Vergeet die bookies, dit nummer kan niet winnen. Dus dan heeft het geen zin om steeds de winstkansen te checken.quote:
Joost had een verschrikkelijk slechte staging. Één van de slechtste ooit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:02 schreef NailQueen het volgende:
Hier moet idd een goede staging bij zitten. Maar jongens ik wil jullie niet bang maar... daar zijn wij gewoon niet goed in. Vorig jaar bij Joost voelde het ook niet af(of eigenlijk voelde dat meer als een backup plan)
Staat dat ding van Mouth & MacNeal nog ergens bij Beeld en Geluid ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef TheVulture het volgende:
Qua visuals: Die eerste 30 seconden lenen zich wel voor een balletdanseres in een speeldoosje, Claude klapt het dicht en we kunnen dansen
Stap 1 van hun plan is al gelukt door het nummer te lekken. Vorig jaar deden wij niet leuk mee met hun social media campagne, nu zij niet met die van ons.quote:
Nummer is prima maar ook niet meer dan dat, al een paar keer geluisterd ....Als je Stromae bij Temu besteldquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:50 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vreesde het ergste op basis van de reacties, en “C’est la vie” is zo ongeveer wel de meest voorspelbare zin die je in het Frans kunt zingen, maar het liedje valt me nog wel mee. We weten dat Arno Krabman houdt van simpel en veel herhaling… en dan zit hier nog wel enige variatie in de lalala’s en de instrumentatie. Het is best ok. Claude zingt het ook heel mooi (op plaat dan). Finale moet mogelijk zijn, als mensen bereid zijn om door die clichétekst heen te luisteren.
Die commissie is wel gestoord als ze dit een potentiële wereldhit of Eurovisiewinnaar noemen. Dan zit je echt veel te vast in het Radio 2-wereldje. Dit is niveautje Dré Hazes, zoals eerder aangehaald.
Mag ik dat zelf bepalen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vergeet die bookies, dit nummer kan niet winnen. Dus dan heeft het geen zin om steeds de winstkansen te checken.
Ik denk niet dat iemand hier de commentaren van de commissie al te serieus nam, maar “Meedoen om de winst” (Cornald), “Kippenvel” (Carolien) en “Internationale doorbraak” (Jaap) zijn zeker achteraf wel vrij onnozele opmerkingen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:50 schreef blackswangreen het volgende:
Die commissie is wel gestoord als ze dit een potentiële wereldhit of Eurovisiewinnaar noemen. Dan zit je echt veel te vast in het Radio 2-wereldje. Dit is niveautje Dré Hazes, zoals eerder aangehaald.
Geen VAR deze keerquote:
Het kwam over alsof ze dat echt oprecht meenden. Jaap noemde het een “waanzinnige song”. Misschien in het Beste Zangers/palingsound-wereldje, maar kom op zeg…quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier de commentaren van de commissie al te serieus nam, maar “Meedoen om de winst” (Cornald), “Kippenvel” (Carolien) en “Internationale doorbraak” (Jaap) zijn zeker achteraf wel vrij onnozele opmerkingen.
Ik trapte er volledig in.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier de commentaren van de commissie al te serieus nam, maar “Meedoen om de winst” (Cornald), “Kippenvel” (Carolien) en “Internationale doorbraak” (Jaap) zijn zeker achteraf wel vrij onnozele opmerkingen.
Natuurlijk moeten ze ook wel een bepaald enthousiasme uitstralen. Ze kunnen niet bij een nummer zeggen, tja het is wat matig we hopen dat het door de halve finale komt. Maar deze woorden waren wel heel mooi.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het kwam over alsof ze dat echt oprecht meenden. Jaap noemde het een “waanzinnige song”. Misschien in het Beste Zangers/palingsound-wereldje, maar kom op zeg…
Het is niet slecht, zelfs wel mooi bij vlagen, maar waanzinnig? Niemand wordt hier toch door van z’n stoel geblazen.
Ook dat nogquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Origineel van Khaled vind ik toch beter!
Nee, origineel van B*Witchedquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Origineel van Khaled vind ik toch beter!
Dan is het lekker toegankelijk idd.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:09 schreef Amsel het volgende:
Ik vind het best een leuk nummer![]()
Alleen dat Frans in de nummers van Claude is altijd van zo'n basic middelbareschoolniveau. Lekker toegankelijk, handig om een luistertoets over te maken, maar heel diepgaand is het natuurlijk allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |