Bourdoir en Sauna zijn sowieso dichtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Snap niet dat ze niet alle 3 lekker alleen ergens gaan zitten met focus. Minder gezellig maar ja.. Pootje vraagt dharice het tellen over te nemen een minuutje en geeft intussen iets aan jordy door. Ohhhhh douche alarm![]()
(Vetraagd vanwege nieuwe cosregel
Jep dat jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
de tuin stinkt? helemaal verkeerd verstaan![]()
De time tiktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ze zijn niet allemaal zo snuggerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
Maar het is toch niet normaal dat degene die niet hoeven te tellen de tellers ook afleiden.
Dat BB dat doet oké, maar ze willen toch allemaal dat keuken deel B.
Daar zijn klokjes. Maar desnoods op de wc of tuin ff focus maar ja zo is wel leukerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bourdoir en Sauna zijn sowieso dicht
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:48 schreef OmaJacky het volgende:
Maar het is toch niet normaal dat degene die niet hoeven te tellen de tellers ook afleiden.
Dat BB dat doet oké, maar ze willen toch allemaal dat keuken deel B.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
En nog eens keer: TOP SPEL IS TOCH TOP HE
e hebben echt het licht niet uitgevonden degene die buiten staanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet zo gek met al die lawaaimakers daar
Die vijver zag ook aardig groen zag ik gisterenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:kissingbird het zou me ook niet verbazen moest de tuin stinken met die douches daar. Maar ik zie geen reden waarom Peter dat zou roepen
Ja die is echt vies!! ongezond om daar nu in te gaan. Zeiden ze zelf ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die vijver zag ook aardig groen zag ik gisteren
Jordy vindt het een top spel hij houdt er van. Ik vraag mij af was dat ook zo geweest als hij het moest spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jaaa daar is het weer: TOP TOP TOP SPEL
gister of vandaag? zat het even verstopt.. denk door alle haartjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:kissingbird het zou me ook niet verbazen moest de tuin stinken met die douches daar. Maar ik zie geen reden waarom Peter dat zou roepen
Ik vraag me af of Jordy zolang zijn mond kan houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy vindt het een top spel hij houdt er van. Ik vraag mij af was dat ook zo geweest als hij het moest spelen
Een niet natuurlijke vijver heeft toch een soort van reinigingssysteem nodig ook? Met pompen enzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die is echt vies!! ongezond om daar nu in te gaan. Zeiden ze zelf ook
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jordy vindt het een top spel hij houdt er van. Ik vraag mij af was dat ook zo geweest als hij het moest spelen
Denk doordat ze veelal koud water hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gister of vandaag? zat het even verstopt.. denk door alle haartjes
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Een niet natuurlijke vijver heeft toch een soort van reinigingssysteem nodig ook? Met pompen enzo?
Als ze te laat drukken hebben ze niksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dan moeten ze bij kopen van eigen geld
ja die zat mee te zingen.. weet niet of het met of zonder geluid wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:00 schreef OmaJacky het volgende:
Als ik Jane en Pootje was zou ik zeggen.
Als je medebewoners zo op die manier zich gedragen.![]()
Die Matt ook .
Ik vind het super onbeschoft.
Matti telt gewoon doorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:00 schreef OmaJacky het volgende:
Die Matt ook .
Ik geloof niet dat ik ook stil had kunnen blijven zitten hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:00 schreef OmaJacky het volgende:
Die Matt ook .
Ze krijgen de keuken toch wel alleen kost het geld. Wat boeit dat geld. Kost hooguit een paar 100.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:00 schreef OmaJacky het volgende:
Die Matt ook .
De gene die wilde meezingen gingen naar buiten en keanu ging uit het zicht staan dansen. Dus snap het probleem niet. BB laat die muziek af gaan he. Niet de bewoners.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:00 schreef OmaJacky het volgende:
Die Matt ook .
Daar heeft BB vast wel een manier voor gevondenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar .. Pootje heeft geen contractgeld meer... dus hoe kan er bij hem dan nog geld af?
Stuurt BB een tikkie naar pootje..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar .. Pootje heeft geen contractgeld meer... dus hoe kan er bij hem dan nog geld af?
Hij heeft toch zijn prijzenpot .. of is dat ook op?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heeft BB vast wel een manier voor gevonden
Ze tellen om geld uit te sparen. Dat deel komt toch wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij mist niemand ook keuken deel B
Keanu maakt nog kans op het geld.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:04 schreef b_engeltje het volgende:
Nu bericht van jordy voor jane
Is ze gelijk klaar met tellen
e niks aan nuquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze komen netjes elk half uur die zegels. Hebben ze daar zelf niet door.
Nee die ¤100 gaat van het contract geld af. Heeft BB zelf gezegt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:05 schreef greysbones het volgende:
Het gaat uit hun persoonlijke prijzenpot
Niet van het contract geld
Nee uit hun persoonlijke prijzenpotquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee die ¤100 gaat van het contract geld af. Heeft BB zelf gezegt.
Fopspel dus.. want pootje heeft het contract verbroken door de brief van zijn vrouw te pakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee, was whissfull thinking, als ze dat zou krijgen dan...quote:
Klopt ook nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fopspel dus.. want pootje heeft het contract verbroken door de brief van zijn vrouw te pakken
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt ook niet
Gewoon van hun persoonlijke prijzenpot
Ja duidelijk nuquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, was whissfull thinking, als ze dat zou krijgen dan...
De 3 spelers mogen elk 3x drukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt ook niet
Gewoon van hun persoonlijke prijzenpot
Zie je!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
uit het sv:Daarna kost het 100 euro per druk uit het contract geld.
Jullie spelen met elkaar en niet tegen elkaar.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
Milena schreeuwt ik heb mijn zender niet mee
BB : met wie spreek ik
:met milena
BB: ow.. dan ben ik verkeerd verbonden sorry
![]()
![]()
![]()
BB is goed bezig vanmiddagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oke, nou heb ik in mijn broek gezekenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lekker bezig BBquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zal wel gek zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De 3 spelers mogen elk 3x drukken
Daarna kost het 100 euro per druk uit het contract geld.
jaaaa was grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, nou heb ik in mijn broek gezeken
Überhaupt niet verbonden, allemaal losse eindjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: oh neee er gaat iemand van thuis bellen want het was verkeerd verbonden![]()
Denk dat er wat draadjes in zijn bovenkamer verkeerd verbonden zijn
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
Wel leuk dat dit allemaal niet onder een 3 uur durende streamlock is
Lekker buiten zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti telt gewoon door
Pootje telt hardop
Jane telt hardop
Ze zitten elkaar daarmee in de weg
Wat moeten ze dan doen ?
Ze lopen 10 min voorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:12 schreef BigBreg83 het volgende:
Mattie en pootje zitten op 18. Ze hebben nog 4 minuten. Jane is nog niet zo ver. Die zit voor nu nog goed.
Dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:12 schreef Droopie het volgende:
Maar mag een Keanu niet tellen en tegen Pootje zeggen nu drukken op de knop
KiKi is zo met het overkomen naar buiten toe bezigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: oh neee er gaat iemand van thuis bellen want het was verkeerd verbonden![]()
Denk dat er wat draadjes in zijn bovenkamer verkeerd verbonden zijn
Odin die papa roeptquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: dadelijk doen ze audio fragmenten van thuis.. ik heb dit aan het begin van de week gezegd! dat ze moeten tellen en audio fragmenten komen.. was in seizoen 2...
dat is verleiding
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Odin die papa roept![]()
Ow fuck, deze is erg!!
oooh maai kotttt ik wist het oooh maai kotssssquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:13 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: dadelijk doen ze audio fragmenten van thuis.. ik heb dit aan het begin van de week gezegd! dat ze moeten tellen en audio fragmenten komen.. was in seizoen 2...
dat is verleiding
ojee, niet toch nog een kiendje?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice zegt tegen Milena wat ze aan 'moet' doen.. want dat is mooi (trui)
Milena: buik is echt opgezwollen dat ik niet in mn broeken geraak
Koffiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:18 schreef kater1 het volgende:
Axel vindt dit hčt moment om voor Jane's neus kommetje eten op te scheppen.
Dacht hem net buiten horen zeggen; ‘waarom gaan ze niet met z’n drieėn in de slaapkamer zitten’.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Jordy zit ook wat dom te grijnzen op de bank
Ga dan weg!!
De is allang afquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekkere teamplayer ben je dan Axel
Scherp. Hij krijste voorafquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:21 schreef Ireth het volgende:
De vogeltjesdans![]()
Zeker verzoeknummer van Peter
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben nu wel dat kutnummer van daarnet kwijt
Scherp .. daar klinkt ie niet lijkt het.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:22 schreef kater1 het volgende:
In de gang wordt gedanst maar in de woonkamer hoor ik de muziek niet????
Zolang ze maar niet...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben nu wel dat kutnummer van daarnet kwijt
SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... erin gooien
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet...Wat hebben we nou te klagen een optie ?SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... erin gooienThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet...SPOILER: eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... erin gooienjaaaa
![]()
Die had al 10x staatsloterij enzo moeten winnen met die vooruitziende blikken van hemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef Luna68 het volgende:
Ikkie heeft het van de week alweer gezegd dat dit zou gebeuren
Zeker zijn spirituele gidsen aangeroepen
Hahaha dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze moeten een nummer doen waar in geteld word. 1 2 3 4 hoedje van papier ofzo.
Pootje wil drukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy en Jolien denken dat Matt inmiddels maar wat doet, en niet meer telt.
15m50 ongeveerquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoeveel zaten ze nu? Ik had echt heel graag die timer onderaan in beeld gehad
1,5 minuut over denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoeveel zaten ze nu? Ik had echt heel graag die timer onderaan in beeld gehad
pootje ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tx, Dus matt nog 1 x en dan gaat het bij hem geld kosten
Jepquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze gaan sowieso geld moeten inzetten
Hij is goed bezig vanmiddagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke bus kan niet rijden
een brievenbus
Ik voorspel een flopquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:37 schreef Kodiak100 het volgende:
BB begint na dit seizoen vast zijn eigen comedyshow
Een klokjes gebruiken of timer zoals de airfryer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
Wat ik niet snap
Ze mochten geen hulpmiddelen
Maar Jane gebruikt messen en vorken ?
Geen pen/potlood papier of andere hulpmiddelen zei hij ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:39 schreef BigBreg83 het volgende:
G
[..]
Een klokjes gebruiken of timer zoals de airfryer.
Ach ja BB bepaald want hij ziet allesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen pen papier of andere hulpmiddelen zei hij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |