SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
https://ww.onlyfans.com/cherrylipsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto's.
ai, das klotequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
last van maagzuur. De stamppot met appeltaart ligt wat zwaar op de maag
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
ssssssssssssssquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Stamppot in Thailand? Dat klinkt ook wel als een valstrik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
last van maagzuur. De stamppot met appeltaart ligt wat zwaar op de maag
Mensen met kutpijn hebben daar maandelijks ook vaak last.quote:
lijstquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen met kutpijn hebben daar maandelijks ook vaak last.
hij was zo lekker kat , man man manquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stamppot in Thailand? Dat klinkt ook wel als een valstrik.
Prima hoor, gegeten, beetje geklust, hangbanken en zo een bakkie regelen.quote:
bel ik 112, 911 en 0900-8844quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als koen nou nee zegt ga je er dan kijken?
Als een Aziaat alleen al aan dat eten ruikt dan schijt 'ie de gehele Golf van Thailand onder.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was zo lekker kat , man man man
mwha, vooral domme mensen die domme dingen doen met de verbouwing..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, gegeten, beetje geklust, hangbanken en zo een bakkie regelen.
Maar gedoetjes klinkt matig
maar jullie hebben zo weinig criminaliteit dat die lijn ook niet zo snel belast raaktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde laatst 'geen spoed wel politie' bellen, maar daar is hier helemaal geen nummer voor
heeft dus altijd spoed ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde laatst 'geen spoed wel politie' bellen, maar daar is hier helemaal geen nummer voor
ja dat heb ik vaak met hun eten als niet aziaat🙄quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een Aziaat alleen al aan dat eten ruikt dan schijt 'ie de gehele Golf van Thailand onder.
Ja uiteindelijk bel je dus altijd één van de alarmnummers, afhankelijk van of je politie, ambu of brandweer nodig hebt. Dat zijn 3 verschillende nummers, om het lekker makkelijk te makenquote:
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik vaak met hun eten als niet aziaat🙄
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar okquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jullie hebben zo weinig criminaliteit dat die lijn ook niet zo snel belast raakt
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk bel je dus altijd één van de alarmnummers, afhankelijk van of je politie, ambu of brandweer nodig hebt. Dat zijn 3 verschillende nummers, om het lekker makkelijk te maken
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.
nou het werkt zie je maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar ok
Zou grappig zijn om dit op Rotterdamse politieauto's te zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar ok
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou grappig zijn om dit op Rotterdamse politieauto's te zetten.
dus zodra een fok!ker het land in komt staat de telefoon roodgloeiend?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)
Ja goed maar ik moet daar ook over nadenken, en dan vervolgens ook nog over wat het bijbehorende nummer is want echt logisch zijn de nummers niet..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)
Helemaal verazied die balquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.
huh...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed maar ik moet daar ook over nadenken, en dan vervolgens ook nog over wat het bijbehorende nummer is want echt logisch zijn de nummers niet..
Politie 117 (ok blijkbaar is het logisch om met de 7 te beginnen)
Brandweer 118 (vooruit, in ieder geval logisch na 117)
Ambulance 144 (huh?!)
🤣quote:21.25-22.15 uur HET FAMILIEDINER
Twee Hoornse broers hebben ruzie om een snackbarbestelling.Ze wonen bij elkaar om de hoek,maar negeren elkaar al jaren.Lukt het Bert om hen te verzoenen?
Mja..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Transformeert langzaam in een Vietnamese loempia.
maximaal paranoide hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja..Nee dat werkt daar inderdaad niet. Als hier een Roemeense auto in de straat staat kun je er donder op zeggen dat iemand de politie belt. Of als er een neger door de straat loopt en net even te lang in de richting van een huis kijkt.
Dat wordt binnenkort een username changequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als er een Zwitser op vakantie is in Rotterdam, die is alleen maar heel de dag aan het bellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Shit, ik had de brug dichtgedaan, wie heeft hem weer geopend?
Bellen ze ook als er een Nederlands kenteken staat?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja..Nee dat werkt daar inderdaad niet. Als hier een Roemeense auto in de straat staat kun je er donder op zeggen dat iemand de politie belt. Of als er een neger door de straat loopt en net even te lang in de richting van een huis kijkt.
Nee, Nederlanders vinden ze leuke mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bellen ze ook als er een Nederlands kenteken staat?
Denk dat Gyoza passender isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]* kwiwi sluit bal als straf een dagje op in huis
dat is alles?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]* kwiwi sluit bal als straf een dagje op in huis
En als Ariër kan ik dus gewoon urenlang voor een huis stil staan en naar binnen kijken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders vinden ze leuke mensen![]()
Denk dat we het slot van de brug ook maar eens moeten vervangen, volgens mij heeft iedereen inmiddels een sleutelquote:
Alleen de normale inheemse witte neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders vinden ze leuke mensen![]()
Ja maar waarom zou hij dat doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kom hier soms wel eens. Vaak als @:wereldgozer een mention zet.
Dan word je waarschijnlijk uitgenodigd voor een kopje koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als Ariër kan ik dus gewoon urenlang voor een huis stil staan en naar binnen kijken?
Wat een lieve mensjes allemaal daarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan word je waarschijnlijk uitgenodigd voor een kopje koffie![]()
Hmm, misschien moet ik toch weer eens een keertje naar Zwitserlandquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan word je waarschijnlijk uitgenodigd voor een kopje koffie![]()
Dan geef ik je mijn adres wel, hoef je niet bij wildvreemden in de tuin te staan wachten op je koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik toch weer eens een keertje naar Zwitserland
Nee joh, ze moet gewoon gaan kitenquote:
Hoef ik tenminste ook geen Duits te gaan pratenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan geef ik je mijn adres wel, hoef je niet bij wildvreemden in de tuin te staan wachten op je koffie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik toch weer eens een keertje naar Zwitserland
Leren hoe je agaath dee uitspreekt?quote:
Vind dat je het best goed doet op je accordeonquote:
Je moeder kan ook wel goed dansenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat je het best goed doet op je accordeon
Dit klinkt naar een Rollercoaster Tycoon muziekjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wtf is dat![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt naar een Rollercoaster Tycoon muziekje
ja dat moet ik wel doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leren hoe je agaath dee uitspreekt?
Oh ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
Waarom is Bal nog niet naar bed? Is iemand het kattenplaatje vergeten?
Pruttelpoep door de enorme worstquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
Ze gaat veel te vroeg naar bed, dan ben ik nog aan het werkquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaat veel te vroeg naar bed, dan ben ik nog aan het werk
Die komt eerst ook niet terug hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Dimmy is ondertussen nog altijd op vakantie?
#freedimmy
Dubbele vakantie gekregen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Dimmy is ondertussen nog altijd op vakantie?
#freedimmy
Kat?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was zo lekker kat , man man man
Zit hier al die tijd te wachten reccequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
Tja, kennelijk is het toch een beetje 'uit het oog, uit het hart' nu je zo ver weg woont. Misschien kun je daar een Thai inhuren die een kattenplaatje voor het raam houdt?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit hier al die tijd te wachten recce
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, kennelijk is het toch een beetje 'uit het oog, uit het hart' nu je zo ver weg woont. Misschien kun je daar een Thai inhuren die een kattenplaatje voor het raam houdt?
Wij doen toch bijna altijd vreemd??quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:02 schreef bitterbal het volgende:
jullie doen wel een beetje vreemd zo midden in de nacht
ja maar nu extra bos. Vooral jij !quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij doen toch bijna altijd vreemd??
Dat waas mijn eerste post vandaagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu extra bos. Vooral jij !![]()
kan je nagaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste post vandaag
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit hier al die tijd te wachten recce
Dat is heel merkwaardig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat waas mijn eerste post vandaag
Dat jij hier op dit tijdstip bent is ook niet in verhoudingquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die is niet helemaal in verhouding
gegrilde carpaccio sushidingen, beef teriyaki rolletjes, nog iets wat ik even niet meer weet.quote:
Wat is een gegrilde carpaccio sushi ding.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
gegrilde carpaccio sushidingen, beef teriyaki rolletjes, nog iets wat ik even niet meer weet.
Bami met babi pangang.
en chocolade lavacake met slagroom en ijs
dat kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij hier op dit tijdstip bent is ook niet in verhouding
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
gegrilde carpaccio sushidingen, beef teriyaki rolletjes, nog iets wat ik even niet meer weet.
Bami met babi pangang.
een opgerolde rol met rijst en wat groenten er in en carpaccio er om heen dat ze wat knapperig hebben gegrildquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is een gegrilde carpaccio sushi ding.
neuj.quote:
Had je er nog iets bij?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bami met babi pangang.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
Zoete aardappelfriet met appelmoesquote:
ik heb er idd meestal ook de tijd niet voorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj.
Ik weiger mn eten in de wacht te zetten om foto's te maken die toch altijd niet tonen hoe lekker het echt is
Ja, beetje minder dagje in mijn hoofd. Ook op het werk was het redelijk druk. Wel lekker aan de gleuven van Carina gezeten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
thee en colaquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, beetje minder dagje in mijn hoofd. Ook op het werk was het redelijk druk. Wel lekker aan de gleuven van Carina gezeten..Dan moet je je hoofd zo maar even uitzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkt zelfs door als ik slaapquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je je hoofd zo maar even uitzetten.
Doetinchem, wel een dag eerder dan normaalquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
Waar is Koningsdag nog maar weer dit jaar.
27 26 april op meerdere plaatsen in NLquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
Waar is Koningsdag nog maar weer dit jaar.
ow ja... 26quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doetinchem, wel een dag eerder dan normaal
Niet helemaal waar, dit jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
27 april op meerdere plaatsen in NL
Oh ja want op een zondag he.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ohh deze is wel erg schattigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, oogjes toe dan maar weer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die werkt zelfs door als ik slaap![]()
Elk 5 jaar he, belachelijk dat het niet elk jaar is maar a laquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:19 schreef Karzai het volgende:
5 mei wel vrij dit jaar vind ik eigenlijk belangrijker
Op zondag is ook iedereen vrij op zorg Enzo naquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
en dan doen ze he niet een dagje later zodat we er wat aan hebben... nee joh gewoon op de zaterdag waarop de meeste mensen toch al vrij zijn.
ja maar dag des heres enzo dus geen koningsdagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op zondag is ook iedereen vrij op zorg Enzo na
Enzo Knol?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op zondag is ook iedereen vrij op zorg Enzo na
Ik ga naar het vrouwen voetbal kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:23 schreef Karzai het volgende:
muziekjes luisteren
Bekijk deze YouTube-video
Woon je bij @maxi-mus in het dorpquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga jij er nog heen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zet het ook wel even opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga naar het vrouwen voetbal kijken
Met zo The Flower of Scotland @:UitStraling
Nee. Ik ben eerder voor afschaffing van het koningshuis dan voor behoud...quote:
weer eens wat andersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vast even afschakelen met een theetje.
mja okay ken jou problemen niet zo maar je wordt wel goed verzorgd naar mijn ideequote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier zijn er problemen met het (kraan)water.. ben echt blij als ik hier weg ben
ik ga even vrachtjes rijdenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vast even afschakelen met een theetje.
dat is wel irritant, hoe lang moet je daar nog zitten?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier zijn er problemen met het (kraan)water.. ben echt blij als ik hier weg ben
trustequote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop af en zwaai gedag
Gute Nacht Freunde
September moet ik hier weg zijn. Het is nog steeds onduidelijk waar er plaats voor me is. Ik ben wel een beetje moeilijk plaatsbaar. Ik ben te goed voor veel locaties en te slecht voor een zelfstandige woonplek...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel irritant, hoe lang moet je daar nog zitten?
Over de begeleiding niks dan lof die werken zich voor iedereen hier uit de naad, maar over dit gebouw en de kamer ben ik gewoon niet te spreken...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja okay ken jou problemen niet zo maar je wordt wel goed verzorgd naar mijn idee
ah, dat is wel rot zeg, hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jequote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
September moet ik hier weg zijn. Het is nog steeds onduidelijk waar er plaats voor me is. Ik ben wel een beetje moeilijk plaatsbaar. Ik ben te goed voor veel locaties en te slecht voor een zelfstandige woonplek...
Het is wel zo dat elk vrijgekomen woonplek binnen de GGz naar een van ons gaat. Zodra er een plek vrij gaat komen wordt er gekeken wie het meest geschikt is voor die plek. Dus misschien hoor ik morgen al dat er ergens plaats is, maar dat kan ook pas in juli zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, dat is wel rot zeg, hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je
Ik heb mijn DG voorraadje ook weer binnenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn DG voorraadje ook weer binnenAlleen zo jammer dat je bij de AH losse doosjes krijgt ipv dat het gewoon in zo'n verpakkingskartonnetje zit
Had 18 doosjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]zal een flinke tas vol zijn geweest dan?
Hadden die 2 er nou echt niet bij in die kratquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had 18 doosjes16 in een krat en 2 los er bij in zo'n papieren zakje
Nee want dan hadden ze boven het kratje uitgestoken ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Hadden die 2 er nou echt niet bij in die krat
Xi Jinping wil liefste exclusieve vriendje van Putin zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Trumps masterplan komt tot fruiting.
Ja wel slim.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want dan hadden ze boven het kratje uitgestoken ofzoAch jij blij dat ze het tegenwoordig zo doen, vroeger hadden ze die 2 doosjes dan nog in een apart kratje gestopt
Ben nu wel weer van al mijn statiegeld af, dat is haast de belangrijkste reden om te laten bezorgen. Zodat je niet bij zo'n gammele automaat in de supermarkt hoeft te hannesen
Kreeg zelfs nog 35 cent terug voor het plastic tasje waar ik een paar flessen in had zittenquote:
Trump zorgt ervoor dat wij onze sneuvelbereide Europese mannen niet in hoeven zetten voor wat waardeloze grond, mocht Europa echt winnen dan hoeft de nucleaire paraplu niet uitgevonden te worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Xi Jinping wil liefste exclusieve vriendje van Putin zijn.
uhu..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
En zo werd het ineens vrede, de doemsdagklok kan weer een paar minuutjes teruggezet worden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:11 schreef Haags het volgende:
[..]
uhu..
[ x ]
¨toevallig¨ net zo´n oefening aan de grens met Polen en de Baltische staten.
Trump wil zijn contributie ben ik bang!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Jammer, ik heb ook de belastingbrief ontvangen. Geen mazzel dit jaar
nou, duimen dan maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel zo dat elk vrijgekomen woonplek binnen de GGz naar een van ons gaat. Zodra er een plek vrij gaat komen wordt er gekeken wie het meest geschikt is voor die plek. Dus misschien hoor ik morgen al dat er ergens plaats is, maar dat kan ook pas in juli zijn.
dat weet je pas als je aangifte hebt gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Huh vergeten ze je somsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Gemeentebelastingbriefquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet je pas als je aangifte hebt gedaan
Ben jij een van de onderhandelaars toevallig?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump zorgt ervoor dat wij onze sneuvelbereide Europese mannen niet in hoeven zetten voor wat waardeloze grond, mocht Europa echt winnen dan hoeft de nucleaire paraplu niet uitgevonden te worden.
Met de opbrengsten van de metalen kan hij de Costa del Gaza uit de grond stampen.
De rest van de grondrijkdom kan samen met graan voor wederopbouw, wekvaart en stabiliteit gezorgd worden voor een zelfstandig en sterk Oekraïne.
Rusland verbreekt zijn banden met de Sjiitische landen, we noemen even Iran en de gezellige familie Assad.
Minimalisatie van de rol van de NAVO inzake Rusland, geopolitieke vijand af, de handel weer open.
Xi Pingping gaat weinig meer aan de Russische beer hebben, die hebben een nieuw beste vriendje.
Trump de vastgoedhandelaar op wereldniveau, zo schakelde hij destijds ook Ed Koch uit en geen enkele baby die er het leven om liet.
oh, achja, overgeslagen wordt je niet als je belastingen moet betalen.. wat mag jij dokken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gemeentebelastingbrief
Van aangifte weet ik nu al dat ik terug krijg, ik betaal de volle mep qua loonheffing en voorlopig verdien ik nog niet genoeg om geen recht te hebben op heffingskorting.
¤501 + waterschap. Heb de brief nu voor me liggen klaar om geopend te worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, achja, overgeslagen wordt je niet als je belastingen moet betalen.. wat mag jij dokken?
Krijg je in ETH uitbetaald?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
¤730,88
Meh. Als ik dat in één keer betaal moet ik weer op droog brood leven. Kutcrypto.
Deze maand ben ik in XRP uitbetaald.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je in ETH uitbetaald?
dat valt meequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
¤501 + waterschap. Heb de brief nu voor me liggen klaar om geopend te worden.
een euro minder ofzo ben ik alleen aan gemeentelijke belastingen kwijt..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
¤730,88
Meh. Als ik dat in één keer betaal moet ik weer op droog brood leven. Kutcrypto.
Geen WOZ genot.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat valt mee
[..]
een euro minder ofzo ben ik alleen aan gemeentelijke belastingen kwijt..
ik kan het in 1x aftikken want ik heb gewoon gespaard ervoor
Je hebt geen dure vriendin. Of heb je wat meters gemaakt met je datingprofiel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen WOZ genot.
Maar goed, ben dat allemaal en meer kwijt aan huur.
De teller staat op één date. Andere app stel ik nog uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt geen dure vriendin. Of heb je wat meters gemaakt met je datingprofiel.
Je moet ook even iets meer vertellen danquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De teller staat op één date. Andere app stel ik nog uit.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meer dan 50 upvotes gekregen op een reactie op Reddit.
Nu kan ik rustig gaan slapen.
Ik heb ooit 3k gekregenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kattenplaatje?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is gevaarlijk in deze scquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook even iets meer vertellen dan
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk in deze sc
De grap is dat het gisterenavond was. Was een succes, deel 2 is aannemelijk.
De krant noemde mij vorige week al verward, dan is de stap naar gevaarlijk erg dichtbij...quote:
Beetje klaar voor F1?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Noot: kijk uit voor Bomenverzameling
Nee, gewoon een reactie op wat iemand had gezegd.quote:
Lijkt me sterk dat het mijn sigaret was.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een foto van CL met een sigaret in haar mond.Dus het zou kunnen....
Zeker nu er geruchten zijn dat TayTay zwanger isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville kan wel wat Dimmy gebruiken.
Kan ze niet meer optreden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker nu er geruchten zijn dat TayTay zwanger is
Sorryquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik pak zo even een enge thee.
Groot glas. En 2 sinaasappels.
WAT BEN JIJ EEN LIEGBEEST ZEG. IK EIS EEN HELE GROTE VERONTSCHULDIGING!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry
Heb gelogen. Het waren drie sinaasappels. Waren echt tandjes lekker. Niet normaal.
Ik hou het graag bij de feiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ EEN LIEGBEEST ZEG. IK EIS EEN HELE GROTE VERONTSCHULDIGING!!!
war gaat het over?![]()
Waar gaat ie heen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 05:17 schreef kwiwi het volgende:
Zometeen Gergi naar het station brengen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 06:35 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik ga vandaag denk ik maar de was doen
Trump presteert echt de meest waanzinnige dingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker nu er geruchten zijn dat TayTay zwanger is
Je kunt nu ook een gold card kopen bij Trump. 5 miljoen en je bent Amerikaans staatsburgerquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump presteert echt de meest waanzinnige dingen
het is weer wat anders dan grab em by the pussyquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trump presteert echt de meest waanzinnige dingen
Is vast nog echt waar ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt nu ook een gold card kopen bij Trump. 5 miljoen en je bent Amerikaans staatsburger
zou mij niks verbazen, overheid heeft een gat in hun hand ter grootte van een hand, dus extra inkomsten aanboren is het makkelijkstequote:Op woensdag 26 februari 2025 07:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt nu ook een gold card kopen bij Trump. 5 miljoen en je bent Amerikaans staatsburger
Ja, waar gaat dit naar toe he.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb gewoon de helft van de nacht wakker gelegen over de toestand in de wereld. Dat is me nog niet eerder gebeurd. Blij dat ik gisteravond slaaptheetjes genomen had.
Nu maar op weg naar kantoor
Ja sindsdien is er weinig meer goed gegaan in de wereldquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:30 schreef LTVDK het volgende:
Alweer 5 jaar geleden dat corona in Nederland begon
Reden voor taart.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:30 schreef LTVDK het volgende:
Alweer 5 jaar geleden dat corona in Nederland begon
Zonder corona had Foqueville niet bestaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sindsdien is er weinig meer goed gegaan in de wereld
Lekker met 1 vorkje eten dat we allemaal delen, om ter ere van het jubileum een ander virus op te lopenquote:
Zonder corona was ik hier niet weer komen wonen posten, en was ik niet met @liesje1979 en @Dr_Flash naar Riga geweest. Of op Cyprus met ze gaan etenquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder corona had Foqueville niet bestaan
Het virus was bedoeld om iedereen uit elkaar te drijven maar bracht ons echter dichter tot elkaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder corona was ik hier niet weer komen wonen posten, en was ik niet met @:Liesje1979 en @:Dr_Flash naar Riga geweest. Of op Cyprus met ze gaan eten
quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het virus was bedoeld om iedereen uit elkaar te drijven maar bracht ons echter dichter tot elkaar
Hier is het vooral de periode dat ik Cali leerde kennen. Ook veeemd begin van relatie als je eigenlijk niet naar buiten toe mag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder corona was ik hier niet weer komen wonen posten, en was ik niet met @:Liesje1979 en @:Dr_Flash naar Riga geweest. Of op Cyprus met ze gaan eten
Ons wel. De recht van de samenleving heeft het tegenovergestelde gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het virus was bedoeld om iedereen uit elkaar te drijven maar bracht ons echter dichter tot elkaar
Dat hadden wij gelukkig niet echt, de regels waren hier lang niet zo streng dus we hebben onze eerste dates vooral in de bergen gehadquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het vooral de periode dat ik Cali leerde kennen. Ook veeemd begin van relatie als je eigenlijk niet naar buiten toe mag.
Ik moest binnendoor rijden richting Cali om de avondklok te ontlopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hadden wij gelukkig niet echt, de regels waren hier lang niet zo streng dus we hebben onze eerste dates vooral in de bergen gehad
Spannende eerste datesquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest binnendoor rijden richting Cali om de avondklok te ontlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |