🥳quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:12 schreef Hznootje het volgende:
Volgens IG volgt zo de uitslag van de inzet van de GC van Jordy
En hoe dom zou Axel wel niet zijn als hij haar dat geld had laten pakken terwijl zij dag en nacht in de kont van Jordy ligt te likken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook wat met dat gunnen daar. Het is Jane toch ook niet gegund?
Ik blijf het moeilijk vinden dat men voor zichzelf speelt Dan in teams moet spelen en dan weer voor zichzelf moet kiezen voor het geld.
Oranje toch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
Heftige kleur dat shirt van Mattheus.
Wat loopt die dan te zuchten en chagrijnen? Hij is gewoon weer voor de camera bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:12 schreef Lux069 het volgende:
Insta:
Jordy heeft zijn gamechangers ingezet, de uitkomst zie je zo op de livestream.
toch alleen de targetpins?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Dan worden de nominaties dus ook bekend.
waar kan je dat zien ik vind dat nooit?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:12 schreef Hznootje het volgende:
Volgens IG volgt zo de uitslag van de inzet van de GC van Jordy
Maar hoe dom is Axel als dacht hij dat Jolien in zijn bondje wil al hij haar inmiddels 3x flink genaaid heeft en haar nog helemaal niets gegund heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hoe dom zou Axel wel niet zijn als hij haar dat geld had laten pakken terwijl zij dag en nacht in de kont van Jordy ligt te likken?
Helemaal niet dom. Hij ziet dat Jolien erbij bengelt voor haar stem, maar geen deel uitmaakt van de echte club Jordy.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar hoe dom is Axel als dacht hij dat Jolien in zijn bondje wil al hij haar inmiddels 3x flink genaaid heeft en haar nog helemaal niets gegund heeft.
Ik dacht eik BBquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:18 schreef Verity het volgende:
Milena: Top spel
Axel: Love you BB
Maken ze Jordy nu belachelijk?
Daar vergissen mensen zich denk. Jordy heeft duidelijk gezegd dat hij Jolien boven Keanu heeft staan. En met Mattie en Jolien wil hij naar de finale.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal niet dom. Hij ziet dat Jolien erbij bengelt voor haar stem, maar geen deel uitmaakt van de echte club Jordy.
Als Jolien met Axel en Jane een bondje zou vormen zouden ze een heel sterk team zijn.
En terecht. Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:18 schreef Verity het volgende:
Milena: Top spel
Axel: Love you BB
Maken ze Jordy nu belachelijk?
En Jordy liegt niet?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar vergissen mensen zich denk. Jordy heeft duidelijk gezegd dat hij Jolien boven Keanu heeft staan. En met Mattie en Jolien wil hij naar de finale.
kloptquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:19 schreef Ebinas het volgende:
Kunnen genomineerd worden.
Dus nog niet def?
Maar dat was toch de afspraak dat ze zich in dat kartel zou inlikken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hoe dom zou Axel wel niet zijn als hij haar dat geld had laten pakken terwijl zij dag en nacht in de kont van Jordy ligt te likken?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat was toch de afspraak dat ze zich in dat kartel zou inlikken?
Dit ging over Jolienquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat was toch de afspraak dat ze zich in dat kartel zou inlikken?
Er moet nog gestemd wordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Jane, Jolien , Milena , Sharice
Prima bank![]()
Ja uit deze vier toch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er moet nog gestemd worden
O sorry, dacht over Jane, daar had ik het nl overquote:
Dat is knap. Ik zag alleen Jolien in beeld. De rest stond er met hun koppen voor.quote:
Doei Milenaquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja klopt, op deze vier kan gestemd worden
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef Verity het volgende:
Axel bedankt Jordy en geef hem een knuffel. Axel: Zie je helemaal geen haat meer.
Is nog niet definitief toch? ( ik ben helemaal in de warquote:
[Morgen officieelquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nog niet definitief toch? ( ik ben helemaal in de war)
is alleen nog een target jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nog niet definitief toch? ( ik ben helemaal in de war)
Ahhh targets. Dus 1 van die drie zal nog safe zijn, of komen er nog meer targets bij?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef BigBreg83 het volgende:
Dit zijn nog niet de nominaties mensen. Op deze mensen kunnen de bewoners nomineren.... de bank is morgen pas bekend. Zal vandaag ergens nomineren zijn.
Nou nou doe eens even normaalquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef RelDaThief het volgende:
Wat een venijnig bakkes heeft dat Mechels serpent toch.
Game over zuurpruim!
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Targets, targets, STOP TE JINXENNNNN![]()
ze kan hem nog wegspelen
Neuh, straks nominatie ronde.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan hem nog wegspelen
Als hij zegt ik dacht wil nog niet zeggen dat hij het van iemand gehoord heeftquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
Ja axel daar gaat je overweging. Axel zegt ik dacht dat je hem mij zou geven. Daar nee verlult hij zich dus dat jane het had verteld.
Ze is ook genaaidquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier zegt Jolien nu tegen Jane wat ik net poste en me kwalijk werd genomen, ze voelt zich genaaid
jolien staat er opquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Snap Jolien niet, staat er niet op. Wat wil je dan?!
Jolien staat er ook opquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Nee hoor, kan ze nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kan hem nog wegspelen
kreeg net behoorlijk te horen dat ik dat niet mocht posten. Ze had het al eerder met zoveel woorden gezegd, alleen niet letterlijkquote:
En daar geeft ze Jane en Axel de schuld nu van?quote:
Weet ik. Ik denk alleen dat ze zich ook door iig Keanu genaaid voelt maar ms ook door Mattie die hun gc niet inzetten voor haar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pas op hoor, ik werd er net op aangesproken dat ik het poste.
om de verwarring nog groter te maken.....quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Doet jolien goed gesprek met jolien.
Lekker laten lullen johquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kreeg net behoorlijk te horen dat ik dat niet mocht posten. Ze had het al eerder met zoveel woorden gezegd, alleen niet letterlijk
Voor de spiegel?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Doet jolien goed gesprek met jolien.
Matti kan hem pas inzetten als iedereen heeft gestemdquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Weet ik. Ik denk alleen dat ze zich ook door iig Keanu genaaid voelt maar ms ook door Mattie die hun gc niet inzetten voor haar.
Ik snap er geen hol meer van. Maar dat komt ook omdat Jolien doet of ze bij iedereen hoort. Dat kind moet eens een keer een kant kiezen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:27 schreef Verida het volgende:
[..]
om de verwarring nog groter te maken.....
Ik begrijp het ook niet. Ze moet gaan janken bij Jordy. Jordy had haar kunnen redden maar deed het niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
En daar geeft ze Jane en Axel de schuld nu van?
zou het goed voor haar zijn om meer voor zichzelf op te komenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:28 schreef Verity het volgende:
Jolien wilt graag in de kluis iets kopen om iets terug te kunnen doen voor de jongens. Ze haat zichzelf dat ze niet harder kan zijn.
Ik hoop dat ze de komende dagen op haar strepen gaat staan en zegt ik ga als eerste.
Dat dacht ik ook. Hij is zogenaamd de leider van haar bondjequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ze moet gaan janken bij Jordy. Jordy had haar kunnen redden maar deed het niet.
Targetquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:29 schreef Hznootje het volgende:
Maar ze staan toch niet alle 4 genomineerd nu? Ze zijn toch target?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:29 schreef Flow3r het volgende:
Sharice denkt er over om Jane te saven want éen Nederlander er op krijgt alle stemmen van de Nederlanders, zonder Jane maken ze meer kans tegenover Jolien
Zij speelt ook haar spel. Volgens mij probeert ze in ieder geval dat als Axel, Pootje, Matti, Jordy en Keanu iemand mogen redden, zij het meest gered wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef Flow3r het volgende:
Sharice : als Milena gaat , ga ik daarna ook, ik ga niet blijven zonder haar
tis bijna chantage naar BBquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef Flow3r het volgende:
nee ze hebben het over Ashleyquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy noemt zich de meest besproken bewoner in het huis (zoiets verstond ik)
Volgens Jolien kunnen degene met een target niet stemmen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:29 schreef Flow3r het volgende:
Sharice denkt er over om Jane te saven want éen Nederlander er op krijgt alle stemmen van de Nederlanders, zonder Jane maken ze meer kans tegenover Jolien
Ohh nu maar 2 stream geluiden aangezetquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef Flow3r het volgende:
Jolien red het wel 🙂quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Jordy zal gedacht hebben dat Jolien het wel red.
Jordy had van Matti een vrijstelling gekregen en geeft hem nu terug. Uiteindelijk door Jane Axel de pin aan Jordy te laten geven, kon Jordy haar niet meer redden. Maar ja, wat kon Jane anders, want Jane had 'm aan Milena gegeven en dan had Jordy die van Matti weer op Axel gehangenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Jordy zal gedacht hebben dat Jolien het wel red.
Ik denk dat dat haar het meeste dwars zit. Ze had denk ik gehoopt dat Jordy haar target weg zou halen ipv Mattie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Hij is zogenaamd de leider van haar bondje
Ze heeft al eerder met dit zelfde probleem gezeten en toen was ze nog met Jeffrey (en speelden ze nog tegen Jordy). Ze zit er erg mee in dat ze nooit voor zichzelf kan opkomen en nooit eens op haar strepen kan gaan staan. Ze laat altijd maar weer over zich heen lopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar het meeste dwars zit. Ze had denk ik gehoopt dat Jordy haar target weg zou halen ipv Mattie.
Ik vind dat Jolien een persoon is die zich altijd achter anderen schuilt.
Zo van Ik ben zo lief waarom wil iemand mij dan op de bank zetten.
het is ook geen haat het is een spelquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel weer liegen dat hij Jordy wel mag en dat het geen haat is. Nou Meneertje, ik heb je anders horen praten
En waar ik het 100% mee eens bent.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:32 schreef Verity het volgende:
Keanu die tegen Jordy en Axel zegt, dat hun het spel zo spelen als Ashley
Laat Ashley nou net een speelwijze hebben, waar Axel een hekel aan heeft![]()
Is inderdaad geen haat. Haat is een heel groot woord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel weer liegen dat hij Jordy wel mag en dat het geen haat is. Nou Meneertje, ik heb je anders horen praten
Dat kan ook niet anders hè. Ze zitten aan elkaar vast met een touwtje van hooguit een meter. Tenminste, dat dacht ik te zien op de stream.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef Flow3r het volgende:
ik denk dat Milena wel mensen haatquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is inderdaad geen haat. Haat is een heel groot woord.
Nooouuuuu, hangt er wel tegenaan, had je hem gisteren over Jordy moeten horen, kotsgeluiden en duidelijk zeggen dat hij hem niet moetquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het is ook geen haat het is een spel
alleen maar goed ditquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
s1 matthie keanu
val erin
mathhie: zij vindt dat ik het had moeten zeggen.. jij bent degene die afstand neemt..
ze is kwaad op mij he!
Ik ben altijd degene waar mensen boos op worden
In het spel ja , maar er zit toch een verschil tussen spel en persoonlijk?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nooouuuuu, hangt er wel tegenaan, had je hem gisteren over Jordy moeten horen, kotsgeluiden en duidelijk zeggen dat hij hem niet moet
Ja en bij Jordy op bed kruipen en op de bank tegen hem aan liggen en hem veel aandacht geven met zijn kaartjes. Het kan zijn dat ze gewoon lief is maar dat zegt niet dat ze niet haar vrouwelijkheid kan en zal inzetten om Jordy naar haar kant te halen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat dat haar het meeste dwars zit. Ze had denk ik gehoopt dat Jordy haar target weg zou halen ipv Mattie.
Ik vond dat erg persoonlijk, maar is misschien veranderd nu Jordy hem geen target heeft gegevenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het spel ja , maar er zit toch een verschil tussen spel en persoonlijk?
Productie wist niet dat hij als eerste de kluis in ging. Denk dat Jordy voor de productie de ideale speler is. Hij pakt alle ruimte die productie hem biedt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:34 schreef spapaars het volgende:
Mocht Jordy BB winnaar zijn, moet hij als eerste de productie bedanken.
Mee eens. Dat is inderdaad haar makke zeg maar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder met dit zelfde probleem gezeten en toen was ze nog met Jeffrey (en speelden ze nog tegen Jordy). Ze zit er erg mee in dat ze nooit voor zichzelf kan opkomen en nooit eens op haar strepen kan gaan staan. Ze laat altijd maar weer over zich heen lopen.
Jordy en Jolien hebben daar al in een heel vroeg stadium over gehad. Jordy heeft eerlijk uitgelegd dat Jordy Matti nog wat schuldig was, want hij had een vrijstelling van Matti gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel meer ,gelukkigquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vond dat erg persoonlijk, maar is misschien veranderd nu Jordy hem geen target heeft gegeven
We zullen zien als Axel weer met Pootje gaat wanderlen
je wilt gewoon geen nr 1 poster zijn hequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk niet zoveel meer ,gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee ook persoonl8jk. Hij zei dat hij Jordy niet uit kan staan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het spel ja , maar er zit toch een verschil tussen spel en persoonlijk?
Omdat de rest van de makke schaapjes Jordy als eerste de DR in lieten gaan? Denk dat je dat de productie niet kan kwalijk nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:34 schreef spapaars het volgende:
Mocht Jordy BB winnaar zijn, moet hij als eerste de productie bedanken.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Hznootje het volgende:
Jordy zet Milena er op. En Milena neemt het Mattie kwalijk
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt gewoon geen nr 1 poster zijn he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Hij had het haar eerlijk moeten zeggen.. inlichtenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Hznootje het volgende:
dan nog is haat een heel groot woordquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee ook persoonl8jk. Hij zei dat hij Jordy niet uit kan staan.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt gewoon geen nr 1 poster zijn he
Zit een kern van waarheid inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Matti moet ook in de spiegel kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattie ze heeft mij nooit dezelfde energie terug gegeven zoals ik aan haar gegeven heb
Ze bedoelt dat het beoogde doel mislukt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder met dit zelfde probleem gezeten en toen was ze nog met Jeffrey (en speelden ze nog tegen Jordy). Ze zit er erg mee in dat ze nooit voor zichzelf kan opkomen en nooit eens op haar strepen kan gaan staan. Ze laat altijd maar weer over zich heen lopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ja die snap ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft lang in de DBK getwijfeld
Keuze ook gemaakt voor Jolien
Want acht de kans klein dat Axel iets in gaat zetten
Jordy betekend wel dat we nu op jane moeten gaan
Dat had Jordy al voorspelt. Morgen als ze genomineerd is gaat ze het Jordy kwalijk nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Hznootje het volgende:
Die 2 praten in braillequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta de helft niet van wat Sharice zegt en dan Pootje er bij is het onverstaanbare helemaal compleet
Als BB ook zo zou praten, wisten we nu nog niet dat Fleur ooit heeft meegedaan aan dit seizoen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik versta de helft niet van wat Sharice zegt en dan Pootje er bij is het onverstaanbare helemaal compleet
dat ligt er toch aan hoeveel ze moeten ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze Jolien willen redden van de bank dan moeten ze op Jane
aah zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk omdat ze denken dat ze er maar 1 mogen redden en dat is Jolien dan uiteraard.
En ook nog aan wie welke gamechanger inzet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ligt er toch aan hoeveel ze moeten ?
en dan sowieso op Sharice en Milena
Maar wel persoonlijk. En hij is niet eerlijk en achterbaks die Axel. Hij wil het voor tv voor laten komen of het alleen maar om het spel draait en dat is dus niet waar!quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
dan nog is haat een heel groot woord
2quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
Op 1 Jordy Keanu matthie
Op 1 suite met andere groep
kloptquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel dominant en dominant werken niet in een relatie en het spel
Zal ze het ook mooi vinden als Milena weg moet?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice vond het wel mooi Girls just wanna have fun
Waar zie je in mijn tekst genaaid staan ???quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jordy en Jolien hebben daar al in een heel vroeg stadium over gehad. Jordy heeft eerlijk uitgelegd dat Jordy Matti nog wat schuldig was, want hij had een vrijstelling van Matti gehad.
Jolien snapte dat en Jordy had haar gered als hijzelf niet de pin van Axel had gekregen. En Axel gunde haar de vrijstelling niet en de 10K niet. Denk niet dat ze zich genaaid voelt door Jordy
ja! dat was raarquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Ik zeg tegen Milena is Jolien daar? 'Nee!' En die deur gaat open, en ik kijk, ik zie Jolien daar zitten en vraag 'zeker niet?', 'Nee!'"
hahahaquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Ik zeg tegen Milena is Jolien daar? 'Nee!' En die deur gaat open, en ik kijk, ik zie Jolien daar zitten en vraag 'zeker niet?', 'Nee!'"
Gaat toch niet weg want FEBO talentje. Denk dan eerder Sharice of Jane.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:46 schreef Hznootje het volgende:
Maakt me geen reet uit wat ze doen als Milena maar op die bank komt!
Als ik Sharice was zou ik dat niet al te hard roepenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice de vrouwekes zijn een dreiging voor de mannekes
Ik vertrouw nog steeds die Pootje niet voor a.s. vrijdagquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:51 schreef Rhosyn het volgende:
Vanaf vandaag de mannen tegen de vrouwen.![]()
Axel gaat het toch niet redden bij het klootjesvolk.![]()
Vrouwenpower.![]()
Hoewel. Vrijdag gaat er een vrouw uit.
Maar daarna. Weg met die mannen
Dus ze mogen een negatieve stem en een positieve stem uitbrengenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze Jolien willen redden van de bank dan moeten ze op Jane
Nog beter, 3 belgen er opquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
Milena is toch om, ze vertellen Jane dat ze haar gaan proberen te saven.
thnxquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef spapaars het volgende:
Filmpje
https://streamable.com/llr7oo
Ergens wel ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft er zelf om gevraagd
Als je moet nomineren en je hebt keuze uit 4 , dan is/zijn degenen die je niet nomineert save.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus ze mogen een negatieve stem en een positieve stem uitbrengen![]()
![]()
Een plus en een min?
Ik snap dat niet hoor.
Hoe werkt dat saven dan?
Foute quote.
Iemand schreef iest over Jolien saven en die wilde ik quoten. Maar die is nu weg.![]()
Pfffquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als je moet nomineren en je hebt keuze uit 4 , dan is/zijn degenen die je niet nomineert save.
dat wist ze in princiepe toch ook die opzet was toch besproken?? ze is echt dom als ze gaat overlopen dat zou ik echt raar vindenquote:
Ook.. dat hij net als ashley veelbesproken was.. maar dan anders.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hebben het over Ashley
die brief van thuis geeft hem vleugels denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:01 schreef Flow3r het volgende:
Als ze 2 kunnen saven dan doen ze Milena en jane, Sharice kan niet gesaved worden
Zeker vergeten dat pootje dan opstapt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |