quote:
quote:
quote:
En theekopjesverzamelaars hoeven zich zelden te laten doodschieten door hun bodyguards.Tenzij ze illegale theekopjes verzamelen, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:08 schreef Grotetijd het volgende:
Wie?
Je kan net zo goed een artikel plaatsen over de theekopjes verzameling van Truus uit Woubrugge, net zo bekend.
Ik wil niet heel wreed overkomen, maar ik zie ook helemaal geen bloed?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef Toine51 het volgende:
Vond die foto's van zijn lichaam wel een beetje fake overkomen.
Zou hij dit niet gewoon in scène hebben gezet?
Dit lijkt niet in scène gezet:quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:08 schreef Toine51 het volgende:
Vond die foto's van zijn lichaam wel een beetje fake overkomen.
Zou hij dit niet gewoon in scène hebben gezet?
Wat is dit voor larper johquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Marco Ebben, hij wordt topcrimineel genoemd.
Als ze theekopjes meenemen uit restaurants dan riskeren ze dat welquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En theekopjesverzamelaars hoeven zich zelden te laten doodschieten door hun bodyguards.Tenzij ze illegale theekopjes verzamelen, natuurlijk.
Nou ja, werd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Marco Ebben, hij wordt topcrimineel genoemd.
Heb je bericht verbeterd. Graag gedaan!quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was Marco Ebben, hij werd topcrimineel genoemd.
Iets met een grote ijsmuur en zombies? Want dat is nog wel cool op zich.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Snap ik wel. Zag laatst ook in een serie hoe een doodstraf werd omgezet naar een levenslange straf in een strafkolonie. Hoe the fuck is dat beter dan?geef gewoon die kogel.
Dat gaar over een eerder geval vorig jaar (artikel is van november).quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit lijkt niet in scène gezet:
https://diariocambio22.mx(...)cartel-del-pacifico/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Is die getrouwd met Imca Marina ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Marco Ebben. Staat in de titel, de OP en in de bron.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat gaar over een eerder geval vorig jaar (artikel is van november).
Toen zou hij ook gedood zijn, maar dat bleek achter af in scène gezet te zijn.
Onderstaande is van deze schietpartij, en wel echt.Gekke plek om jezelf neer te laten schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel, als je dan toch mag kiezen is tussen twee auto's in de parkeergarage van de IKEA persoonlijk niet het eerste dat in me opkomt. Aan de andere kant, als je bijna weer eens met je vrouw door dat doolhof moet... hmm, snap 'm eigenlijk wel.
Ik stoor mij aan dit plaatje van die ijscokar.quote:
Naar verluidt stond ie echt letterlijk op het punt gearresteerd te worden en was die parkeergarage volledig omsingeld door Mexicaanse mariniers.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gekke plek om jezelf neer te laten schieten.
Ik bedoel, als je dan toch mag kiezen is tussen twee auto's in de parkeergarage van de IKEA persoonlijk niet het eerste dat in me opkomt. Aan de andere kant, als je bijna weer eens met je vrouw door dat doolhof moet... hmm, snap 'm eigenlijk wel.
Kartel had er denk ik geen enkel vertrouwen in dat hij zijn mond zou houden tegen de DEA. Is gewoon uit voorzorg afgeknald en later is dat verhaaltje verzonnen dat hij er zelf om gevraagd zou hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar verluidt stond ie echt letterlijk op het punt gearresteerd te worden en was die parkeergarage volledig omsingeld door Mexicaanse mariniers.
Kwestie van minuten.
Oh ja, dan is het wel logisch. Echt superspontaan dus.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Naar verluidt stond ie echt letterlijk op het punt gearresteerd te worden en was die parkeergarage volledig omsingeld door Mexicaanse mariniers.
Kwestie van minuten.
Of dat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:05 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Kartel had er denk ik geen enkel vertrouwen in dat hij zijn mond zou houden tegen de DEA. Is gewoon uit voorzorg afgeknald en later is dat verhaaltje verzonnen dat hij er zelf om gevraagd zou hebben.
Nee, dit was gewoon een strafkamp op een ijsplaneet oid. In elk geval geen fijn vooruitzicht. Dan wil je gewoon liever martelen dan humanitair zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Iets met een grote ijsmuur en zombies? Want dat is nog wel cool op zich.
Updatedquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:11 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is was Marco Ebben, hij wordt werd topcrimineel genoemd.
Zelfmoord is nou eenmaal geen elegante daad. Het is gewoon en wanhoopsdaad en dan ga je dus niet druk maken over hoe je er uit ziet. De man wilde niet in de gevangenis en als dat moment te erg dichtbij komt moet je snel een keus maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gekke plek om jezelf neer te laten schieten.
Marco Ebben, doodgeschoten, van de week, Mexico, pistolen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |