Dat is niet relevant. Het gaat erom dat beide personen ouder dan 16 zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:59 schreef dikkedaniel het volgende:
en hoe groot is deze 'age-gap' dan wel niet?
Ja is goed hoor Martijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Een pedo is wanneer een man met een vrouw samen is en ze is niet een 30 jarige viesdikke kattenvrouw
Ik ben geen pedofiel, heb nog nooit lopen flirten met of zal iemand aanraken die nog niet de wettelijke age of consent heeft bereikt.quote:
Waarom zou je iets gemeen moeten hebben? Dit is ook altijd zo'n oude vrouwen argument. Wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag met elkaar samen bent.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:29 schreef CoolGuy het volgende:
Heb ik nou nog nooit meegemaakt, dat mensen daar van boos worden. Hoogstens kan ik me voorstellen dat mensen denken 'jullie kunnen niet zoveel gemeen hebben als zij 19 is en jij 36'. Maar boos? Lijkt me wat overdreven.
Dit. Normaal gesproken zit je in een andere fase van je leven en een andere fase van je ontwikkeling. Ik denk hooguit in zo'n situatie dat de oudere persoon kennelijk een beetje is blijven steken in zijn of haar ontwikkeling. Maar prima dat je dan je je match vindt in iemand die even ver is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:29 schreef CoolGuy het volgende:
Heb ik nou nog nooit meegemaakt, dat mensen daar van boos worden. Hoogstens kan ik me voorstellen dat mensen denken 'jullie kunnen niet zoveel gemeen hebben als zij 19 is en jij 36'. Maar boos? Lijkt me wat overdreven.
Omdat als je een relatie hebt, dat over het algemeen op wat meer gebaseerd is dan puur en alleen uiterlijk en verder helemaal niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom zou je iets gemeen moeten hebben? Dit is ook altijd zo'n oude vrouwen argument. Wat je gemeen hebt is dat je elkaar aantrekkelijk vindt en graag met elkaar samen bent.
Naja, over het algemeen wordt er dan gezegd dat zij (want het is meestal de meid die een (heel) stuk jonger is) heel volwassen is voor haar leeftijd, want dat klinkt beter dan dat je moet zeggen dat hij eigenlijk gewoon wat achter is gebleven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:37 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dit. Normaal gesproken zit je in een andere fase van je leven en een andere fase van je ontwikkeling. Ik denk hooguit in zo'n situatie dat de oudere persoon kennelijk een beetje is blijven steken in zijn of haar ontwikkeling. Maar prima dat je dan je je match vindt in iemand die even ver is.
Mensen moeten toch zelf weten waarom ze met elkaar een relatie hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat als je een relatie hebt, dat over het algemeen op wat meer gebaseerd is dan puur en alleen uiterlijk en verder helemaal niks.
Maar dan nog steeds zie ik niet in waarom mensen boos zouden moeten zijn.
[..]
Naja, over het algemeen wordt er dan gezegd dat zij (want het is meestal de meid die een (heel) stuk jonger is) heel volwassen is voor haar leeftijd, want dat klinkt beter dan dat je moet zeggen dat hij eigenlijk gewoon wat achter is gebleven.
Kijk, als het werkt tussen 2 mensen dan werkt het, maar een enorm leeftijdsverschil (TS wil niet specificeren wat dat verschil dan is dus het zullen niet maar enkele jaartjes zijn) eindigt meestal niet goed, omdat een meid, hoe jonger ze is, ze op een gegeven moment in een leeftijd komt waarin ze 'vrij wil zijn', dus dan houdt zo'n relatie over het algemeen op.
Absoluut. Net als dat andere mensen daar een mening over mogen hebben (maar bóós kan ik me niks bij voorstellen).quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mensen moeten toch zelf weten waarom ze met elkaar een relatie hebben.
Ah, ja, maar dat is gewoon gedurende een X tijd met elkaar neuken. Ik werd op het verkeerde been gezet omdat je refereerde aan een 'relatie'.quote:En hoezo "eindigt het niet goed"? We zijn toch niet meer streng gelovig waar elke relatie gelijk tot de dood moet duren? Dat ze over een paar maanden iets nieuws wil is ook helemaal niet gek. Er wordt elke dag weer een nieuwe legaal en the circle of life continues.
Dat is ook gewoon een relatie. Je hebt allerlei relaties tegenwoordig. Ook open relaties e.d.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Absoluut. Net als dat andere mensen daar een mening over mogen hebben (maar bóós kan ik me niks bij voorstellen).
[..]
Ah, ja, maar dat is gewoon gedurende een X tijd met elkaar neuken. Ik werd op het verkeerde been gezet omdat je refereerde aan een 'relatie'.
Jawel, maar als mensen een 'relatie' hebben bedoelen ze over het algemeen niet 'ja we neuken gedurende een paar weken/maanden met elkaar en daarna gaan we weer verder'. Dan doelen ze over het algemeen op een relatie met ook nog wat verdere inhoud.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een relatie. Je hebt allerlei relaties tegenwoordig. Ook open relaties e.d.
Relatie is gewoon wanneer je een tijd met elkaar samen bent. Neuken maar ook samen koken uit eten films kijken slapen naar de bowlingbaan enzovoort. Ik snap niet waarom dit vreemd is. Als je elk jaar een nieuwe vriendin hebt heb je toch elk jaar een nieuwe relatie? Een relatie is niet standaard iets wat minimaal 10 jaar duurt of zo. En ja ik snap ook niet waarom mensen boos worden, dat is dus het hele punt van mijn klacht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar als mensen een 'relatie' hebben bedoelen ze over het algemeen niet 'ja we neuken gedurende een paar weken/maanden met elkaar en daarna gaan we weer verder'. Dan doelen ze over het algemeen op een relatie met ook nog wat verdere inhoud.
Dat is waarom ik op het verkeerde been gezet. Maar, goed, zelf als je alleen met elkaar ligt te batsen, dan snap ik nog steeds niet waarom mensen daar boos over zouden zijn.
Dan kan het mij persoonlijk geen ene reet boeien of de één 20 is en de ander 80.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Het gaat erom dat beide personen ouder dan 16 zijn.
Kan mij niet verrotten, zijn we nou vriendjes?quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het veel vervelender als men het niet kan hebben dat ik geen behoefte meer heb aan een relatie. Laat me gewoon met rust joh.
Dan zie ik zelf het hele probleem niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik ben geen pedofiel, heb nog nooit lopen flirten met of zal iemand aanraken die nog niet de wettelijke age of consent heeft bereikt.
Het probleem is dat er boze jaloerse vrouwen (en soms mannen) zijn die doen alsof je vies/raar bent als je een chickie hebt die veel jonger isquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dan zie ik zelf het hele probleem niet.
Ja precies ik sta daar ook boven maar het is gewoon vervelend ik heb paar keer al gehad dat een vrouw echt zo van "nee" schud met d'r gezicht.. Echt zoiets van waar bemoei jij je meequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:superneger Voor mij is het helemaal makkelijk, mij boeien alleen de relaties waar ik zelf im voorkom.
Wat een ander doet kan mij echt niks schelen.
Als dat chickie legaal volwassen is en denkt dat de zon in jouw broek opkomt en ondergaat mag ze dat van mij lekker helemaal voor haar eigen rekening nemen. Kan ik echt niet mee zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:26 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het probleem is dat er boze jaloerse vrouwen (en soms mannen) zijn die doen alsof je vies/raar bent als je een chickie hebt die veel jonger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |