Je buren of je vrienden?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Ben jij ook alleenstaand? wie zorgt er dan voor je als je ziek bent?
Als ik ziek ben kan ik echt niks en lig ik als een ongewassen vaatdoek in mijn bed.
Maar er is eigenlijk niemand die voor me zorgt, met stekende koppijn naar de winkel om iets te eten te halen, of half kotsend in de auto zitten omdat je naar de winkel moet.
Zelfs dan maak ik geen gebruik van bezorgservices, dat is voor losers.
Ja mijn ouders zijn er wel maar die zitten het halve jaar in hun vakantiehuisje, dus zijn niet in de buurt.
En mn zus zit veel in het buitenland dus die is er ook amper.
Hoe doe jij dat als alleenstaande?
ik heb geen vrienden.. wil jij mijn vriendje zijn?quote:
Ik denk dat TS meer behoefte heeft aan vriendjes zoals jij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden.. wil jij mijn vriendje zijn?
Dus je wil liever mijn vijand zijn ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik denk dat TS meer behoefte heeft aan vriendjes zoals jij.
Bezorgservice, van de supermarkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
TS vindt bezorgservices iets voor losers. Staat in de OP.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
gewoon thuisbezorgd.nl en lekker onder dekens blijven. heb ik echt niemand voor nodig hoor.
sure, wel lekker makkelijk maar nodig? nee absoluut niet
tja, zijn probleemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
TS vindt bezorgservices iets voor losers. Staat in de OP.
Is er genoeg eten in 'Zwitserland'?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:46 schreef knoopie het volgende:
Het voordeel is dat je ook voor niemand anders hoeft te zorgen. Ziek zijn is naar, maar met koorts midden in de nacht uit je bed moeten om het ondergekotste bed van je kind te verschonen omdat die ook ziek is is ook suboptimaal.
Maar toen ik nog alleen was, had ik altijd wel genoeg eten thuis om een weekje door te komen. En langer was ik nog nooit ziek gelukkig.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:01 schreef Pharkus het volgende:
Beterschap, klinkt als een serieuze mannengriep
Geen idee. Ik woon in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er genoeg eten in 'Zwitserland'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door knoopie op 25-02-2025 16:20:07 ]Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Als kerel op dezelfde manier als je getrouwd bent. Tegenwoordig spelen vrouwen toch geen verpleegster meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Als ik ziek ben kan ik echt niks en lig ik als een ongewassen vaatdoek in mijn bed.
Maar er is eigenlijk niemand die voor me zorgt, met stekende koppijn naar de winkel om iets te eten te halen, of half kotsend in de auto zitten omdat je naar de winkel moet.
Ja mijn ouders zijn er wel maar die zitten het halve jaar in hun vakantiehuisje, dus zijn niet in de buurt.
Jezelf alvast opbaren mocht het helemaal misgaan. En je 3 weken later gevonden wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon de hele dag op je bed blijven liggen.
Een goede buur is waardevoller dan een verre vriend!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Vrienden
mn buren versta ik niet
Inderdaad wel een dingetje ja. Maar het is dan maar zo denk ik dan...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben net weer aan het opknappen na een maand kwakkelen (vooral door het niet hebben van weerstand doordat ik mezelf wat verwaarloosde en alleen maar zooi atquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
En dan de rest van de bezoekers in die winkel ook ziek maken, asociaal, ranzig en gevaarlijk gedrag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Sowieso verhuizen.quote:
Precies, als je dat Hebreeuws de hele dag hoort met die harde klanken.quote:
Toen ik 2 jaar geleden ziek was, ben ik eens gaan douchen, en ben toen na het douchen flauwgevallen.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:51 schreef Fleischmeister het volgende:
De laatste keer dat ik serieus ziek was lag ik met een longontsteking te ijlen en wartaal uit te slaan op de woonkamervloer van mijn ouders. Was serieus niet tof, bij inslapen door zuurstofgebrek weer half wakker worden en als een zombie door het huis strompelen met > 40 graden koorts... toen was het toch wel handig dat iemand me een beetje in de gaten kon houdenNu ik op mezelf woon vraag ik me soms af hoe ik mezelf dan zou redden.
Gelukkig sindsdien alleen maar beetje verkoudheid of (buik)griep gehad, of wat verkeerds gegeten, je kent het wel, dan heb je 1 nogal slechte nacht waarin het riool het moet ontgelden, maar daarna verbetert het doorgaans wel weer zolang je genoeg water blijft drinken.
Gisteren ben ik ook flauw gevallen voor het eerst.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden ziek was, ben ik eens gaan douchen, en ben toen na het douchen flauwgevallen.
Werd wakker van de kat die zich afvroeg waarom ik naakt op de grond in de woonkamer in haar etensbak lag
Dat was weird, en had heel anders kunnen aflopen als ik met mijn hoofd op de hoek van de eettafel was gevallen ofzo
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gisteren ben ik ook flauw gevallen voor het eerst.
Best een enge gedachte; viel zo achterover op mijn rug, nek en achterhoofd.
Als je dan een dwarslaesie of zo krijgt en je hebt niets op de planning is het nog 3 dagen afzien voordat je dood gaat aan de dorst...
Inderdaad. Van de zomer was er iemand die dat was overkomen en met wie het verkeerd afliep. Hij was op dat moment alleen thuis en zijn vrouw en kinderen waren naar het buitenland gegaan op familiebezoek. Naar wat ik van de Libba had gehoord was dat de man thuiskwam van zijn werk en eten aan het opwarmen was en toen een hartstilstand o.i.d. kreeg. Hij viel toen tegen de eettafel aan waar bij hij een grote gaap in zijn hoofd had. Omdat zijn vrouw al 2 dagen niets van hem hoorde en overige familieleden in de buurt ook niet hebben ze met de politie de deur geforceerd en hem gevonden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden ziek was, ben ik eens gaan douchen, en ben toen na het douchen flauwgevallen.
Werd wakker van de kat die zich afvroeg waarom ik naakt op de grond in de woonkamer in haar etensbak lag
Dat was weird, en had heel anders kunnen aflopen als ik met mijn hoofd op de hoek van de eettafel was gevallen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |