SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
https://ww.onlyfans.com/cherrylipsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar de foto's.
ai, das klotequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
last van maagzuur. De stamppot met appeltaart ligt wat zwaar op de maag
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
ssssssssssssssquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Stamppot in Thailand? Dat klinkt ook wel als een valstrik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
last van maagzuur. De stamppot met appeltaart ligt wat zwaar op de maag
Mensen met kutpijn hebben daar maandelijks ook vaak last.quote:
lijstquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen met kutpijn hebben daar maandelijks ook vaak last.
hij was zo lekker kat , man man manquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stamppot in Thailand? Dat klinkt ook wel als een valstrik.
Prima hoor, gegeten, beetje geklust, hangbanken en zo een bakkie regelen.quote:
bel ik 112, 911 en 0900-8844quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als koen nou nee zegt ga je er dan kijken?
Als een Aziaat alleen al aan dat eten ruikt dan schijt 'ie de gehele Golf van Thailand onder.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij was zo lekker kat , man man man
mwha, vooral domme mensen die domme dingen doen met de verbouwing..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, gegeten, beetje geklust, hangbanken en zo een bakkie regelen.
Maar gedoetjes klinkt matig
maar jullie hebben zo weinig criminaliteit dat die lijn ook niet zo snel belast raaktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde laatst 'geen spoed wel politie' bellen, maar daar is hier helemaal geen nummer voor
heeft dus altijd spoed ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wilde laatst 'geen spoed wel politie' bellen, maar daar is hier helemaal geen nummer voor
ja dat heb ik vaak met hun eten als niet aziaat🙄quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een Aziaat alleen al aan dat eten ruikt dan schijt 'ie de gehele Golf van Thailand onder.
Ja uiteindelijk bel je dus altijd één van de alarmnummers, afhankelijk van of je politie, ambu of brandweer nodig hebt. Dat zijn 3 verschillende nummers, om het lekker makkelijk te makenquote:
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik vaak met hun eten als niet aziaat🙄
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar okquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jullie hebben zo weinig criminaliteit dat die lijn ook niet zo snel belast raakt
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk bel je dus altijd één van de alarmnummers, afhankelijk van of je politie, ambu of brandweer nodig hebt. Dat zijn 3 verschillende nummers, om het lekker makkelijk te maken
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.
nou het werkt zie je maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar ok
Zou grappig zijn om dit op Rotterdamse politieauto's te zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja. Op de politieauto's staat ook dat als je een verdacht persoon ziet, je direct het alarmnummer moet bellen. Vind ik persoonlijk wat overdreven, maar ok
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou grappig zijn om dit op Rotterdamse politieauto's te zetten.
dus zodra een fok!ker het land in komt staat de telefoon roodgloeiend?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)
Ja goed maar ik moet daar ook over nadenken, en dan vervolgens ook nog over wat het bijbehorende nummer is want echt logisch zijn de nummers niet..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik vind 1 nummer ook niet ideaal, moet je nadenken wat je nodig hebt (dat is immers de eerste vraag)
Helemaal verazied die balquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar half Aziatisch ben je inmiddels al wel dus zo'n dikke vette worst kende nie zomaar baas.
huh...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed maar ik moet daar ook over nadenken, en dan vervolgens ook nog over wat het bijbehorende nummer is want echt logisch zijn de nummers niet..
Politie 117 (ok blijkbaar is het logisch om met de 7 te beginnen)
Brandweer 118 (vooruit, in ieder geval logisch na 117)
Ambulance 144 (huh?!)
🤣quote:21.25-22.15 uur HET FAMILIEDINER
Twee Hoornse broers hebben ruzie om een snackbarbestelling.Ze wonen bij elkaar om de hoek,maar negeren elkaar al jaren.Lukt het Bert om hen te verzoenen?
Mja..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Transformeert langzaam in een Vietnamese loempia.
maximaal paranoide hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja..Nee dat werkt daar inderdaad niet. Als hier een Roemeense auto in de straat staat kun je er donder op zeggen dat iemand de politie belt. Of als er een neger door de straat loopt en net even te lang in de richting van een huis kijkt.
Dat wordt binnenkort een username changequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of als er een Zwitser op vakantie is in Rotterdam, die is alleen maar heel de dag aan het bellenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Shit, ik had de brug dichtgedaan, wie heeft hem weer geopend?
Bellen ze ook als er een Nederlands kenteken staat?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja..Nee dat werkt daar inderdaad niet. Als hier een Roemeense auto in de straat staat kun je er donder op zeggen dat iemand de politie belt. Of als er een neger door de straat loopt en net even te lang in de richting van een huis kijkt.
Nee, Nederlanders vinden ze leuke mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bellen ze ook als er een Nederlands kenteken staat?
Denk dat Gyoza passender isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]* kwiwi sluit bal als straf een dagje op in huis
dat is alles?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]* kwiwi sluit bal als straf een dagje op in huis
En als Ariër kan ik dus gewoon urenlang voor een huis stil staan en naar binnen kijken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders vinden ze leuke mensen![]()
Denk dat we het slot van de brug ook maar eens moeten vervangen, volgens mij heeft iedereen inmiddels een sleutelquote:
Alleen de normale inheemse witte neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, Nederlanders vinden ze leuke mensen![]()
Ja maar waarom zou hij dat doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kom hier soms wel eens. Vaak als @:wereldgozer een mention zet.
Dan word je waarschijnlijk uitgenodigd voor een kopje koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als Ariër kan ik dus gewoon urenlang voor een huis stil staan en naar binnen kijken?
Wat een lieve mensjes allemaal daarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan word je waarschijnlijk uitgenodigd voor een kopje koffie![]()
Hmm, misschien moet ik toch weer eens een keertje naar Zwitserlandquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan word je waarschijnlijk uitgenodigd voor een kopje koffie![]()
Dan geef ik je mijn adres wel, hoef je niet bij wildvreemden in de tuin te staan wachten op je koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik toch weer eens een keertje naar Zwitserland
Nee joh, ze moet gewoon gaan kitenquote:
Hoef ik tenminste ook geen Duits te gaan pratenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan geef ik je mijn adres wel, hoef je niet bij wildvreemden in de tuin te staan wachten op je koffie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik toch weer eens een keertje naar Zwitserland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |