Wat een mooie dit!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:11 schreef Funhouse het volgende:
Alesia Michelle is enthousiast
Bekijk deze YouTube-video
Oh! Ik 'vreesde' haar reactie een beetje haha. Maar valt nogal mee dan!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:29 schreef Thrts het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Noosh noemt het refreshing en radiovriendelijk op een goede manier, en krijgt kippenvel
Er zit ook een vertaal optie in X hè?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Greys het volgende:
We roepen @:strani voor de vertaling maar wat ik er eruit kan halen is erg positief.
[ x ]
Ok, Strani kan het vast beter.quote:Claude zal met "C'est la vie" Nederland vertegenwoordigen in #Eurovision 2025! Het is een effectief en emotioneel popnummer, dat Engels met Frans combineert. Ik vond het geweldig, met een enscenering aan de top, een einde en een goed resultaat! Emotionele kandidatuur
Ja ze zijn er tevreden meequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Greys het volgende:
We roepen @:strani voor de vertaling maar wat ik er eruit kan halen is erg positief.
[ x ]
Ik ben even gestopt. Want er zijn ook veel YouTubers/vloggers die weinig volgers hebben en die meningen boeien mij niet echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:46 schreef Greys het volgende:
Zijn ze positief Summer? Durf ik ze allemaal te kijken?
Echt, he? Hij werd emotioneel ook, zo schattig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah Tom. Zo'n leuke lieve gast. Kunnen we hem niet gewoon adopteren naar Nederland?
Jeetjequote:
Stiekem ook wel een beetje omdat we Nederlanders zijn denk ik. 😅 En omdat we niet meteen de video kregen maar een lek. En omdat we verwend zijn met Joost z'n lied vorig jaar. Etc. Meerdere redenen. Maar 'we' zijn in NL wel vaak een stel ietwat negatief ingestelde zeuries. (Ik bedoel dit liefdevol.)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
JeetjeBegin bijna te twijfelen of wij over het algemeen wat minder enthousiast waren omdat we zo gewend zijn aan de nummers van Claude ofzo. Reacties zijn overal wel erg positief.
Ja dat heeft niet geholpen, maar het voelt voor mij ook nog steeds niet als een winnaar, maar door de reactie erop ga ik wel wat twijfelen. Er zit duidelijk wel ‘iets’ in, wat misschien door de staging/live perfect kan worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Stiekem ook wel een beetje omdat we Nederlanders zijn denk ik. 😅 En omdat we niet meteen de video kregen maar een lek. En omdat we verwend zijn met Joost z'n lied vorig jaar. Etc. Meerdere redenen. Maar 'we' zijn in NL wel vaak een stel ietwat negatief ingestelde zeuries. (Ik bedoel dit liefdevol.)
Ik miste bij het luisteren van het lek ook iets. Eerlijk is eerlijk. Ik vond het wel meteen echt een meer dan prima en leuke inzending, maar geen winnaar. Miste een beetje oompf in de refreinen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat heeft niet geholpen, maar het voelt voor mij ook nog steeds niet als een winnaar, maar door de reactie erop ga ik wel wat twijfelen. Er zit duidelijk wel ‘iets’ in, wat misschien door de staging/live perfect kan worden.
Als ik voor mezelf spreek, ik las eerst de negatieve reacties maar ik kon nog niet luisteren. Toen ik de gelekte versie uiteindelijk wel luisterde viel het me best mee. Alleen het refrein vond ik wel erg simpel. Maar in de eenvoud van lalalala vie zit ook wel een bepaalde melancholie, vergeet niet dat we ooit het songfestival wonnen met een liedje met alleen lalalala's in het refreinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
JeetjeBegin bijna te twijfelen of wij over het algemeen wat minder enthousiast waren omdat we zo gewend zijn aan de nummers van Claude ofzo. Reacties zijn overal wel erg positief.
Ik hoop dat ze alles eruit halen wat erin zit zodat we ons nooit af hoeven te vragen of het een gemiste kans was. Maar ik heb ergens wel hoop.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik miste bij het luisteren van het lek ook iets. Eerlijk is eerlijk. Ik vond het wel meteen echt een meer dan prima en leuke inzending, maar geen winnaar. Miste een beetje oompf in de refreinen.
Maar... als je hem er bij ziet, met zijn prachtige uitstraling en enorm goede hoofd, geeft dat het al meer. En als hij er dan ook nog zo tof bij danst en op je emoties speelt zoals in de video geeft het voor velen denk ik (mij iig!) wél een 'dit zóu kunnen winnen' gevoel.
En ik vermoed dat het live met de juiste staging inderdaad het allerlaatste píetsie energie meer geeft dat het nog meer kan verheffen.
Maar de clip, dus dat je hem er bij ziet in tegenstelling tot het lek, helpt al flink om deze reacties te krijgen vermoed ik.
Ja dat refrein was het voor mij ook, maar ondertussen zit het al continu in mijn hoofd. Misschien zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 22:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek, ik las eerst de negatieve reacties maar ik kon nog niet luisteren. Toen ik de gelekte versie uiteindelijk wel luisterde viel het me best mee. Alleen het refrein vond ik wel erg simpel. Maar in de eenvoud van lalalala vie zit ook wel een bepaalde melancholie, vergeet niet dat we ooit het songfestival wonnen met een liedje met alleen lalalala's in het refrein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |