Ik verwacht ook nog ietsquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als er nog wat gestuurd gaat worden
Dat zou maar eens kunnen, want het duurt wel lang. Deze groep is al zo makkelijk met eerlijk verdelen, wordt ook wel saai.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat maar 1 iemand het geld kan krijgen
foutjequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
ze denken dat het geld naar 1 iemand van het team moet
Gunnen is vriendjes politiek.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:07 schreef -river- het volgende:
Dat gunnen ben ik beu, gooi gewoon een spel erin.
Beter dan daarnet op milena en sharice...quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
We moeten het nog doen ook met deze 3 want 2 in sl
He?quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De hele 10,8k zoals ik het begrijp
Als ik Jolien was hield ik voet bij stuk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:11 schreef Verity het volgende:
Wie denken jullie dat de 10k krijgt? Jolien, Axel of Jane?
Ik denk dat het Jane gaat worden. Axel wilt vast niet dat er meer geld gaat naar Keanu Kartel.
aan Joliens gezicht te zienquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Team rood: "Wij mogen niks zeggen"
Team paars "wel waar!"
Team rood: "niet waar!"
Team paars "wel waar!"
Team paars "wel waar!"
Lijkt de cos wel
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Team rood: "Wij mogen niks zeggen"
Team paars "wel waar!"
Team paars "wel waar!"
Team paars "wel waar!"
Lijkt de cos wel
of axel zich daar aan zou houdenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
Denk dat Jolien onderhandeld heeft dat er niet op haar gestemd wordt.
Zo slim is ze wel, hopelijk heeft ze dat dan ook echt gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
Denk dat Jolien onderhandeld heeft dat er niet op haar gestemd wordt.
Anders gaat ze gewoon schreeuwen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Verity het volgende:
Dan zal Milena het geld ook wel krijgen. Mattheus heeft een zwak voor haar, zelfde met Sharice
"Amai zeg! Jezus Christus!!"quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Anders gaat ze gewoon schreeuwen.
Nee maar dat weet ze nu nog niet. En als hij dat niet doet gaat men dat thuis ook niet fijn vinden. Hij is al niet zo populair meer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
of axel zich daar aan zou houden
Dan haalt ze de 2 weken niet in het huis haha.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Verity het volgende:
Dan zal Milena het geld ook wel krijgen. Mattheus heeft een zwak voor haar, zelfde met Sharice
Al wat je zegt, ben je zelf ! Nè !quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Nietus wellus jij bent stom nee jij bent stom
Duhu
die zit gewoon keihard te liegenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:17 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik luister altijd maar half naar BB
Veel respect in het huis voor BB is er ook niet
ze liegt gewoonquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
Jane heeft half geluisterd, ze mochten het niet zeggen tegen de mensen in de slaapkamer, wel tegen de rest.
Dus niet 'wie het geld had' was 'te lezen', maar de verwarring over het wel of niet mogen zeggen
Ik vond hem er eerlijk gezegd niet uitzienquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zijn verleiding was een enorme hamburger
Wat is dat ook evenredig aan Jordy zijn verleiding....quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Axel zijn verleiding was een enorme hamburger
die blik van haar bijquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sure, keiharde leugenaar, eruit met dat ding!
Nee, vooral niet omdat ze al veel eten en lekkers krijgen. Hadden ze dat in week 3 gedaan, dan was het misschien nog een verleiding geweest.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:20 schreef greysbones het volgende:
Axel verteld zijn verleiding
een grote hamburger
ja dat was niet eens een echte verleiding
slappe hap BBquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Precies wat Jane zei, een paar weken geleden was dit een goede verleiding nu is het een slappe hap
Jammer jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
ow Jolien
laat je niet zo uithoren
* greysbones mompelt iets met karmaquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane morst melk in haar net gewassen haar![]()
Nou ja als het twee tegen een is red je het al nietquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones mompelt iets met karma
Alles voor Axel toch?quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Jane is uit de onderhandelingen gestapt
is ook zwak
die raakt het wel weer kwijt als zijn geld ' bloedgeld' is gewordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
keanu komt er dan makkelijk mee weg zo
dan bleven Jolien en Axel overquote:
Dat is al geweestquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:27 schreef Droopie het volgende:
Gaat de kluis nog open?
Of is dat helemaal van de baan vandaag
De kluis is leeg deze week (Jordy leeg gekocht), denk volgende week weer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:27 schreef Droopie het volgende:
Gaat de kluis nog open?
Of is dat helemaal van de baan vandaag
Jane is toch voor Axel. Dus Jolien heeft niks te willen twee tegen één.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Huh?![]()
Dat betekent dat Jolien en Jane het elkaar niet gunnen?
Belachelijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:26 schreef Verity het volgende:
Sharice en Mattheus zijn er niet voor het geld, daarom heeft Milena het gekregen
het is dus niet gegaan zoals hij had gehooptquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat er geen woorden aan vuil maken maar het is flauwekul
Hij had liever Jolien gehad denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
het is dus niet gegaan zoals hij had gehoopt
Dat bedoel ik nu met dingen die wij niet zien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:31 schreef marky het volgende:
[..]
Dat ze zelf niet ziet dat zij steeds de geen is die door Axel in de vuurlinie wordt gezet.
Denk niet dat hij hoop had ik denk dat die reden echt flauwekul is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu met dingen die wij niet zien.
Jane vertrouwt alleen Axel in dit huis. En dat is niet voor niks. Jane is niet dom.
Dat is 1 van de irritante dingen aan Jordy. Alles moet gaan zoals hij wil.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
het kartelbaasje spelen stijgt hem een beetje naar het hoofdquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy komt verhaal halen. Wat gaat het hem aan man
goud ditquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy gaat even verhaal halen bij Jane
dat hij er boos om wordt is domquote:
Hij moet gewoon lekker zijn smoel gaan houdenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij er boos om wordt is dom
maar hij legt wel bloot wat er speelt
en als axel eruit wordt gestemd is de kans groter dat het geld naar de kant van Jolien gaat (bloedgeld)quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja als het twee tegen een is red je het al niet
heftuggggquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker zijn smoel gaan houden
Ik kots dat ventje uit met zijn zogenaamd tactische spel bla bla bla
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nu met dingen die wij niet zien.
Jane vertrouwt alleen Axel in dit huis. En dat is niet voor niks. Jane is niet dom.
Jordy zit gewoon op alle vlakken in mijn irritatie zonequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
heftugggg![]()
Ik ben geen Jordy fan
maar zie wel zijn spel
en dat maakt dat anderen ook moeten spelen
dat vind ik mooi
de mijne ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy zit gewoon op alle vlakken in mijn irritatie zone
Hij is niet mijn type mens
Jordy moet eens tot 1000 leren tellenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Jolien heeft een gesprek gehad met Jordy, waarin ze al heeft gezegd dat alles wordt doorgespeeld aan Axel. Anders had Axel niet bepaalde keuzes gemaakt.
Ze vertrouwen Jane dus al niet en nu heeft Jane ook nog eens gezegd dat het slim is om Axel het geld te geven.
Axel die al 4x op Jordy heeft gestemd. Logische emotie van Jordy.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:41 schreef marky het volgende:
Jolien lekker bezig meid. Als je erop staat lig je eruit.
Jordy vraagt een uitleg na een opmerking.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Precies.
Niemand is Jordy een uitleg verschuldigd.
Axel en Jane houden zich aan de afspraak met Jolien al heeft ze het verpest,
Jolien speelt gevaarlijk spel.
de GC zijn niet oneindig geldigquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:42 schreef Verida het volgende:
jordy heeft zelf zijn geld verspeeld door zijn kaartjes te kopen en de twee gamechangers die maar 1 ronde geldig zijn
Als er volgende een kluis komt, kan hij niet veel meer.
En Axel en Milena wel
tis een lief jongquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus hoopt nog eens een kans te krijgen om wel ergens voor te gaan
je weet dat dit alle kanten op werktquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf me erover verbazen, al weken roepen Jane en Axel dat ze dubbelspel (zullen) spelen. Allemaal leuk teambigdog woefwoef en weet ik wat nog meer. Maar dan spelen ze daadwerkelijk wat ze gezegd hebben te zullen doen en is iedereen booswoest en worden de hooivorken gepakt, verraders! Leugenaars!
Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de ander..
Is duidelijk ook dit jaar weer van toepassing
dat ziet jane dus goedquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane ik ben ook maar een 5e wiel in het kartel
en het 6de wiel bij team evil twinsquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat doet zequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Vind ik wel, men doet haar weer tekort. Dan moet ze zelf meer gaan opstaan
das dus niet waar want Jordy was bezig haar ook te safen en hij nam der vanacht mee in de proost ook als kartellidquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf me erover verbazen, al weken roepen Jane en Axel dat ze dubbelspel (zullen) spelen. Allemaal leuk teambigdog woefwoef en weet ik wat nog meer. Maar dan spelen ze daadwerkelijk wat ze gezegd hebben te zullen doen en is 'iedereen' booswoest en worden de hooivorken gepakt, verraders! Leugenaars!
Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de ander..
Is duidelijk ook dit jaar weer van toepassing
grote woorden van jordy natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
das dus niet waar want Jordy was bezig haar ook te safen en hij nam der vanacht mee in de proost ook als kartellid
Komt omdat ze zelf niet duidelijk kiest, ze hobbelt van links naar rechts en probeert ergens in het midden in balans te blijven...quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien zit in het clubje van Jordyquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:50 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik heb Axel al heel veel gegund en een vrijstelling gegeven. Het voelde als 2 tegen 1, daar kan ik niet tegen in.
Jane: Ja, maar tactisch gezien was dat beter
Vind dit een beetje jammer van Jane. Ze is toch ook goed bevriend met Jolien.
Kennelijk niet, die is juist constant booswoest als anderen het spel spelen op hun manier.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat dit alle kanten op werkt
dus ook de kant van Jordy
Dat is zijn "neutrale" gezicht, kan ie ook niks aan doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk niet, die is juist constant booswoest als anderen het spel spelen op hun manier.
Dat lees ik in z'n gezicht.
dat neemt Axel hem toch net zo goed kwalijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk niet, die is juist constant booswoest als anderen het spel spelen op hun manier.
ze maakt er zelf een mess vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane dit is echt een focking mess ik roep het al 3 dagen
Die heeft ze ook zelf gemaakt!quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane dit is echt een focking mess ik roep het al 3 dagen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze maakt er zelf een mess van
quote:
Het zou veeeeeeel beter zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:56 schreef marky het volgende:
Jordy is wel de enige met haar op de tanden daar.
je speelt dit spel alleenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:57 schreef Ireth het volgende:
"Er is zo vaak gezegd, je speelt het spel alleen dit jaar..."
En vervolgens miepen dat de rest niet doet wat jij wilt zodat jij niet kan doen wat jij wilt
Maar dan nog is ze het vijfde wiel. Hij zou haar dan nu saven maar als ze er één moeten laten vallen dan is het nog steeds Jane. Ze is niet achterlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
das dus niet waar want Jordy was bezig haar ook te safen en hij nam der vanacht mee in de proost ook als kartellid
heel eerlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan nog is ze het vijfde wiel. Hij zou haar dan nu saven maar als ze er één moeten laten vallen dan is het nog steeds Jane. Ze is niet achterlijk.
Mja hoe zou dat komenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan nog is ze het vijfde wiel. Hij zou haar dan nu saven maar als ze er één moeten laten vallen dan is het nog steeds Jane. Ze is niet achterlijk.
Die is het rijkste, dus er uit!quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik denk dat ze nog eerder Keanu laten vallen
Het is en blijft een slechte verliezer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij is zo geprogrammeerd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:56 schreef marky het volgende:
Ik heb Axel nog niet booswoest gezien hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat neemt Axel hem toch net zo goed kwalijk
dat Jordy het spel speelt
ik vind het om het even
en dom wat Jane nu doet
Jane valt sowieso buiten de boot, welke kant ze ook kiest. Dus het is heel lastige positiequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb Axel nog niet bokswedstrijd gezien hoor
ja maar doet ze ook zelf 5de wiel want kiest nooit echt een kantquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:00 schreef Verity het volgende:
Team Kartel had Jane wel echt geprobeerd te redden, nu heeft ze dat waarschijnlijk zelf verpest.
En of ze nu het vijfde wiel is of niet, BB is dit jaar anders. Iedereen kan op de bank komen, daarnaast gaan we al richting de finale en dan is het echt wel aan de kijker.
Niet gezien maar wel geweest......vandaar die fixatie op Jordy......en al moet hij daar iedereen voor de trein gooien hij doet het....quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb Axel nog niet booswoest gezien hoor
Geen bondje nog maar ik denk dat ze Jolien iets hebben beloofd door mee te gaan met al het geld naar Axel te laten gaan. En ik denk dat dat een belofte is om niet op haar te stemmen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wat voor bondje hebben die 3 gemaakt dan van Jolin en jane en Axel
Ze is gevraagd om Jordy eruit te spelen, ze gaat er nog over nadenken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:03 schreef Joyce-43 het volgende:
maar wat voor bondje heeft Jolien nu met Axel en Jane?"?
Over een korte kamikazebocht gesprokenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze is gevraagd om Jordy eruit te spelen, ze gaat er nog over nadenken.
wel duidelijk nee Jolien laat jordy niet vallen ik snap niet dat hun dat geld zo snel aan Axel gegeven hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen bondje nog maar ik denk dat ze Jolien iets hebben beloofd door mee te gaan met al het geld naar Axel te laten gaan. En ik denk dat dat een belofte is om niet op haar te stemmen.
Axel heeft wel het voorstel gedaan dat Jolien met hem en Jane de afspraak maakt met z'n drieën naar de finale. Ze kan daar wel nog over nadenken. En Jane moest daar ook over nadenken,
Ze kunnen denken wat ze willen maar ik denk niet dat Jolien Jordy gaat laten vallen.
Beetje lange tekst![]()
Streamverslagenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:04 schreef Sestra666 het volgende:
Wat heeft matti gedaan dan? val er net in
doet ze never nooit nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze is gevraagd om Jordy eruit te spelen, ze gaat er nog over nadenken.
Mattheus heeft het geld gegund aan Milena, dat terwijl hij juist tig redenen heeft om het geld zelf te pakken. Zoals minste geld in het huis, spel gespeeld en gewonnen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:04 schreef Sestra666 het volgende:
Wat heeft matti gedaan dan? val er net in
Nee dat geloof ik echt niet.. hij zou dan wel de volgende zijn en daarna laten ze Jolien vallen. Het Kartel bestaat zogenaamd uit vijf maar het is duidelijk dat het uit twee bestaat, opperhoofd Jordy en zijn hulpje Mattheus.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
ik denk dat ze nog eerder Keanu laten vallen
blinde vlek voor haar he wat een sukkelquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus heeft het geld gegund aan Milena, dat terwijl hij juist tig redenen heeft om het geld zelf te pakken. Zoals minste geld in het huis, spel gespeeld en gewonnen.
Het werd 2 tegen 1. Jane heeft gezegd het is slimmer om het aan Axel te geven. Ja slimmer voor Axel en Jane zelfquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel duidelijk nee Jolien laat jordy niet vallen ik snap niet dat hun dat geld zo snel aan Axel gegeven hebben
Dat is al van het begin af aan.quote:
Matti heeft ingestemd met het geld geven aan Milena om dat hij en Sharice niet voor het geld daar zitten. Hij heeft niet stil gestaan dat Milena de rijkste daar is in het spel en hij helemaal niet. Hij dacht ja ik kom omdat ik in BB wilde zitten en niet persee om te winnen.quote:
Ja misschien komt dat ook door haar eigen keuze om Axel voor allles te moeten 'redden'quote:
Ze heeft de kant van Axel gekozen dat is toch wel duidelijk..quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar doet ze ook zelf 5de wiel want kiest nooit echt een kant
Als Jane al een kant kiest is het die van Axel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar doet ze ook zelf 5de wiel want kiest nooit echt een kant
Hij speelt het spel maar boos is hij nog niet geweest.. ook niet als zijn plan mislukt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet gezien maar wel geweest......vandaar die fixatie op Jordy......en al moet hij daar iedereen voor de trein gooien hij doet het....
Is ie ook niet, hij vindt Jordy als persoon gewoon vervelend. Dat zegt hij ook tegen Jane.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb Axel nog niet booswoest gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De handen van Keanu zitten in de reet van Jordy. Alle twee. Soms laat hij even eentje los om die in de reet van Mattheus te stoppen,quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Keanu zegt het goed nu ze kan het handje van Axel niet los laten
het ging om Janequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De handen van Keanu zitten in de reet van Jordy. Alle twee. Soms laat hij even eentje los om ze in de reet van Mattheus te stoppen,
En dat zijn juist de dingen waarom ik hem een fijne speler vindquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ie ook niet, hij vindt Jordy als persoon gewoon vervelend. Dat zegt hij ook tegen Jane.
Dat nachtgesprek waarin ie dat zegt wordt hier ook constant -om die reden- herhaald. Wat dan niet steeds herhaald wordt is dat ie in dat zelfde gesprek zei dat ie vind dat Jordy z'n spel beter gespeeld heeft dan hij zelf en als ie daardoor naar huis moet, dan is dat maar zo.
Dat klopt, vind het alleen jammer de manier waarop. Had niet verwacht van Jane, dat ze Jolien zou laten vallen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
Jane eruit was toch gebeurd, beter nu, dan te laat.
Gatver... ik zie het zo voor mequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De handen van Keanu zitten in de reet van Jordy. Alle twee. Soms laat hij even eentje los om die in de reet van Mattheus te stoppen,
Sorry ik vond het ook een beetje te maar kon niet stoppen met typenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gatver... ik zie het zo voor me
Grapjequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sorry ik vond het ook een beetje te maar kon niet stoppen met typen
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De handen van Keanu zitten in de reet van Jordy. Alle twee. Soms laat hij even eentje los om die in de reet van Mattheus te stoppen,
erelid af ! vanacht kartel vergaderingquote:
Wat ik al een tijdje denk is dat met de binnenkomst van Jane de ondergang van Axel is getekend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:14 schreef Verity het volgende:
Jane maakt door haar keuzes, juist Axel het target
Ze deed voor spek en bonen mee, vannacht was ze niet bij het karteloverleg.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erelid af ! vanacht kartel vergadering
Jane is kampioen verkeerde keuzes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:14 schreef Verity het volgende:
Jane maakt door haar keuzes, juist Axel het target
maar hij nam wel bij de proost haar mee in de kartel lid maar ze nam de keus om der oogjes toe te doen zei die maar hij nam der echt mee in het kartel overlegquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze deed voor spek en bonen mee, vannacht was ze niet bij het karteloverleg.
Ze lag al uren te slapenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze deed voor spek en bonen mee, vannacht was ze niet bij het karteloverleg.
Ja maatjequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
You go girl!! Jane komt op voor haar maatje en zo hoort het ook
dnek niet dat hij dat bij haar zou doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
Hij is veel te veel gaan geloven in zijn populariteit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ik al een tijdje denk is dat met de binnenkomst van Jane de ondergang van Axel is getekend.
Hij zegt wel precies wat hij wil. En toch vind ik hem geen fijn persoon om naar te luisteren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:56 schreef marky het volgende:
Mooi is dat he, en boos zijn als ze een stem krijgen. Maar zelf geven ze ook hun stem aan een anderquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:57 schreef Ireth het volgende:
"Er is zo vaak gezegd, je speelt het spel alleen dit jaar..."
En vervolgens miepen dat de rest niet doet wat jij wilt zodat jij niet kan doen wat jij wilt
Haar loyaliteit kost haar helaas wel haar kop. Het siert haar, maar of het slim is weet ik zo net nog niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
erg irritant hequote:
Wist ik al toen ze binnen kwam met haar attitude.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:19 schreef Frummelie het volgende:
Dahaggg Jane je bent de zwakste schakel...u kunt wel gaan wat mij betreft... ik had verleden week al zo'n vermoeden dat ze een spelletje speelde..
Het had bij mij even tijd nodig...quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wist ik al toen ze binnen kwam met haar attitude.
Ik ken haar soort helaas.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het had bij mij even tijd nodig...
en Jordy is wegquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:22 schreef C.A.I het volgende:
We mochten duidelijk iets niet horen want ineens stream back censuur melena aka princess bb 🤢
Eens... en eerlijk gezegd, gun ik dat haar nu ook..quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane is echt heel dom geweest, gegokt en verloren, maar heeft haar eigen doodvonnis getekend. Axel laat haar met alle gemak vallen als dat voor hem goed uitkomt
Axel laat zich niet in de kaarten kijken en het boeit hem ook echt niet wat de anderen van hem denken. De enige waar hij echt zijn gedachten en visie mee deelt is Jane en zij weet ook dat zij zijn nummer één is. Hij zal haar echt nooit laten vallen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar loyaliteit kost haar helaas wel haar kop. Het siert haar, maar of het slim is weet ik zo net nog niet.
Axel had er in elk geval minder moeite mee zich stil te houden toen Jane onder vuur lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |