abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:19:12 #1
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216830692
https://www.omroepbrabant(...)n-bed-bij-man-van-44

quote:
Na een ruzie met haar moeder liep een 12-jarig meisje uit Tilburg weg, maar dat deed ze met de verkeerde. Ze werd door de 44-jarige Marcel J. meegenomen naar zijn huis in Wouw, waar de twee seks hadden. En of het meisje vrijwillig meeging, maakt niet uit voor de wet. J. had beter moeten weten en dus eiste justitie dinsdag vier jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk.

Het altijd zo vrolijke meisje is totaal veranderd sinds die nacht met Marcel J. in Wouw, vertelde haar moeder in een hartverscheurend verhaal in de rechtbank. Ze is er nog niet aan toe om hulp te aanvaarden en haar moeder maakt zich grote zorgen over haar ontwikkeling.

Het meisje voelt zich schuldig dat ze zich op Snapchat voordeed als een 24-jarige vrouw en aangaf een relatie te willen beginnen met J. uit Wouw. Ze hadden een keer gevideobeld en een week later spraken ze af. Marcel zou het meisje ophalen in Tilburg. Toen ze samen even in de hal van de flat zaten te praten, kwam haar moeder haar halen. Maar korte tijd later rende het meisje toch weer naar buiten en sprong ze in de auto bij Marcel.

Overal op zoek

Het had er alle schijn van dat het meisje het ouderlijk huis wilde ontvluchten en daarvoor gebruikte ze Marcel J. Ze pakte zijn telefoon af en hij moest van haar doorrijden. Thuis in Wouw legde J. twee matrassen op de grond waarop beiden die avond seks hadden. Ondertussen was de ongeruste familie overal op zoek naar het meisje. Dankzij haar iPad zagen ze ’s nachts dat ze in Wouw zat en binnen de kortste keren stond daar politie aan de deur.

Veel discussie was er niet in de rechtbank. Een 44-jarige man is altijd schuldig als hij seks heeft met een minderjarige. J. deed zijn best uit te leggen dat het meisje ouder leek en zelf zei ze ook dat ze 24 was.

Belletje rinkelen?

Maar dat gaat hem niet helpen. Het meisje is duidelijk nog minderjarig, zagen ook de rechters op foto’s en ze bleven vragen of hij echt niet had gezien dat het meisje zo jong was. “U hoort hoe ze praat, waar ze het over heeft en hoe ze eruitziet. Gaat er dan geen belletje rinkelen?”, vroeg de rechter. “Nee, ik heb het niet doorgehad”, verklaarde Marcel.

De officier ziet genoeg bewijs voor het onttrekken aan het ouderlijk gezag en seks met een minderjarige. Hij eiste vier jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk. Ook moet J. zich volgens hem laten behandelen en mag hij geen contact meer hebben met minderjarigen.

Marcel had er niet veel woorden voor. Hij bleek sowieso geen goede prater. Hij is ook verstandelijk wat beperkt en heeft maar weinig vrienden, zo bleek tijdens de zitting. Ook is hij verslavingsgevoelig: softdrugs en medicijnen. J. mocht na de zitting weer terug naar de cel, waar hij al bijna vijf maanden zit.

Op 11 maart doet de rechtbank uitspraak in deze zaak.
Een zekere mate van naïviteit is normaal op die leeftijd. Nieuwsgierigheid ook. Alleen jammer als dit dan de gevolgen zijn. :N
pi_216830717
Nice?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216830740
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:23:41 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216830750
Zowwwww, heftige eis.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:24:16 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216830758
Wat een hoop eufemismen in het artikel... Ik mis de term pedofiele verkrachting?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216830809
Dat een 16, 17-jarige zich voor kan doen als een 20 jarige ok, maar een 12-jarige als 24 :')

Smeerpijp
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:29:33 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216830833
quote:
Hij bleek sowieso geen goede prater. Hij is ook verstandelijk wat beperkt en heeft maar weinig vrienden, zo bleek tijdens de zitting. Ook is hij verslavingsgevoelig: softdrugs en medicijnen.
Had voor hetzelfde geld dus een prima Fok!er kunnen zijn.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216830835
Wat doe je als 44-jarige uberhaupt op Snapchat.

Wat een smeerlap.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:30:45 #10
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216830847
Wat een ransbak.
Maar HOE zie je niet dat ze zo jong is?! Ik vind meiden van 20-21 er uitzien als kindjes, laat staan als ze 12 zijn.
Als je dat niet ziet is er (buiten het overduidelijke verhaal om natuurlijk) nog wel wat meer mis met je :’)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_216830851
Als je geen Joris Demmink of Sydney Smeets heet ben je gewoon de lul en kom je er niet onderuit.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:32:04 #12
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216830866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:24 schreef Mikeytt het volgende:
Wat een hoop eufemismen in het artikel... Ik mis de term pedofiele verkrachting?
Omdat van verkrachting waarschijnlijk geen sprake is?

Neemt niet weg dat deze sick fuck ff lekker mag brommen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 16:34:43 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_216830913
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:30 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een ransbak.
Maar HOE zie je niet dat ze zo jong is?! Ik vind meiden van 20-21 er uitzien als kindjes, laat staan als ze 12 zijn.
Als je dat niet ziet is er (buiten het overduidelijke verhaal om natuurlijk) nog wel wat meer mis met je :’)
Natuurlijk zag ie dat wel. Kom op zeg, wat moet hij anders als verdediging aanvoeren? 'ja, ik zag het wel degelijk maar ik dacht ik pak dat lekkere 12jarige kutje alsnog' ?

Hij probeert het zo klein mogelijk te maken, dús zegt hij dat hij het niet doorhad. Het alternatief is namelijk dat hij toegeeft dat hij het wel doorhad. Van die 2 alternatieven is dat eerste alternatief dan het beste voor dader zelf.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_216830924
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:29 schreef Tengano het volgende:

[..]
Had voor hetzelfde geld dus een prima Fok!er kunnen zijn.
quote:
Oh shit!
pi_216830941
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:24 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind het zowiezo een heel raar verhaal. Meisje zit met vent te kletsen in de hal, moeder komt haar halen, meisje rent even later weer naar buiten en stapt bij man in.
Geen woord over de reden van het wegrennen, geen woord over dat die moeder die vent aansprak. Dat is toch het eerste wat je doet als je ziet dat je dochter met een ouwe lul zit te kletsen? Zeggen dat hij bij dat 12-jarig grietje uit de buurt moet blijven? Of ben ik nu echt zo'n ouderwetse trut?
Waarom bleef die vent in zijn auto wachten? En reed hij met haar weg? En betekent eruitzien als 24 voor deze gozer dat je je als vrouw zijnde maar meteen moet laten neuken?
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:41:19 #16
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216831025
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:32 schreef inslagenreuring het volgende:

Omdat van verkrachting waarschijnlijk geen sprake is?

Tuurlijk wel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 februari 2025 @ 16:42:04 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_216831034
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
Nice?
Tilburg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216831076
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:30 schreef Grotetijd het volgende:
Wat een ransbak.
Kennelijk is die man mentaal ook niet helemaal helder. Tenminste, dat staat in de OP. Op basis daarvan vind ik de eis fors op het eerste oog. Maar we gaan zien wat de Rb er van vindt.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:45:51 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216831081
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Tuurlijk wel.
Het blijkt mij niet uit de tekst. Hij wordt ook niet veroordeeld voor verkrachting.

"De officier ziet genoeg bewijs voor het onttrekken aan het ouderlijk gezag en seks met een minderjarige."

[ Bericht 0% gewijzigd door inslagenreuring op 25-02-2025 16:55:17 ]
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:48:07 #20
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216831113
Sommige gasten denken echt alleen maar met hun pik :') gelukkig ben ik nog maagd
pi_216831121
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:27 schreef tjoptjop het volgende:
Dat een 16, 17-jarige zich voor kan doen als een 20 jarige ok, maar een 12-jarige als 24 :')

Smeerpijp
Kan best hoor. Meisjes zijn vandaag de dag veel eerder 'rijp' dan toen ik nog 12 was. Ik speelde op die leeftijd nog met poppen en ging buiten touwtje springen en hinkelen met mijn vriendinnetjes.
pi_216831128
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
Nice?
nice is andersom.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:50:32 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216831151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik vind het zowiezo een heel raar verhaal. Meisje zit met vent te kletsen in de hal, moeder komt haar halen, meisje rent even later weer naar buiten en stapt bij man in.
Geen woord over de reden van het wegrennen, geen woord over dat die moeder die vent aansprak. Dat is toch het eerste wat je doet als je ziet dat je dochter met een ouwe lul zit te kletsen? Zeggen dat hij bij dat 12-jarig grietje uit de buurt moet blijven? Of ben ik nu echt zo'n ouderwetse trut?
Waarom bleef die vent in zijn auto wachten? En reed hij met haar weg? En betekent eruitzien als 24 voor deze gozer dat je je als vrouw zijnde maar meteen moet laten neuken?
Wat ik uit dat verhaal opmaak is dat die moeder en dochter ruzie met elkaar hadden. En dat was blijkbaar zo heftig of misschien? veelvuldig dat die dochter het de moeite waard vond om te vluchten naar iemand die schijnbaar! die veiligheid wel kon bieden.

Omdat dat contact met die man al langer duurde vermoed ik toch dat die moeder minder goed kans ziet om een beschermende en veilige moeder voor die dochter te zijn waardoor dat kind nu in de val is gelopen. En natuurlijk zit die kerel dan fout, maar als kinderen geen liefde, erkenning en veiligheid, die ze nodig hebben, kunnen vinden bij hun ouders, dan zoeken ze het ergens anders.

Het probleem is alleen dat die arme kinderen het verschil niet kunnen zien tussen oprechte liefde en gemaakte liefde omdat ze nog nooit met oprechte liefde te maken hebben gehad. En heel veel mensen lopen daardoor later in de val van misbruik als ze uit een gezin met emotionele verwaarlozing komen. Hechtingsproblematiek wordt dat volgens mij ook wel eens genoemd.
pi_216831180
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Kan best hoor. Meisjes zijn vandaag de dag veel eerder 'rijp' dan toen ik nog 12 was. Ik speelde op die leeftijd nog met poppen en ging buiten touwtje springen en hinkelen met mijn vriendinnetjes.
Ze zijn geen avocado's. Rijp :')
De ene zal sneller volwassen zijn dan de ander. Dat is wat anders. Omgeving heeft invloed en ook fysiologie maar dat maakt geen hele generatie eerder ongesteld of "rijp."
Go hard or go home
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:53:22 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216831185
Ja, zo wordt dat weleens genoemd.
pi_216831192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:53 schreef Eightyone het volgende:
Ja, zo wordt dat weleens genoemd.
een 12 jarige is niet rijp. Misschien in sommige landen ja. Is ook alles mis mee.
Go hard or go home
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:54:32 #27
Why is all the rum gone?
pi_216831203
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:45 schreef inslagenreuring het volgende:

Het blijkt mij niet uit de tekst.
Hij is 44, zij is 12. Do the fucking math. In zo'n ongelijke situatie qua machtsverhouding, kan er nooit sprake zijn van 'toestemming'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_216831261
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:50 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat ik uit dat verhaal opmaak is dat die moeder en dochter ruzie met elkaar hadden. En dat was blijkbaar zo heftig of misschien? veelvuldig dat die dochter het de moeite waard vond om te vluchten naar iemand die schijnbaar! die veiligheid wel kon bieden.

Omdat dat contact met die man al langer duurde vermoed ik toch dat die moeder minder goed kans ziet om een beschermende en veilige moeder voor die dochter te zijn waardoor dat kind nu in de val is gelopen. En natuurlijk zit die kerel dan fout, maar als kinderen geen liefde, erkenning en veiligheid, die ze nodig hebben, kunnen vinden bij hun ouders, dan zoeken ze het ergens anders.

Het probleem is alleen dat die arme kinderen het verschil niet kunnen zien tussen oprechte liefde en gemaakte liefde omdat ze nog nooit met oprechte liefde te maken hebben gehad. En heel veel mensen lopen daardoor later in de val van misbruik als ze uit een gezin met hechtingsproblemen komen.
Je zult wel gelijk hebben. Ik mis ook een vader in dit verhaal. Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat die moeder die vent niet aansprak op zijn gedrag of op zijn minst de leeftijd noemde van haar dochter.
Meisje voelt zich nu schuldig omdat ze zich voordeed als een 24-jarige.
Daarom zou ik het beter vinden dat internet voor kinderen tot 18 jaar wordt afgeschermd van dit soort social media en dat ze alleen 'veilige' sites kunnen bezoeken. Maar dat zal wel niet mogelijk zijn.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:58:06 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216831264
Als je zo'n jonge vrouw (kind) het gevoel geeft dat ze niks waard is, dan zal ze zich later zo laten behandelen. Simpelweg omdat ze niks anders gewend is.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:58:52 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216831280
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Hij is 44, zij is 12. Do the fucking math. In zo'n ongelijke situatie qua machtsverhouding, kan er nooit sprake zijn van 'toestemming'.
Klopt. Daarom is seks hebben met een minderjarige ook strafbaar (niet wilsbekwaam) onder artikel 245 wetboek van strafrecht.

Verkrachting is een ander artikel (242) en is niet geëist door het OM. Dus waarschijnlijk geen sprake van.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 16:59:29 #31
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216831292
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kennelijk is die man mentaal ook niet helemaal helder. Tenminste, dat staat in de OP. Op basis daarvan vind ik de eis fors op het eerste oog. Maar we gaan zien wat de Rb er van vindt.
Ben het hier eigenlijk ook wel mee eens, verder is het maar een vreemd verhaal.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:00:45 #32
Why is all the rum gone?
pi_216831327
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:58 schreef inslagenreuring het volgende:

Blahblahyaddayadda
Als het niet gewenst is, is het ongewenst. Ergo, verkrachting. Ik ben niet geinteresseerd in jouw juridische 'vertaling'.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:02:23 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216831352
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Je zult wel gelijk hebben. Ik mis ook een vader in dit verhaal. Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat die moeder die vent niet aansprak op zijn gedrag of op zijn minst de leeftijd noemde van haar dochter.
Meisje voelt zich nu schuldig omdat ze zich voordeed als een 24-jarige.
Daarom zou ik het beter vinden dat internet voor kinderen tot 18 jaar wordt afgeschermd van dit soort social media en dat ze alleen 'veilige' sites kunnen bezoeken. Maar dat zal wel niet mogelijk zijn.
Het meisje zal zich met name schuldig voelen als die moeder benadrukt dat het haar schuld is, dat dit haar overkomen is.

Maar inderdaad die moeder had op dat moment op moeten treden als het een 'gezonde' moeder was. "Wie ben jij dan? Wil jij uit de buurt van mijn dochter blijven, anders bel ik de politie." oid.

Die moeder heeft het dus blijkbaar ook laten gebeuren, en die heeft wel een volwassen leeftijd, waardoor ik het als buitenstaander haar meer aanreken dan die dochter.
pi_216831357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als het niet gewenst is, is het ongewenst. Ergo, verkrachting. Ik ben niet geinteresseerd in jouw juridische 'vertaling'.
Jawel maar toch he? Stel dat een vrouw van 29 hetzelfde zou doen, zou je dan ook rigoreus reageren?
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:04:02 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216831381
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ook prima.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:04:58 #36
Why is all the rum gone?
pi_216831403
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jawel maar toch he? Stel dat een vrouw van 29 hetzelfde zou doen, zou je dan ook rigoreus reageren?
Hoezo is mijn reactie rigoreus?
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:05:49 #37
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_216831416
quote:
Het altijd zo vrolijke meisje is totaal veranderd sinds die nacht met Marcel J. in Wouw, vertelde haar moeder in een hartverscheurend verhaal in de rechtbank.
quote:
Het had er alle schijn van dat het meisje het ouderlijk huis wilde ontvluchten en daarvoor gebruikte ze Marcel J.
Ik denk niet dat het meisje "altijd zo vrolijk" was als ze ten koste van alles het ouderlijk huis wilde ontvluchten. Mooi stukje drama van de moeder, maar ik denk dat er heel wat over de omstandigheden in die familie niet naar boven is gebracht.

[ Bericht 6% gewijzigd door mvdejong op 25-02-2025 17:21:46 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:07:13 #38
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216831436
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:05 schreef mvdejong het volgende:

quote:
Ik denk niet dat het meisje "altijd zo vrolijk" was als ze ten koste van alles het ouderlijk huis wilde ontvluchten. Mooi stukje drama van de moeder, maar ik denk dat er heel wat over de omstandigheden in die familie niet naar boven is gebracht.
Ik heb ook grote twijfels. Moeder speelt het slachtoffer hier, terwijl zij mogelijk de belangrijkste spil is in deze zaak.
pi_216831441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het meisje zal zich met name schuldig voelen als die moeder benadrukt dat het haar schuld is, dat dit haar overkomen is.

Maar inderdaad die moeder had op dat moment op moeten treden als het een 'gezonde' moeder was. "Wie ben jij dan? Wil jij uit de buurt van mijn dochter blijven, anders bel ik de politie." oid.

Die moeder heeft het dus blijkbaar ook laten gebeuren, en die heeft wel een volwassen leeftijd, waardoor ik het als buitenstaander haar meer aanreken dan die dochter.
Dat betwijfel ik, want in de OP las ik het volgende:

Het altijd zo vrolijke meisje is totaal veranderd sinds die nacht met Marcel J. in Wouw, vertelde haar moeder in een hartverscheurend verhaal in de rechtbank. Ze is er nog niet aan toe om hulp te aanvaarden en haar moeder maakt zich grote zorgen over haar ontwikkeling.

Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat de moeder op deze manier haar tekortschieten probeert te verdoezelen.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:09:23 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216831467
Ja, idd. Maar dan komen we echt op speculeren uit. Maar mijn gevoel zegt dat hier gewoon iets niet klopt.
pi_216831546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:53 schreef Noek het volgende:

[..]
Ze zijn geen avocado's. Rijp :')
De ene zal sneller volwassen zijn dan de ander. Dat is wat anders. Omgeving heeft invloed en ook fysiologie maar dat maakt geen hele generatie eerder ongesteld of "rijp."
Je weet heel goed wat ik bedoel. En rijp is iets heel anders dan volwassen.
Ik was 7 of 8 toen mijn borsten zich begonnen te ontwikkelen. En op 12-jarige leeftijd was ik voor het eerst ongesteld. En ik had totaal geen neiging om aan te pappen met een jongen van 20 jaar, gatver, dat waren toen in onze ogen al oude lullen. Laat staan een levend lijk van 44 jaar.

Er was toen helemaal geen seksuele voorlichting. Hooguit aan meiden die voor het eerst 'vloeiden', die kregen dan te horen dat ze zich niet meer met jongens moesten inlaten. En dat was het dan.
Nu is de jeugd veel wijzer, tenminste dat wordt dan beweerd.
pi_216831584
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:09 schreef Tengano het volgende:
Ja, idd. Maar dan komen we echt op speculeren uit. Maar mijn gevoel zegt dat hier gewoon iets niet klopt.
Juist. Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken.
pi_216831783
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:29 schreef Mr.Crow het volgende:
Wat doe je als 44-jarige uberhaupt op Snapchat.

Wat een smeerlap.
Meisjes hosselen blijkbaar
pi_216831798
Gewoon verkrachting. Van een wilsonbekwame.

En wel weer een heel lage straf.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216831875
overal zoveel kindermisbruikers. je wordt er toch kotsmisselijk van :r
pi_216831916
quote:

[..]
Wie zegt dat het ongewenst was dan? In het artikel staat dat volgens mij niet.

En het woord 'verkrachting' heeft een juridische definitie die niet strookt met jouw mening van wat dat zou moeten zijn. Kun je heel veel van vinden, maar je hebt gewoon ongelijk.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 17:58:36 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216831946
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 17:43 schreef capricia het volgende:
Gewoon verkrachting. Van een wilsonbekwame.

En wel weer een heel lage straf.
Eis is vier jaar, één jaar voorwaardelijk. Is toch niet laag?
pi_216832114
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 16:27 schreef tjoptjop het volgende:

Smeerpijp
16, 17 was alleen volstrekt legaal geweest. Maar inderdaad, als je 12 niet kan zien dan mankeer je wat of, waarschijnlijker, verzin je wat.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_216832515
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 18:13 schreef nostra het volgende:

[..]
16, 17 was alleen volstrekt legaal geweest. Maar inderdaad, als je 12 niet kan zien dan mankeer je wat of, waarschijnlijker, verzin je wat.
:')

Het is vast en zeker aan dovemansoren gericht maar bijvoorbeeld de Valkenburgse zedenzaak, 16 jarig meisje die als prostituee werkte, laat toch wel goed zien dat je bijzonder slecht geïnformeerd bent of liever naar je buik luistert
  dinsdag 25 februari 2025 @ 18:52:34 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216832527
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 18:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
:')

Het is vast en zeker aan dovemansoren gericht maar bijvoorbeeld de Valkenburgse zedenzaak, 16 jarig meisje die als prostituee werkte, laat toch wel goed zien dat je bijzonder slecht geïnformeerd bent of liever naar je buik luistert
Als je verstand in je drilboor zit is het wachten op ellende.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')