Ik verwacht ook nog ietsquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als er nog wat gestuurd gaat worden
Dat zou maar eens kunnen, want het duurt wel lang. Deze groep is al zo makkelijk met eerlijk verdelen, wordt ook wel saai.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat maar 1 iemand het geld kan krijgen
foutjequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
ze denken dat het geld naar 1 iemand van het team moet
Gunnen is vriendjes politiek.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:07 schreef -river- het volgende:
Dat gunnen ben ik beu, gooi gewoon een spel erin.
Beter dan daarnet op milena en sharice...quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:08 schreef Kodiak100 het volgende:
We moeten het nog doen ook met deze 3 want 2 in sl
He?quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De hele 10,8k zoals ik het begrijp
Als ik Jolien was hield ik voet bij stuk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:11 schreef Verity het volgende:
Wie denken jullie dat de 10k krijgt? Jolien, Axel of Jane?
Ik denk dat het Jane gaat worden. Axel wilt vast niet dat er meer geld gaat naar Keanu Kartel.
aan Joliens gezicht te zienquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Team rood: "Wij mogen niks zeggen"
Team paars "wel waar!"
Team rood: "niet waar!"
Team paars "wel waar!"
Team paars "wel waar!"
Lijkt de cos wel
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
Team rood: "Wij mogen niks zeggen"
Team paars "wel waar!"
Team paars "wel waar!"
Team paars "wel waar!"
Lijkt de cos wel
of axel zich daar aan zou houdenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
Denk dat Jolien onderhandeld heeft dat er niet op haar gestemd wordt.
Zo slim is ze wel, hopelijk heeft ze dat dan ook echt gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef marky het volgende:
Denk dat Jolien onderhandeld heeft dat er niet op haar gestemd wordt.
Anders gaat ze gewoon schreeuwen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Verity het volgende:
Dan zal Milena het geld ook wel krijgen. Mattheus heeft een zwak voor haar, zelfde met Sharice
"Amai zeg! Jezus Christus!!"quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Anders gaat ze gewoon schreeuwen.
Nee maar dat weet ze nu nog niet. En als hij dat niet doet gaat men dat thuis ook niet fijn vinden. Hij is al niet zo populair meer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
of axel zich daar aan zou houden
Dan haalt ze de 2 weken niet in het huis haha.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Verity het volgende:
Dan zal Milena het geld ook wel krijgen. Mattheus heeft een zwak voor haar, zelfde met Sharice
Al wat je zegt, ben je zelf ! Nè !quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Nietus wellus jij bent stom nee jij bent stom
Duhu
die zit gewoon keihard te liegenquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:17 schreef Verity het volgende:
Jane: Ik luister altijd maar half naar BB
Veel respect in het huis voor BB is er ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |