SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
.
Denk ik ook.quote:
Ik heb een container laten komen en ik pleur het er gewoon in.weg ermee.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Weg ermee, hoppa!quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Ik heb een container laten komen en ik pleur het er gewoon in.weg ermee.
![]()
![]()
.
![]()
.
Als hij de kans krijgt stookt hij al het hout op dat hij kan vinden.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Heb jij een bos hout voor de deur?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt stookt hij al het hout op dat hij kan vinden.![]()
Als het net wat lekkerder weer is, de overkapping afspuiten en de aanbouw. Trampoline schoonmaken. En dan even de tuinset opfrissen.
Klaar voor de zomer straks
In een container weliswaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb jij een bos hout voor de deur?
Lekker gewerktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef Moeraskat het volgende:
Hout met alleen grondverf kan je niet stoken toch.
Mijn man denkt / zegt van wel. Ik denk dat het slecht is voor het milieu en stank oplevert zowel buiten als binnen.
Wat denken jullie?![]()
Even onder z’n neus wrijven straksquote:
Zorg dat die container dan weg isquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even onder z’n neus wrijven straks![]()
![]()
Echt hoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ah zo die ken ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Wat ben je stil
Waar denk je aan
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Had ik gisteren hier in de achtertuin, alleen was die niet zo aan het dansenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oehlekkerookzinaan-bolkquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Bitterballeneneenbiertje-bolk.![]()
0.0 een optie?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kein alcohol fur mir leider.![]()
![]()
Nah vind de smaak van bier en wijn etc gewoon niet meer lekker.quote:
Ik gebruik alleen medicinaal en dat is vaak oerstom.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah vind de smaak van bier en wijn etc gewoon niet meer lekker.
Ik gebruik alleen medicinaal en dat is vaak oerstom.![]()
![]()
Kijk uit dat de bank niet vlam vatquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
Vanavond ga ik lekker met de kaarsjes aan op de bank liggen.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oehhh dat is wel lekker! Met mosterd?![]()
![]()
Heb een keer mijn kat op die manier in de fik gezet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat de bank niet vlam vat
Had kaars aan op bureau en toen liep de kat er langs en vloog in de fik.![]()
Die zit nog in de zakkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maak eens foto van de interceptor![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer mijn kat op die manier in de fik gezet.
![]()
![]()
![]()
Woeshquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb een keer mijn kat op die manier in de fik gezet.
Vanavond hebben wij rijst met kip en boontjes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken wat ik ga eten vanavond.![]()
![]()
Hij is wel extreem tof.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die zit nog in de zakken
Ik heb nog
- Rivendell
- Hogwarts
- Back to the Future auto
en ben nu bezig met Orthanc van Lord of the Rings![]()
Ja ik zit te twijfelen of ik gezond ga doen. Hotwings zijn ook wel erg lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Vanavond hebben wij rijst met kip en boontjes.
Of gewoon simpel een brood met ei.
Ik zie het straks wel![]()
Vanmorgen de karbonade in de marinade gezet van ketjapmanis,chilisaus, verse knoflook en kerrie Djawa. Zo bakken ( dochter komt over een half uurtje eten)quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken wat ik ga eten vanavond.
Sla met witte kaas, zoete rode paprika, tomaten, ei en slasaus
en dan gebakken krieltjes met verse basilicum er doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef hemarookworst het volgende: [..] pannekoekshoarma zag ik ook
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende: [..] Ook al, die had ik nog niet gezien
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
WOW! Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen de karbonade in de marinade gezet van ketjapmanis,chilisaus, verse knoflook en kerrie Djawa. Zo bakken ( dochter komt over een half uurtje eten)
Sla met witte kaas, zoete rode paprika, tomaten, ei en slasaus
en dan gebakken krieltjes met verse basilicum er door![]()
Ja hoor, jij welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ik gaan ook zo naar de AH hee (mocht je op de foto willen)Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan ik ook alleen betalen zonder foto?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:04 schreef Paul het volgende:
ik gaan ook zo naar de AH hee (mocht je op de foto willen)![]()
Doe maar Warnsveldquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Stap ik zo op het fietsje, Deventer was het toch? Of toch Zutphen?
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ge mag ook boodschappen doen zonder op foto te gaan met mijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ik ook alleen betalen zonder foto?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee ik hoef geen boodschappen, maar bedankt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:06 schreef Paul het volgende:
[..]
ge mag ook boodschappen doen zonder op foto te gaan met mijn![]()
Ik heb al gegeten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Welke?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
Geen leuke film dit. Ik ga de videoband er uit halen.![]()
Nou allemaalquote:
quote:
ChillThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZiekehouseDon't follow me. I am lost too
.
.
Is een hardcore nummer.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik vind jouw UI echt cute, vind het echt raar dat ik die film dus nog nooit gezien heb maar wel dat plaatje herken.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door SwJ op 26-02-2025 18:22:35 ]![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI echt cute, vind het echt raar dat ik die film dus nog nooit gezien heb maar wel dat plaatje herken.
[ Bericht 1% gewijzigd door SwJ op 26-02-2025 18:22:50 ]![]()
Staat op Netflix denk ik...quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI echt cute, vind het echt raar dat ik die film dus nog nooit gezien heb maar wel dat plaatje herken.
[ Bericht 1% gewijzigd door SwJ op 26-02-2025 18:23:15 ]Don't follow me. I am lost too
.
Die film gaf me een ongemakkelijk gevoelquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zal eens kijken of het op IPTV staat. Dr.Sleep zei je toch?![]()
![]()
Slaperig?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die film gaf me een ongemakkelijk gevoel![]()
Dr. Sleep idd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zal eens kijken of het op IPTV staat. Dr.Sleep zei je toch?Don't follow me. I am lost too
.
Hij staat er in ieder geval op. Ga ik straks eens even kijken denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die film gaf me een ongemakkelijk gevoel![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zit je Jussie te pesten?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb net kandijkoeken gekocht![]()
![]()
Da's beter dan achterquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha net even snel avondgegetenbolk, dus de buik zit voor![]()
![]()
Fapsessie?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:25 schreef KoningWouter het volgende:
okee de middag sessie zit er op![]()
Waar is die lieve UI eigenlijk van @maily? Denk er wat van te herkennen, maar weet t ff niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:26 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is die lieve UI eigenlijk van @:maily? Denk er wat van te herkennen, maar weet t ff niet.![]()
https://www.bol.com/nl/nl/p/mevrouwtje-oeps/9200000034641002/quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:26 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is die lieve UI eigenlijk van @:maily? Denk er wat van te herkennen, maar weet t ff niet.![]()
Beetje Snoopy tekenstijl welquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/p/mevrouwtje-oeps/9200000034641002/Leuk
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voetbal hooligans vs klimaat terroristen gaat een interessante battle worden. Jammer dat ze bij twente niet zo snel de harde kern op de been kregen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die stonden voor het Twente stadion vanmiddag die lui he het logo te besmeuren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat erg?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef KoningWouter het volgende:
Je hebt echt geen idee
Geen idee wat er speelt in het bewustzijn van de overkant
Groetjes![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij Koning Wouter bent?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij Koning Wouter bent?![]()
![]()
Dat heb je goed vermoed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij Koning Wouter bent?
Ik vermoed dat jij heel intelligent bent.![]()
Nee dat zal je vies tegenvallenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb je goed vermoed.
Ik vermoed dat jij heel intelligent bent.
We zullen zien. Ben je een kloon of een nieuwe of wat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat zal je vies tegenvallen![]()
Ik ben al wel jaren litlid. Maar sinds enkele weken heb ik pas dit topic herkend. Daarvoor veel lurken en af en toe wat postende in topics die me interesseren. Zoals in het TV deel. Kan heel goed voorstellen dat je me voor de eerste keer zie posten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zullen zien. Ben je een kloon of een nieuwe of wat?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb je al vaker zien posten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben al wel jaren litlid. Maar sinds enkele weken heb ik pas dit topic herkend. Daarvoor veel lurken en af en toe wat postende in topics die me interesseren. Zoals in het TV deel. Kan heel goed voorstellen dat je me voor de eerste keer zie posten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jouw account kan al legaal bier drinken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben al wel jaren litlid. Maar sinds enkele weken heb ik pas dit topic herkend. Daarvoor veel lurken en af en toe wat postende in topics die me interesseren. Zoals in het TV deel. Kan heel goed voorstellen dat je me voor de eerste keer zie posten.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker zien posten.![]()
![]()
Ja ik ben ook een tijdje niet hier geweest hoor. Welkom in ieder geval, leuk dat er weer eens iemand bij komt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben al wel jaren litlid. Maar sinds enkele weken heb ik pas dit topic herkend. Daarvoor veel lurken en af en toe wat postende in topics die me interesseren. Zoals in het TV deel. Kan heel goed voorstellen dat je me voor de eerste keer zie posten.![]()
Thanks manquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een tijdje niet hier geweest hoor. Welkom in ieder geval, leuk dat er weer eens iemand bij komt.
Ja denk dat ik jou ook wel in Onzin voor t leven en klaagbaak zie postenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker zien posten.
Ik ga mijn dochter maar eens even naar tafeltennissen brengen. Tot later
Tv ken ik je ook van.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja denk dat ik jou ook wel in Onzin voor t leven en klaagbaak zie postenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Extended Fasting?!quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
Zal ik eens proberen 24 uur niet te eten?![]()
Doen!
(blijf wel water drinken, met een beetje zout. En geen koffie/thee (al helemaal niet met melk)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
Word niet zo moeilijk hoor. Over een uurtje ben ik er al.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Extended Fasting?!![]()
Doen!
(blijf wel water drinken, met een beetje zout. En geen koffie/thee (al helemaal niet met melk)
![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Om te kijken of ik het kan.![]()
![]()
Mag bier wel?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Extended Fasting?!![]()
Doen!
![]()
![]()
Buikgriepje misschien?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen honger. En als ik nu 1 uur niet eet heb ik 24h niet gegeten![]()
ik heb dit dan ook nog nooit gedaan. ik ga er gewoon tegenin. waarom moeten we altijd precies om 18 uur eten.
ik heb geen honger.![]()
Autofagie!quote:
Dan eet je een uurtje later.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:47 schreef KoningWouter het volgende:
ik heb dit dan ook nog nooit gedaan. ik ga er gewoon tegenin. waarom moeten we altijd precies om 18 uur eten.
ik heb geen honger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee maandag wel op een bolletjequote:Op woensdag 26 februari 2025 17:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihi. Heb je toevallig ook een gehaktballetje gegeten?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe eens gekquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:43 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach zonder eten kan je wel lang, zonder drinken is wat lastiger
Zonder Liev is nog lastigerquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
Ach zonder eten kan je wel lang, zonder drinken is wat lastiger![]()
![]()
Zat ooit een aflevering 500lbs girlfriends op TLC te kijken en daar kon die vrouw 3 weken zonder eten met haar gewichtquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
Ach zonder eten kan je wel lang, zonder drinken is wat lastiger![]()
Van wie moet dat?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:47 schreef KoningWouter het volgende:
ik heb geen honger.![]()
![]()
Ja maar die hebben ook genoeg waar ze op kunnen terenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zat ooit een aflevering 500lbs girlfriends op TLC te kijken en daar kon die vrouw 3 weken zonder eten met haar gewicht
Zeker, dus denk dat ik t komende uurtje nog wel haal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ook genoeg waar ze op kunnen teren![]()
Terecht welquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sorry was even eten.
Klokslag 18 uur wordt er hier gedurende 2 minuten keihard geschaft.![]()
En wat ga je straks eten dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, dus denk dat ik t komende uurtje nog wel haal.
Nouja had eigenlijk met mezelf afgesproken om brood met 4 eieren te eten vanavond.quote:
Maar ik heb geen honger en ga mezelf niet vet mesten.![]()
Goed idee wel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sorry was even eten.
Klokslag 18 uur wordt er hier gedurende 2 minuten keihard geschaft.
24 uur niet eten en dan in twee minuten alles naar binnen proppen.![]()
![]()
Ik heb pasta kliekje toch minder lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie het als iets artistieks.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Goed idee wel.
24 uur niet eten en dan in twee minuten alles naar binnen proppen.![]()
een kunst performance, wat wordt er allemaal in je gepropt na 24 uur eten?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zie het als iets artistieks.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hou meestal niet zo van pasta kliekjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja 24 uur niet eten en dan binnen 2 minuten een halve buffel naar binnen werken en dan weer 24 uur (min 2 minuten) niets.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een kunst performance, wat wordt er allemaal in je gepropt na 24 uur eten?
Dandyisme![]()
Ah dan wachten tot je honger krijgtquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja had eigenlijk met mezelf afgesproken om brood met 4 eieren te eten vanavond.
Maar ik heb geen honger en ga mezelf niet vet mesten.Of een wandeling maken, daar krijg je ook wel trek van
ja maar heb al 24 uur niets gehad. dat is een beetje het ding. en wil graag weer ff 5kg er af of zo. Dus mss blijf ik wel gewoon bij de water.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan wachten tot je honger krijgtOf een wandeling maken, daar krijg je ook wel trek van
![]()
BolletjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wortels
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
wel alohatubequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van Aloha browser?
wat is daarmee?![]()
SOOOOOOOOOOOOOOW. Die naam heb ik lang niet meer gehoordquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
wel alohatube
wat is daarmee?
Well, life can be a riot
????????quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOW. Die naam heb ik lang niet meer gehoord![]()
Nee Alohaquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
wel alohatube
wat is daarmee?Ik zag dat op de site van Bright voorbij komen
Alohatube vriendquote:
Well, life can be a riot
Eens.quote:
Vind xHamster Live ook wel goed vaakMaar het normale assortiment is karig vergeleken met Aloha of XNXX
Well, life can be a riot
Net als de pindakaasvloer?quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zie het als iets artistieks.![]()
Gewoon DuckDuckGo gebruikenquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee AlohaIk zag dat op de site van Bright voorbij komen
![]()
![]()
Op aloha kun je iig snel zien wat er in het filmpje zit. Echt beste.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens.
Vind xHamster Live ook wel goed vaakMaar het normale assortiment is karig vergeleken met Aloha of XNXX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: