Ja logisch, dat lukt hier wat dat betreft een stuk minder.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat vinden ze in Oekraïne ook. Vandaar dat ze die Russen proberen te verwijderen.
Je hebt hier ook meer mensen die zeggen dat de Russen geen vijand zijn. Zelfs in de Tweede Kamer zitten zulke types. En in de regering.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja logisch, dat lukt hier wat dat betreft een stuk minder.
Hij weet het echt niet meer hequote:
Belachelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je hebt hier ook meer mensen die zeggen dat de Russen geen vijand zijn. Zelfs in de Tweede Kamer zitten zulke types. En in de regering.
Klopt, maar ik kan er ook niets aan doen. Een flink deel van de Nederlanders nam dat voor lief.quote:
Is er in heel de VS dan niemand die wel een beetje bij de pinken is die president wil worden?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:13 schreef oheng het volgende:
[..]
Welp, dat is het dan. Deze POTUS is nog dementer dan de vorige.
Het aantal inslagen was al opvallend verminderd, dat was al bekend. Een combinatie van dit, verbeterde afweer en de angst voor F-16's denk ik.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lj5jpgpnlk2p
Ukraine is jamming Russian glide bombs across the front. They rely on GLONASS, Russia’s GPS equivalent, and require a stable satellite signal for accurate strikes. However, Ukrainian EW systems are disrupting these signals, causing the bombs to go off course.
https://www.forbes.com/si(...)tlefield-advantages/
Dan had ik een meer uitgebreide uitleg verwacht. Of hebben ze die weg geknipt?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, gewoon alles ontkennen.
Dit is toch geen nieuws? Er werd jarenlang gedaan alsof zijn geleuter normaal is en alle waarschuwingen dat de man niet goed bij zijn hoofd is werden genegeerd.... Dan gaan mensen denken dat er niets aan de hand is en op hem stemmen. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is er in heel de VS dan niemand die wel een beetje bij de pinken is die president wil worden?
En bij die landen kopen wij nu ons aardgas ...quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:35 schreef egayalS het volgende:
Meteen 1 van mijn favoriete columns van het jaar https://www.volkskrant.nl(...)-riyad-toe~bef4f004/
Wat een louche samenzwering, het gezelschap Russen, Amerikanen en Saoedi’s rond een gepolitoerde tafel in Riyad. Drie nationale vlaggen aan de kop ervan, waar het geelblauw van zowel Oekraïne als de EU schittert door afwezigheid. Groepsportret van leugen en terreur. Autocraten en hun epigonen die vergaderen over het lot van een land dat hartstochtelijk zijn vrijheid verdedigt en daar zijn beste mensen voor heeft gegeven. Dat in een zee van ellende en verdriet is gestort, maar waar je hoort zeggen: ‘We moeten van ijzer zijn, anders worden we allemaal vermoord.’ Dat zich een lichtend voorbeeld voor de vrije wereld heeft betoond en nu wordt vermorzeld tussen twee leugenimperia.
...
Het is maar zelden dat ik naar een speciaal plekje in de hel verlang, waar dit soort mensen zullen worden geroosterd tot het einde der dagen, liefst op een zacht vuurtje van eigen olie- en gasreserves.
Las vandaag nog van wel op nu.nl.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat Zelensky morgen nou nog naar Washington?
Hoe bedoelt ie dat? Als in kun je Rusland veroveren?quote:
Dat zijn twee tegenstrijdige dingen. Vrede sluiten is eenvoudig: geef Poetin Oekraïne. Alhoewel het dan heel moeilijk wordt om te voorkomen dat alle Oekraïners zich daar niet zomaar bij neer leggen en uit hun dak gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat is ook logisch natuurlijk.
We moeten hopen op vrede. Niet op capitulatie van de Russen.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Gaat Zelensky morgen nou nog naar Washington?
Je schrijft Putin verkeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:47 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Amerika.
Waarom zouden we Zelensky moeten betrekken in de onderhandelingen? We hebben Hitler toch ook nooit gevraagd wat er met het derde rijk moest gebeuren na de capitulatie. Zelensky heeft z'n kansen wel verspeeld, die mag blij zijn dat hij na het eindigen van de SMO ergens in Europa zijn miljoenen mag gaan tellen.
Gekeerd durf ik echt nog niet te zeggen, maar je ziet de druk op meerdere fronten afnemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef polderturk het volgende:
Klopt het wat hij zegt?
Wordt het tij gekeerd?
[ x ]
Dus deze move van Trump komt als geroepen voor Rusland.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gekeerd durf ik echt nog niet te zeggen, maar je ziet de druk op meerdere fronten afnemen.
- We hebben heel goede gesprekken, heel nuttig, heel prettig...quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef polderturk het volgende:
Nog even en ze gaan vechten.
[ x ]
Rusland neemt nog altijd gebied in, minder dan in de periode Augustus - Januari, maar nog altijd zo'n ~200km2 deze maand.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef polderturk het volgende:
Klopt het wat hij zegt?
Wordt het tij gekeerd?
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |