SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
https://ww.onlyfans.com/cherrylipsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto's.
ai, das klotequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
last van maagzuur. De stamppot met appeltaart ligt wat zwaar op de maag
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
ssssssssssssssquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Stamppot in Thailand? Dat klinkt ook wel als een valstrik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
last van maagzuur. De stamppot met appeltaart ligt wat zwaar op de maag
Mensen met kutpijn hebben daar maandelijks ook vaak last.quote:
lijstquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen met kutpijn hebben daar maandelijks ook vaak last.
hij was zo lekker kat , man man manquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stamppot in Thailand? Dat klinkt ook wel als een valstrik.
Prima hoor, gegeten, beetje geklust, hangbanken en zo een bakkie regelen.quote:
bel ik 112, 911 en 0900-8844quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als koen nou nee zegt ga je er dan kijken?
Als een Aziaat alleen al aan dat eten ruikt dan schijt 'ie de gehele Golf van Thailand onder.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was zo lekker kat , man man man
mwha, vooral domme mensen die domme dingen doen met de verbouwing..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, gegeten, beetje geklust, hangbanken en zo een bakkie regelen.
Maar gedoetjes klinkt matig
maar jullie hebben zo weinig criminaliteit dat die lijn ook niet zo snel belast raaktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde laatst 'geen spoed wel politie' bellen, maar daar is hier helemaal geen nummer voor
heeft dus altijd spoed ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde laatst 'geen spoed wel politie' bellen, maar daar is hier helemaal geen nummer voor
ja dat heb ik vaak met hun eten als niet aziaat🙄quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een Aziaat alleen al aan dat eten ruikt dan schijt 'ie de gehele Golf van Thailand onder.
Ja uiteindelijk bel je dus altijd één van de alarmnummers, afhankelijk van of je politie, ambu of brandweer nodig hebt. Dat zijn 3 verschillende nummers, om het lekker makkelijk te makenquote:
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik vaak met hun eten als niet aziaat🙄
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar okquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jullie hebben zo weinig criminaliteit dat die lijn ook niet zo snel belast raakt
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk bel je dus altijd één van de alarmnummers, afhankelijk van of je politie, ambu of brandweer nodig hebt. Dat zijn 3 verschillende nummers, om het lekker makkelijk te maken
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |