Het is een radiovriendelijk doorsnee en bovenal normaal popliedje. Daar hebben we er dit jaar niet zo veel van. Luxemburg is het duidelijke alternatief in die categorie, ook vanwege de taal, en bij een goede uitvoering kan Claude dat wel naar de amateuristische hoek drukken. Verder Ierland, Noorwegen en Spanje, dat is allemaal minder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan goed hoor, het zou voor wat er nu uit is zeker in mijn top 10 komen. Maar ik zou er geen geld op durven te wedden.
Eerlijk gezegd vind ik Claude op de live beelden ook niet de meest zuivere zanger (het klinkt voor mij altijd op het randje van onzuiver) dus daar moeten we het denk ik niet van hebben.
Ik dacht dat we daar al stonden. Het is steeds stuivertje wisselen met Maltaquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
We stijgen bij de bookies wel naar plek 11.
[ afbeelding ]
Ik had me wel ingesteld op een minder nummer dan de twee die je noemt. Het is toch materiaal voor het ESF en vaak komt er een commerciële draai aan vanwege dat het voor het ESF is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:26 schreef Niels93 het volgende:
Ja sorry maar ik ben toch teleurgesteld. Ik vind Ecoutez-moi en Ladada veel en veel beter dan dit. Ik weet dat ik moet wachten tot morgen voor de definitieve versie, maar toch. Teleurstelling overheerst bij mij wel.
Ik vind Ladada en Ecoutez-moi beide geen wow-factor hebben, maar mag hopen dat C'est la vie op z'n minst van hetzelfde niveau is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:26 schreef Niels93 het volgende:
Ja sorry maar ik ben toch teleurgesteld. Ik vind Ecoutez-moi en Ladada veel en veel beter dan dit. Ik weet dat ik moet wachten tot morgen voor de definitieve versie, maar toch. Teleurstelling overheerst bij mij wel.
Dan heb je de andere inzendingen niet gehoord. Echt ongelofelijk matig jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:23 schreef CityPigeon het volgende:
We zijn weer terug bij af met generieke, brave radio2-liedjes
Dit gaat grote moeite hebben om door de semi's te komen!
Veel inzendingen die aangepast lijken op het feit dat publieksstemmen weer een grotere rol zijn gaan spelen. Erg plat en 'over the top'.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan heb je de andere inzendingen niet gehoord. Echt ongelofelijk matig jaar.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:34 schreef summer52 het volgende:
Als dit echt HET liedje is...dan is dit een prima inzending. Ik heb het nu een paar keer beluisterd en het pakt mij wel. Mooi begin, lekker dansbaar refrein. Kortom dit komt echt wel de halve finale door en stormt de top 10 binnen. Dus Claude![]()
![]()
. Stijgen we al bij de bookies?
dit dusquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:59 schreef Keyos het volgende:
Als de link écht is dan is het wel heel sneu voor Claude, de omroep en iedereen die in het traject betrokken is.
Over het nummer zoals die gelekt is: ik hoop niet dat dit hem is. Is het helemaal verschrikkelijk? Neen. Maar dit is geen gegarandeerde qualifier, laat staan dat we hoog eindigen mochten we in de finale komen.
Als je hoge ogen wilt scoren moet je artiest met een regelrechte banger komen, ook afgewogen tegen je bestaande nummers. Dan is dit niet het beste werk…
Ik denk op basis van het liedje eerlijk gezegd ook niet dat er veel reden is voor al te veel verschuivingen. Er staan er minstens meer dan 20 onder Nederland die minder zijn, en erboven zijn er weinig met objectief minder winstkans.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar al stonden. Het is steeds stuivertje wisselen met Malta
Kutzenderquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:42 schreef Fred_B het volgende:
Q-Music heeft het blijkbaar op de radio gedraaid volgens GJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |