SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De origineleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, laatste punt voordat de kaarsjes aan gaan
Can.I get there by candlelight![]()
Ja ik kon ook browser kiezen vandaag of gisteren op de iphone.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
was een updateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Update beste date
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Update op de iPhone? Zeg eens met speech -to-tex t"Racist" in het Engels en kijk wat er gebruikt.quote:![]()
Ongemakkelijke dates zijn nooit leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kloptquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ongemakkelijke dates zijn nooit leuk.![]()
In siri ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Update op de iPhone? Zeg eens met speech -to-tex t"Racist" in het Engels en kijk wat er gebruikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag van mij wel langer licht blijven en warmerquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
zo fijn dat het donker begint te worden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb gedownloadquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als je iets wil om je privacy meer te beschermen dan kan je die nemen
Dat is zeker waar. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk wegquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ongemakkelijke dates zijn nooit leuk.
Well, life can be a riot
Pfff
Nog 1 minuut tot ik in kan checken en nog 4 tot m'n trein vertrektIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
OV = vergissingquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
Pfff
Nog 1 minuut tot ik in kan checken en nog 4 tot m'n trein vertrekt![]()
Goedkoper dan een autoquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze manquote:
Well, life can be a riot
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach, ik betaal 120 euro per maand en kan heel Nederland door. Zonder dat het me een cent extra kost.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is allebei niet te betalenIk heb er één en ik ben er trots op
Ben nooit weggelopen bij dates. Maar heb wel regelmatig gehad dat ik naderhand aangaf dat 't 'm voor mij niet meer ging worden omdat er geen chemie was (en dat maakt die dates vaak zo ongemakkelijk, gewoon 0 chemie/vibe)quote:Well, life can be a riot
Lekker hoor, vraag maar aan @Robquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dan zit je dus wel met situaties als inchecken binnen een minuut en dan rennen naar een trein. Hels.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik betaal 120 euro per maand en kan heel Nederland door. Zonder dat het me een cent extra kost.![]()
Op het station waar ik stond staan de poortjes gelukkig op. Het perron zelf. Had dus tijd zat. Ik klaagde enkel omdat ik het koud hadquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je dus wel met situaties als inchecken binnen een minuut en dan rennen naar een trein. Hels.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hahahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op het station waar ik stond staan de poortjes gelukkig op. Het perron zelf. Had dus tijd zat. Ik klaagde enkel omdat ik het koud had![]()
Als je een abbo hebt zeer zeker.quote:
Maar stel ik ga met de trein naar Hoorn heen/terug. Een retourtje kost mij 33 euro. Hoorn is Heen/Terug 140 Kilometer. Als ik 10 Liter brandstof tank a 20 euro red ik dat easy en heb ik nog benzine over.
Parkeren doe ik al-tijd óf bij de mensen voor de deur als dat kan óf op plekken waar 't niks kost. En als het wel wat kost krijg is dat ook niet zo'n punt via m'n parkeerapp. Is vaak ietwat gereduceerd tarief en meestal kom je dan re-de-lijk gelijk uit met een treinkaartje vs auto kosten. Maar vind het dan toch chiller in de auto want je hebt ook niet te maken met overstappen en zoeken naar perrons etc. Ieder zo z'n voorkeur.Well, life can be a riot
Maar een auto moet je wel eerst kopen hequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je een abbo hebt zeer zeker.
Maar stel ik ga met de trein naar Hoorn heen/terug. Een retourtje kost mij 33 euro. Hoorn is Heen/Terug 140 Kilometer. Als ik 10 Liter brandstof tank a 20 euro red ik dat easy en heb ik nog benzine over.
Parkeren doe ik al-tijd óf bij de mensen voor de deur als dat kan óf op plekken waar 't niks kost. En als het wel wat kost krijg is dat ook niet zo'n punt via m'n parkeerapp. Is vaak ietwat gereduceerd tarief en meestal kom je dan re-de-lijk gelijk uit met een treinkaartje vs auto kosten. Maar vind het dan toch chiller in de auto want je hebt ook niet te maken met overstappen en zoeken naar perrons etc. Ieder zo z'n voorkeur.![]()
Plus verzekering, belasting.
Dat moet je ook meerekenen.![]()
Wat zei de dokter?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij Koning Wouter bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
+ de afschrijfkosten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar een auto moet je wel eerst kopen he![]()
Dat moet je ook meerekenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kijkt nu enkel en alleen naar benzine kosten. Tel daar de rest eens bij op? Verzekering, wegenbelasting, pech service etc. Plus: voor die 33 euro rijdt je niet de hele maand onbeperkt door heel Nederland.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je een abbo hebt zeer zeker.
Parkeren doe ik al-tijd óf bij de mensen voor de deur als dat kan óf op plekken waar 't niks kost. En als het wel wat kost krijg is dat ook niet zo'n punt via m'n parkeerapp. Is vaak ietwat gereduceerd tarief en meestal kom je dan re-de-lijk gelijk uit met een treinkaartje vs auto kosten. Maar vind het dan toch chiller in de auto want je hebt ook niet te maken met overstappen en zoeken naar perrons etc. Ieder zo z'n voorkeur.
Bonus Plus: als jij in de file staat krijg je geen geld terug omdat je vertraging hebt. Als ik langer dan een half uur vertraging heb krijg ik een deel van m'n reiskosten terug
Ik heb er één en ik ben er trots op
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onderhoud, reparaties...quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar een auto moet je wel eerst kopen he![]()
Dat moet je ook meerekenen.![]()
Ik reken altijd autowaarde = 0 zogauw ik bij de dealer wegrij.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je krijgt idd serieus echt een fucking rolberoerte als je 'm een paar weken later al wil inruilen of zo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik reken altijd autowaarde = 0 zogauw ik bij de dealer wegrij.![]()
Nee maar dat zeg ik ook he. Als je een abbo hebt is 't zeker goedkoper.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kijkt nu enkel en alleen naar benzine kosten. Tel daar de rest eens bij op? Verzekering, wegenbelasting, pech service etc. Plus: voor die 33 euro rijdt je niet de hele maand onbeperkt door heel Nederland.
Bonus Plus: als jij in de file staat krijg je geen geld terug omdat je vertraging hebt. Als ik langer dan een half uur vertraging heb krijg ik een deel van m'n reiskosten terug
En als ik verzekering/wegenbelasting/pechhulp mee reken (wat de logische manier is om te doen, maar heel weinig mensen doen, wat ik ook wel snap) kom ik uit op 37 euro i.p.v 33. Dat valt óók wel mee.
Verzekering is per dag 2 euro. Wegenbelasting 1.50, pechhulp 50 cent.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijgt idd serieus echt een fucking rolberoerte als je 'm een paar weken later al wil inruilen of zo.
Dus gewoon 0 en de rest valt daarna mee.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jonge, die Gio heeft zelf een filmpje geupload samen met Jade waarin hij zijn eerste app-gesprekken met Jade die toen 12-13 was openbaarde. Stonden dingen in als "looking sexy" en toen Jade zei "ik word 13/14" stuurde hij "oh, even m'n pedopas pakken" of zoquote:Zo, ontzettend. Goor.
Vraag mij ook oprecht af of hij dat kind nu wat 'ie heeft met die andere meid niet vooral heeft voor de views. Dit klinkt heeeeeeel kut, sorry als ik iemand beledig. Maar het was 2 - 3 maanden uit met Jade, toen had hij een relatie met die nieuwe, geloof dat ze 2 maanden daarna zwanger was.... Dan gaat er bij mij. Ook i.c.m hoe ALLES maar in beeld gebracht en uitgemolken moet worden (overlijdens, break-ups, appjes) toch wel een vlaggetje wapperen.Well, life can be a riot
Die gloednieuwe elektrische MG die we hadden, holy fucking shit, een garage zou na een jaartje nog maar 20% van de aanschafwaarde geven."...als ik er überhaupt interesse in zou hebben, maar we hebben al zo veel elektrische auto's die we aan de straatstenen niet kwijt kunnen, dus zelfs voor dit bedrag zou ik hem nu niet eens willen kopen."quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus gewoon 0 en de rest valt daarna mee.
Uiteindelijk voor een belachelijk laag bedragje via Marktplaats verkocht.![]()
Ik heb hier twee nog geen jaar oude MGs op de oprit staan. Ter waarde van 0, afgerondquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gloednieuwe elektrische MG die we hadden, holy fucking shit, een garage zou na een jaartje nog maar 20% van de aanschafwaarde geven."...als ik er überhaupt interesse in zou hebben, maar we hebben al zo veel elektrische auto's die we aan de straatstenen niet kwijt kunnen, dus zelfs voor dit bedrag zou ik hem nu niet eens willen kopen."
Uiteindelijk voor een belachelijk laag bedragje via Marktplaats verkocht.
I'm surrounded by morons!
Furieus fappen!quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef KoningWouter het volgende:
waar zijn we toch met ons allen mee bezig![]()
![]()
Stel dat je dat reisje één keer per week maakt. Dan ben je 148 euro per maand kwijt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar dat zeg ik ook he. Als je een abbo hebt is 't zeker goedkoper.
En als ik verzekering/wegenbelasting/pechhulp mee reken (wat de logische manier is om te doen, maar heel weinig mensen doen, wat ik ook wel snap) kom ik uit op 37 euro i.p.v 33. Dat valt óók wel mee.
Verzekering is per dag 2 euro. Wegenbelasting 1.50, pechhulp 50 cent.
Heb ik al 28 euro winst en ik maak de rest van m'n reizen gratis, plus ik kan ondeweg gamen, lezen, FOK!ken of wat ook meer.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat dacht je van Tesla's dan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die gloednieuwe elektrische MG die we hadden, holy fucking shit, een garage zou na een jaartje nog maar 20% van de aanschafwaarde geven."...als ik er überhaupt interesse in zou hebben, maar we hebben al zo veel elektrische auto's die we aan de straatstenen niet kwijt kunnen, dus zelfs voor dit bedrag zou ik hem nu niet eens willen kopen."
Uiteindelijk voor een belachelijk laag bedragje via Marktplaats verkocht.
Je koopt nu al een Model 3 als je goed zoekt voor 15k. Een auto uit 2019-2020....
Al worden ze in Amerika bijna weggegeven. Geloof dat je de eerste Model S(s)en nu al kan kopen voor 5-6. Maar dat komt dan weer door Elon Mussert.Well, life can be a riot
In ieder geval niet met me naar de klote zuipen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef KoningWouter het volgende:
waar zijn we toch met ons allen mee bezigI'm surrounded by morons!
Nieuwe worden nu ook voor dumpprijzen geleverd door MG.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb hier twee nog geen jaar oude MGs op de oprit staan. Ter waarde van 0, afgerond
Ik geloof 17,5K voor een gloednieuwe ZS EV.![]()
Leven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:43 schreef KoningWouter het volgende:
waar zijn we toch met ons allen mee bezig![]()
En tussen hordes met stinkende irritante mensen zitten…quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stel dat je dat reisje één keer per week maakt. Dan ben je 148 euro per maand kwijt.
Heb ik al 28 euro winst en ik maak de rest van m'n reizen gratis, plus ik kan ondeweg gamen, lezen, FOK!ken of wat ook meer.I'm surrounded by morons!
Je zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval niet met me naar de klote zuipen.![]()
En eerst een teringeind naar een station reizenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
En tussen hordes met stinkende irritante mensen zitten…![]()
Echt blij dat ik mijn auto's én 2e hands én voor een familieprijsje kan kopen én weer bij diezelfde man kan inruilen voor 't zelfde bedrag zodat er van afschrijving geen spraken isquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb hier twee nog geen jaar oude MGs op de oprit staan. Ter waarde van 0, afgerond
(hij verkoopt mij soms een auto voor echt 75% van wat hij er normaliter voor zou vragen puur omdat ik familie ben, dus zodoende)Well, life can be a riot
Oew, je brengt me op een idee!quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
In ieder geval niet met me naar de klote zuipen.![]()
![]()
Heb je meegekregen dat alle Teslas terug naar de dealer moeten om een stuurprobleem op te lossen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat dacht je van Tesla's dan.
Je koopt nu al een Model 3 als je goed zoekt voor 15k. Een auto uit 2019-2020....
Al worden ze in Amerika bijna weggegeven. Geloof dat je de eerste Model S(s)en nu al kan kopen voor 5-6. Maar dat komt dan weer door Elon Mussert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Weinig last van over het algemeen. En anders ga ik ergens anders zitten of ik neem een trein later als ik tijd genoeg heb.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
En tussen hordes met stinkende irritante mensen zitten…Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan liever in m'n eigen autootje met de kachel/airco aan, comfortabel. lekker muziekje op. En je hoeft niet te haasten met overstappen etc.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
En tussen hordes met stinkende irritante mensen zitten…
Betaal gráág die extra kosten.Well, life can be a riot
Ik moet zo nog even weg… daarna kan het op zich.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat alle Teslas terug naar de dealer moeten om een stuurprobleem op te lossen?Dat heb ik meegekregen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze worden ook allemaal uitgerust met nieuwe navigatiesystemen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Toen Mini-ToT, ik en de toenmalige mevrouw ToT met de trein naar een vliegveld in Duitsland gingen, zagen we dat een stelletje de wc in ging om daar te neuken!quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
En tussen hordes met stinkende irritante mensen zitten…![]()
![]()
Je zag het stel in de spiegel van de plee?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen Mini-ToT, ik en de toenmalige mevrouw ToT met de trein naar een vliegveld in Duitsland gingen, zagen we dat een stelletje de wc in ging om daar te neuken!I'm surrounded by morons!
Weet nog goed dat ik een paar jaar terug van Hoorn terug moest naar mijn woonplaats. Met de trein
Heen was 55 Minuten met de trein, niet gek. Terug waren er verschillende omleidingen, was er een trein die te vroeg vertrok. Heb er toch 2 uur en 45 minuten over gedaan...
Geloof dat ik om 9 uur in de avond wegging toen bij die mensen en uiteindelijk pas om kwart over 12 thuis was
Well, life can be a riot
Ze hadden de deur niet dicht gedaan zodat ToT kon meekijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zag het stel in de spiegel van de plee?![]()
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan liever in m'n eigen autootje met de kachel/airco aan, comfortabel. lekker muziekje op. En je hoeft niet te haasten met overstappen etc.
Betaal gráág die extra kosten.I'm surrounded by morons!
Tijd dat ik een nieuwe nick ga nemenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En jij woont bij Ground Zero![]()
Tesla's stonden bij mij altijd wel redelijk hoog op m'n lijstje om eventueel ooit 2ehands aan te schaffen mocht m'n budget het toelaten. Maar na wat Elon recentelijk allemaal aan 't doen is is mijn interesse in Tesla echt gezakt naar het vriespunt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso een Swastikar rijdenWell, life can be a riot
Het waren echt lowlife aso's om te zien, ze bleven daar opvallend lang met de deur op slot en toen ze naar buiten kwamen riep die vent door de trein heen dat die vrouw ongelooflijk goed kon neuken!quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:50 schreef Fogel het volgende:
dat een stelletje de wc in ging om daar te neuken!![]()
![]()
Voor Amerika zijn ze geweldig, voor de rest van de wereld toch net weer ff wat minder, ook al wil Orange Man wel oorlogen eindigen enzo.quote:![]()
Niet denken in problemen maar in oplossingen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wordt wel lastig als je daar een wipje in wil doen, dan toch beter met de trein gaan
In een Twingo gaat het ook
Well, life can be a riot
Trump wil nu Amerikaans burgerschap verkopen voor 5 miljard dollar per persoon, zodat de superrijken van de wereld Amerikaans kunnen worden en ze de staatsschuld kunnen afbetalen.![]()
Laat die lui maar lekker nummer #1 zijn op de wereld. Dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Amerika zijn ze geweldig, voor de rest van de wereld toch net weer ff wat minder, ook al wil Orange Man wel oorlogen eindigen enzo.![]()
Trump/Musk/Putin/Kim Jong-Un.quote:
Zijn dat dan de internationale toppers?
Met hits als YMCA, Erika en Trololo?Well, life can be a riot
Dat bestond al jaren, alleen heette het dan EB-5 en niet "Gold Card"quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:55 schreef ToT het volgende:
Trump wil nu Amerikaans burgerschap verkopen voor 5 miljard dollar per persoon, zodat de superrijken van de wereld Amerikaans kunnen worden en ze de staatsschuld kunnen afbetalen.![]()
Zoietsquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Trump/Musk/Putin/Kim Jong-Un.
Zijn dat dan de internationale toppers?
Met hits als YMCA, Erika en Trololo?![]()
Nummer 1 in wat precies?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laat die lui maar lekker nummer #1 zijn op de wereld. Dat moet je niet willen.I'm surrounded by morons!
SRSLY?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat bestond al jaren, alleen heette het dan EB-5 en niet "Gold Card"![]()
Voor rijke Amerikanen zijn ze gewelden. Voor normale mensen niet echt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor Amerika zijn ze geweldig, voor de rest van de wereld toch net weer ff wat minder, ook al wil Orange Man wel oorlogen eindigen enzo.![]()
Ah, ze hebben het dus alleen duurder gemaakt, of er een duurdere variant op gemaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/EB-5_visa![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor rijke Amerikanen zijn ze gewelden. Voor normale mensen niet echt.![]()
Als je minimaal $1M investeert in Amerikaanse bedrijven, dan kon je een green card aanvragen. Grote verschil met dat huidige voorstel is dat je niet hoeft te investeren, maar gewoon $5M betaald aan de overheid.quote:![]()
In Nederland hebben we ook zoiets, het heet het 'Orange Visa' (geen gein)quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ze hebben het dus alleen duurder gemaakt, of er een duurdere variant op gemaakt.![]()
Veel landen hebben dat soort opties.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In Nederland hebben we ook zoiets, het heet het 'Orange Visa' (geen gein)![]()
16 landen, begreep ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel landen hebben dat soort opties.![]()
Voorlopig slopen ze vooral dingen waar normale mensen wat aan hebben. Medicaid was nu aan de beurt geloof ik.quote:![]()
Dan kijken we beiden naar andere bronnen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voorlopig slopen ze vooral dingen waar normale mensen wat aan hebben. Medicaid was nu aan de beurt geloof ik.
Ik weet wel dat ze heel veel corruptie blootleggen en veel overbodige uitgaven snoeien, maar dat doen ze wel extreem rigoureus zoals met Twitter. De vraag is of dat wel zo goed is.![]()
En uiteraard moest DEI wel een beetje ingekapseld worden, maar nu hebben Amerikaanse stemmers een pyromaan de brandblusser gegeven om een kampvuurtje te blussen.![]()
En waarschijnlijk gaat er ook bezuinigd worden op Medicare. Medicaid is puur hulp aan "de armen", maar medicare is zorgverzekering voor iedereen met pensioen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voorlopig slopen ze vooral dingen waar normale mensen wat aan hebben. Medicaid was nu aan de beurt geloof ik.![]()
«Ziek zijn is een keuze»quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voorlopig slopen ze vooral dingen waar normale mensen wat aan hebben. Medicaid was nu aan de beurt geloof ik.
I'm surrounded by morons!
Van die 'corruptie' is nog amper bewijs gegeven. Ook die lijst met 'successen' wordt constant geupdate, alleen worden de eerdere 'successen' dan een stuk minder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kijken we beiden naar andere bronnen.
Ik weet wel dat ze heel veel corruptie blootleggen en veel overbodige uitgaven snoeien, maar dat doen ze wel extreem rigoureus zoals met Twitter. De vraag is of dat wel zo goed is.
Zo was er een 'besparing' van 5 miljard gevonden. Het bleek 5 miljoen te zijn. Nog steeds te veel natuurlijk, maar Musk is een pro in het bespelen van media met valse informatie.![]()
En wie zegt dat Muskie niet een paar miljard naar zichzelf gesluist heeft? Hij kan nu alles namelijk onder de noemer 'corruptie' schuiven.![]()
Zijn doel is om de eerste trillionair te worden he
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2025 19:09:48 ]![]()
Waarom zou hij dat in godsnaam doen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
En wie zegt dat Muskie niet een paar miljard naar zichzelf gesluist heeft? Hij kan nu alles namelijk onder de noemer 'corruptie' schuiven.
Die man heeft 500 miljard. waarom nog meer?![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat in godsnaam doen?
Die man heeft 500 miljard. waarom nog meer?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn doel is om de eerste trillionair te worden hesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat niet biljonair in het Nederlands?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn doel is om de eerste trillionair te worden he:')![]()
En gek genoeg heeft Musk vooral 'corruptie' aangetoond bij instanties die onderzoek deden naar zijn bedrijven..
Ik geloof niet in toeval.![]()
Naast blaasonsteking een vermoeden van beginnende luchtweginfectie. Overleg met ziekenhuis iig de chemokuur even afgebroken en nu zwaardere antibiotica. Beetje huiverig omdat problemen met ontlasting een van de bijwerkingen is en mijn moeder vaak daar wel vatbaar voor is. En sowieso weinig weerstand. Maar heb de medicatie kunnen halen direct en uitgezet in de pillendozen. Fingers crossed. Morgen naar het werk toe en op de terugweg nog maar even kort achter de deur checken hoe het gaat. Lief dat je het vroeg iig.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
x 1000quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat niet biljonair in het Nederlands?sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben wel echt moe van Trump en Musk. Elke dag weer wat:')![]()
Toch is de hele lijst met besparingen best aardig. Veel feelgood-projectjes in allerlei andere landen worden afgekapt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Van die 'corruptie' is nog amper bewijs gegeven. Ook die lijst met 'successen' wordt constant geupdate, alleen worden de eerdere 'successen' dan een stuk minder.
Zo was er een 'besparing' van 5 miljard gevonden. Het bleek 5 miljoen te zijn. Nog steeds te veel natuurlijk, maar Musk is een pro in het bespelen van media met valse informatie.
Maar goed, ik heb ook echt wel m'n twijfels over dit alles hoor.
Laten we elkaar gewoon lekker de moeder bolken en kut roepen, gabber!![]()
![]()
Ja helaas is het niet zo, maar sommigen vinden van wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestI'm surrounded by morons!
Het is gewoon Virtue Signaling wat ie nu doet. En door Fox Fake Media trappen daar zoveel mensen in.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch is de hele lijst met besparingen best aardig. Veel feelgood-projectjes in allerlei andere landen worden afgekapt.
Maar goed, ik heb ook echt wel m'n twijfels over dit alles hoor.
Laten we elkaar gewoon lekker de moeder bolken en kut roepen, gabber!
Precies dat waar hij anderen van beschuldigd.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2025 19:12:25 ]![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat niet biljonair in het Nederlands?![]()
![]()
Hij is al die jaren wel ontiegelijk zwart gemaakt door allerlei media.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is gewoon Virtue Signaling wat ie nu doet. En door Fox Fake Media trappen daar zoveel mensen in.
Precies dat waar hij anderen van beschuldigd.sinterklaaskapoentje
![]()
Daar deed ie zelf ook leuk aan mee. Hij noemt zichzelf voorvechter van vrije meningsuiting. Alleen heeft ie al tig 'tegenstanders' geshadowbanned op Twitter, zijn Redditkanalen verbannen je als iets negatiefs over hem zegt in een andere subreddit. Ik postte iets over een cybertruck in r/cyberstruk en *bam*, ineens in alle Musk-subs gebanned.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is al die jaren wel ontiegelijk zwart gemaakt door allerlei media.![]()
k googlede ff op "May God bless your soul", maar kreeg alleen maar egocentrische resultaten!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
En even voor de goede orde, ik stem gewoon rechts he![]()
![]()
Ach jee. Ze heeft ook nog chemo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naast blaasonsteking een vermoeden van beginnende luchtweginfectie. Overleg met ziekenhuis iig de chemokuur even afgebroken en nu zwaardere antibiotica. Beetje huiverig omdat problemen met ontlasting een van de bijwerkingen is en mijn moeder vaak daar wel vatbaar voor is. En sowieso weinig weerstand. Maar heb de medicatie kunnen halen direct en uitgezet in de pillendozen. Fingers crossed. Morgen naar het werk toe en op de terugweg nog maar even kort achter de deur checken hoe het gaat. Lief dat je het vroeg iig.
Hopelijk helpt het haar. Ellende medicijnen die de maag/darmen van slag maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ken haar niet maar veel te jongquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.ad.nl/show/bu(...)-overleden~a340f0d4/![]()
Misschien dat die levertransplantatie er debet aan was ....![]()
Misschien had ze er iets op.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ken haar niet maar veel te jong![]()
Misschien dat die levertransplantatie er debet aan was ....![]()
Ook allemaal erg toevallig dat zijn bedrijf Starlink net een groot contract met de FAA heeft gekregenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
En wie zegt dat Muskie niet een paar miljard naar zichzelf gesluist heeft? Hij kan nu alles namelijk onder de noemer 'corruptie' schuiven.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jong nog..quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.ad.nl/show/bu(...)-overleden~a340f0d4/
Mooie vrouwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of dat er tig gepantserde Teslas besteld zijn door de staat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook allemaal erg toevallig dat zijn bedrijf Starlink net een groot contract met de FAA heeft gekregen
Wat ze nu maar op on hold gezet hebben na wat negatieve berichten.![]()
Wat Trump en Musk nu doen, heeft ook niets meer met link of rechts te maken. De tijd dat "rechts" hier tegen vergroten van de staatsschuld was, is allang voorbij. $4T extra staatschuld, tuurlijk, waarom niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
En even voor de goede orde, ik stem gewoon rechts he![]()
hallo lieve miniquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zegt vrolijk "Hallo lieverds!" tegen DTS nadat ik had uitgelegd wat het is!
![]()
![]()
Zeg maar 'zelluf' tegen hemquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zegt vrolijk "Hallo lieverds!" tegen DTS nadat ik had uitgelegd wat het is!
![]()
Bolk die miniquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
![]()
Jaaaaquote:![]()
![]()
![]()
Hallo gekke Mini-ToTquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
![]()
quote:quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zeg maar 'zelluf' tegen hemquote:Hij vraagt gelijk heel schattig om een snoepje nu hij weet dat hij lief is geweest, de kleine manipulator!
![]()
![]()
Morgen kringgesprek.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Wie heeft er iets leuks beleefd?
Mini: ikke!
Ik zat gisteravond met papa achter de pc en daar waren een heleboel mensen die "bolk" zeiden en aan het zwaaien waren.
En hartjes sturen![]()
En ook deze![]()
Maar papa heeft niet gezegd waar dat voor was."![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:28 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen kringgesprek.
Wie heeft er iets leuks beleefd?
Mini: ikke!
Ik zat gisteravond met papa achter de pc en daar waren een heleboel mensen die "bolk" zeiden en aan het zwaaien waren.
En hartjes sturen![]()
En ook deze![]()
Maar papa heeft niet gezegd waar dat voor was."![]()
![]()
![]()
!
![]()
Jij ookquote:
R.I.P DTS.![]()
Heeft ie ook een voorkeur voor een broertje of een zusje?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
Hij wil wel dat ik snel kindjes ga maken met de nieuwe mevrouw ToT trouwens!
De nieuwe mevrouw ToT wil een dochtertje, en hijzelf zegt ook dat hij een zusje wil, "...want meisjes zijn lief!"quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft ie ook een voorkeur voor een broertje of een zusje?![]()
![]()
Snel nog welquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
Hij wil wel dat ik snel kindjes ga maken met de nieuwe mevrouw ToT trouwens!![]()
![]()
Jaa, zeker met dit weerquote:
Word dan toch vrolijke van en actiever
In before "zusje"-grapjesquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De nieuwe mevrouw ToT wil een dochtertje, en hijzelf zegt ook dat hij een zusje wil, "...want meisjes zijn lief!"![]()
![]()
Yup, hij vindt alleen-zijn niet leuk, "...en ik wil ook niet dat jij alleen bent als ik in het weekend bij mama ben, papa!"quote:![]()
![]()
Heeft ie wel een puntquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
De nieuwe mevrouw ToT wil een dochtertje, en hijzelf zegt ook dat hij een zusje wil, "...want meisjes zijn lief!"![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, hij vindt alleen-zijn niet leuk, "...en ik wil ook niet dat jij alleen bent als ik in het weekend bij mama ben, papa!"![]()
![]()
Liefquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, hij vindt alleen-zijn niet leuk, "...en ik wil ook niet dat jij alleen bent als ik in het weekend bij mama ben, papa!"They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar hij wil een zusjequote:Op woensdag 26 februari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Kind is nog niet eens verwekt, zeg!
![]()
![]()
Hij speelt (sowieso buiten school) ook vooral met meisjes.quote:
Dat zal op den duur wel een ander soort spelen worden!![]()
![]()
Ja of juist niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij speelt (sowieso buiten school) ook vooral met meisjes.
Dat zal op den duur wel een ander soort spelen worden!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zat ik ook aan te denken idd, maar dat zit volgens mij bij hem wel goed!quote:
inb4 de shitstorm: "Goed??? Hoe bedoel je goed? Alsof het anders niet goed zou zijn! REEEEEEEE!!!"![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hallo lieverd terugquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
:')![]()
Het condoom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet welk stukje je moet weglaten?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Op die leeftijd wilde ik ook graag een broertje of zusje maar die kwam nooitquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:30 schreef ToT het volgende:
Hij wil wel dat ik snel kindjes ga maken met de nieuwe mevrouw ToT trouwens!
:')![]()
Hahaha dan krijg je wokefok over je heenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken idd, maar dat zit volgens mij bij hem wel goed!
inb4 de shitstorm: "Goed??? Hoe bedoel je goed? Alsof het anders niet goed zou zijn! REEEEEEEE!!!"
Well, life can be a riot
You will never understandquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:35 schreef maily het volgende:
Your misery and hate will kill us all
So carry on
my pain my suffering
if only you could feel
what your hate does to me
my will to LIVE is weaker every day
soon the angels will arrive
to close my eyes
And now the time has come
for me to face the end of my misery![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo lieverd terug![]()
![]()
Denk dat het niet veel uitmaakt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken idd, maar dat zit volgens mij bij hem wel goed!
inb4 de shitstorm: "Goed??? Hoe bedoel je goed? Alsof het anders niet goed zou zijn! REEEEEEEE!!!"
Krijg je een schoonzoon ipv van een schoondochter wordt jij niet anders van denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op die leeftijd wilde ik ook graag een broertje of zusje maar die kwam nooit![]()
![]()
Ik zeg maar zo, ik zeg maar bolk!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk dat het niet veel uitmaakt.
Krijg je een schoonzoon ipv van een schoondochter wordt jij niet anders van denk ik.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nopequote:Op woensdag 26 februari 2025 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
You will never understand
my pain my suffering
if only you could feel
what your hate does to me
my will to LIVE is weaker every day
soon the angels will arrive
to close my eyes
And now the time has come
for me to face the end of my misery
My Chemical Romance - Welcome to the black parade
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja ik wist idd dat het niet The Sins Of Thy Beloved - My Love was.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Nope
My Chemical Romance - Welcome to the black parade
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie dat met Fogel nu pas!
![]()
Bölk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Arme Phil.
Hij is er slecht aan toe.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rustig aan met die vogels![]()
![]()
Als je nu gaat pissen op de balustrade was het 'hemanat'!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Er daalt weer hemelnat op ons neer
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je nu gaat pissen op de balustrade was het 'hemanat'!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Die problemen zijn inmiddels wel verholpen toch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Symboliseert dit de gemiddelde snelheid van FOK! ?:')![]()
Philquote:
Well, life can be a riot
Voor nu idd wel ff weer, ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die problemen zijn inmiddels wel verholpen toch?![]()
![]()
Dit wordt zelfs mij een beetje veel Bolkes (quote:)
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit wordt zelfs mij een beetje veel Bolkes ()
dan kun je er weer tegenaan
Smile, it's free therapy.![]()
In het weekend wel weer een paar kouwe pakken jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dan kun je er weer tegenaan
Vanavond niet.
Ja eh, vogel overkill jongens
Well, life can be a riot
Bekijk deze YouTube-videoMini-ToT z'n Engels is behoorlijk goed, hij moest lachen bij elk "slecht woordje" wat hier in voor kwam!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je nu gaat pissen op de balustrade was het 'hemanat'!![]()
![]()
Tijd om Deadpool met hem te gaan kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoMini-ToT z'n Engels is behoorlijk goed, hij moest lachen bij elk "slecht woordje" wat hier in voor kwam!
![]()
![]()
Gek vogeltjequote:Op woensdag 26 februari 2025 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaaaa AAAPJEEEE Hallo dan!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd om Deadpool met hem te gaan kijkenOh kolere!
![]()
![]()
Poentje!quote:
Hoe is het met je?Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: