatuur
Ja ze zijn er tevreden meequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Greys het volgende:
We roepen @:strani voor de vertaling maar wat ik er eruit kan halen is erg positief.
[ x ]
Ik ben even gestopt. Want er zijn ook veel YouTubers/vloggers die weinig volgers hebben en die meningen boeien mij niet echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:46 schreef Greys het volgende:
Zijn ze positief Summer? Durf ik ze allemaal te kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |