SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De origineleThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
Oke, laatste punt voordat de kaarsjes aan gaan
Can.I get there by candlelight![]()
Ja ik kon ook browser kiezen vandaag of gisteren op de iphone.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
was een updateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Update beste date
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Update op de iPhone? Zeg eens met speech -to-tex t"Racist" in het Engels en kijk wat er gebruikt.quote:![]()
Ongemakkelijke dates zijn nooit leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kloptquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ongemakkelijke dates zijn nooit leuk.![]()
In siri ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Update op de iPhone? Zeg eens met speech -to-tex t"Racist" in het Engels en kijk wat er gebruikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mag van mij wel langer licht blijven en warmerquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef KoningWouter het volgende:
zo fijn dat het donker begint te worden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb gedownloadquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als je iets wil om je privacy meer te beschermen dan kan je die nemen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is zeker waar. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk wegquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ongemakkelijke dates zijn nooit leuk.
Well, life can be a riot
Pfff
Nog 1 minuut tot ik in kan checken en nog 4 tot m'n trein vertrektIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
OV = vergissingquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef DJMO het volgende:
Pfff
Nog 1 minuut tot ik in kan checken en nog 4 tot m'n trein vertrekt![]()
Goedkoper dan een autoquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk wegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze manquote:
Well, life can be a riot
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ach, ik betaal 120 euro per maand en kan heel Nederland door. Zonder dat het me een cent extra kost.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is allebei niet te betalenIk heb er één en ik ben er trots op
Ben nooit weggelopen bij dates. Maar heb wel regelmatig gehad dat ik naderhand aangaf dat 't 'm voor mij niet meer ging worden omdat er geen chemie was (en dat maakt die dates vaak zo ongemakkelijk, gewoon 0 chemie/vibe)quote:Well, life can be a riot
Lekker hoor, vraag maar aan @Robquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja maar dan zit je dus wel met situaties als inchecken binnen een minuut en dan rennen naar een trein. Hels.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik betaal 120 euro per maand en kan heel Nederland door. Zonder dat het me een cent extra kost.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: