Je buren of je vrienden?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Ben jij ook alleenstaand? wie zorgt er dan voor je als je ziek bent?
Als ik ziek ben kan ik echt niks en lig ik als een ongewassen vaatdoek in mijn bed.
Maar er is eigenlijk niemand die voor me zorgt, met stekende koppijn naar de winkel om iets te eten te halen, of half kotsend in de auto zitten omdat je naar de winkel moet.
Zelfs dan maak ik geen gebruik van bezorgservices, dat is voor losers.
Ja mijn ouders zijn er wel maar die zitten het halve jaar in hun vakantiehuisje, dus zijn niet in de buurt.
En mn zus zit veel in het buitenland dus die is er ook amper.
Hoe doe jij dat als alleenstaande?
ik heb geen vrienden.. wil jij mijn vriendje zijn?quote:
Ik denk dat TS meer behoefte heeft aan vriendjes zoals jij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden.. wil jij mijn vriendje zijn?
Dus je wil liever mijn vijand zijn ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik denk dat TS meer behoefte heeft aan vriendjes zoals jij.
Bezorgservice, van de supermarkt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
TS vindt bezorgservices iets voor losers. Staat in de OP.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef mschol het volgende:
gewoon thuisbezorgd.nl en lekker onder dekens blijven. heb ik echt niemand voor nodig hoor.
sure, wel lekker makkelijk maar nodig? nee absoluut niet
tja, zijn probleemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
TS vindt bezorgservices iets voor losers. Staat in de OP.
Is er genoeg eten in 'Zwitserland'?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:46 schreef knoopie het volgende:
Het voordeel is dat je ook voor niemand anders hoeft te zorgen. Ziek zijn is naar, maar met koorts midden in de nacht uit je bed moeten om het ondergekotste bed van je kind te verschonen omdat die ook ziek is is ook suboptimaal.
Maar toen ik nog alleen was, had ik altijd wel genoeg eten thuis om een weekje door te komen. En langer was ik nog nooit ziek gelukkig.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:01 schreef Pharkus het volgende:
Beterschap, klinkt als een serieuze mannengriep
Geen idee. Ik woon in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er genoeg eten in 'Zwitserland'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door knoopie op 25-02-2025 16:20:07 ]Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Als kerel op dezelfde manier als je getrouwd bent. Tegenwoordig spelen vrouwen toch geen verpleegster meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:42 schreef junkiesietze het volgende:
Ben jij ook alleenstaand? wie zorgt er dan voor je als je ziek bent?
Als ik ziek ben kan ik echt niks en lig ik als een ongewassen vaatdoek in mijn bed.
Maar er is eigenlijk niemand die voor me zorgt, met stekende koppijn naar de winkel om iets te eten te halen, of half kotsend in de auto zitten omdat je naar de winkel moet.
Zelfs dan maak ik geen gebruik van bezorgservices, dat is voor losers.
Ja mijn ouders zijn er wel maar die zitten het halve jaar in hun vakantiehuisje, dus zijn niet in de buurt.
En mn zus zit veel in het buitenland dus die is er ook amper.
Jezelf alvast opbaren mocht het helemaal misgaan. En je 3 weken later gevonden wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gewoon de hele dag op je bed blijven liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |