dat zei ze niet hequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, waarom zit je er dan nog als het allemaal teveel voor je wordt!
ik snap je helemaalquote:
O zo leuk. Ik geloof niet dat er iemand in die hut zoveel gejankt heeft als zij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft het wel ontzettend leuk gehad
als je je niet zo aan Axel had vastgehouden had je der gewoon bij gepast mutsquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik had me geinfiltreerd in die groep. Maar ik wist al lang dat ze op me gingen stemmen. Ik ben niet dom. Maar ik hoor nergens bij he, lijkt alleen maar zo.
ze doelde erop dat ze bij het kartel geīnfiltreerd hadquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O zo leuk. Ik geloof niet dat er iemand in die hut zoveel gejankt heeft als zij.
nee niet waar, ging over NA BBquote:
Stukje van de quote van Kodiak uit de vorige cos was weggevallen. Ging niet over de infiltratiequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze doelde erop dat ze bij het kartel geīnfiltreerd had
Feitquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O zo leuk. Ik geloof niet dat er iemand in die hut zoveel gejankt heeft als zij.
Vlak jolien niet uitquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ik me toch wel voorstellen met dat paplijf van Jordy erin en die lange, natte okselharen tegen de bandjes aanquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
kijk dat zijn dus weer die sneren Biatch
Ze is ook lekker bezig met haar eigen graf.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je je niet zo aan Axel had vastgehouden had je der gewoon bij gepast muts
Dan horen we Frank Lammers nog roepen tegen haar: " ... tot nooit !"quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef zodeju het volgende:
Jane zien we nog in alleskunner vips dit jaar......maar weet niet of ze ver komt. Hier is ze ook geen kei in spellen spelen.....
Kijk ze is wel eerlijk.....Milena gaat zo laag dat ze aan Matti vraagt je safed toch wel mijn vriendin he....heb je dan een plaat voor je kop of maakt het je niet uit hoe mensen over je denken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Maar vind je het niet lastig dat Jordy Matt er heeft afgehaald, en niet jou?
Jolien : Pff... Nee ... ik snap dat hij voor Mattie koos, omdat hij hem een vrijstelling heeft gegeven, en ik heb hem nog niks gegeven. Heb 'm zelfs een keer genomineerd.
Ach man je kan niet eens beslissen of je links of rechtsaf wil, ga naar huis zemelaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik wil best wel de kluis in nu ik zoveel geld heb.
Die moest een appeltaart maken met de airfryer, controleren of het echt zo moeilijk was.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:21 schreef OmaJacky het volgende:
Sjees die stagair moet wel vaak plassen zeg, wel SL.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die moest een appeltaart maken met de airfryer, controleren of het echt zo moeilijk was.
Samen met Dilanoquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:14 schreef zodeju het volgende:
Jane zien we nog in alleskunner vips dit jaar......maar weet niet of ze ver komt. Hier is ze ook geen kei in spellen spelen.....
gaat nu om serieuze bedragen inmiddels, als je denkt aan de erfenis, dit is de reden dat ik dit een mooi spelelement vindquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:19 schreef rinardo het volgende:
Speltechnisch is het beste scenario nu dat ze Milena op de bank zetten. Dan wordt de ¤10.000 verdeeld erfenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
als ie er als 1e uit ligt dan weer wel 😁quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dilano, een goede reden om niet te kijken
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
gaat nu om serieuze bedragen inmiddels, als je denkt aan de erfenis, dit is de reden dat ik dit een mooi spelelement vindWat een verschil in bedragen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zon roze opgeblazen stekelvarken en zon ielige acrobaat aka superboy want man mocht je het niet noemen die waren dat tochquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat waren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |