Ik verwacht nog wel een freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:30 schreef lojanda het volgende:
Er moet toch nog wel iets komen vandaag?
En dan een brief krijgen van je vrouw dat je goed bezig bentquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pootje denkt ook, als het niet op de bank mag.... dan maar weer naar bed verhuizen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:32 schreef lojanda het volgende:
Is er eigenlijk wel een recept bij die appeltaart gegeven en hoe die airfryer werkt?
Ik las eerder dat Mattie boos was door een opmerking van haar, dus dat mss??quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena : Ik moet al weer kotsen toen ik weer commentaar kreeg, uit boosheid. Jezus, ik mag niet ademen of het is boos. Precies mijn man.
Over wie heeft ze het?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Die siameese tweeling bezig met op wie te stemmen. Over saven van jordy enzo.
WIe?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:21 schreef czvt het volgende:
Tante nonneke weet niet hoe de air-fryer werkt!
En toch gaat hij niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:30 schreef Droopie het volgende:
Milena is ook lekker tof bezig.
Pootje even op het punt wijzen dat het allemaal niet goed ging bij hem thuis.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Ook op de streams zien we niet alles, het beeld kan net ergens anders op staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:10 schreef mazaru het volgende:
Ach, er werd hier ook heel negatief geschreven over Axel dat hij er niet was voor Jane toen Elsa weg was gestemd. Dat hij niet eens even bij haar was gaan kijken. Maar in de uitzending was te zien dat hij als eerste bij haar was. Maar later kwam die rozekoekenbende die zich bovenop haar stortte
Dat denk ik ook wel maar ik bedoel meer iets van nog een target of vrijstelling dat te verdienen is. Ja of toch niet want Jordy heeft al een target en twee GC dus die hoeft BB niet meer te helpenquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook op de streams zien we niet alles, het beeld kan net ergens anders op staan.
En dan laten ze het nog mislukkenquote:
Hij wacht op BB die hem geld gaat biedenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch gaat hij niet.
Vertelde regelmatig dat hij wil vertrekken, maar puntje bij paaltje gaat hij niet.
Ook niet na de brief.
Ook dat, maar niet iedereen is altijd in beeld. En tijdnes een SL gebeuren er ook dingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
De eerste 2 tot 5 minuten zien we ook nooit na de live.
Moeten we altijd even wachten
Er was 1 user die ook zei dat hij al bij haar was geweest, dus het is wel op de stream geweest, maar dat werd ontkend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook op de streams zien we niet alles, het beeld kan net ergens anders op staan.
Zij mag dat.. daar heeft BB nooit problemen mee.quote:
Die zijn dan ook nooit grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena: ik mag zelfs geen grappen maken
tijd voor ee wakker blijf wedstrijd dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we Milena, Sharice en Pootje niet een 24 uur durende opdracht geven
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:38 schreef spapaars het volgende:
Het BB-huis is gewoon een wachtkamer, waar ze wachten op een signaal voor een spelletje.
en het werd steeds verder uit het verband getrokken,quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was 1 user die ook zei dat hij al bij haar was geweest, dus het is wel op de stream geweest, maar dat werd ontkend.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
en het werd steeds verder uit het verband getrokken,
dat het dus Axel was die Jane had laten vallen, enz. enz.
O oke. Ja dat is noal een dingetje af en toe. Je hoeft maar even weg te kijken en je mist het.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was 1 user die ook zei dat hij al bij haar was geweest, dus het is wel op de stream geweest, maar dat werd ontkend.
48 uurquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
tijd voor ee wakker blijf wedstrijd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |